Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) AGRICOLA, unul dintre cei mai importanți producători de carne de pasăre din România, anunță lansarea pe piața locală a unei game inovatoare de produs: Ușor de Gătit, creată special pentru femeile care, indiferent de vârstă, trăiesc mereu în actualitate, sunt preocupate de timpul lor și inventive.


„LA AGRICOLA am vrut întotdeauna să oferim consumatorilor noutate și diversitate pentru ca aceștia să gătească mai ușor, cu imaginație, într-o varietate de ocazii de consum. Ușor de Gătit este răspunsul nostru pentru femeile preocupate să gătească acasă celor dragi. Practic, oferim femeilor posibilitatea de a achiziționa produse gata personalizate, astfel încât pregătirea cărnii și timpul petrecut în bucătărie să fie mai eficiente și mai plăcute. Produsele sunt în linia unei alimentații sănătoase și dietetice – carne de pui dezosată, piept și pulpă fără piele – și, de asemenea, sunt foarte versatile deoarece facilitează mai multe soluții de preparare. Sunt porționate, feliate sau rulate, după caz, gata să devină preparate gustoase în mâini pricepute, gătite în diverse moduri: salate, supă, ciorbă, șnițel, friptură la grill, rulouri umplute după bunul plac. Sunt produse cu valoare adăugată, un sprijin real pentru femeia modernă”, a declarat Tatiana Cimpoeșu, Vice-Președinte AGRICOLA.


Gama Ușor de Gătit se prezintă într-un ambalaj nou,cu un design atractiv, în culori vesele, care se distinge ușor pe raft și prin gramaje mici (400 – 600 grame),  disponibile la un preț accesibil. Noua gamă înglobează deocamdată cinci sortimente, ambalate în atmosferă controlată: Cubulețe din piept de pui, Mușchiuleț din piept de pui, Minișnițele din piep de pui, Piept de pui feliat si, respectiv, Rulouri din pulpă de pui.


„Gama Ușor de Gătit vine în continuarea strategiei de diferențiere a brandului AGRICOLA , în ceea ce privește segmentul carne de pasăre, concretizată până acum de Puiul Familist, Puiul Antistres și Puiul Fericit, produse validate în ultimii ani de preferințele consumatorilor. Continuăm să inovăm, încercând să înțelegem cât mai bine așteptările consumatorilor noștri și mai ales dorința femeilor de a fi apreciate și în calitate de femei cu bun gust și imaginație în bucătărie”, a precizat Tatiana Cimpoeșu.


Produsele Ușor de Gătit se găsesc deja pe rafturile Auchan, BILLA, Carrefour, Cora, Kaufland, METRO, Real, precum și în magazinele AGRICOLA.

Alte articole recomandate:

Domnul Andrei Butaru, Președinte al ANSVSA, a confirmat participarea la cea de-a V-a ediție a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk, eveniment care se își va derula lucrările în zilele de 12 și 13 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   La eveniment, domnul Butaru va prezenta ultimele acțiuni întreprinse de instituția pe care o conduce, dar va detalia cele mai importante informații legate d [...]
Prețul de vânzare al deșeului din PET a cres­cut semnificativ în ultimii zece ani, o tonă ajun­gând în prezent să coste 600 de euro, mo­tiv pentru care tot mai multe afaceri din in­dustria de reciclare se îndreaptă spre această nișă.  „Cele mai scumpe materiale reciclate sunt aluminiul, care este foarte greu de colec­tat, și PET-ul. PET-ul este un material foarte va­loros, motiv pentru care piața PET-urilor a luat amploare, este [...]
Retailerul Mega Image a deschis un magazin în complexul imobiliar Stejarii, dezvoltat de Țiriac Imobiliare, oferta cuprinzând o selecție de produse premium și superpremium. Magazinul a fost deschis sub formatul Shop&Go și oferă posibilitatea consumatorilor să își achiziționeze produsele prin intermediul serviciului Concierge, putând fi ulterior livrate acasă. Unitatea are o suprafață de aproximativ 92 mp. Complexul imobiliar Stejarii include 8 clădiri cu 285 de [...]
Tamsin French, de 23 de ani, va vizita 21 de țări din Uniunea Europeană (printre care și România), costumată într-un pui numit ”Rosa”, precizează Times of Malta. Familia lui Tamsin are o fermă de pui în Devon, Marea Britanie. Tânăra militantă spune că dorește ca metoda de producție să fie etichetată pe toată carnea de pui produsă în Europa, anunță FoodProductionDaily. Turneul de 39 de zile are loc în contextul în [...]
Pentru companiile românești prezente la GulfFood 2014, cel mai mare târg din zona economică arabă, dedicat Industriei alimentare, ieri a fost o zi plină. Standurile expozanților români au fost locurile de start a negocierilor cu diverși achizitori și retaileri, atât din Asia Mică, precum și de pe alte continente, negocieri care, se speră, se vor finaliza cu deschiderea de noi linii de export. Reamintim că, din România, la evenimen [...]
Un număr de 12 tineri recrutați în cadrul Programului de management trainee lansat de Lidl România la începutul verii au început, pe 1 octombrie , pregătirea în cadrul companiei. Programul de specializare adresat proaspeților absolvenți de studii superioare (2013-2014) din România și Republica Moldova va dura un an, iar la finalul lui, cei 12 participanți pot avea șansa să ocupe poziții importante în cadrul Lidl [...]
Setul Testo 206-pH2 vă permite să măsurați sigur și eficient valoarea pH-ului și a temperaturii în medii semisolide. Este ideal pentru laboratoare, industria alimentară sau procesele de producție industrială. Testo 206-pH2 este ideal pentru aplicații în medii semisolide, în special pentru măsurarea pH-ului în alimente vâscoase cum ar fi jeleuri, creme, brânzeturi, fructe, etc. Instrumentul se remarcă datorită combinației dintre sonda pH [...]
Rogalski Damaschin Public Relations gestioneaza incepand din luna iunie comunicarea in Romania a companiilor din grupul Bunge Prio, unul dintre liderii globali in domeniul agribusiness si alimentar. Agentia va asigura servicii de consultanta strategica, corporate PR si consumer PR, gestionand atat reputatia brandului corporate cat si interactiunea cu liderii de opinie si consumatorii celor doua  branduri lider aflate in portofoliul companiei – Floriol si Unisol. Selectia agentiei a [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN