Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Vânzările de produse sub mărcile private ale marilor rețele de magazine au ajuns să reprezinte 14% din totalul pieței locale de retail, în creștere cu un punct procentual față de anul anterior, dar clienții sunt greu de loializat, anunță GfK.


 


“40% din vânzări de de marcă privată sunt realizate de discounteri și 30% de hipermarketuri. Pe măsură ce retailerii vor deschide mai multe magazine, mărcile private vor avea de câștigat”, a arătat la retailArena doamna Gabriela Luca, Group Account Manager la GfK. Totuși, datele GfK arată că 55% dintre clienții care au cumpărat în acest an anumite mărci private nu le vor mai cumpăra și anul viitor.


Potrivit reprezentantului GfK, pentru a-și loializa clienții, retailerii care au mărci private trebuie să inoveze, prin adăugarea de noi categorii sau ambalaje. Ea arată însă că sunt categorii de produse, precum lactatele, alimentele de bază și dulciurile, pe care mărcile private și-au consolidat poziția.


De altfel, cote de piață peste media de 14%, care pot ajunge și până la 40%, sunt deținute de produse precum uleiul, smântâna, laptele, hârtia igienică și făina, iar la polul opus, cu ponderi sub 5%, se situează pasta de dinți, șamponul, deodorantele, detergenții și produsele pentru îngrijirea pielii.


Toți retailerii mari din România, precum Kaufland, Carrefour, Lidl, Auchan, Penny&XXL, Mega Image, Cora, Profi și Billa, dețin o gamă de produse sub marcă proprie, multe dintre acestea fiind fabricate în România. Acestea sunt cu până la 20% mai ieftine decât cele de firma.

Alte articole recomandate:

Pe toată perioada târgului INDAGRA (29 octombrie – 2 noiembrie 2014), ce are loc la Romexpo, în București, Organizația Somelierilor din România organizează între orele 12.00-13.00, 14.30-15.30 și 16.30-17.30, cursuri de degustare de vinuri. Cursurile se țin în cadrul pavilionului central (Pavilionul A) la standul D302.  În cadrul acestor cursuri se predau noțiuni despre vinuri, caracteristicile acestora, modul în [...]
Piața de bunuri de folosință îndelungată din România a înregistrat un început bun pentru anul 2016, cu o valoare de 521 de milioane de euro în primul trimestru. Telecom, electrocasnicele mari, electrocasnicele mici și electronicele sunt sectoarele ce au avut o rată de creștere de două cifre în T1 2016, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Electronice: televizoarele – principalul motor de creștere În T [...]
Intrucat luna august incepe cu Ziua Internationala a Berii, a fost desemnata cea mai buna bere din lume de catre site-ul RateBeer, care reuneste peste 3 milioane de recenzii din intreaga lume. Berea care a primit titlul de Cea mai buna bere din lume, este produsa in Portland, Oregon, si are 4.277 de recenzii favorabile. Berea recreaza un sortiment originar din Dortmund, Germania, si este realizata in memoria lui Adam Kercheval, cunoscut pentru rolurile sale din filme precum "I, [...]
Selgros Cash&Carry România, unul dintre cei mai importanți operatori din comerțul românesc, a decis să ofere clienților posibilitatea de achiziționa fructe și legume la vrac. În prezent, în toate magazinele, produsele sunt expuse astfel încât clienții să își poată alege singuri și să își cântărească exact ceea ce au nevoie, în cantitățile pe care și le doresc.   Conceptul de club [...]
Sectorul Carne & Mezeluri a generat in luna iunie a acestui an 450 de aparitii in online, inregistrand o scadere de 35% fata de luna mai, si un viewership de peste 300 de mii. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta pe toate segmentele monitorizate: cu 35% in presa online, cu 12% pe bloguri & forumuri si cu 37% pe retelele sociale. Cele mai de succes postari vin din partea Scandia Sibiu si Gepeto Company, informeaza Iqads. Topu [...]
Familia Bran, care deține Distileriile Bran din Satu Mare, produce palincă, rachiu, dar și alte băuturi spirtoase pe care le livrează în hoteluri de patru și cinci stele din București precum Marriott, Inter­continental sau Howard Johnson, în aero­por­tul Otopeni, dar și în câteva restaurante și magazine din toată țara. Distileriile Bran, brand de­ți­n­ut de societatea Alco­rom din Mărti­nești (jud. Satu Mare) au fost dezvoltate de Ioan [...]
Răspunzând prin intermediul unui comunicat unei anchete realizată de Wall Street, reprezentanții Hochland au făcut o radiografie a anului trecut, opinând că în 2013 ”Au continuat tendinta si preocuparea deja existente in privinta calitatii produselor, lucru demonstrat si de faptul ca la 31 decembrie se incheie perioada de tranzitie acordata de Comisia Europeana pentru alinierea jucatorilor de pe piata lactatelor la standardele impuse de Uni [...]
Heineken, al treilea mare producător de bere la nivel mondial, a înregistrat vânzări în scădere în Europa Centrală și de Est în prima jumătate a anului, din cauza vremii nefavorabile și a situației economice dificile, România aflându-se printre piețele pe care grupul olandez a avut scăderi. Volumul vânzărilor de bere ale Heineken în regiune a scăzut cu 4,2% în primul semestru, la 22,7 milioane hectolitri, față de 23,7 milioane d [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN