Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

 


(Comunicat) Olympus, unul dintre cei mai mari producători de lactate din România, își extinde gama de lactate bio și lansează Olympus Lapte Bio de Consum, primul lapte organic de consum, produs local. Fabricat la Hălchiu, județul Brașov, Olympus Lapte Bio de Consum provine 100% de la ferme bio locale, unde animalele sunt hrănite si crescute conform standardelor înalte impuse de către organismele internaționale și naționale de reglementare în domeniu.


 Lansarea Olympus Lapte Bio de Consum vine ca urmare a cererii înregistrate pe segmentul produselor organice în România. Destinat în exclusivitate pieței interne, laptele bio de consum se adaugă gamei Olympus care în prezent cuprinde kefir și iaurt.


 „Am fost încurajați de răspunsul consumatorilor ca urmare a lansării primelor noastre produse bio și continuăm să lansăm sortimente noi de lactate pe acest segment. Am depășit deja estimările inițiale de creștere de 10% pe an pe segmentul bio, iar strategia noastră ia în calcul aducerea pe masa consumatorilor a acelor produse de calitate excepțională, care să îi determine să opteze pentru o alimentație sănătoasă”, a declarat directorul general Olympus, Ilias Pliatsikas.


 Olympus Lapte Bio de Consum conține 3,5% grăsime și este distribuit în cele mai mari supermarketuri și hipermarketuri din toată țara. Laptele este produs în cadrul fermelor ecologice atent selecționate, în baza regulilor privind sistemul de inspecție și certificare bio stabilite de către Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale. Produsul este certificat de către organizația de certificare ecologică Austria Bio Garantie, ceea ce reprezintă o garanție a faptului că laptele Olympus parcurge un proces riguros de producție, de la momentul colectării până la momentul obținerii produsului finit.


 La nivel de grup, Olympus a adoptat cele mai stricte standarde în asigurarea calității și deține numeroase certificări în acest sens, precum ISO 22000:2005, BRC, IFS. Grupul colaborează, de asemenea, cu diverse instituții internaționale, laboratoare independente și universități.


 ***


 Despre Olympus


Grupul Olympus este prezent în România din 1999. De peste 15 ani, a dezvoltat diverse programe de sprijinire a fermierilor români, în efortul de a îmbunătăți metodele de creștere și îngrijire a animalelor, pentru a atinge standarde superioare de calitate în ceea ce privește colectarea laptelui.


Grupul de companii, deținut de o familie aflată la a treia generație de producători de lactate, are sediul în Trikala, Grecia, și operează în 34 de țări, inclusiv pe piețe precum SUA, Germania și Italia. În prezent, deține cinci unități de producție în Grecia, Bulgaria și România, care produc lactate și sucuri naturale.


Pentru mai multe informații, accesați www.olympusdairy.ro și www.facebook.com/OlympusDairy

Alte articole recomandate:

Prunele uscate de Leleasca vor fi primul produs tradițional din județul Olt, producătorul acestora depunând documentația pentru reatestare, conform noilor modificări legislative, informează Agerpres. În județul Olt sunt 11 produse tradiționale atestate în anii anteriori, dar anul acesta este necesară reatestarea acestora și, până în prezent, demersuri în acest sens au fost făcute numai pentru prunele uscate de Leleasca, a declarat Inginerul Florica Bodescu [...]
(Agerpres) România poate deveni un mare exportator de hrană bio și tradițională dacă se aplică TVA zero la produsele ecologice, acestea devenind și mai accesibile pentru români, afirmă Dan Matei Agathon, președintele Federației Patronatelor din Turism și Servicii (FPTS). ‘Federația Patronatelor din Turism și Servicii susține inițiativa Asociației Operatorilor din Agricultură Ecologică ’Bio-România’ de a obține TVA redus la alimentele bio, [...]
(Comunicat) Vânzările produselor de post Agricola vor crește cu 10% în perioada Postului Paștelui, comparativ cu perioada similară a anului trecut – estimează Europrod, companie a Grupului Agricola specializată în producerea de semipreparate și produse „ready to eat”. Estimările companiei se bazează pe rezultatele vânzărilor de produse vegetale înregistrate în anul 2013, care au totalizat aproape 200 tone – 11% din [...]
Alexandru Peligrad:   Dacă vorbim de exporturile de sucuri ale României, vorbim în special de exportul de suc de mere, în condițiile în care, în 2011 spre exemplu, acesta a avut o pondere valorică de circa 91% în totalul exporturilor de sucuri ale României, cu o valoare de 10,7 milioane de euro, dintr-un total al exporturilor de sucuri de fructe și legume de 11,8 milioane de euro.   Pe trend ascendent   Deși [...]
(Mediafax) Bioagricultorii au dezvăluit că un produs ecologic poate fi identificat prin trei elemente de pe etichetă, recomandând cumpărătorilor să le verifice de fiecare dată pentru a nu achiziționa produse falsificate care îi pot pune în pericol. "Pe orice etichetă de produs ecologic se găsesc, obligatoriu, trei elemente de identificare care certifică dacă este bio. Astfel, avem sigla <<a.e.>> (agricultură ecologică), iar sub ea se află un număr, care este ce [...]
Prezenta la deschiderea targului Indagra, Daciana Sârbu s-a întreținut îndelung cu membrii delegației chineze care participă la Forumul Europa Centrală și de Est-China. Desigur, doamna Sârbu nu a omis să viziteze, împreună cu o parte a delegației chineze, standurile cu produse tradiționale și bio. Cu această ocazie, pentru infoALIMENT Magazin, aceasta a declarat că speră ca, în perioada următoare, produsele alimentare bio din [...]
Prezenta si in acest an la BioFach, Asociatia Bioagricultoriloir din Romania, Bioterra, a reusit deja, inca din prima dimineata, sa deschida o noua linie externa de afaceri pentru una dintre companiile membre.   Astfel, dupa ce, prin serviciile de reprezentare pe care le asigura, multe dintre cele 650 de firme membre ale asociatiei condusa de domnul Albert Imre exporta deja produse agroalimentare ecologice in Germania, Italia si Austria, acum, una dintre ele va incepe discutiile cu [...]
Laurul Arad, cel mai mare pro­ducător de siropuri, spe­ră la un contract cu un mare retailer european care i-ar aduce prezența în 800 de magazine pen­tru a atenua din efectele insol­venței.  „Laurul este singurul brand pe care îl mai producem și este motorul fabricii. În prezent exporturile reprezintă circa 2-3% din cifra de afaceri. Exportăm în Belgia, Italia și Spania, acolo unde sunt comunități mari de români“, a declara [...]

 

Living fresh
Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN