Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa
Mondelez România, subsidiara locală a grupului ame­rican Mondelez, a terminat primul semestru al acestui an cu o cifră de afaceri de 327 mil. lei ( 73,8 mil. euro), în creș­tere cu 22% față de perioada similară a anului precedent, arată calculele ZF pe baza declarațiilor financiare depuse de com­panie.

 

În aceeași perioadă, compania a raportat un profit net de peste 30 mil. lei ( în jur de 6,5 mil. euro), de aproape 12 ori mai mult decât în perioada similară a anului precedent, când Mondelez România a înregistrat un câștig net de 2,6 mil. lei. Profitul din primele șase luni este chiar mai mare decât cel înregistrat pe întreg anul trecut.

 

La începutul acestui an, ZF a scris că Mondelez România a vândut una dintre fabricile pe care le deținea în Brașov către retailerul german Lidl, tranzacție estimată de ZF la circa 3-4 mil. euro.

 

Mondelez România, care are aproape 300 de salariați, mai deține fabrica Poiana din Brașov, însă producția de aici a fost mutată în urmă cu mai mulți ani în Bulgaria, acolo unde grupul american deține două facilități de producție.

Alte articole recomandate:

Lidl a decis schimbarea locației magazinului situat pe strada Turnului, nr. 2A din Brașov. Noua unitate se deschide pe 23 octombrie, pe aceeași stradă, la numărul 1. Retailerul german operează 9 magazine în Brașov, în timp ce la nivel național rețeaua numără 180 de unități, informeaza Magazinul Progresiv. Magazinul care urmează să fie relocat va avea program normal de funcționare până la data închiderii, pe 22 octombrie 2014,  iar în ziua următoare va fi [...]
  Cu două săptămâni înainte de Crăciun, Wall-Street.ro a făcut un tur al celor mai importanți retaileri din piață, alcătuind un coș format din 14 produse alimentare achiziționate în special în perioada sărbătorilor de iarnă. Cele mai mari diferențe de preț între magazine s-au observat la carnea de porc și cafea, în vreme ce apa minerală și băuturile carbogazoase sunt comercializate la prețuri aproap [...]
Retailerii moderni si-au dezvoltat retelele in luna iulie, fiind inaugurate in total 16 unitati comerciale. In ceea ce priveste formatul, jucatorii s-au concentrat pe extinderea retelelor de proximitate. Reteaua Mega Image a bifat cele mai multe deschideri, cu 9 magazine noi. Pe locul al doilea in topul celor mai expansivi retaileri se afla Profi, cu 5 unitati, iar pozitia a treia este ocupata de Penny si Lidl, care au inaugurat cate un magazin.  Dintre cele 9 unitati comerciale deschise [...]
Ipoteza intrarii Tesco in Romania in viitorul apropiat a fost infirmata recent, in mod indirect, de catre oficialii grupului britanic: intr-o prezentare in fata actionarilor din februarie 2014 se mentioneaza ca „Tesco si-a dezactivat toate planurile de investitii noi in Europa, concentrandu-se in prezent pe investitiile foarte profitabile din Coreea, Malaiezia si Thailanda”. Focusul pe pietele emergente din Asia este demonstrat de acordul de joint-venture semnat recent cu Trent [...]
Cei mai multi romani opteaza pentru cumparaturi online efectuate o data la 3 luni (26%). Dintre acestia doar 15% au achizitonat produse alimentare si pentru ingrijirea casei, acestea fiind cumparate mai ales de persoanele cu un statut social scazut, arata cel mai recent raport de cercetare efectuat de compania Exact Cercetare si Consultanta, citat de Magazinul Progresiv. Mai mult de jumatate dintre persoanele din aceasta categorie au optat pentru produsele electronice sau electrocasnice, [...]
(Comunicat) Al doilea mare lant de magazine din Romania, PROFI, nu este in momentul de fata de vanzare si, cu tot respectul pentru libertatea presei, trebuie sa infirmam informatia inselatoare prezentata astazi de Ziarul Financiar, conform careia s-ar purta discutii in vederea achizitionarii retelei PROFI de catre puternicul grup polonez Biedronka. “Inteleg ca vanzarea PROFI poate fi o tema interesanta pentru presa, dar va asigur in termenii cei mai categorici ca nu se poarta astfel [...]
Doua noi localitati si-au facut aparitia pe harta PROFI odata cu inauguraraile de astazi de la Corcova, Timișoara si Cluj-Napoca si cu cea de săptămâna trecută, de la Grojdibodu. Noul magazin în format City din Timișoara se află in Blascovici, pe str. Măslinului, nr. 11, si are o suprafață totală de 178 m2, din care sala de vânzări măsoară 114 m2.  Tot în format City, s-a deschis si magazinul din Cluj-Napoca, cel de-al 18-lea PROFI din localitate. [...]
La doar o lună după ce Auchan a semnat în Franța o alianță de achiziții cu lanțul de magazine Système U, grupul francez a încheiat joi, 23 octombrie, un acord internațional de achiziții cu grupul METRO, anunta Magazinul Progresiv. Parteneriatul are la bază două acorduri: primul se referă la o cooperare internațională care să permită negocierea în comun a condițiilor și a serviciilor specifice la nivel internațional pentru marii furnizori de produse de consum. C [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN