Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Consiliul Concurenței (C.C.) supune dezbaterii publice propunerile de angajamente formulate de SC Mega Image SRL în vederea înlăturării îngrijprărilor de ordin concurențial identificate în analiza operațiunii de preluare a 20 de magazine aparținând SC Angst Retail SRL.


 


În urma analizei, Consiliul Concurenței a constatat că tranzacția poate conduce la consolidareapoziției puternice a Mega Image pe piața comerțului cu amănuntul de produse alimentare și nealimentare de consum curent, prin magazine de tip supermarket, hypermarket, magazine de tip discount și alte magazine similare (cum ar fi magazinele de proximitate sau de cartier) din zonele centrale ale Bucureștiului. Astfel, zonele pentru care Consiliul Concurenței și-a exprimat îngrijorările de ordin concurențial, respectiv reducerea posibilităților de alegere ale consumatorilor, sunt Amzei, Academiei și Perla. Ca urmare, Mega Image a renunțat la achiziționarea magazinului Angst Perla, prin încheierea unui act aditional la Contractul de vânzare-cumpărare.


 


Angajamentele propuse de Mega Image constau în cesionarea magazinelor Angst Amzei și Angst Academiei sau a unuia sau mai multor magazine din rețeaua Mega Image, ale căror vânzări aferente anului 2013 sunt egale sau mai mari cu vânzările realizate de magazinele Angst Amzei, și respectiv Angst Academiei. De asemenea, Mega Image s-a angajat să nu se implice în activitățile cesionate decât după trecerea unei perioade semnificative de 10 ani.


 


Conținutul angajamentelor formulate de Mega Image sunt publicate pe pagina de internet a autoritatii de concurenta, la adresa: http://www.consiliulconcurentei.ro.


După analiza observațiilor formulate de către terți, Consiliul Concurenței poate solicita părților modificarea propunerilor și poate decide acceptarea sau respingerea angajamentelor.Autoritatea de concurență va verifica îndeplinirea angajamentelor de către Mega Image.


Consiliul Concurenței invită persoanele fizice sau juridice interesate să trimită observații cu privire la angajamentele propuse de către Mega Image până la data de 20 noiembrie 2014, prin fax la nr. 021.405.45.10, prin e-mail laadresa bunuri.consum@consiliulconcurentei.ro sau prin posta la următoarea adresă: Consiliul Concurenței, Piața Presei Libere nr. 1, corp D1, sector 1, București, cod poștal 013701, Oficiul Poștal nr. 33.


(Amintim că, anterior, Consiliul Concurenței a constatat că preluarea celor 20 de magazine poate conduce la consolidarea poziției puternice a Mega Image din zonele centrale ale Bucureștiului. Astfel, zonele pentru care instituția și-a exprimat îngrijorările de ordin concurențial, respectiv reducerea posibilităților de alegere ale consumatorilor, sunt Amzei, Academiei și Perla.


Ca urmare, Mega Image a renunțat la achiziționarea magazinului Angst Perla, prin încheierea unui act aditional la contractul de vânzare-cumpărare.


Angajamentele propuse de Mega Image constau în cesionarea magazinelor Angst Amzei și Angst Academiei sau a unuia ori mai multor magazine din rețeaua Mega Image, ale căror vânzări aferente anului 2013 sunt egale sau mai mari cu vânzările realizate de respectivele unități

Alte articole recomandate:

În luna martie 2014, față de luna precedentă, numărul animalelor și al păsărilor sacrificate și greutatea lor în carcasă au crescut la toate speciile. În comparație cu aceeași lună a anului 2013, numărul animalelor și al păsărilor sacrificate și greutatea lor în carcasă au scăzut la ovine și caprine și păsări, iar la bovine și porcine au crescut.   Martie 2014 comparativ cu februarie 2014 Numărul total de bovine sacrificate și greutatea lor în carcasă au [...]
Bergenbier, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața berii din România, își majorează capitalul social cu 65 milioane euro, surse din piața de profil arătând că producătorul vrea să investească în dezvoltarea activității. În prezent, Bergenbier SA are un capital social de 2.888.966 lei (circa 654.000 euro). Potrivit datelor de la Registrul Comerțului, compania este deținută de firma Starbev Olanda (99,74%).  Pe ordinea de zi a unei AGA [...]
Proiectarea materialelor regenerabile și biodegradabile pentru pelicule de ambalare a câștigat o importanță mare în ultimele două decenii. Sunt căutate materiale cu proprietăți fizice necesare ca permeabilitate redusă la oxigen, rezistență la apă, rezistență mecanică, flexibilitate. Recent a fost creată o alternativă ecologică, un material regenerabil și biodegradabil, xilofan obținut prin modificarea xilanului extras din subproduse agroindustriale. Acesta se [...]
  KFC a ajuns la 52 de unități în România și este prezent în mai multe orașe pre­cum București, Arad, Bacău, Ploiești, Timișoara sau Sibiu. Compania nu a dat detalii despre nivelul investițiilor pentru un restau­rant, redevențele care trebuie plă­tite lunar sau taxa de franciză.     Conform unor informații fur­nizate anterior de Mark Hilton, exe­cutivul britanic care admi­nistrea­ză  KFC, Pizza Hut, Pizza Hut De­livery, [...]
”Într-o perioadă de criză, în care multe companii din domeniul nostru de activitate au întâmpinat dificultăți, noi am reușit să avem o creștere foarte consistentă a volumului de afaceri”, a declarat pentru infoALIMENT Magazin, domnul Dorel Oprișan, Director Comercial al companiei Rommac. Specializată pe nișa produselor alimentare sănătoase, aici, intrând în primul rând cerealele cu fibre pentru micul dejun (dar [...]
Prezența produselor lactate de capră pe piața românească se face tot mai puternic simțită. Aceasta se datorează creșterii interesului din partea consumatorilor pentru acest tip de produse. Pe acest trend se inscrie si afacerile in crestere substantiala ale companiei La Colline care, in urma cererilor de pe piata externa, va demara cat de curant exportul de lactate din lapte de capra in tarile arabe, Italia dar si in China. Calitatea deosebita a produselor tine, desigur, si de modul de [...]
În timp ce șansele politicianului xenofob și antieuro Marine Le Pen de a ocupa președinția Franței cresc, iar aceasta își croiește drum spre Palatul Elysée dezbinând societatea, vechi frici reapar pe piețele financiare europene. Investitorii au început să ia în considerare posibilitatea ca datoria franceză să fie redenominată în franci sau într-o altă nouă monedă franceză și sunt la fel de prudenți în ceea ce privește obligațiunil [...]
Elveția va interzice începând de miercuri importul de porci vii și orice fel de carne de porc provenind din mai multe țări europene în care au fost depistate de curând cazuri de febră porcină africană.Importurile din Bulgaria și România sunt vizate, dar și cele din unele regiuni ale Croației și Letoniei, au precizat marți autoritățile sanitare elvețiene. Interdicția se referă la porci și mistreți, precum și la orice fel de carne care provine de la aceste animale, [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN