Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Această tranzacție marchează finalizarea acțiunii strategice a companiei de a se concentra asupra afacerii sale primare, anume cea de ambalaje primar pentru industria de lactate și alte produse alimentare, inițiate în 2010, informează Dairy Reporter.
Markus Ehl, CEO-ul Oystar, a declarat că colaborarea cu noul proprietar al A + F poate duce acum la abordarea de piețe la care nu a fost în măsură să se concentreze pe în trecut.
“Acum Oystar poate să acorde o atenție deplină piței de ambalaje primară”, a adăugat CEO-ul Oystar.
“Acesta nu este doar cazul sectoarelor în care suntem cei mai puternici; este și cazul în care compania prevede cel mai mare potențial de creștere.
“A + F are acum posibilitatea de a aplica expertizele sale și la alte industrii, fără a fi nevoie să se alinieze la nevoile grupului nostru. Acesta a fost un alt motiv principal în spatele tranzacției. ”
Părțile au convenit să nu divulge prețul de achiziție. Tot ceea ce este lăsat pentru a termina tranzacția este ca autoritățile antitrust să aprobe vânzarea, lucru pe care îl vor face în următoarele săptămâni.
Compania Oyster produce ambalaje de termoformare, de umplere și etanșare pentru pahare (cupe) și sisteme de umplere și etanșare pentru cupe și sticle pre-formate, precum și utilaje de ambalare pentru unt și margarină.
Oystar va continua sa ofere clientilor sai linii complete de ambalare pentru produse de la umplere până la ambalare finală, fie cu A + F sau cu alți parteneri.


 


Compania Oystar prezintă un nou sistem de umplere și etanșare M-FS 30 pentru cupe preformate care permite schimbarea automată de formă în mai puțin de 20 de minute îmbunătățind semnificativ disponibilitatea echipamentului pentru producție. Acest lucru face acest echipament profitabil pentru a produce chiar ambalaje de formate variabile pentru umplerea de cupe (pahare) din industria lactatelor si nu numai.

Alte articole recomandate:

De câteva sute de ani, vinul se îmbuteliază în recipiente din sticlă incoloră sau colorată, cu forme și capacități variate. La începuturi, buteliile din sticlă erau masive întrucât erau obținute prin suflare manuală, astfel că erau groase și adesea mai grele decât conținutul. De câteva decenii, butelia din sticlă cu volumul de 750 ml a devenit unitatea standard în industria vinului pentru caracterizarea vânzărilor. Forma clasică a [...]
Cramele Recas, din judetul Timis, vor beneficia de cea mai moderna linie de imbuteliere din Europa, prin care isi vor dubla capacitatea, de la 4.000 de butelii pe ora la 8.000 pe ora. Astfel, Cremele Recas vor putea sa imbutelieze circa 19 milioane de litri de vin anual, anunta directorul companiei, Gheorghe Iova, potrivit Agerpres.   „Linia de imbuteliere a fost deja contractata in Italia, va avea o capacitate de circa 8.000 de butelii pe ora, de o modernitate extraordinara. De [...]
Concurența poate fi acerbă pe o piață estimată anual la circa un miliard deeuro, cum este piața românească a cărnii de pasăre. Producătorii mai inspirați folosesc teama românilor de hormoni și de antibiotice pentru a-și atrage clienți, chiar dacă realitatea nu este cea pe care ne-o vând ei, la pachet cu pasărea. “Fără hormoni de creștere, fără procese de injectare a cărnii, fără făinuri animale”. Românii care ajung în dreptul vitrinel [...]
Producătorul de ambalaje din carton Eco­pack Ghimbav (AMCP), controlat de omul de afa­ceri Vladimir Cohn, spune că producția de carton on­­dulat a crescut cu 4-5% în 2013 față de anul an­terior, datorită exporturilor de ambalaje în Ungaria, Re­publica Moldova, Bulgaria și Grecia.   Potrivit celor mai recente date de la Patronatul Industriei de Celu­loză și Hârtie Rompap, producția de ambalaje de carton ondulat a fost în creștere cu 5,9% [...]
Can-Pack România, singura fabrică din București în care se produc ambalaje pentru bere și suc, a finalizat anul trecut cu afaceri de 340 de milioane de lei (77 milioane de euro), mai mult cu 10% comparativ cu anul anterior.   „Am lucrat la capacitate maximă anul trecut, am produs 920 de milioane de doze de aluminiu pentru bere și sucuri, față de 850 de milioane de doze cu un an în urmă. Chiar a trebuit să aducem de la export, de la fabricile din Polonia ș [...]
Tetra Pak, lider mondial în soluții de procesare și ambalare a alimentelor, a anunțat că a făcut progrese semnificative în 2013, pentru atingerea obiectivelor de mediu stabilite pentru 2020, concentrându-se pe dezvoltarea de produse sustenabile, reducând amprenta de carbon pe întregul lanț de producție și mărind procentul de reciclare a ambalajelor sale. Pentru a dezvolta produse mai sustenabile, Tetra Pak urmărește creșterea gradului de folosire a materialelo [...]
“Vinul exigențelor” a fost tradus de echipa Propaganda Brand New prin numele de "Egregio", informează comunicatul de presă emis de Propaganda. Conform informațiilor, în ultimii ani, vinurile tinere au revoluționat percepția despre ce înseamnă un vin bun. Preferințele consumatorilor s-au schimbat, iar vinul tânăr a căpătat o atenție deosebită. Astfel, noul brand, creat de Propaganda Brand New pentru Vincon, susține această schimbare de percepție și aduce pe [...]
La Fantana, furnizor de servicii de aprovizionare cu apa si cafea si liderul pietei de apa in sistem watercooler si purificator, a obtinut locul 2 la categoria Best Marketing Campaign in cadrul galei Aqua Awards 2014. Evenimentul a fost organizat in luna octombrie la Budapesta de Watercoolers Europe, organizatie reprezentativa la nivel european pentru industria distribuitorilor de apa in sistem watercooler. Campania “Evoluam odata cu tine”, desfasurata in perioada aprilie-mai 2014, [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN