Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

 


(Comunicat) Olympus, unul dintre cei mai mari producători de lactate din România, își extinde gama de lactate bio și lansează Olympus Lapte Bio de Consum, primul lapte organic de consum, produs local. Fabricat la Hălchiu, județul Brașov, Olympus Lapte Bio de Consum provine 100% de la ferme bio locale, unde animalele sunt hrănite si crescute conform standardelor înalte impuse de către organismele internaționale și naționale de reglementare în domeniu.


 Lansarea Olympus Lapte Bio de Consum vine ca urmare a cererii înregistrate pe segmentul produselor organice în România. Destinat în exclusivitate pieței interne, laptele bio de consum se adaugă gamei Olympus care în prezent cuprinde kefir și iaurt.


 „Am fost încurajați de răspunsul consumatorilor ca urmare a lansării primelor noastre produse bio și continuăm să lansăm sortimente noi de lactate pe acest segment. Am depășit deja estimările inițiale de creștere de 10% pe an pe segmentul bio, iar strategia noastră ia în calcul aducerea pe masa consumatorilor a acelor produse de calitate excepțională, care să îi determine să opteze pentru o alimentație sănătoasă”, a declarat directorul general Olympus, Ilias Pliatsikas.


 Olympus Lapte Bio de Consum conține 3,5% grăsime și este distribuit în cele mai mari supermarketuri și hipermarketuri din toată țara. Laptele este produs în cadrul fermelor ecologice atent selecționate, în baza regulilor privind sistemul de inspecție și certificare bio stabilite de către Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale. Produsul este certificat de către organizația de certificare ecologică Austria Bio Garantie, ceea ce reprezintă o garanție a faptului că laptele Olympus parcurge un proces riguros de producție, de la momentul colectării până la momentul obținerii produsului finit.


 La nivel de grup, Olympus a adoptat cele mai stricte standarde în asigurarea calității și deține numeroase certificări în acest sens, precum ISO 22000:2005, BRC, IFS. Grupul colaborează, de asemenea, cu diverse instituții internaționale, laboratoare independente și universități.


 ***


 Despre Olympus


Grupul Olympus este prezent în România din 1999. De peste 15 ani, a dezvoltat diverse programe de sprijinire a fermierilor români, în efortul de a îmbunătăți metodele de creștere și îngrijire a animalelor, pentru a atinge standarde superioare de calitate în ceea ce privește colectarea laptelui.


Grupul de companii, deținut de o familie aflată la a treia generație de producători de lactate, are sediul în Trikala, Grecia, și operează în 34 de țări, inclusiv pe piețe precum SUA, Germania și Italia. În prezent, deține cinci unități de producție în Grecia, Bulgaria și România, care produc lactate și sucuri naturale.


Pentru mai multe informații, accesați www.olympusdairy.ro și www.facebook.com/OlympusDairy

Alte articole recomandate:

Familia Oprea a investit 15.000 de euro intr-un concept altfel. Atmosfera prietenoasa din bacanie a atras, in ultimii doi ani, clienti variati, de la pensionari la manageri, care apreciaza produsele facute din ingrediente naturale, de calitate, si care tin la sanatatea lor, informeaza Revista Piata. “La noi nu se gasesc inlocuitori de mancare si bautura, ci produse naturale, autentice, al caror gust poate nici nu este cunoscut de multe persoane. Intrucat ne pasa de sanatatea noastra si [...]
Rezultatele recente ale unui studiu ar putea revoluționa politica de ecologizare din întreaga lume. Astfel, se pare că două specii sălbatice de albine au început să folosească plasticul pentru a-și ”construi” stupii, indicând o posibilă extindere a utilizării acestui material ca urmare a adaptabilității vietăților la noile condiții de mediu.   Plasticul se acumulează în cantități îngrijorătoare în cele mai [...]
Maresi Foodbroker intră pe piața bio cu trei sortimente de gelato ecologic, marca G7 Gelati. Panna, Crema și Cacao sunt trei gelato obținute pe baza unor rețete tradiționale italiene și conțin doar ingrediente ecologice. Panna este un produs din 42% frișcă și lapte bio, ingrediente 100% organice. Sortimentul Crema conține, alături de lapte și frișcă (40%), 4% gălbenuș de ou, iar  Cacao este un produs care conține 8% [...]
(Comunicat) Fermierii care vor să se înregistreze ca operatori în agricultura ecologică anul acesta mai au la dispoziție două săptămâni, data limită anunțată de Asociația Bio România fiind 29 august 2014. Aceștia trebuie să depună cereri pentru obținerea sprijinului financiar care ar putea ajunge la peste 600 de euro în anul 2015 pentru fermierii aflați în perioada de conversie. Asociația Bio România recomandă tuturor fermierilor, în special cei [...]
(Mediafax) Bioagricultorii au dezvăluit că un produs ecologic poate fi identificat prin trei elemente de pe etichetă, recomandând cumpărătorilor să le verifice de fiecare dată pentru a nu achiziționa produse falsificate care îi pot pune în pericol. "Pe orice etichetă de produs ecologic se găsesc, obligatoriu, trei elemente de identificare care certifică dacă este bio. Astfel, avem sigla <<a.e.>> (agricultură ecologică), iar sub ea se află un număr, care este ce [...]
O ocupație cu tradiție pe plan local, apicultura a început să se dezvolte în ultimii ani, numărul celor care pornesc o afacere în această zonă, fiind în creștere. Este o afacere care nu necesită o investiție substanțială, iar banii pot fi recuperați în aproximativ doi ani, a explicat Ioan Fetea, președintele Asociației Crescătorilor de Albine din România (ACAR).   În prezent, numărul apicultorilor din [...]
Autoritățile vor să curețe piața de produse contrafăcute și vândute ca tradiționale, însă eforturile sunt în zadar, dacă rețetele nu vor fi standardizate, informează Evenimentul Zilei.   România e plină de produse vândute ca fiind tradiționale, însă chiar și autoritățile sunt de acord că nu toate cele 4.400 de produse atestate chiar sunt făcute ca pe vremea bunicilor. De aceea, Ministerul Agriculturii a pus în dezbatere publică un ordin care va [...]
Alexandru Peligrad:   Dacă vorbim de exporturile de sucuri ale României, vorbim în special de exportul de suc de mere, în condițiile în care, în 2011 spre exemplu, acesta a avut o pondere valorică de circa 91% în totalul exporturilor de sucuri ale României, cu o valoare de 10,7 milioane de euro, dintr-un total al exporturilor de sucuri de fructe și legume de 11,8 milioane de euro.   Pe trend ascendent   Deși [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN