Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Producătorul de ceaiuri, tincturi și siropuri Dacia Plant din Brașov, deținut de antreprenori locali, testează producția de sucuri, gemuri și siropuri fără zahăr și va investi 300.000 de euro pentru preluarea unui spațiu și a unei linii de producție.


„Secția a beneficiat în acest an de o primă etapă de extindere. Ca urmare, am ajuns să producem circa 50.000 de sticle pe lună. Produsele vor fi comercializate sub brandul «Bun de tot»“, a spus Cosmina Oprea, directorul general al Dacia Plant.


Secția a fost înființată anul trecut și a funcționat în parametri experimentali, potrivit companiei, care a precizat că vânzările au fost limitate la anumite evenimente cu circuit închis. În această etapă Dacia Plant testează rețetele de gemuri și sucuri pentru a definitiva portofoliul de produse, iar în perioada urmă­toare compania intenționează să demareze vânzările online pe site-ul propriu.


Cosmina Oprea spune că trei dintre sucuri au fost certificate ecologic. „Procesul de certificare ecologică este extrem de riguros și implică anumite standarde de producție. Este interzisă folosirea pesticidelor, insecticidelor și erbicidelor în producerea materiei prime, respectiv a fructelor, iar întregul proces de depozitare și producție este atent monitorizat. Un produs ecologic alimentar trebuie să conțină doar ingrediente a căror proveniență este 100% ecologică“, a adăugat Cosmina Oprea.

Alte articole recomandate:

Ileana Muntean, de profesie scenarist de film, și-a încercat norocul pentru prima dată în antreprenoriat în urmă cu șase ani, când, împreună cu o colegă de facultate, a deschis un magazin cu produse bio în centrul Capitalei, după o in­ves­ti­ție de circa 75.000 de euro. Dacă la început magazinul Pukka Food avea doar un angajat și în jur de 300-400 de produse expuse pe rafturi, în prezent antre­pre­noarea are patru [...]
(Agerpres) Asociația Operatorilor din Agricultura Ecologică – Bio-România propune autorităților implementarea Taxei pe Valoare Adăugată (TVA) denumită sugestiv “verde” pentru produsele agroalimentare românești, prin care se dorește ca nivelul cotei să fie direct proporțional cu gradul de poluare asupra mediului. “Dorim ca România să preia inițiativa implementării proiectului ‘TVA Verde’ în domen [...]
Lanțul german de hipermarketuri Kaufland, liderul pieței locale de comerț, a lansat două mărci proprii – K-Bio și K-Take – dedicate produselor bio și respectiv vegetariene. Sub cele două mărci sunt realizate peste 70 de produse ecologice, vegetariene și vegane, potrivit oficialilor comapniei. Compania are mai multe mărci private, cea mai importantă fiind K-Classic. Avanatajul acestor produse este faptul că au un preț cu până la 30% mai mic decât cele de brand. Produsele [...]
România are mai puțin de 300.000 de hectare de teren agricol destinat agriculturii ecologice, respectiv 0,02% din total, potrivit calculelor ZF făcute pe baza datelor disponibile pe site-ul Ministerului Agriculturii, aferente anului 2014, ultimul pentru care există date. Ca suprafață România se află aproape de vârful clasamentului datorită faptului că este o țară întinsă ca suprafață, cu teren agricol pe măsură. Primele cinci locuri în clasament sunt ocupate de [...]
În timp ce tot mai mulți apicultori sunt convinși că profitul poate fi asigurat doar din exporturi, un clujean a investit o mică avere pentru a crea un brand românesc cu care să cucerească iubitorii de miere din România. Ciprian Beu are 37 de ani și, după 10 ani activați în domeniul IT, a decis să investească 500.000 de euro în produsele apicole marca Prisaca Transilvană.   Anul ce se încheie a însemnat primul magazin [...]
Timișoreanul Ciprian Lopată (49 de ani) a ocupat poziții-cheie la câteva dintre cele mai mari companii din lume, iar în ultimii ani, de când petrece mai mult timp în România, s-a gândit să înceapă o afacere nouă, care pe care să o extindă frumos și să o transforme într-un brand internațional. Așa s-a născut, în decembrie anul trecut, conceptul Dor de verde – un business inteligent în agricultură, [...]
Maresi Foodbroker intră pe piața bio cu trei sortimente de gelato ecologic, marca G7 Gelati. Panna, Crema și Cacao sunt trei gelato obținute pe baza unor rețete tradiționale italiene și conțin doar ingrediente ecologice. Panna este un produs din 42% frișcă și lapte bio, ingrediente 100% organice. Sortimentul Crema conține, alături de lapte și frișcă (40%), 4% gălbenuș de ou, iar  Cacao este un produs care conține 8% [...]
(Agerpres) Șapte noi produse din zona Pleșcoiului, județul Buzău, au primit atestarea de produse tradiționale. Această recunoaștere la nivel național va permite protejarea acestor rețete transmise de demult. Este vorba despre cârnații de Pleșcoi cruzi și uscați, micii de casă, pieptul de porc crud afumat, mușchiul țărănesc crud-afumat, leberul de casă, toba de casă și cârnații de casă afumați de porc. Toate aceste produse sunt realizate de o firmă din [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN