Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Consiliul Concurenței (C.C.) supune dezbaterii publice propunerile de angajamente formulate de SC Mega Image SRL în vederea înlăturării îngrijprărilor de ordin concurențial identificate în analiza operațiunii de preluare a 20 de magazine aparținând SC Angst Retail SRL.


 


În urma analizei, Consiliul Concurenței a constatat că tranzacția poate conduce la consolidareapoziției puternice a Mega Image pe piața comerțului cu amănuntul de produse alimentare și nealimentare de consum curent, prin magazine de tip supermarket, hypermarket, magazine de tip discount și alte magazine similare (cum ar fi magazinele de proximitate sau de cartier) din zonele centrale ale Bucureștiului. Astfel, zonele pentru care Consiliul Concurenței și-a exprimat îngrijorările de ordin concurențial, respectiv reducerea posibilităților de alegere ale consumatorilor, sunt Amzei, Academiei și Perla. Ca urmare, Mega Image a renunțat la achiziționarea magazinului Angst Perla, prin încheierea unui act aditional la Contractul de vânzare-cumpărare.


 


Angajamentele propuse de Mega Image constau în cesionarea magazinelor Angst Amzei și Angst Academiei sau a unuia sau mai multor magazine din rețeaua Mega Image, ale căror vânzări aferente anului 2013 sunt egale sau mai mari cu vânzările realizate de magazinele Angst Amzei, și respectiv Angst Academiei. De asemenea, Mega Image s-a angajat să nu se implice în activitățile cesionate decât după trecerea unei perioade semnificative de 10 ani.


 


Conținutul angajamentelor formulate de Mega Image sunt publicate pe pagina de internet a autoritatii de concurenta, la adresa: http://www.consiliulconcurentei.ro.


După analiza observațiilor formulate de către terți, Consiliul Concurenței poate solicita părților modificarea propunerilor și poate decide acceptarea sau respingerea angajamentelor.Autoritatea de concurență va verifica îndeplinirea angajamentelor de către Mega Image.


Consiliul Concurenței invită persoanele fizice sau juridice interesate să trimită observații cu privire la angajamentele propuse de către Mega Image până la data de 20 noiembrie 2014, prin fax la nr. 021.405.45.10, prin e-mail laadresa bunuri.consum@consiliulconcurentei.ro sau prin posta la următoarea adresă: Consiliul Concurenței, Piața Presei Libere nr. 1, corp D1, sector 1, București, cod poștal 013701, Oficiul Poștal nr. 33.


(Amintim că, anterior, Consiliul Concurenței a constatat că preluarea celor 20 de magazine poate conduce la consolidarea poziției puternice a Mega Image din zonele centrale ale Bucureștiului. Astfel, zonele pentru care instituția și-a exprimat îngrijorările de ordin concurențial, respectiv reducerea posibilităților de alegere ale consumatorilor, sunt Amzei, Academiei și Perla.


Ca urmare, Mega Image a renunțat la achiziționarea magazinului Angst Perla, prin încheierea unui act aditional la contractul de vânzare-cumpărare.


Angajamentele propuse de Mega Image constau în cesionarea magazinelor Angst Amzei și Angst Academiei sau a unuia ori mai multor magazine din rețeaua Mega Image, ale căror vânzări aferente anului 2013 sunt egale sau mai mari cu vânzările realizate de respectivele unități

Alte articole recomandate:

McDonald's vrea să-și dubleze numărul de cafenele din România până la sfârșitul anului viitor, la 20 de unități, dintre care patru vor fi deschise în acest an, și în același timp caută terenuri pentru extinderea lanțului de restaurante, în condițiile în care nu a deschis niciunul în acest an. McDonald's va deschide până la finele anului patru cafenele McCafe, din care două în București și câte una la Ploiești ș [...]
Controalele efectuate de inspectorii Serviciului Igienă din cadrul Directiei Sanitar Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor (DSVSA) Olt sunt o adevărată aventură în piețele agroalimentare din municipiul Slatina. Potrivit acestora la sosirea lor în piețe micii producărori își ascund brânza și smântâna în traiste și sacoșe sau pur și simpli pleacă acasă. Conform ordinului 111/2008, micii producători nu mai au voie să-și vândă marfa decât [...]
Ieri, standurile companiilor românești prezente la cel mai mare evniment dedicat industriei alimentare mondiale, au fost ținta numeroșilor vizitatori. Alături de oaspeții de rând ai manifestării, care au degustat produsele expuse, în spațiile de negociere organizate special, delegații firmelor românești au început deja dialogurile cu achizitori din occident, reprezentanți ai marilor lanțuri de magazine din Vest, [...]
Magister Software pune la dispozitia comerciantilor din Romania, utilizatori ai solutiei software pentru retail SmartCash RMS, dezvoltate de companie, un sistem de suport tehnic actualizat. Noua platforma aduce multiple avantaje utilizatorilor cu abonament lunar de intretinere a solutiei SmartCash si consolideaza relatia de transparenta dintre companie si clienti. Sistemul permite monitorizarea in timp real a echipamentelor aflate in service conform abonamentului de intretinere. Astfel, in [...]
Începând cu luna februarie, Fanta are o nouă aromă: zmeură și fructul pasiunii, care se alătură gamei existente: Portocale, Lămâie, Struguri, Piersici și Caise. Noua campanie de promovare se desfășoară sub sloganul  "Cât de departe ai merge ca să guști noua Fanta?” și cuprinde execuții pe TV și pentru digital, activități in-store și de PR, anunță un comunicat din partea McCann PR. Spotul TV realizat pentru noua Fanta cu aromă de zmeură și fructul [...]
România a primit anul trecut 2,2 mi­lioane de turiști străini, de cinci ori mai puțini decât Cehia și de aproape opt ori mai puțini decât Polonia, potrivit celui mai recent raport al Organizației Mondiale a Turismului. România este de altfel codașa clasa­mentului european la numărul de turiști primiți și la încasări, în timp ce alte state din regiune au reușit să se dezvolte prin specializare. Astfel, Ungaria și Cehia sunt campioane la turismul d [...]
Reducerea TVA la alte produse decât pâinea este foarte greu de realizat în acest an dacă vor fi diminuate contribuțiile de asigurări sociale, varianta fiind ca încasările din TVA la pâine să fie evaluate după un an, iar TVA să fie redusă la alte produse din 2015, a afirmat premierul Victor Ponta la România TV. “Probabil că anul acesta va fi foarte greu dacă facem reducerea de contribuții de asigurări sociale, să mai reducem anul acesta TVA, dar eu cred [...]
McDonald’s aduce războiul cafelei cu Starbucks direct în bucătăria consumatorilor. Cafeaua de la McDonald’s este unul dintre cele mai apreciate produse ale lanțului de fast-food, motiv pentru care americanii s-au gândit să o aducă și mai aproape de cumpărător, prin plasarea sa în supermarketuri, notează Quartz. Recent, McDonald’s a încheiat un parteneriat cu gigantul Kraft Foods, prin care vrea să testeze introducerea brandului propriu [...]

 

Living fresh
Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN