Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Deloitte: Publicitatea lactatelor nu pare sa conteze prea mult in clasamentele bugetelor alocate promovarii. Astfel, Deloitte a analizat piața publicitatii din Romania, rezultatul studiului fiind prezentat in cadrul evenimentului Ziua Publicitatii, sun titlul “Publicitatea, Motor de Crestere Economica in Romania”, realizat in perioada mai-septembrie 2014, informeaza Iqads. Conform studiului, TV-ul continua sa fie considerata cea mai eficienta forma de advertising, urmata de Online/Digital si Radio.


35% dintre cei intervievati spun ca televiziunea aduce cele mai mari audiente. 23% au spus ca advertising-ul online este cel care poate aduce vizitatori cel mai repede, cu un simplu click, iar rezultatele sunt foarte usor masurabile. 18% considera ca Social Media reprezinta o buna modalitate de a atinge audiente mari cu preturi relativ mici, mai ales in privinta publicitatii la produsele lactate..


Doar 10% dintre respondenti considera ca radio-ul mai este o metoda eficienta de a comunica cu consumatorul final.  5% dintre cei intervievati cred ca nu mai sunt cautate pentru ca acum oamenii isi pot lua informatii din alte surse.


 


Top-ul publicitatii este dominat de FMCG


 


In topul industriilor care aloca cel mai mare buget pentru TV se numara FMCG (57%), Pharma (17%) si Telecom (13%). Bugetul alocat este influentat in proportie de 16% de rezultatele campaniilor anterioare, de profit in proportie de 52% si de schimbarile in strategie si plan in proportie de 44%. Conform studiului, decizia este asadar luata avad la baza profitabilitatea pe termin scurt si strategia. Publicitatea la produsele alimentare este total deficitara, mai ales, publicitatea lactatelor.


 


Succesul unei afaceri este cel mai mult influentat de calitatea produselor, de reducerea costurilor operationale si de advertising, care trebuie sa convinga consumatorul final de calitatea produselor sau serviciilor respective.


Cele mai bune rezultate cu ajutorul advertisingului sunt obtinute atunci cand sunt folosite mai multe canale si cand se face o targetare mai buna a publicului. Conform studiului Deloitte, industria de advertising are un impact de 100 de ori mai mare decat marimea sa. 3% din totalul managerilor aduc 33% din PIB. Cifrele arata ca o crestere a vizibilitatii pe TV duce la cresterea cifrei de afaceri, care duce mai apoi la cresterea PIB-ului.


 


Conform unui studiu realizat de Ipsos la nivel national, 61%dintre romani considera ca advertisingul are un impact pozitiv asupra vietii lor, atat la nivel personal, cat si profesional. 36% considera ca are un impact neutru asupra vietii lor, iar 3% ca are un impact negativ.


Strategia nationala pentru competitvitate, pentru anii 2014-2020, este reprezentata de dezvoltarea unui ecosistem de business competitiv, orientat spre antreprenoriat, inovatie si creativitate, care va plasa Romania in top 10 economii europene. (Mai multe, pe www.iqads.ro)

Alte articole recomandate:

Familia Bran, care deține Distileriile Bran din Satu Mare, produce palincă, rachiu, dar și alte băuturi spirtoase pe care le livrează în hoteluri de patru și cinci stele din București precum Marriott, Inter­continental sau Howard Johnson, în aero­por­tul Otopeni, dar și în câteva restaurante și magazine din toată țara. Distileriile Bran, brand de­ți­n­ut de societatea Alco­rom din Mărti­nești (jud. Satu Mare) au fost dezvoltate de Ioan [...]
Numărul porcilor sacrificați în 2013 a crescut cu 13%, comparativ cu anul 2012, artă statisticile realizate de Institutul Național de Statistică (INS). Astfel, potrivit INS, numărul total de porcine sacrificate și greutatea lor în carcasă au crescut cu 13,4%, respectiv cu 5,4%. În unitățile industriale specializate, numărul de porcine sacrificate și greutatea lor în carcasă s-a majorat cu 7,6%, respectiv cu 9,1% . Cu toate acestea, în luna decembrie a anului [...]
Vanzarile de vin cresc in perioada Sarbatorii Craciunilui si a Anului Nou, in medie, cu 30-40%, comparativ cu o luna normala, producatorii mici inregistrand, insa cresteri de 100% in aceste zile, a declarat pentru Agerpres Ovidiu Gheorghe, directorul general al Patronatului National al Viei si Vinului (PNVV). “In general, in aceasta perioada a Sarbatorilor se inregistreaza o crestere a vanzarilor de vin, si in special de vin rosu, in medie, cu 30-40% comparativ cu o luna normala, insa [...]
Cresterea cererii de produse de provenienta locala este una dintre cele mai evidente modificari la nivel de comportament de consum si cumparare aparute in anii de criza. Nu o spunem noi, ci studiile de consumator de pretutindeni, se arata intr-o analiza efectuata de Progresiv. Singurul lucru ce variaza de la o tara la alta este mixul de motivatii al consumatorilor. Pentru unii domina un patriotism regasit peste noapte, la altii vorbim de motivatii economice, de pastrare a banilor in economia [...]
Vânzările de bomboane de ciocolată, cosmetice, vinuri și flori cresc de zeci de ori de sărbători precum Sfântul Valentin (14 Februarie), Dragobete (24 Februarie), 1 Martie și 8 Martie, potrivit estimărilor retailerilor. "Românii sunt euforici când este vorba de sărbători. Vânzările cresc pentru unele produse cu sute de procente, chiar cu 1.500%. Cosmeticele au cea mai mare creștere, după care urmează fructele exotice, ciocolata, vinul, lenjeria intimă", a declarat [...]
Berea italiana super-premium Peroni Nastro Azzurro isi continua implicarea in lumea stilului prin relansarea blogului Peroni Diario. Lansat in vara 2013, cu ocaziaRomanian Design Week - Inspired by Peroni, cand brandul aniversa 50 de ani, Diario este un proiect editorial high-quality, care are deja aproximativ 50.000 de vizitatori unici.  Continutul Peroni Diario este bazat pe experienta nemediata, pe opinii, reportaje si interviuri cu oamenii din spatele celor mai provocatoare idei. [...]
Omul de afaceri Dioszegi Laszlo din Sfântu Gheorghe, proprietar al unei brutării din oraș, a început să vândă pâine tradițională secuiască din cartofi și în Marea Britanie, unde și-a dechis recent o brutărie, el spunând că englezii apreciază foarte mult acest produs, scrie ZF.    Dioszegi Laszlo a declarat că a deschis recent, alături de un prieten, o brutărie în orașul Luton, aflat la aproape 35 de kilometri de Londra. Dioszegi a spus că [...]
Anul acesta, în abatoarele din România, vor fi sacrificate circa 4,4 milioane de porcine, în scădere cu 2,2% față de anul 2013, conform estimărilor publicate săptămâna aceasta de Eurostat, biroul de statistică al Uniunii Europene (UE), informeaza Recolta. În anul 2013, numărul porcinelor sacrificate în România a fost de 4,5 milioane de capete. Aproape 1,5 milioane din totalul efectivelor au fost sacrificate în primul semestru, în timp ce [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN