Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Consiliul Concurenței (C.C.) supune dezbaterii publice propunerile de angajamente formulate de SC Mega Image SRL în vederea înlăturării îngrijprărilor de ordin concurențial identificate în analiza operațiunii de preluare a 20 de magazine aparținând SC Angst Retail SRL.


 


În urma analizei, Consiliul Concurenței a constatat că tranzacția poate conduce la consolidareapoziției puternice a Mega Image pe piața comerțului cu amănuntul de produse alimentare și nealimentare de consum curent, prin magazine de tip supermarket, hypermarket, magazine de tip discount și alte magazine similare (cum ar fi magazinele de proximitate sau de cartier) din zonele centrale ale Bucureștiului. Astfel, zonele pentru care Consiliul Concurenței și-a exprimat îngrijorările de ordin concurențial, respectiv reducerea posibilităților de alegere ale consumatorilor, sunt Amzei, Academiei și Perla. Ca urmare, Mega Image a renunțat la achiziționarea magazinului Angst Perla, prin încheierea unui act aditional la Contractul de vânzare-cumpărare.


 


Angajamentele propuse de Mega Image constau în cesionarea magazinelor Angst Amzei și Angst Academiei sau a unuia sau mai multor magazine din rețeaua Mega Image, ale căror vânzări aferente anului 2013 sunt egale sau mai mari cu vânzările realizate de magazinele Angst Amzei, și respectiv Angst Academiei. De asemenea, Mega Image s-a angajat să nu se implice în activitățile cesionate decât după trecerea unei perioade semnificative de 10 ani.


 


Conținutul angajamentelor formulate de Mega Image sunt publicate pe pagina de internet a autoritatii de concurenta, la adresa: http://www.consiliulconcurentei.ro.


După analiza observațiilor formulate de către terți, Consiliul Concurenței poate solicita părților modificarea propunerilor și poate decide acceptarea sau respingerea angajamentelor.Autoritatea de concurență va verifica îndeplinirea angajamentelor de către Mega Image.


Consiliul Concurenței invită persoanele fizice sau juridice interesate să trimită observații cu privire la angajamentele propuse de către Mega Image până la data de 20 noiembrie 2014, prin fax la nr. 021.405.45.10, prin e-mail laadresa bunuri.consum@consiliulconcurentei.ro sau prin posta la următoarea adresă: Consiliul Concurenței, Piața Presei Libere nr. 1, corp D1, sector 1, București, cod poștal 013701, Oficiul Poștal nr. 33.


(Amintim că, anterior, Consiliul Concurenței a constatat că preluarea celor 20 de magazine poate conduce la consolidarea poziției puternice a Mega Image din zonele centrale ale Bucureștiului. Astfel, zonele pentru care instituția și-a exprimat îngrijorările de ordin concurențial, respectiv reducerea posibilităților de alegere ale consumatorilor, sunt Amzei, Academiei și Perla.


Ca urmare, Mega Image a renunțat la achiziționarea magazinului Angst Perla, prin încheierea unui act aditional la contractul de vânzare-cumpărare.


Angajamentele propuse de Mega Image constau în cesionarea magazinelor Angst Amzei și Angst Academiei sau a unuia ori mai multor magazine din rețeaua Mega Image, ale căror vânzări aferente anului 2013 sunt egale sau mai mari cu vânzările realizate de respectivele unități

Alte articole recomandate:

Inculpații reținuți preventiv în toamna anului trecut în dosarul “Mafiei Cărnii” vor rămâne în arest cel puțin până la sfârșitul lunii februarie, ca urmare a unei noi cereri de prelungire formulată de Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție DNA împotriva sentinței dată pe 21.01.2014 de Tribunalul București Secția a II-a Penală, informeaza Bursa. Instanța de judecată a respins prelungirea arestării preventive și [...]
Universul de retail modern s-a imbogatit in luna februarie cu 14 magazine, formatul vedeta fiind supermarketul. Germanii de la Lidl sunt cap de afis pe lista celor mai expansivi jucatori cu 5 deschideri ale sale, fiind urmat de Profi cu 3 magazine, Carrefour Express si Kaufland cu cate 2 inaugurari fiecare, in timp ce Mega Image, sub brandul Shop&Go si Penny Market au marcat cate o noua locatie. Cu exceptia magazinului din Popesti-Leordeni, primul din aceasta localitate, Lidl a continuat [...]
(Mediafax) Producătorii elvețieni de brânzeturi vor să combată falsificarea produselor lor, între care renumita brânză Emmental, cu ajutorul amprentei genetice, înființând în acest scop un depozit unde, la o temperatură de minus 80 de grade Celsius, sunt păstrate 10.000 de mostre de bacterii din lapte. Industria elvețiană a brânzeturilor, care a realizat anul trecut exporturi de 604 milioane de franci elvețieni (659 milioane dolari), a recurs la metoda [...]
Prețul la lapte în Uniunea Europeană nu va scădea semnificativ până la sfârșitul acestui an, urmând să atingă ulterior un minim în primul trimestru din 2015, prognozează un raport al Directoratului General pentru Agricultură și Dezvoltare Rurală al Comisiei Europene. Este de așteptat însă că prețul laptelui în țările mebre UE va crește din nou în cea de-a doua parte a anului 2015. Ultimele date disponibile la [...]
Finanțarea afacerilor, inclusiv a celor din industria alimentară din România, reprezintă cea mai mare provocare a momentului. Specific, majoritatea programelor viabile de accesare a fondurilor structurale sunt cele efectuate prin PNDR, concepute, deocamdată, conform actualei Politici Agrare Comune căreia îi expiră valabilitatea în acest an. Conform sumelor alocate României, investitorii din industria alimentară românească mai au, totuși, câteva programe pe [...]
Exporturile de vin ale României s-au situat anul trecut la aproape 14 milioane de litri în valoare totală de 24 milioane de euro, conform datelor Asociației Producătorilor și Exportatorilor de Vinuri (APEV România) citate de CrameRomania.ro și Revino.ro, platforme care promovează turismul viticol și vinul românesc. Cele mai importante cinci piețe de export pentru vinurile produse local sunt Marea Britanie, Germania, China, Olanda și Bulgaria. La nivel de volume, 78% - [...]
Retailerii Carrefour și Casino au făcut oferte non-angajante pentru achiziționarea rețelei de magazine DIA din Franța, după ce, luna trecută, grupul spaniol de distribuție DIA a scos la vânzarea toate magazinele sale de pe piața franceză, transmite Reuters. Anunțul a fost făcut de publicația franceză 'Le Figaro', care susține că firmele Carrefour și Casino au termen până la sfârșitul săptămânii viitoare să prezinte o ofertă fermă pentru DIA France, care are 7.500 de [...]
Compania germană TÜV Rheinland, specializată în certificare și inspecție, va fi prezentă la cea de-a V-a ediție a Conferinței Internaționale Meat & Milk, eveniment care se va desfășura în zilele de 12 și 13 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov sub genericul „SUBFINANȚARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI-Ziduri în calea unui business de succes, într-o economie aflată în dezechilibru”.   ție [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN