Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Vânzările de produse sub mărcile private ale marilor rețele de magazine au ajuns să reprezinte 14% din totalul pieței locale de retail, în creștere cu un punct procentual față de anul anterior, dar clienții sunt greu de loializat, anunță GfK.


 


“40% din vânzări de de marcă privată sunt realizate de discounteri și 30% de hipermarketuri. Pe măsură ce retailerii vor deschide mai multe magazine, mărcile private vor avea de câștigat”, a arătat la retailArena doamna Gabriela Luca, Group Account Manager la GfK. Totuși, datele GfK arată că 55% dintre clienții care au cumpărat în acest an anumite mărci private nu le vor mai cumpăra și anul viitor.


Potrivit reprezentantului GfK, pentru a-și loializa clienții, retailerii care au mărci private trebuie să inoveze, prin adăugarea de noi categorii sau ambalaje. Ea arată însă că sunt categorii de produse, precum lactatele, alimentele de bază și dulciurile, pe care mărcile private și-au consolidat poziția.


De altfel, cote de piață peste media de 14%, care pot ajunge și până la 40%, sunt deținute de produse precum uleiul, smântâna, laptele, hârtia igienică și făina, iar la polul opus, cu ponderi sub 5%, se situează pasta de dinți, șamponul, deodorantele, detergenții și produsele pentru îngrijirea pielii.


Toți retailerii mari din România, precum Kaufland, Carrefour, Lidl, Auchan, Penny&XXL, Mega Image, Cora, Profi și Billa, dețin o gamă de produse sub marcă proprie, multe dintre acestea fiind fabricate în România. Acestea sunt cu până la 20% mai ieftine decât cele de firma.

Alte articole recomandate:

Potrivit Romanian Business Consult, Partener Gold al Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2017, principalul furnizor de soluții IT pentru retail și industria alimentară românească, Zebra Technologies Corporation, lider global, cunoscut pentru inovatia si siguranta pe care le ofera clientilor prin intermediul solutiilor sale, a facut publice rezultatele studiului Retail Vision 2017.   Acesta analizeaza tendintele tehnologice car [...]
Agroland, cea mai puternica retea de magazine agricole din Romania, cu 17 ani de experienta in vanzarea de pui de o zi, investeste 400.000 euro pentru a dezvolta o noua linie de business – comercializarea de carne de pui sub marca de „Pui Rustic”. Investitia va fi preponderent directionata catre achizitia si dotarea primelor ferme de mici dimensiuni cu linii automate de hranire si adapare, furnizate de Agroland. „Pana la finalul anului 2017, estimam ca vom detine 50% [...]
Categoria Vinuri a generat in luna februarie a acestui an 614 aparitii in online, cu 30% mai multe ca in luna ianuarie, si un viewership de putin peste un milion. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta doar pe segmentul de retele sociale, unde s-a inregistrat o scadere de 2%. Vizibilitatea in presa online a crescut semnificativ, inregistrandu-se cu 103% mai multe aparitii. Vizibilitatea pe bloguri si forumuri a crescut cu 13%. Topul lunar al celor mai vizibile branduri p [...]
Adrian Simion și Floriana Vlaicu, el antreprenor de „profesie“, care a testat industria de advertising, cea de brokeraj și a înființat o firmă de securizare a sistemelor informatice în urmă cu zece ani, iar ea fondatoare a unei școli de cafea, au deschis la jumătatea lunii iulie o prăjitorie de cafea pe strada Eminescu din Capitală, în care au investit în jur de 60.000 de euro, informeaza ZF. „În urmă cu un an, într-o perioadă în care [...]
Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, informează Iqads. Topul acopera brandurile prezente in online in 24 de categorii.  Datele pentru brandurile din categoria vin sunt prezentate mai jos in 7 slide-uri, pentru fiecare indicator. Vin – August, [...]
URBB a lansat din  nou pe piața românească Tuborg Christmas Brew, berea special creată pentru sărbătorile de iarnă. Ediția specială Tuborg va fi disponibilă în toată țara până pe 31 decembrie în sticle de 0,5 l și 0,75l.  “Tuborg Christmas Brew este un brand unic pe piață și suntem bucuroși să păstrăm tradiția acestei ediții limitate dedicată special sărbătorilor de iarnă. Este modul nostru direct de a le mulțumi consumatorilor care ne răsplătesc cu [...]
Albalact a implementat o strategie multimarcă în cadrul aceleiași categorii de produse. De exemplu, în categoria lapte de consum societatea deține mărcile Fulga, Zuzu și Rarăul. În primele trei trimestre, Albalact a realizat vânzări de 307,9 milioane lei, cu 24,7% mai mult decât în perioada similară a anului 2012. Totodată, profitul a înregistrat o creștere substanțială în aceeași perioadă, de la o marjă netă de 1,1% la 1,8%, notează Ziarul [...]
Discounterul german Lidl este în discuții să preia două magazine XXL Mega Discount de la grupul Rewe din aceeași țară, într-o tranzacție de 5-10 mil. euro, potrivit sur­se­lor din piață. Acordul, care ar uma să se semneze în circa o lună, ar completa tabloul de tranzacții încheiate în ultimul de­ceniu în retailul alimentar local. Aceasta ar fi de altfel a doua tranzacție din retailul alimentar din acest an după ce recent grupul german Metro [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN