Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Vânzările Coca-Cola în România și-au redus declinul în trimestrul al treilea, sprijinite de volume în creștere atât pe segmentul băuturilor carbogazoase, cât și pe ansamblul pieței băuturilor răcoritoare nonalcoolice, se arată în raportul financiar al grupului.


"Volumul vânzărilor în România s-a îmbunătățit pentru al doilea trimestru consecutiv, scăzând marginal la finele trimestrului al treilea, după un declin de circa 15% în aceeași perioadă a anului trecut. Ca urmare, în primele nouă luni, scăderea s-a temperat undeva la 5%," potrivit raportului Coca-Cola HBC AG.


Coca-Cola arată că vânzările de băuturi carbogazoase în România au revenit pe creștere în trimestrul al treilea, cu un avans al volumelor de 1%, sprijinite de mărcile Fanta, Sprite și Coca-Cola Zero. Aceasta din urmă a înregistrat o creștere de 11% comparativ cu perioada similară a anului trecut.


"Per total, am crescut în volum și cotă de piață atât pe segmentul băuturilor carbogazoase, cât și pe piața băuturilor răcoritoare nonalcoolice", se arată în raport.


La nivel de grup, volumul vânzărilor Coca-Cola a scăzut cu 3,9% în primele nouă luni, la aproape 1,52 miliarde de navete.


Veniturile nete din vânzări s-au redus cu 5,6%, la 5 miliarde de euro. Excluând impactul cursului valutar, venitul pe navetă a crescut cu 2,5%, se arată în raport.


Profitul după taxe, atribuibil acționarilor, a scăzut la 367,8 milioane de euro, de la 385,6 milioane de euro în ianuarie-septembrie anul trecut.

Alte articole recomandate:

Gigantul alimentar Nestle duce la un nou nivel cercetarile privind legătura dintre dieta și sănătate printr-un neobișnuit parteneriat în industria biotehnologică, prin care speră să reușească să dezvolte produse mai profitabile. În cadrul acordului cu americanii de la Cellular Dynamics International (CDI), Nestle va obține celule umane din creier și ficat, urmând să analizeze modul în care nutrienții din alimente afectează aceste celule, a precizat Emmanuel Baetge, [...]
Bugetul mediu alocat pentru cadourile de Moș Nicolae a fost în acest an de 318 de lei, în ușoară creștere față de cel de anul trecut (305 lei), în condițiile în care 88,4% dintre persoanele din mediul urban intenționează să cumpere cadouri cu această ocazie, conform datelor studiului realizat de MEDNET Marketing Research Center. De altfel, cei mai mulți intenționează să cheltuie cu această ocazie între 100 și 250 lei (43,8%), urmați de cei cu bugete de 251-500 lei [...]
Angajații din România cheltuiesc în fiecare săptămână peste 160 de lei pentru a mânca la birou, iar mai bine de jumătate dintre ei își alocă sub 30 de minute pentru a lua masa de prânz. Românii cheltuiesc într-o săptămână, în medie, 167 de lei pe mâncarea pe care o servesc la birou, fie că este vorba despre produse alimentare preparate acasă, fie că își cumpără mâncarea de la fast-food, potrivit unui studiu [...]
Cel mai bun single malt din lume este cel din regiunea Lowlands/Campbeltown, Scotia, este Auchentoshan 1979 Oloroso Sherry Matured, potrivit clasamentului realizat de Whisky Advocate, intr-o serie de premii acordate celor mai bune whisky-uri din intreaga lume. Potrivit publicatiei de specialitate, ideea preconceputa care spune ca whisky-urile mai usoare, precum cele distilate in Lowlands, nu fac fata maturarii indelungate in butoaie sherry, este total gresita. Dovada o face chiar [...]
Traducere și adaptare de Alexandru Peligrad, dupăChristian Madsbjerg și Mikkel B. Rasmussen/Harvard Business Review  În 2006, o mare companie europeană de bere, BeerCo s-a confruntat cu scăderea vânzărilor în baruri și puburi și, în ciuda unei cercetări de piață extinse și a analizei competitorilor, nu și-a putut da seama de ce. Clienții îndrăgeau produsul său de bază, o bere lager standard (bere tare alcoolizată), iar [...]
Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks. Topul acopera brandurile prezente in online in 27 de categorii.  Datele pentru brandurile din categoria apa sunt prezentate mai jos in  slide-ul din imaginea de deschidere a știrii, pentru fiecare marcă. Top expresii reprezinta defalcarea pe branduri [...]
Vinarsul Jidvei este o băutură tradițională românească - dar cu pedigree german -, obținută  prin distilarea vinului, cu o concentrație alcoolică de maxim 42% volum, prin maturarea și învechirea distilatului de vin în butoaie de stejar, timp de minim 5 ani. Locul de naștere al vinarsului este crama Bălcaciu (județul Alba), cel mai vechi complex de vinificație al Jidveiului. Chiar dacă vinarsul Jidvei este relativ tânăr, localitatea Bălcaciu este cunoscută de sut [...]
Primagra SRL, cel mai mare producător de cătină din țară și producător de material săditor ecologic de cătină, cu sediul în județul Arad, a fost prezent la Expoziția internațională INDAGRA, eveniment desfășurat în București, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie, testând cererea de suc de cătină produs în sistem ecologic, suc pe care dorește a-l realiza în viitorul apropiat. Primagra SRL este cunoscută la aces [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN