Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Deloitte: Publicitatea lactatelor nu pare sa conteze prea mult in clasamentele bugetelor alocate promovarii. Astfel, Deloitte a analizat piața publicitatii din Romania, rezultatul studiului fiind prezentat in cadrul evenimentului Ziua Publicitatii, sun titlul “Publicitatea, Motor de Crestere Economica in Romania”, realizat in perioada mai-septembrie 2014, informeaza Iqads. Conform studiului, TV-ul continua sa fie considerata cea mai eficienta forma de advertising, urmata de Online/Digital si Radio.


35% dintre cei intervievati spun ca televiziunea aduce cele mai mari audiente. 23% au spus ca advertising-ul online este cel care poate aduce vizitatori cel mai repede, cu un simplu click, iar rezultatele sunt foarte usor masurabile. 18% considera ca Social Media reprezinta o buna modalitate de a atinge audiente mari cu preturi relativ mici, mai ales in privinta publicitatii la produsele lactate..


Doar 10% dintre respondenti considera ca radio-ul mai este o metoda eficienta de a comunica cu consumatorul final.  5% dintre cei intervievati cred ca nu mai sunt cautate pentru ca acum oamenii isi pot lua informatii din alte surse.


 


Top-ul publicitatii este dominat de FMCG


 


In topul industriilor care aloca cel mai mare buget pentru TV se numara FMCG (57%), Pharma (17%) si Telecom (13%). Bugetul alocat este influentat in proportie de 16% de rezultatele campaniilor anterioare, de profit in proportie de 52% si de schimbarile in strategie si plan in proportie de 44%. Conform studiului, decizia este asadar luata avad la baza profitabilitatea pe termin scurt si strategia. Publicitatea la produsele alimentare este total deficitara, mai ales, publicitatea lactatelor.


 


Succesul unei afaceri este cel mai mult influentat de calitatea produselor, de reducerea costurilor operationale si de advertising, care trebuie sa convinga consumatorul final de calitatea produselor sau serviciilor respective.


Cele mai bune rezultate cu ajutorul advertisingului sunt obtinute atunci cand sunt folosite mai multe canale si cand se face o targetare mai buna a publicului. Conform studiului Deloitte, industria de advertising are un impact de 100 de ori mai mare decat marimea sa. 3% din totalul managerilor aduc 33% din PIB. Cifrele arata ca o crestere a vizibilitatii pe TV duce la cresterea cifrei de afaceri, care duce mai apoi la cresterea PIB-ului.


 


Conform unui studiu realizat de Ipsos la nivel national, 61%dintre romani considera ca advertisingul are un impact pozitiv asupra vietii lor, atat la nivel personal, cat si profesional. 36% considera ca are un impact neutru asupra vietii lor, iar 3% ca are un impact negativ.


Strategia nationala pentru competitvitate, pentru anii 2014-2020, este reprezentata de dezvoltarea unui ecosistem de business competitiv, orientat spre antreprenoriat, inovatie si creativitate, care va plasa Romania in top 10 economii europene. (Mai multe, pe www.iqads.ro)

Alte articole recomandate:

Vânzările snacks-urilor în Europa s-au păstrat în forță anul trecut, creând un sentiment conservator de cercetare și dezvoltare în întreaga industrie, au spus reprezentanții Asociației Europene a Snacks-urilor (ESA), informează Food Navigator. Sebastian EMIG, director-general al ESA, a declarat că rezistența continuă în piață a stimulat o altfel de abordare de business. "Avem o creștere bună în comparație [...]
În luna decembrie 2013, cantitatea de lapte de vacă colectată de la exploatații  agricole și centre de colectare de către unitățile procesatoare a crescut atât față de luna precedentă cât și față de luna decembrie 2012 cu 3,7%, respectiv cu 9,4%. În anul 2013 comparativ cu anul 2012, cantitatea de lapte de vacă colectată de la exploatații agricole și centre de colectare de către unitățile procesatoare a scăzut cu 1,0%. Decembrie 2013 comparativ cu noiembrie [...]
Selgros Cash&Carry România, unul dintre cei mai importanți operatori din comerțul românesc, a decis să ofere clienților posibilitatea de achiziționa fructe și legume la vrac. În prezent, în toate magazinele, produsele sunt expuse astfel încât clienții să își poată alege singuri și să își cântărească exact ceea ce au nevoie, în cantitățile pe care și le doresc.   Conceptul de club [...]
Potrivit Mediafax, exportatorii de vinuri din România vor rata participarea la târgul internațional , întrucât Ministerul Economiei nu a găsit o firmă care să amenajeze pavilionul și nici o soluție excepțională de finanțare și participare, potrivit Asociației Producătorilor și Exportatorilor de Vinuri.   "Ratarea se produce din cauza neprezentării la licitațiile organizate de minister a niciunei firme prestatoare și a negăsirii de către factorii de decizie a unei [...]
Asa s-ar putea rezuma rezultatele celui mai recent val al studiului anual Shopper Trends realizat de Nielsen Romania, prezentat in avanpremiera in Revista Progresiv. Sunt si vesti bune: anul 2013 s-a incheiat pe un trend pozitiv din punct de vedere al increderii consumatorilor, iar apetitul in ceea ce priveste incercarea de produse noi ramane constant. Cu toate acestea, singura crestere pe care o vedem in piata FMCG este in valoare, dar chiar si aceasta in linie cu inflatia, ceea ce se traduce [...]
URBB a lansat din  nou pe piața românească Tuborg Christmas Brew, berea special creată pentru sărbătorile de iarnă. Ediția specială Tuborg va fi disponibilă în toată țara până pe 31 decembrie în sticle de 0,5 l și 0,75l.  “Tuborg Christmas Brew este un brand unic pe piață și suntem bucuroși să păstrăm tradiția acestei ediții limitate dedicată special sărbătorilor de iarnă. Este modul nostru direct de a le mulțumi consumatorilor care ne răsplătesc cu [...]
Băuturile spirtoase sunt o categorie care încă se luptă cu scăderile de consum generate de creșterea medie a prețurilor în urma majorării accizei, în septembrie 2013. Ce segmente reușesc totuși să crească și de ce? Aflați din analiza realizată pe baza datelor furnizate de compania de cercetare de piață IWSR (International Wine & Spirit Research). Pentru jucătorii mari din piața locală a băuturilor spirtoase, vodca este cea mai importantă categorie, ea reprezentând a [...]
Exporturile românești ar putea depăși anul acesta pragul de 50 de miliarde de euro, după ce în 2013 au ajuns la cifra record de 49 de miliarde. Ministrul economiei, Constantin Niță, declară că România ar trebui să-și diversifice piețele de export și se așteaptă ca, în următorii ani, țara noastră să devină un exportator important de energie în regiune.  Pentru a intra în rândul economiilor avansate, România ar avea nevoie de un ritm d [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN