Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Consiliul Concurenței (C.C.) supune dezbaterii publice propunerile de angajamente formulate de SC Mega Image SRL în vederea înlăturării îngrijprărilor de ordin concurențial identificate în analiza operațiunii de preluare a 20 de magazine aparținând SC Angst Retail SRL.


 


În urma analizei, Consiliul Concurenței a constatat că tranzacția poate conduce la consolidareapoziției puternice a Mega Image pe piața comerțului cu amănuntul de produse alimentare și nealimentare de consum curent, prin magazine de tip supermarket, hypermarket, magazine de tip discount și alte magazine similare (cum ar fi magazinele de proximitate sau de cartier) din zonele centrale ale Bucureștiului. Astfel, zonele pentru care Consiliul Concurenței și-a exprimat îngrijorările de ordin concurențial, respectiv reducerea posibilităților de alegere ale consumatorilor, sunt Amzei, Academiei și Perla. Ca urmare, Mega Image a renunțat la achiziționarea magazinului Angst Perla, prin încheierea unui act aditional la Contractul de vânzare-cumpărare.


 


Angajamentele propuse de Mega Image constau în cesionarea magazinelor Angst Amzei și Angst Academiei sau a unuia sau mai multor magazine din rețeaua Mega Image, ale căror vânzări aferente anului 2013 sunt egale sau mai mari cu vânzările realizate de magazinele Angst Amzei, și respectiv Angst Academiei. De asemenea, Mega Image s-a angajat să nu se implice în activitățile cesionate decât după trecerea unei perioade semnificative de 10 ani.


 


Conținutul angajamentelor formulate de Mega Image sunt publicate pe pagina de internet a autoritatii de concurenta, la adresa: http://www.consiliulconcurentei.ro.


După analiza observațiilor formulate de către terți, Consiliul Concurenței poate solicita părților modificarea propunerilor și poate decide acceptarea sau respingerea angajamentelor.Autoritatea de concurență va verifica îndeplinirea angajamentelor de către Mega Image.


Consiliul Concurenței invită persoanele fizice sau juridice interesate să trimită observații cu privire la angajamentele propuse de către Mega Image până la data de 20 noiembrie 2014, prin fax la nr. 021.405.45.10, prin e-mail laadresa bunuri.consum@consiliulconcurentei.ro sau prin posta la următoarea adresă: Consiliul Concurenței, Piața Presei Libere nr. 1, corp D1, sector 1, București, cod poștal 013701, Oficiul Poștal nr. 33.


(Amintim că, anterior, Consiliul Concurenței a constatat că preluarea celor 20 de magazine poate conduce la consolidarea poziției puternice a Mega Image din zonele centrale ale Bucureștiului. Astfel, zonele pentru care instituția și-a exprimat îngrijorările de ordin concurențial, respectiv reducerea posibilităților de alegere ale consumatorilor, sunt Amzei, Academiei și Perla.


Ca urmare, Mega Image a renunțat la achiziționarea magazinului Angst Perla, prin încheierea unui act aditional la contractul de vânzare-cumpărare.


Angajamentele propuse de Mega Image constau în cesionarea magazinelor Angst Amzei și Angst Academiei sau a unuia ori mai multor magazine din rețeaua Mega Image, ale căror vânzări aferente anului 2013 sunt egale sau mai mari cu vânzările realizate de respectivele unități

Alte articole recomandate:

(Comunicat) În jurul nostru sunt multe afaceri: locul de unde cumpărăm cafeaua dimineața, restaurantul în care servim preparatele preferate, magazinul din colț. Toate aceste afaceri aduc culoare în viețile noastre și joacă un rol important în cadrul comunităților locale. Acestea sunt motivele pentru care, anul trecut,  METRO a inițiat “Ziua Afacerii Tale”. Aflat deja la a doua ediție, evenimentul se va desfășura [...]
Fabrica de Lapte: Domnule Dorin Cojocaru, am aflat că sunt unele probleme legate de constituirea Grupului de lucru pe problema ”Observatorului laptelui”. Care ar trebui să fie obiectivele acestui observator? În alte țări, el sprijină sistemele de intervenție publică și operatorii de stocare privată să se adapteze mai bine la tendințele pieței. La noi, ce rol ar avea?   Dorin Cojocaru: Obiectivul vizat este acela de a se colecta informații [...]
Beneficiind de suport financiar asigurat de ICPE București, o echipă de cercetători români, formată din Valer TURCIN, Ion BÂRSAN, Vasilie NIKOLIÆ, Bica ZORLESCU, au pus la punct o tehnologie de pasteurizare a laptelui cu ajutorul microundelor, tehnologia fiind disponibilă procesatorilor care doresc să își modernizeze fabricile. În prezentarea noii metode pasteurizare, autorii proiectului afirmă: ”Știind că pasteurizarea prin metoda clasică prezintă o [...]
Unilever a redus conținutul de sare din produsele sale și va continua să facă acest lucru până va atinge nivelul recomandat de organisemele internaționale din domeniu. „Obiectivul nostru este să reducem în continuare nivelul de sare pentru a-i ajuta pe consumatorii din România să ajungă la o cantitate maximă de sare de 5g/zi, potrivit recomandărilor organizațiilor internaționale din domeniul nutriției. Ne-am propus să reducem, în medie, cu încă 15 – 20% [...]
Prima manifestare expozitionala a sectorului agroalimentar din acest an, targul Alimentaria – International Food and Drinks Exhibition, va avea loc la Barcelona, Spania, in perioada 31 martie – 3 aprilie.  Romania va fi reprezentata prin 20 de firme din domeniul industriei alimentare, care vor expune produsele in doua pavilioane ce insumeaza 168 de mp. Standurile nationale se vor afla in doua zone de expunere: Intercarn (P5-E43) si International (P2-E228). Producatorii romani [...]
GfK a lansat GfK Brand Vivo – un nou sistem de monitorizare a performanței mărcilor care folosește inteligența relațională, o metodă validată și precisă de monitorizare a modului în care consumatorii experimentează, comunică și relaționează cu mărcile. Aceasta ne arată cum experiențele cu mărcile construiesc relații care influențează comportamentul viitor. Noua abordare GfK se bazează pe metafore din aria relațiilor interumane, [...]
Măsurile fiscale luate de guvern și condițiile meteorologice favorabile au dus la creșterea afacerilor Ursus Breweries în primele trei luni din actualul an fiscal (perioada aprilie - iunie), în condițiile în care veniturile grupului SABMiller au scăzut și cu până la 17% pe alte piețe din Europa Centrală și de Est, cum ar fi Polonia, Cehia sau Slovacia.   România redevine astfel „elevul model“ al Europei pentru grupul SABMiller, [...]
Berăria H, controlată de Iulian Stanciu, unul dintre acționarii eMag și unul dintre cei mai puternici antreprenori din industria IT, împreună cu alți doi antreprenori români, se va deschide vineri, 12 septembrie în Parcul Herăstrău în locul Pavilionului H, un cunoscut centru comercial, precursorul mallurilor din ziua de astăzi. Localul va avea o echipă de 130 de oameni. Berăria trebuia deschisă inițial în perioada iunie-iulie, însă apoi deschiderea a fost [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN