Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

La Fantana, furnizor de servicii de aprovizionare cu apa si cafea si liderul pietei de apa in sistem watercooler si purificator, a obtinut locul 2 la categoria Best Marketing Campaign in cadrul galei Aqua Awards 2014. Evenimentul a fost organizat in luna octombrie la Budapesta de Watercoolers Europe, organizatie reprezentativa la nivel european pentru industria distribuitorilor de apa in sistem watercooler. Campania “Evoluam odata cu tine”, desfasurata in perioada aprilie-mai 2014, a inclus componente TV, indoor si online si a avut ca obiectiv promovarea gamei de purificatoare La Fantana.

La Fantana a fost singurul imbuteliator din Romania premiat in cadrul galei. La eveniment au mai participat reprezentanti ai industriei de apa din Marea Britanie, Italia, Franta, Polonia, Serbia, Ungaria, Germania, Austria si alte tari. “Acest premiu are o dubla semnificatie. In primul rand confirma eforturile La Fantana si ale echipei de comunicare de a promova conceptul de purificator, care ofera o apa curata si proaspata pentru acasa sau la birou, si in al doilea rand demonstreaza ca Romania este competitiva pe plan european in industria apei in sistem watercooler”, a declarat Ana Maria Gate, Marketing Manager La Fantana.



Aqua Awards premiaza excelenta in marketing, relatii publice, produse, sustenabilitate si proiecte de mediu. Gala se organizeaza de 20 de ani, timp in care au fost decernate peste 400 de premii. Printre categoriile de concurs se numara: cel mai bun website, cea mai buna inovatie de produs, cea mai buna campanie de sanatate si hidratare, cea mai buna initiativa verde si cea mai buna campanie de marketing. Watercoolers Europe este o organizatie non-guvernamentala dedicata protejarii si promovarii industriei de watercoolere. A fost fondata in 1993 si in prezent numara peste 300 de membri din Europa, Orientul Mijlociu si Africa. Mai multe, pe www.revista-piata.ro

Alte articole recomandate:

Odată cu creșterea puterii de cumpărare a populației, inclusiv în România, cererea de carne și produse din carne, inclusiv de carne de pasăre, de pește și  fructe de mare, va crește și ea. În același timp, însă, atât pe piața internațională, cât și pe piața autohtonă, se observă tendința ambalării produselor în porții mici.   Consumatorii își schimbă [...]
În timp ce patronatele din industria FMCG acuză lipsa de implicare a autorităților în criza reciclării ambalajelor, un deputat PSD vine cu o propunere legislativă ce a creat deja reacții negative în piață.  Este vorba despre propunerea proiect de lege a deputatului Florin Gheorghe, care prevede introducerea unei taxe de reciclare a ambalajelor de 0,5% din cifra de afaceri a fiecărui comerciant, realizată într-un an calendaristic. Conform [...]
Ambalarea prin vacuumare a produselor din carne, foarte larg răspândită astăzi, poate asigura un termen îndelungat de valabilitate și menținerea pentru o mai lungă perioadă de timp a calităților organoleptice ale acestora.   Cameră de vacuum DC Series   Utilajul de ambalare în vid DC Series, produs de firma Technoprowi utilizează folii de plastic de mare densitate. Complet automatizat, DC Series este prevăzut cu un display și un program [...]
Senatul și Adunarea deputaților din statul american California au adoptat o propunere de lege care vizează interzicerea folosirii pungilor din plastic în magazine începând de la 1 iulie 2015. Dacă guvernatorul democrat al acestui stat american, Jerry Brown, va promulga legea, votată la sfârșitul săptămânii trecute de ambele camere, California va deveni primul stat american care va interzice pungile din plastic în magazine. Pungile din plastic vor dispărea [...]
Fiecare român lasă în magazine pentru mâncare ambalată (conserve, dulciuri, paste, lactate, mâncare congelată etc.) circa 300 de euro anual, de două ori mai puțin decât croații sau estonii, care sunt pe primele locuri în Europa de Est, arată o analiză a ZF pe baza datelor companiei Euromonitor, care a luat în considerare 17 state.   Datele Euromonitor conțin doar informații din retail, adică supermarketuri, hipermarketuri sau chioșcuri, și nu [...]
”Pentru Multitech, anul 2014 reprezintă deja un succes deosebit”, a declarat doamna Melinda Torok, Managing Partner al companiei Multitech, aducând un argument mai mult decât solid: ”Iată, până la data de 10 octombrie, cifra noastră de afaceri a fost dublă, față de anul 2013, reușind să atingem pragul de un milion de euro. Cu siguranță, cifra va mai crește, până la finalul anului.” Desigur, aceastp realizare nu s-a putut face [...]
”Într-un an economic dificil, reușim, tptuși, să facem performanță”, a declarat pentru revista Fabrica de Carne domnul Tiberiu Clipcea, administrator al firmei Tehnoviluti, prezentă în standurile Indagra Food. Ca noutăți pe care compania domniei sale o propune partenerilor de afaceri, se numără în primul rând echipamentul de porționare Marelec Portio și linia de feliere Marelec M3/6. Caracterizat printr-o mare viteză și [...]
Etichetarea de origine a cărnii și, mai ales, a produselor din carne, va fi pusă în dezbatere în ziua de 3 iunie, în workshop-ul CARNE-Procesatori, la EXPO-conferința Meat & Milk 2015. După cum am anunțat anterior evenimentul se va desfășura în zilele de 3 și 4 iunie, la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   Tema va fi analizată sub titlul ”Etichetarea de origine, esecul unei politici la nivel [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN