Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Pe 13 noiembrie la ROMEXPO incep doua dintre cele mai asteptate evenimente ale toamnei: ROMHOTEL si Targul de Turism al Romaniei si ROMHOTEL - Expozitia internationala de echipamente, mobilier si dotari pentru hoteluri si restaurante.


 


Oferte din toata lumea la preturi accesibile


 


Timp de patru zile, vizitatorii vor regasi la Targul de Turism al Romaniei o impresionanta varietate de oferte de vacanta. Fie ca sunt in cautarea destinatiilor perfecte pentru sarbatorile acestui sfarsit de an sau deja isi planuiesc concediile din vara anului viitor, cei care trec pragul Targului de Turism al Romaniei vor avea de unde alege.


 


Peste 200 de companii din Austria, Bulgaria, Germania, Grecia, India, Indonezia Israel, Italia, Moldova, Palestina (participare in premiera la Targul de Turism al Romaniei), Romania, Federatia Rusia, Turcia si Ungaria vin cu reduceri tentante si destinatii dintre cele mai diverse pe o suprafata de peste 7.600 mp.


Astfel, pentru sfarsitul acestui an se anunta vacante la schi in Bulgaria – Bansko pornind de la 282 euro/persoana pentru 7 nopti cu demipensiune si transport cu autocarul. Pentru aceeasi perioada, in Austria, doritorii vor plati de la 44 euro/persoana pe noapte, iar pentru Italia preturile incep de la 35 euro/persoana pe noapte.


 


Pentru familii sunt prezentate circuite in Europa si Asia: Irlanda – de la 1790 euro/persoana pentru 7 nopti cu zbor inclus, Israel & Iordania – 1560 euro / persoana pentru 9 nopti cu zbor inclus sau China la 1450 euro/persoana pentru 7 nopti cu zbor inclus


In plus, pentru cei mai aventurieri, operatorii turistici au pregatit expeditii montane condimentate cu activitati extreme gen:  rafting, salt cu parapanta, escalada, iar pentru cei care cauta vacante de lux sunt oferite plimbari cu Orient Expres-ul sau destinatii exotice precum Maldive si Indonezia.


Chiar daca prioritare sunt sarbatorile de sfarsit de an, operatorii turistici vin la Targul de Turism al Romaniei cu oferte pentru vacantele din vara anului viitor. Iar cei care le achizitioneaza beneficiaza de reduceri early-bird de pana la 40% pentru destinatii cum ar fi: Grecia, litoralul romanesc, Bulgaria si Spania.


 


In premiera, in cadrul Targului de Turism al Romaniei va fi lansat programul “Weekend in Bucuresti” prin intermediul caruia reprezentantii Federatiei Patronatelor din Turismul Romanesc isi propun sa indemne romanii sa redescopere Capitala tarii.


 


Traditii si obiceiuri


 


Fiind un eveniment al diversitatii si distractiei, editia de toamna a Targului de Turism al Romaniei isi intampina si de aceasta data vizitatorii cu momente inedite.


Astfel, in perioada 13 – 15 octombrie, la standul Asociatiei Litoral – Delta Dunarii vor avea loc show-urile de promovare a statiunii Mamaia, ce au fost recente prezentate la Londra.


Pentru cei care isi doresc sa descopere sau sa redescopere traditiile autohtone, la standurile ANTREC, Consiliul Judetean Gorj si Consiliul Judetean Neamt vor fi prezenti mesteri populari si vor fi prezentate dansuri populare specifice zonelor.


 


Evenimente pentru specialisti, concursuri si degustari


 


In aceeasi perioada cu Targul de Turism al Romaniei la ROMEXPO are loc ROMHOTEL - Expozitia internationala de echipamente, mobilier si dotari pentru hoteluri si restaurante.


Aproximativ 80 de companii din Romania si din strainatate vor veni la ROMHOTEL cu cele mai recente aparitii in domeniu, dar si cu informatii necesare pentru o cat mai buna desfasurare a activitatilor din unitatile de cazare si alimentatie publica.


 


Pentru ca ROMHOTEL este deopotriva un eveniment destinat specialistilor si publicului larg, evenimentele conexe ce au loc pe parcursul celor patru zile de targ demonstreaza acest lucru.


Astfel, la standul SCAE Romania vor avea loc competitii de maiestrie in prepararea bauturilor si cursuri destinate celor care vor sa se perfectioneze in aceste domeniu. Se vor desfasura doua etape ale competitiei Barmaniada – Etapa Bere si Cocktail-uri si Etapa Somelier, in cadrul carora concurentii vor uimi auditoriul cu priceperea in realizarea si cunoasterea bauturilor, vor fi organizate cursuri de barista (notiuni generale despre cafea, aparatul de espresso, preparare espresso si cappuccino), vor fi degustate selectii de cafele de specialitate si vor fi prezentate si degustate distilate romanesti.


In cadrul ROMHOTEL se va desfasura o parte a evenimentului Sarbatoarea Gustului – o manifestare ce isi propune sa educe gusturi si sa creeze obiceiuri alimentare sanatoase. Pentru tinerii aflati la inceput de cariera sau care inca nu s-au decis in privinta meseriei de viitor va fi organizat evenimentul “Intersectie de meserii” in care tinerii liceeni vor afla detalii despre meseriile din industria hoteliera, de restaurante si alimentatie publica.


 


Tot la standul Sarbatoarea Gustului va fi organizat evenimentul “Gusturi si destinatii” unde vor avea loc demonstratii gastronomice si degustari de delicatese din Europa.


 


Sambata si duminica (15 noiembrie si 16 noiembrie), va fi organizata “Cupa Romaniei de Sandwich” in cadrul careia bucatari faimosi se vor intrece in pregatirea celui mai bun sandwich “La Lorraine”.


Cele doua expozitii reunesc peste 280 de companii din 15 tari: Austria, Bulgaria, Federatia Rusa, Germania, Grecia, India, Indonezia, Israel, Italia, Republica Moldova, Palestina, Romania, Spania, Turcia, Ungaria, pe o suprafata de peste 11.000 mp.


 


Program de vizitare:


 


13 – 15 Noiembrie 2014, intre orele 10.00-18.00


16 Noiembrie 2014, intre orele 10.00-16.00


Locatie: Pavilioanele C1, C2, C3, C4, C5, C6


Bilet intrare: 15 lei/zi


Copiii sub 7 ani, persoanele cu dizabilitati si persoanele institutionalizate beneficiaza


de intrare gratuita.


Pentru mai multe detalii despre evenimente, accesati: www.targuldeturism.ro si www.romhotel.roRomhotel infoaliment

Alte articole recomandate:

Cu un consum de 81 de litri pe cap de locuitor, România se află pe locul șapte în Europa, în urma Cehiei, Germaniei, Austriei, Poloniei, Lituaniei și Luxemburgului. Scăderea cu 10% a consumului anul trecut a făcut ca România să piardă un loc în topul celor mai mari consumatori de bere din Europa. Cehii și-au păstrat prima poziție, la distanță mare de următorii clasați. România mai are doar 18 fabrici de bere operate de 12 companii. România a rămas cu [...]
(Comunicat) Odată cu lansarea noului videoclip ‘La LaLa (Brazilia 2014)’, pe 22 mai 2014, Shakira și Activia își unesc forțele pentru a susține World Food Programme  (WFP) și obiectivul organizației de a construi o lume fără foamete. Videoclipul transmite un mesaj de bucurie și speranță pentru toți copiii din lume, în același timp contribuind la comunicarea inițiativelor derulate de World Food Programme pentru [...]
Cele mai importante companii romanesti care detin activitati in comert au obtinut rezultate mai bune in 2013 decat in anul precedent. Astfel, 15 din primele 25 de companii cu afaceri in retail au consemnat o crestere a afacerilor si tot atatea au obtinut un avans al profitului sau au trecut pe profit. Astfel, potrivit unei analize efectuata de Progresiv, in 2013, cel mai dinamic retailer independent a fost Lactag din judetul Arges. Afacerea s-a dezvoltat cu rapiditate din vara lui 2012, cand a [...]
Cei mai mari producători și importatori au luat decizia de a înființa asociația patronală a producătorilor și importatorilor de băuturi spirtoase denumită Spirits Romania. Asociația, în curs de înființare, va deveni membră spiritsEUROPE, cel mai important patronat european din industria băuturilor spirtoase, având în componența sa 31 de asociații profesionale naționale din 25 de țări, precum și pe cei mai importanți producători din domeniu: Bacardi Martini, [...]
România a exportat, în 2013, produse agroalimentare în valoare totală de peste 5,098 miliarde de euro, cu 1,183 miliarde de euro mai mult față de anul precedent (plus 30,2%), și a încheiat anul cu un plus de aproape 325 milioane de euro la balanța comercială pe acest segment, primul excedent din ultimii 20 de ani, potrivit datelor remise de Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR).           Importurile de produse [...]
Un producător belgian de ciocolată numit ISIS este nevoit să își schimbe numele, pentru a doua oară într-un an, din cauză că noua sa identitate, "ISIS chocolates" suferă din cauza asocierii acesteia de către cumpărători cu gruparea jihadistă Stat Islamic.w.isischocolates.be) Anul trecut, compania și-a schimbat numele din Italo Suisse, întrucât compania nu avea nicio legătură cu niciuna dintre cele două țări. Acum,compania este nevoită să renunțe și la numele de ISIS, [...]
Cifra de afaceri din comerțul cu amănuntul (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete) a crescut în primele patru luni atât ca serie brută, cât și ca serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate, cu 7,9%, respectiv 7,2%, a anunțat marți INS.  Volumul cifrei de afaceri pentru comerțul cu amănuntul, serie brută, s-a majorat în primelepatru luni datorită creșterii vânzărilor de produse nealimentare [...]
Cota de piață a grupului Schwarz (care operează rețelele Kaufland și Lidl) în România se situa  între 25% — 50% în unele zone din țară, în 2012, după doi ani de la preluarea efectivă a rețelei Plus de către Lidl, este una din concluziile analizei privind impactul acestei tranzacții asupra pieței de retail. Preluarea rețelei Plus (103 magazine) de către Lidl a fost autorizată de autoritatea de concurență [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN