Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Consiliul Concurenței (C.C.) supune dezbaterii publice propunerile de angajamente formulate de SC Mega Image SRL în vederea înlăturării îngrijprărilor de ordin concurențial identificate în analiza operațiunii de preluare a 20 de magazine aparținând SC Angst Retail SRL.


 


În urma analizei, Consiliul Concurenței a constatat că tranzacția poate conduce la consolidareapoziției puternice a Mega Image pe piața comerțului cu amănuntul de produse alimentare și nealimentare de consum curent, prin magazine de tip supermarket, hypermarket, magazine de tip discount și alte magazine similare (cum ar fi magazinele de proximitate sau de cartier) din zonele centrale ale Bucureștiului. Astfel, zonele pentru care Consiliul Concurenței și-a exprimat îngrijorările de ordin concurențial, respectiv reducerea posibilităților de alegere ale consumatorilor, sunt Amzei, Academiei și Perla. Ca urmare, Mega Image a renunțat la achiziționarea magazinului Angst Perla, prin încheierea unui act aditional la Contractul de vânzare-cumpărare.


 


Angajamentele propuse de Mega Image constau în cesionarea magazinelor Angst Amzei și Angst Academiei sau a unuia sau mai multor magazine din rețeaua Mega Image, ale căror vânzări aferente anului 2013 sunt egale sau mai mari cu vânzările realizate de magazinele Angst Amzei, și respectiv Angst Academiei. De asemenea, Mega Image s-a angajat să nu se implice în activitățile cesionate decât după trecerea unei perioade semnificative de 10 ani.


 


Conținutul angajamentelor formulate de Mega Image sunt publicate pe pagina de internet a autoritatii de concurenta, la adresa: http://www.consiliulconcurentei.ro.


După analiza observațiilor formulate de către terți, Consiliul Concurenței poate solicita părților modificarea propunerilor și poate decide acceptarea sau respingerea angajamentelor.Autoritatea de concurență va verifica îndeplinirea angajamentelor de către Mega Image.


Consiliul Concurenței invită persoanele fizice sau juridice interesate să trimită observații cu privire la angajamentele propuse de către Mega Image până la data de 20 noiembrie 2014, prin fax la nr. 021.405.45.10, prin e-mail laadresa bunuri.consum@consiliulconcurentei.ro sau prin posta la următoarea adresă: Consiliul Concurenței, Piața Presei Libere nr. 1, corp D1, sector 1, București, cod poștal 013701, Oficiul Poștal nr. 33.


(Amintim că, anterior, Consiliul Concurenței a constatat că preluarea celor 20 de magazine poate conduce la consolidarea poziției puternice a Mega Image din zonele centrale ale Bucureștiului. Astfel, zonele pentru care instituția și-a exprimat îngrijorările de ordin concurențial, respectiv reducerea posibilităților de alegere ale consumatorilor, sunt Amzei, Academiei și Perla.


Ca urmare, Mega Image a renunțat la achiziționarea magazinului Angst Perla, prin încheierea unui act aditional la contractul de vânzare-cumpărare.


Angajamentele propuse de Mega Image constau în cesionarea magazinelor Angst Amzei și Angst Academiei sau a unuia ori mai multor magazine din rețeaua Mega Image, ale căror vânzări aferente anului 2013 sunt egale sau mai mari cu vânzările realizate de respectivele unități

Alte articole recomandate:

Consiliul Concurenței a autorizat preluarea S.C. International Business Trading S.R.L. de grupul Tatika, se arată într-un comunicat. Tatika Investments Ltd. (Cipru) este o companie de tip holding, care desfășoară, în principal, activități de consultanță, construcții, achiziționarea de proprietăți mobiliare și imobiliare, închirierea și subînchirierea bunurilor imobiliare proprii sau închiriate, etc.   În România, acesta controlează [...]
McDonald’s vrea să returneze acționarilor până la 20 de miliarde de dolari până în 2016, prin dividende și răscumpărări de titluri, anunțul anulând speranțele că grupul va cheltui mai mult pentru stimularea acțiunilor, care au urcat cu doar 2% în ultimele 12 luni.  Planul reprezintă o majorare de până la 20% a fondurilor returnate deținătorilor de titluri în perioada 2011-2013, se arată într-un comunicat [...]
Grupul Rewe a implementat la începutul acestei săptămâni schema de loialitate Payback în peste 3.000 de magazine, dar și online. Aderarea la programul Payback îi va da acces lui Rewe, cel de-al doilea mare retailer din Germania, la peste 20 de milioane de cumpărători din diferite grupuri socio-demografice înrolați deja în sistem. Decizia este eficientă și din punct de vedere costuri, necompârandu-se cu bugetul necesar construcției unui program propriu [...]
(Comunicat) Românii au început să consume mai multă miere ecologică față de ani precedenți, dar sunt încă departe de a atinge cotele de consum din alte țări, susțin reprezentanții federației de profil ROMAPIS. Conform acestora, cosumul de miere convențională rămâne scăzut în România, la 600-700 grame de miere/an, ceea ce însemnă de 2-3 ori mai puțin decât în țările mai prospere. Din cele 24.000 [...]
Diabeticii, persoanele care suferă de intoleranțe alimentare, afecțiuni digestive, renale,  alergii sau cei care pur și simplu au adoptat un stil de viață mai sănătos pot avea o masă festivă de Sărbători la fel de bogată ca restul familiei, potrivit AlimenteSpeciale.ro, unul dintre cele mai mari magazine online de pe piața locală, specializat în produse dietetice și terapeutice.   În timp ce majoritatea românilor mai fac anumit [...]
La targul Gulfood Manufacturing care va avea loc în Dubai, în perioada 9-11 noiembrie, șase companii din Stern-Wywiol Gruppe vor prezenta noi produse inovatoare din gama lor. Companiile surori Hydrosol, Mühlenchemie, DeutscheBack, SternEnzym, SternVitamin și OlbrichtArom vor evidenția ingredientele lor funcționale care îmbunătățesc calitatea produselor finite și reduc costurile de producție. Compania Hydrosol, lider în furnizarea [...]
Magiunul din prune Topoloveni, șofranul și brânza grecească vor fi promovate împreună în Orientul Mijlociu și SUA cu ajutorul unui program european pentru promovarea produselor agricole, în valoare totală de 3,84 milioane de euro, bugetul stabilit pentru producătorul român Sonimpex Topoloveni fiind de 544.204 euro, scrie Agerpres, remis de Income Magazine.   Potrivit unui comunicat al Sonimpex, Comisia Europeană a aprobat programul d [...]
Afacerea cu biscuți începută în 1962 de către Firuz Kanatlı și familia sa și ajunsă astăzi să fie cel de-al doilea mare jucător de pe piața din Turcia, a decis recent să își extindă producția și în România. După ce a anunțat să contruiască o fabrică la Craiova, producătorul turc a primit un ajutor de stat de 6 milioane de euro și va începe lucrările de la mijlocul acestei luni. Investiția totală se va [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi