Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Vânzările de produse sub mărcile private ale marilor rețele de magazine au ajuns să reprezinte 14% din totalul pieței locale de retail, în creștere cu un punct procentual față de anul anterior, dar clienții sunt greu de loializat, anunță GfK.


 


“40% din vânzări de de marcă privată sunt realizate de discounteri și 30% de hipermarketuri. Pe măsură ce retailerii vor deschide mai multe magazine, mărcile private vor avea de câștigat”, a arătat la retailArena doamna Gabriela Luca, Group Account Manager la GfK. Totuși, datele GfK arată că 55% dintre clienții care au cumpărat în acest an anumite mărci private nu le vor mai cumpăra și anul viitor.


Potrivit reprezentantului GfK, pentru a-și loializa clienții, retailerii care au mărci private trebuie să inoveze, prin adăugarea de noi categorii sau ambalaje. Ea arată însă că sunt categorii de produse, precum lactatele, alimentele de bază și dulciurile, pe care mărcile private și-au consolidat poziția.


De altfel, cote de piață peste media de 14%, care pot ajunge și până la 40%, sunt deținute de produse precum uleiul, smântâna, laptele, hârtia igienică și făina, iar la polul opus, cu ponderi sub 5%, se situează pasta de dinți, șamponul, deodorantele, detergenții și produsele pentru îngrijirea pielii.


Toți retailerii mari din România, precum Kaufland, Carrefour, Lidl, Auchan, Penny&XXL, Mega Image, Cora, Profi și Billa, dețin o gamă de produse sub marcă proprie, multe dintre acestea fiind fabricate în România. Acestea sunt cu până la 20% mai ieftine decât cele de firma.

Alte articole recomandate:

Vânzările snacks-urilor în Europa s-au păstrat în forță anul trecut, creând un sentiment conservator de cercetare și dezvoltare în întreaga industrie, au spus reprezentanții Asociației Europene a Snacks-urilor (ESA), informează Food Navigator. Sebastian EMIG, director-general al ESA, a declarat că rezistența continuă în piață a stimulat o altfel de abordare de business. "Avem o creștere bună în comparație [...]
Denumita chiar asa, Made for Protection, compania romaneasca procesatoare de fructe de padure si prezenta pentru a doua oara la BioFach, isi declara din start intentia de a fi prezenta la export.   Particularitatea deosebita a produselor Made for Protection consta in aceea ca ele pot fi, atat alimente, cat si medicamente, prin utilizarea unor retete traditionale de procesare a fructelor de padure.   Astfel, la standul firmei, vizitatorii pot degusta siropuri precum cel din catina [...]
Asociația pentru Protecția Consumatorilor din România (APC România) împreună cu Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor  (ANPC) și Consiliul Concurenței  vor lansa o platformă online care va afișa, săptămânal, prețurile comparative la produsele care fac parte din coșul zilnic al populației. Platforma va fi disponibilă începând cu luna martie a anului viitor.“Obiectivele proiectului sunt pe de-o parte informarea consumatorilo [...]
Industria alimentară este cel mai mare sector al industriei prelucrătoare din Europa, cu 289.000 de companii, generând venituri anuale mai mari de 1 milion de euro și angajarea a 4,2 milioane de persoane.   Potrivit unui raport al sectorului FoodDrinkEurope (FDE), vânzările de alimente cu valoare adăugată sunt pe un curs de creștere,  cu 3,4%. Sectorul speră să crească vânzările cu valoare adăugată cu 2,5-3,5% pe an între 2018 și [...]
Vanzarile de vin cresc in perioada Sarbatorii Craciunilui si a Anului Nou, in medie, cu 30-40%, comparativ cu o luna normala, producatorii mici inregistrand, insa cresteri de 100% in aceste zile, a declarat pentru Agerpres Ovidiu Gheorghe, directorul general al Patronatului National al Viei si Vinului (PNVV). “In general, in aceasta perioada a Sarbatorilor se inregistreaza o crestere a vanzarilor de vin, si in special de vin rosu, in medie, cu 30-40% comparativ cu o luna normala, insa [...]
Ne gândim la ciocolată ca la o tabletă drepunghiulară învelită în poleială, hârtie sau carton. Ne gândim la gustul ei, la mirosul îmbietor, la culoarea care a devenit nuanță de referință în limbajul cotidian, la textura cremoasă și la plăcerea pe care ne-o provoacă la fiecare întâlnire. Ce-ar fi dacă pe lânga toate astea, ciocolata ar avea și formă, o formă care să iasă din tiparul tabletei obișnuite? Probabil [...]
(Comunicat) Rezultatele studiului GfK FutureBuy despre influența tehnologiei asupra comportamentului de cumpărare 15 septembrie 2014 – Într-un context economic instabil și dominat de tehnologie, o nouă tipologie de cumpărător se naște la nivel global: Xtreme Shoppers. Studiul GfK FutureBuy în România remarcă o creștere spectaculoasă a acestui segment, în 2014 înregistrându-se cu 34% mai mulți astfel de cumpărători decât [...]
Sectorul Lactate si Branzeturi a generat in luna ianuarie 2014 putin peste 2.400 aparitii in online, cu aproape 90% mai multe ca in luna decembrie, si un viewership de peste 2 milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut cu aproape 19% in presa online, cu 20% pe bloguri si forumuri si cu peste 108% pe retelele sociale. Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN