Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Deloitte: Publicitatea lactatelor nu pare sa conteze prea mult in clasamentele bugetelor alocate promovarii. Astfel, Deloitte a analizat piața publicitatii din Romania, rezultatul studiului fiind prezentat in cadrul evenimentului Ziua Publicitatii, sun titlul “Publicitatea, Motor de Crestere Economica in Romania”, realizat in perioada mai-septembrie 2014, informeaza Iqads. Conform studiului, TV-ul continua sa fie considerata cea mai eficienta forma de advertising, urmata de Online/Digital si Radio.


35% dintre cei intervievati spun ca televiziunea aduce cele mai mari audiente. 23% au spus ca advertising-ul online este cel care poate aduce vizitatori cel mai repede, cu un simplu click, iar rezultatele sunt foarte usor masurabile. 18% considera ca Social Media reprezinta o buna modalitate de a atinge audiente mari cu preturi relativ mici, mai ales in privinta publicitatii la produsele lactate..


Doar 10% dintre respondenti considera ca radio-ul mai este o metoda eficienta de a comunica cu consumatorul final.  5% dintre cei intervievati cred ca nu mai sunt cautate pentru ca acum oamenii isi pot lua informatii din alte surse.


 


Top-ul publicitatii este dominat de FMCG


 


In topul industriilor care aloca cel mai mare buget pentru TV se numara FMCG (57%), Pharma (17%) si Telecom (13%). Bugetul alocat este influentat in proportie de 16% de rezultatele campaniilor anterioare, de profit in proportie de 52% si de schimbarile in strategie si plan in proportie de 44%. Conform studiului, decizia este asadar luata avad la baza profitabilitatea pe termin scurt si strategia. Publicitatea la produsele alimentare este total deficitara, mai ales, publicitatea lactatelor.


 


Succesul unei afaceri este cel mai mult influentat de calitatea produselor, de reducerea costurilor operationale si de advertising, care trebuie sa convinga consumatorul final de calitatea produselor sau serviciilor respective.


Cele mai bune rezultate cu ajutorul advertisingului sunt obtinute atunci cand sunt folosite mai multe canale si cand se face o targetare mai buna a publicului. Conform studiului Deloitte, industria de advertising are un impact de 100 de ori mai mare decat marimea sa. 3% din totalul managerilor aduc 33% din PIB. Cifrele arata ca o crestere a vizibilitatii pe TV duce la cresterea cifrei de afaceri, care duce mai apoi la cresterea PIB-ului.


 


Conform unui studiu realizat de Ipsos la nivel national, 61%dintre romani considera ca advertisingul are un impact pozitiv asupra vietii lor, atat la nivel personal, cat si profesional. 36% considera ca are un impact neutru asupra vietii lor, iar 3% ca are un impact negativ.


Strategia nationala pentru competitvitate, pentru anii 2014-2020, este reprezentata de dezvoltarea unui ecosistem de business competitiv, orientat spre antreprenoriat, inovatie si creativitate, care va plasa Romania in top 10 economii europene. (Mai multe, pe www.iqads.ro)

Alte articole recomandate:

Cramele Recaș întâmpină Sărbătorile de iarnă cu o nouă gamă de vinuri roșii. Aceasta completează portofoliul de vinuri premium, adresate industriei HoReCa, și vrea să fie prelungirea, în roșu, a gamei  Sole, care se bucură deja de succes. Prin Sole, Cramele Recaș au reușit să surprindă prospețimea zilei și razele de soare în vinuri albe și rose. Noua colecție, denumită Selene, după întruchiparea [...]
Asa s-ar putea rezuma rezultatele celui mai recent val al studiului anual Shopper Trends realizat de Nielsen Romania, prezentat in avanpremiera in Revista Progresiv. Sunt si vesti bune: anul 2013 s-a incheiat pe un trend pozitiv din punct de vedere al increderii consumatorilor, iar apetitul in ceea ce priveste incercarea de produse noi ramane constant. Cu toate acestea, singura crestere pe care o vedem in piata FMCG este in valoare, dar chiar si aceasta in linie cu inflatia, ceea ce se traduce [...]
Răspunzând prin intermediul unui comunicat unei anchete realizată de Wall Street, reprezentanții Hochland au făcut o radiografie a anului trecut, opinând că în 2013 ”Au continuat tendinta si preocuparea deja existente in privinta calitatii produselor, lucru demonstrat si de faptul ca la 31 decembrie se incheie perioada de tranzitie acordata de Comisia Europeana pentru alinierea jucatorilor de pe piata lactatelor la standardele impuse de Uni [...]
URBB a lansat din  nou pe piața românească Tuborg Christmas Brew, berea special creată pentru sărbătorile de iarnă. Ediția specială Tuborg va fi disponibilă în toată țara până pe 31 decembrie în sticle de 0,5 l și 0,75l.  “Tuborg Christmas Brew este un brand unic pe piață și suntem bucuroși să păstrăm tradiția acestei ediții limitate dedicată special sărbătorilor de iarnă. Este modul nostru direct de a le mulțumi consumatorilor care ne răsplătesc cu [...]
Cifra de afa­ceri în comerțul cu amănuntul a scăzut în ianuarie cu 24,9% serie brută (un plus de 0,2% serie ajustată), ca urmare a scăderii vânzărilor de produse nealimentare (-32,8%), vânzărilor de produse alimentare, băuturi și tutun (-21,4%) și comerțului cu amănuntul al carburanților pentru autovehicule în magazine specializate (-12,4%). În ianuarie 2017, comparativ cu luna ianuarie 2016, volumul cifrei de afaceri pentru comerțul cu amănuntul, serie [...]
Familia Bran, care deține Distileriile Bran din Satu Mare, produce palincă, rachiu, dar și alte băuturi spirtoase pe care le livrează în hoteluri de patru și cinci stele din București precum Marriott, Inter­continental sau Howard Johnson, în aero­por­tul Otopeni, dar și în câteva restaurante și magazine din toată țara. Distileriile Bran, brand de­ți­n­ut de societatea Alco­rom din Mărti­nești (jud. Satu Mare) au fost dezvoltate de Ioan [...]
(Comunicat) Rezultatele studiului GfK FutureBuy despre influența tehnologiei asupra comportamentului de cumpărare 15 septembrie 2014 – Într-un context economic instabil și dominat de tehnologie, o nouă tipologie de cumpărător se naște la nivel global: Xtreme Shoppers. Studiul GfK FutureBuy în România remarcă o creștere spectaculoasă a acestui segment, în 2014 înregistrându-se cu 34% mai mulți astfel de cumpărători decât [...]
Panos Makris (47 de ani), fostul director comercial al grupului Cosmote și Romtelecom în România, a decis la mai puțin de un an de la plecarea din industria de telecom să revină în antreprenoriat după o pauză de circa două decenii, cu un business de iaurt înghețat în România, informeaza Ziarul Financiar.   „De fapt, când am plecat de la Cosmote și Romtelecom eu nu am plecat și din România pentru că mi s-a părut că este o țară cu [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN