Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) AGRICOLA, unul dintre cei mai importanți producători de carne de pasăre din România, anunță lansarea pe piața locală a unei game inovatoare de produs: Ușor de Gătit, creată special pentru femeile care, indiferent de vârstă, trăiesc mereu în actualitate, sunt preocupate de timpul lor și inventive.


„LA AGRICOLA am vrut întotdeauna să oferim consumatorilor noutate și diversitate pentru ca aceștia să gătească mai ușor, cu imaginație, într-o varietate de ocazii de consum. Ușor de Gătit este răspunsul nostru pentru femeile preocupate să gătească acasă celor dragi. Practic, oferim femeilor posibilitatea de a achiziționa produse gata personalizate, astfel încât pregătirea cărnii și timpul petrecut în bucătărie să fie mai eficiente și mai plăcute. Produsele sunt în linia unei alimentații sănătoase și dietetice – carne de pui dezosată, piept și pulpă fără piele – și, de asemenea, sunt foarte versatile deoarece facilitează mai multe soluții de preparare. Sunt porționate, feliate sau rulate, după caz, gata să devină preparate gustoase în mâini pricepute, gătite în diverse moduri: salate, supă, ciorbă, șnițel, friptură la grill, rulouri umplute după bunul plac. Sunt produse cu valoare adăugată, un sprijin real pentru femeia modernă”, a declarat Tatiana Cimpoeșu, Vice-Președinte AGRICOLA.


Gama Ușor de Gătit se prezintă într-un ambalaj nou,cu un design atractiv, în culori vesele, care se distinge ușor pe raft și prin gramaje mici (400 – 600 grame),  disponibile la un preț accesibil. Noua gamă înglobează deocamdată cinci sortimente, ambalate în atmosferă controlată: Cubulețe din piept de pui, Mușchiuleț din piept de pui, Minișnițele din piep de pui, Piept de pui feliat si, respectiv, Rulouri din pulpă de pui.


„Gama Ușor de Gătit vine în continuarea strategiei de diferențiere a brandului AGRICOLA , în ceea ce privește segmentul carne de pasăre, concretizată până acum de Puiul Familist, Puiul Antistres și Puiul Fericit, produse validate în ultimii ani de preferințele consumatorilor. Continuăm să inovăm, încercând să înțelegem cât mai bine așteptările consumatorilor noștri și mai ales dorința femeilor de a fi apreciate și în calitate de femei cu bun gust și imaginație în bucătărie”, a precizat Tatiana Cimpoeșu.


Produsele Ușor de Gătit se găsesc deja pe rafturile Auchan, BILLA, Carrefour, Cora, Kaufland, METRO, Real, precum și în magazinele AGRICOLA.

Alte articole recomandate:

Berea italiana super-premium Peroni Nastro Azzurro isi continua implicarea in lumea stilului prin relansarea blogului Peroni Diario. Lansat in vara 2013, cu ocaziaRomanian Design Week - Inspired by Peroni, cand brandul aniversa 50 de ani, Diario este un proiect editorial high-quality, care are deja aproximativ 50.000 de vizitatori unici.  Continutul Peroni Diario este bazat pe experienta nemediata, pe opinii, reportaje si interviuri cu oamenii din spatele celor mai provocatoare idei. [...]
Producătorul de articole din porțelan Apulum, unul dintre principalii furnizori locali ai concernului suedez IKEA si un important furnizor pentru HoReCa, a avut în primele nouă luni o cifră de afaceri de 65,5 mil. lei (aproape 15 mil. euro), în creștere cu 16% față de aceeași perioadă a anului trecut. Compania mizează în acest an pe o cifră de afaceri totală de aproximativ 20 mil. euro, informeaza Ziarul financiar.   „În prezent se lucrează la capacitate [...]
Spre deosebire de celelalte cafenele, Kahve Dünyası oferă, pe lângă cafeaua turcească, o gamă variată de sorimente de ciocolată. În afară de Turcia, lanțul a mai deschis o cafenea în 2011 la Londra, în Picadilly Circus, într-un spațiu închiriat de la Familia Regală a Marii Britanii. Compania a investit în cafeneaua din Londra, ce ocupă un spațiu de 650 mp, trei milioane de lire sterline.   În spatele acestui lanț de cafenele stă un [...]
Prețul cărnii de porc la poarta fermei nu va înregistra fluctuații mari față de nivelul actual până prin septembrie-octombrie, estimează Ioan Ladoși, președintele Asociației Producătorilor de Carne de Porc din România (APCPR). Domnia sa a declarat pentru Bursa că, potrivit datelor de la producători, un kilogram de porc în viu la poarta fermei se vinde cu 6,3-6,4 lei. Cu toate acestea, crescătorii de porc sunt preocupați cu privire la recolta de cereale din acest an și [...]
 Premierul Victor Ponta consideră că marea problemă în sectorul de legume și fructe din România este de a proteja producătorii fiscalizați, în condițiile în care din afara UE vin cantități semnificative de astfel de produse cu evaziune fiscală. În plus, premierul consideră că agricultura tradițională și produsele bio trebuie susținute pentru că pot reprezenta un brand de țară.           'Problema noastră este de [...]
Produsele cu termene de valabilitate aproape de expirare vor fi mai ușor de găsit în masa de ”promoții” din marile magazine. Asta pentru că senatorii au votat ieri un proiect de lege care obligă toți comercianții să aibă standuri separate unde să se găsească aceste alimente. Acest lucru îi va obliga și să practice reduceri subtanțiale. Propunerea legislativă pentru modificarea și completarea Ordonanței Guvernului 99 din 29 august 2000 [...]
Compania Monini si-a extins portofoliul cu un produs nou, conceput special pentru copii. Mini Monini este primul ulei de masline extra virgin BIO, potrivit comunicatului companiei. Uleiul de masline Mini Monini poate fi folosit pentru gatit, dar este recomandat si pentru  hidratarea pielii sensibile a sugarilor si a copiilor.  Mini Monini este  produs din masline organice, iar intregul proces de productie este certificat de catre Institutul Italian de ICEA. Maslinele [...]
Desi finalul de an este aproape, sau tocmai de aceea, tinand cont de asteptata perioada a vanzarilor din perioada de Sarbatori, extinderile retelelor de magazine nu inceteaza, inregistrand noi premiere pentru Issa Supermarket si Penny Market. Astfel, lantul de magazine Issa Supermarket a deschis al patrulea magazin în Sectorul 4 din București. Cu o suprafață de vânzare de 300 de metri pătrați, unitatea aduce în fața consumatorilor o  ofertă de produse cu aproximativ [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN