Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa
Cesiro, producătorul de articole din faianță pentru menaj destinate sostemului HoReCa, dar și marelui retail, din Sighișoara, județul Mureș, estimează că va încheia acest an în ușoară creștere față de 2013, însă pentru 2015 se așteaptă la o stagnare a afacerilor.

 

Producătorul din Sighișoara a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 116 mil. lei (peste 26 mil. euro), noteaza ZFcorporate.

 

„În primele nouă luni ale acestui an cifra de afaceri a crescut cu aproximativ 8% față de perioada similară a anului trecut, această evoluție fiind generată de comenzile la export. Estimăm că vom încheia anul în curs cu o ușoară creștere față de 2013, însă pentru 2015 ne așteptăm la o cifră de afaceri similară cu cea din 2014“, a declarat pentru ZF Transilvania Aurelian Voia, director general Cesiro.

 

Compania exportă în peste 30 de țări, producând circa 4,5 milioane de produse ceramice de menaj pe lună, în principal farfurii, boluri, cești și produse decorative. Pe piața externă Cesiro colaborează cu firmele Homeline Franța, Dajar Po­lonia, GM Sunders Olanda, Vetro Cehia, Dietrich Germa­nia, Pengo Italia, Limburg din Olanda, Rayware și Palladone din Anglia, Soendgen din Ger­mania, Carrefour, Tesco, dar și cu concernul suedez IKEA, conform unor informații furnizate anterior de companie.

 

La nivel local produsele Cesiro (farfurii, cești, boluri, ghivece sau vaze) sunt distribuite prin Cesiro House All către principalele lanțuri de supermarketuri și către clienții mai mici tradiționali. (Mai multe, pe www.zfcorporate.ro)

Alte articole recomandate:

Un studiu Ipsos Research arată că mai mult de jumătate dintre părinții români oferă zilnic sau aproape zilnic un desert copiilor, iar frecvența este semnificativ mai mare în cazul bărbaților (49% versus 37% cât se înregistrează în cazul femeilor). La întrebarea „Care sunt principalele atribute pe care trebuie să le aibă un produs pe care îl oferiți copiilor voștri?”, respondenții au menționat mai al [...]
Bergenbier, partenerul oficial al clubului Petrolul Ploiesti, a lansat un ambalaj special prin care marcheaza aniversarea celor 90 de ani impliniti de la infiintarea clubului. Ambalajele „Petrolul 90 de ani” sunt disponibile pe piata de la inceputul lunii octombrie si pot fi gasite exclusiv in judetul Prahova. Noile ambalaje aniversare dedicate faniilor echipei Petrolului Ploiesti poarta insemnele importante ale clubului, unul dintre cele sase logo-uri oficiale care au reprezentat [...]
Europrod a lansat o nouă gamă de produse refrigerate din carne de pui, unică pe piața locală, special creată pentru ieșirile în natură și nu numai. Dezvoltată în urma unei investiții de aproximativ 30.000 de euro, noua gamă, denumită Bunătați pentru grătar, oferă celor care doresc să mănânce produse cu conținut scăzut de colesterol o soluție rapidă pentru organizarea unui grătar la iarba verde.    „Strategia Agricola Bacău pentru anul [...]
Unul dintre punctele centrale ale Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2014 l-a reprezentat, cu siguranță, Masa rotundă din finalul celei de-a doua zile a evenimentului, care s-a desfășurat sub genericul ”Risc major: TVA ridicat, evaziune, private label”. La dezbateri au participat: Laurențiu Rebega-Europarlamentar, membru al Comisiei pentru Agricultură și Industrie Alimentară a Parlamentului European, Claudiu Frânc-Președinte [...]
Media Concept Store, agentia de comunicare ce reprezinta proiectul “Produsul Anului” in Romania a acordat premiile asociate acestei competitii aflata la a 5-a editie, in cadrul unei Gale, care s-a desfasurat la Hotel Marriott, in data de 7 Mai, anunta revista Progresiv. “Editia din acest an continua in spiritul diversificarii categoriilor, noi tipuri de produse, de genul suplimentelor alimentare, acceptand provocarea de a se se supune testului consumatorilor  si a se [...]
Tzafrir Granat, managerul care conduce din 2011 operațiunile grupului german de lactate Müller de pe plan local, spune că acesta este un moment bun pentru a cumpăra o fabrică în România deoarece sunt multe companii din industria lactatelor care se luptă să supraviețuiască. „Este într-adevăr o oportu­nitate bună în acest moment. Poate că la anul vei cumpăra mai ieftin, dar poate nu se va întâmpla așa. Am învățat că atun [...]
Kinder, Danone si Nestle sunt marcile cel mai puternic percepute ca branduri destinate copiilor. Topul Notorietatii ca marci pentru copii este completat, in ordine, de Tedi, Milka, Dorna, Napolact, Barni, Tymbark si Hochland. Acestea sunt rezultate desprinse din studiul Top Kids Brands realizat de Open-I Research la initiativa Radio ITSY-BITSY, care analizeaza perceptia parintilor asupra brand-urilor pentru copii. Studiul a folosit un esantion reprezentativ la nivel national de 400  de [...]
 Scumpirea lamailor si a fasolei a facut ca rata inflatiei pentru luna august sa fie cotata la 1,2%(IPC), respectiv 1,3% pe masuratoarea indicelui armonizat al preturilor de consum, mai important decat IPC intrucat criteriul de convergenta nominala privind inflatia ce trebuie indeplinit pentru intrarea in zona euro este exprimat in termeni de IAPC, iar Banca Centrala Europeana defineste stabilitatea preturilor tot in termeni de IAPC. IAPC masoara preturile care fac obiectul comertului cu [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN