Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Consiliul Concurenței (C.C.) supune dezbaterii publice propunerile de angajamente formulate de SC Mega Image SRL în vederea înlăturării îngrijprărilor de ordin concurențial identificate în analiza operațiunii de preluare a 20 de magazine aparținând SC Angst Retail SRL.


 


În urma analizei, Consiliul Concurenței a constatat că tranzacția poate conduce la consolidareapoziției puternice a Mega Image pe piața comerțului cu amănuntul de produse alimentare și nealimentare de consum curent, prin magazine de tip supermarket, hypermarket, magazine de tip discount și alte magazine similare (cum ar fi magazinele de proximitate sau de cartier) din zonele centrale ale Bucureștiului. Astfel, zonele pentru care Consiliul Concurenței și-a exprimat îngrijorările de ordin concurențial, respectiv reducerea posibilităților de alegere ale consumatorilor, sunt Amzei, Academiei și Perla. Ca urmare, Mega Image a renunțat la achiziționarea magazinului Angst Perla, prin încheierea unui act aditional la Contractul de vânzare-cumpărare.


 


Angajamentele propuse de Mega Image constau în cesionarea magazinelor Angst Amzei și Angst Academiei sau a unuia sau mai multor magazine din rețeaua Mega Image, ale căror vânzări aferente anului 2013 sunt egale sau mai mari cu vânzările realizate de magazinele Angst Amzei, și respectiv Angst Academiei. De asemenea, Mega Image s-a angajat să nu se implice în activitățile cesionate decât după trecerea unei perioade semnificative de 10 ani.


 


Conținutul angajamentelor formulate de Mega Image sunt publicate pe pagina de internet a autoritatii de concurenta, la adresa: http://www.consiliulconcurentei.ro.


După analiza observațiilor formulate de către terți, Consiliul Concurenței poate solicita părților modificarea propunerilor și poate decide acceptarea sau respingerea angajamentelor.Autoritatea de concurență va verifica îndeplinirea angajamentelor de către Mega Image.


Consiliul Concurenței invită persoanele fizice sau juridice interesate să trimită observații cu privire la angajamentele propuse de către Mega Image până la data de 20 noiembrie 2014, prin fax la nr. 021.405.45.10, prin e-mail laadresa bunuri.consum@consiliulconcurentei.ro sau prin posta la următoarea adresă: Consiliul Concurenței, Piața Presei Libere nr. 1, corp D1, sector 1, București, cod poștal 013701, Oficiul Poștal nr. 33.


(Amintim că, anterior, Consiliul Concurenței a constatat că preluarea celor 20 de magazine poate conduce la consolidarea poziției puternice a Mega Image din zonele centrale ale Bucureștiului. Astfel, zonele pentru care instituția și-a exprimat îngrijorările de ordin concurențial, respectiv reducerea posibilităților de alegere ale consumatorilor, sunt Amzei, Academiei și Perla.


Ca urmare, Mega Image a renunțat la achiziționarea magazinului Angst Perla, prin încheierea unui act aditional la contractul de vânzare-cumpărare.


Angajamentele propuse de Mega Image constau în cesionarea magazinelor Angst Amzei și Angst Academiei sau a unuia ori mai multor magazine din rețeaua Mega Image, ale căror vânzări aferente anului 2013 sunt egale sau mai mari cu vânzările realizate de respectivele unități

Alte articole recomandate:

(Agerpres) Deficitul balanței comerciale cu produse agroalimentare în primele șapte luni ale anului 2014 s-a diminuat cu 81,7% până la 55,1 milioane de euro, față de valoarea înregistrată în perioada corespunzătoare din 2013, când a atins nivelul de 301,8 milioane euro, potrivit datelor furnizate AGERPRES de Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR). “Contracția puternică a deficitului comercial s-a datorat creșterii susținute a exporturilor [...]
Germanii de la Hochland, olandezii de la FrieslandCampina și grupul francez Lactalis au înregistrat împreună anul trecut aproape jumătate din vânzările de brânzeturi din retail, unde consumul se ridică anual la circa 280 mil. euro, arată o analiză a ZF pe baza datelor companiei de cercetare de piață Euro­monitor. Hochland, care are în portofoliu brandul cu același nume, dar și Almette, este lider pe acest segment, având o cotă de piață în [...]
Jean Valvis a ajuns cu brandul de apă minerală Aqua Car­patica pe rafturile unor lanțuri de magazine americane, în încercarea de a-și dezvolta businessul pe piețele externe, care în trei ani trebuie să ajungă la 50% din totalul vânzărilor.   Antreprenorul elvețian de origine greacă, care a cunos­cut succesul în business în România, spune că a poziționat Aqua Carpatica în Statele Unite ca un brand premium ca preț, care să se bată cu [...]
Producătorul german de aparatură electrocasnică de lux Miele, care deține pe piața locală atât operațiuni de producție cât și de distribuție și retail, a semnat un parteneriat cu eMag, urmând să își vândă frigiderele și mașinile de spălat pe platforma online a celui mai mare magazin online local. În primul an de parteneriat, respectiv 2015, compania estimează că veniturile din acest parteneriat vor fi de sub 5% din cifra de afacer [...]
Compania Leoncini este unul dintre cei mai importanți producători de salumi de înaltă calitate din Italia. Înființată de Aristodemo Leoncini în 1918 în Barco di Reggio Emilia, un sat minunat pe dealurile emiliane, compania a crescut în mod constant, menținând întotdeauna afacerea în familie, care în zilele noastre a ajuns la a patra generație. La cele două fabrici din Verona și Langhirano există mai mult de 200 [...]
Vinurile din România și Italia se plasează în fruntea clasamentului. România și Moldova au obținut singurele două Mari Medalii de Aur acordate în acest an Miercuri, seara, la Palatul Bragadiru din București, a avut loc Gala de decernare a premiilor International Wine Contest Bucharest 2016. Ediția din acest an a concursului, prima itinerantă, a fost găzduită de Focșani, județul Vrancea. “IWCB își îndeplinește misiunea de a fi o [...]
Danone va demara foarte curând o campanie publicitară menită a relansa vânzările la Activia, campanie care se va derula sub genericul ”2014, Anul Schimbării în Bine”. Pentru acest demers, francezii de la Danone au apelat la serviciile Mihaele Rădulescu, aceea care a devenit noua imagine Activia, contra sumei de 30.000 de euro. Spotul TV durează cca 3 minute.Iată ce scrie Click în acest sens: ”Mihaela Rădulescu (44 de ani) ar fi încasat o sumă [...]
Companie de produse alimentare olandeză Wessanen a semnat acordul să achiziționeze compania italiană producătoare de băuturi organice Abafoods pentru suma de 52 mil euro, au declarat reprezentanții companiei, informează Food Navigator. Abafoods produce brandul de băuturi organice Isola Bio, specializată in bauturi alternative pe bază de lapte din migdale, nucă de cocos și cereale, inclusiv orez, ovăz, alac și soia. Compania fabrică, de asemenea, băuturi fără soia pe bază [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN