Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Deloitte: Publicitatea lactatelor nu pare sa conteze prea mult in clasamentele bugetelor alocate promovarii. Astfel, Deloitte a analizat piața publicitatii din Romania, rezultatul studiului fiind prezentat in cadrul evenimentului Ziua Publicitatii, sun titlul “Publicitatea, Motor de Crestere Economica in Romania”, realizat in perioada mai-septembrie 2014, informeaza Iqads. Conform studiului, TV-ul continua sa fie considerata cea mai eficienta forma de advertising, urmata de Online/Digital si Radio.


35% dintre cei intervievati spun ca televiziunea aduce cele mai mari audiente. 23% au spus ca advertising-ul online este cel care poate aduce vizitatori cel mai repede, cu un simplu click, iar rezultatele sunt foarte usor masurabile. 18% considera ca Social Media reprezinta o buna modalitate de a atinge audiente mari cu preturi relativ mici, mai ales in privinta publicitatii la produsele lactate..


Doar 10% dintre respondenti considera ca radio-ul mai este o metoda eficienta de a comunica cu consumatorul final.  5% dintre cei intervievati cred ca nu mai sunt cautate pentru ca acum oamenii isi pot lua informatii din alte surse.


 


Top-ul publicitatii este dominat de FMCG


 


In topul industriilor care aloca cel mai mare buget pentru TV se numara FMCG (57%), Pharma (17%) si Telecom (13%). Bugetul alocat este influentat in proportie de 16% de rezultatele campaniilor anterioare, de profit in proportie de 52% si de schimbarile in strategie si plan in proportie de 44%. Conform studiului, decizia este asadar luata avad la baza profitabilitatea pe termin scurt si strategia. Publicitatea la produsele alimentare este total deficitara, mai ales, publicitatea lactatelor.


 


Succesul unei afaceri este cel mai mult influentat de calitatea produselor, de reducerea costurilor operationale si de advertising, care trebuie sa convinga consumatorul final de calitatea produselor sau serviciilor respective.


Cele mai bune rezultate cu ajutorul advertisingului sunt obtinute atunci cand sunt folosite mai multe canale si cand se face o targetare mai buna a publicului. Conform studiului Deloitte, industria de advertising are un impact de 100 de ori mai mare decat marimea sa. 3% din totalul managerilor aduc 33% din PIB. Cifrele arata ca o crestere a vizibilitatii pe TV duce la cresterea cifrei de afaceri, care duce mai apoi la cresterea PIB-ului.


 


Conform unui studiu realizat de Ipsos la nivel national, 61%dintre romani considera ca advertisingul are un impact pozitiv asupra vietii lor, atat la nivel personal, cat si profesional. 36% considera ca are un impact neutru asupra vietii lor, iar 3% ca are un impact negativ.


Strategia nationala pentru competitvitate, pentru anii 2014-2020, este reprezentata de dezvoltarea unui ecosistem de business competitiv, orientat spre antreprenoriat, inovatie si creativitate, care va plasa Romania in top 10 economii europene. (Mai multe, pe www.iqads.ro)

Alte articole recomandate:

Asociația pentru Protecția Consumatorilor din România (APC România) împreună cu Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor  (ANPC) și Consiliul Concurenței  vor lansa o platformă online care va afișa, săptămânal, prețurile comparative la produsele care fac parte din coșul zilnic al populației. Platforma va fi disponibilă începând cu luna martie a anului viitor.“Obiectivele proiectului sunt pe de-o parte informarea consumatorilo [...]
Rezultatele GfK TEMAX pentru România,T2 2017: Piața bunurilor de folosință îndelungată a crescut în T2 cu peste 15% față de aceeași perioadă a anului trecut. Cele mai importante evoluții au fost înregistrate de sectoarele telecom, electrocasnice mici și foto, toate având creșteri de două cifre. Sectoarele de electrocasnice mari și electronice continuă creșterea, dar cu o dinamică mai scăzută în ac [...]
Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, informează Iqads. Topul acopera brandurile prezente in online in 24 de categorii.  Datele pentru brandurile din categoria vin sunt prezentate mai jos in 7 slide-uri, pentru fiecare indicator. Vin – August, [...]
Știți cine ia cu adevărat în serios calitatea vieții și a creat o platformă specială pentru a ajuta cât mai multă lume să ducă o viață mai sănătoasă? Sigur veți intui după ce aflați că platforma dezvoltată în parteneriat cu Fundația CardioPrevent se numește PROFI iubește sănătatea.   “Prin motivare pozitivă, platforma noastră combate sedentarismul și fumatul și totodată promovează o alimentație [...]
Lidl România aduce gustul autentic al roșiilor autohtone, prin revitalizarea soiului românesc Buzău1600. Începând cu luna iulie,românii vor găsi în Piața Lidl acest soi de roșii, celebru în anii ’80. O premieră pe piața de retail din țară, inițiativa de a revitaliza un soi autohton face parte din proiectul,„Cultivat în România, specific românesc”, derulat de Lidl România c [...]
Preocupați în permanență de aducerea în fața cititorilor săi a celor mai noi informații din sectorul național și internațional al Industriei alimentare, precum și de punerea în prim-plan a companiilor românești de profil, redactorii infoALIMENT Magazin vor fi prezenți și la această ediție a celui mai mare târg dedicat Industriei alimentare din lume, SIAL, care se va desfășura la Paris, în [...]
Băuturile spirtoase sunt o categorie care încă se luptă cu scăderile de consum generate de creșterea medie a prețurilor în urma majorării accizei, în septembrie 2013. Ce segmente reușesc totuși să crească și de ce? Aflați din analiza realizată pe baza datelor furnizate de compania de cercetare de piață IWSR (International Wine & Spirit Research). Pentru jucătorii mari din piața locală a băuturilor spirtoase, vodca este cea mai importantă categorie, ea reprezentând a [...]
Albalact a implementat o strategie multimarcă în cadrul aceleiași categorii de produse. De exemplu, în categoria lapte de consum societatea deține mărcile Fulga, Zuzu și Rarăul. În primele trei trimestre, Albalact a realizat vânzări de 307,9 milioane lei, cu 24,7% mai mult decât în perioada similară a anului 2012. Totodată, profitul a înregistrat o creștere substanțială în aceeași perioadă, de la o marjă netă de 1,1% la 1,8%, notează Ziarul [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN