Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Vânzările Coca-Cola în România și-au redus declinul în trimestrul al treilea, sprijinite de volume în creștere atât pe segmentul băuturilor carbogazoase, cât și pe ansamblul pieței băuturilor răcoritoare nonalcoolice, se arată în raportul financiar al grupului.


"Volumul vânzărilor în România s-a îmbunătățit pentru al doilea trimestru consecutiv, scăzând marginal la finele trimestrului al treilea, după un declin de circa 15% în aceeași perioadă a anului trecut. Ca urmare, în primele nouă luni, scăderea s-a temperat undeva la 5%," potrivit raportului Coca-Cola HBC AG.


Coca-Cola arată că vânzările de băuturi carbogazoase în România au revenit pe creștere în trimestrul al treilea, cu un avans al volumelor de 1%, sprijinite de mărcile Fanta, Sprite și Coca-Cola Zero. Aceasta din urmă a înregistrat o creștere de 11% comparativ cu perioada similară a anului trecut.


"Per total, am crescut în volum și cotă de piață atât pe segmentul băuturilor carbogazoase, cât și pe piața băuturilor răcoritoare nonalcoolice", se arată în raport.


La nivel de grup, volumul vânzărilor Coca-Cola a scăzut cu 3,9% în primele nouă luni, la aproape 1,52 miliarde de navete.


Veniturile nete din vânzări s-au redus cu 5,6%, la 5 miliarde de euro. Excluând impactul cursului valutar, venitul pe navetă a crescut cu 2,5%, se arată în raport.


Profitul după taxe, atribuibil acționarilor, a scăzut la 367,8 milioane de euro, de la 385,6 milioane de euro în ianuarie-septembrie anul trecut.

Alte articole recomandate:

Industria alimentară românească, dominată la vârf de multinaționalele din producția de uleiuri, zahăr și dulciuri, dar caracterizată de un pluton secund format din afaceri antreprenoriale românești, a generat anul trecut o cifră de afaceri cumulată de aproape 40 mld. lei (9 mld. euro), dar cu un sold negativ  – diferența dintre pierderile și profitul brut de 200 mil. lei (45 mil. euro). Deși sectorul are cu 475 de firme mai puțin față de 2008, cifra de afaceri [...]
Clienții de business, la fel ca și consumatorii finali pot încerca să obțină informații despre companie din surse variate precum Internetul, comunitățile online, filmele de prezentare postate în rețeaua Web etc., astfel încât acestea sunt instrumente potențiale puternice pentru transmiterea mesajelor de brand B2B, precum și o metodă eficientă de amplificare a impactului acestora. Uneori, însă, așa cum sugerează și [...]
Măsurile fiscale luate de guvern și condițiile meteorologice favorabile au dus la creșterea afacerilor Ursus Breweries în primele trei luni din actualul an fiscal (perioada aprilie - iunie), în condițiile în care veniturile grupului SABMiller au scăzut și cu până la 17% pe alte piețe din Europa Centrală și de Est, cum ar fi Polonia, Cehia sau Slovacia.   România redevine astfel „elevul model“ al Europei pentru grupul SABMiller, [...]
Traducere și adaptare de Alexandru Peligrad, dupăChristian Madsbjerg și Mikkel B. Rasmussen/Harvard Business Review  În 2006, o mare companie europeană de bere, BeerCo s-a confruntat cu scăderea vânzărilor în baruri și puburi și, în ciuda unei cercetări de piață extinse și a analizei competitorilor, nu și-a putut da seama de ce. Clienții îndrăgeau produsul său de bază, o bere lager standard (bere tare alcoolizată), iar [...]
Angajații din România cheltuiesc în fiecare săptămână peste 160 de lei pentru a mânca la birou, iar mai bine de jumătate dintre ei își alocă sub 30 de minute pentru a lua masa de prânz. Românii cheltuiesc într-o săptămână, în medie, 167 de lei pe mâncarea pe care o servesc la birou, fie că este vorba despre produse alimentare preparate acasă, fie că își cumpără mâncarea de la fast-food, potrivit unui studiu [...]
Cel mai bun single malt din lume este cel din regiunea Lowlands/Campbeltown, Scotia, este Auchentoshan 1979 Oloroso Sherry Matured, potrivit clasamentului realizat de Whisky Advocate, intr-o serie de premii acordate celor mai bune whisky-uri din intreaga lume. Potrivit publicatiei de specialitate, ideea preconceputa care spune ca whisky-urile mai usoare, precum cele distilate in Lowlands, nu fac fata maturarii indelungate in butoaie sherry, este total gresita. Dovada o face chiar [...]
Mărcile private dezvoltate de lanțurile de magazine au cucerit în ultimii ani unele dintre cele mai importante sectoare din piață, precum uleiul, iaurtul, săpunul sau ciocolata - unde până recent brandurile făceau legea - și au ajuns la vânzări de 2,4-2,7 mld. euro. Astfel, una din trei sticle de ulei cumpărate de români este marcă privată, la fel și unu din patru iaurturi, informează Ziarul Financiar. Produse precum Aro (Metro Cash&Carry), K-Classic (Kaufland) sau [...]
Vinarsul Jidvei este o băutură tradițională românească - dar cu pedigree german -, obținută  prin distilarea vinului, cu o concentrație alcoolică de maxim 42% volum, prin maturarea și învechirea distilatului de vin în butoaie de stejar, timp de minim 5 ani. Locul de naștere al vinarsului este crama Bălcaciu (județul Alba), cel mai vechi complex de vinificație al Jidveiului. Chiar dacă vinarsul Jidvei este relativ tânăr, localitatea Bălcaciu este cunoscută de sut [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN