Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Dacă credeați că Coca-Cola a avut o idee genială când a lansat campania “Share a Coke”, prin care personaliza sticlele cu cele mai comune câteva sute de nume dintr-o țară, vă înșelați. Diet Coke tocmai a personalizat 2 milioane de sticle unice din punct de vedere design, informeaza Magazinul Progresiv.


Campania a fost inițiată de Coca-Cola Israel și presupune un efort logistic extraordinar pentru că a necesitat crearea unui algoritm unic prin care imprimantele au putut autogenera milioane de modele de ambalaje. “Produsul final vorbește despre unicitatea consumatorilor de Diet Coke”, este de părere Alon Yamir, Vicepreședintele de Marketing al Coca-Cola Israel.


Ideea de geniu din spatele campaniei “Share a Coke” a fost capacitatea de a îi face pe consumatori să simtă că li se adresează la un nivel foarte personal, pe nume, deși dacă stai să te gândești numele lor poate nu erau unice deloc pentru că dacă ar fi fost nu are fi ajuns să fie pe o sticlă Coca-Cola. Prin urmare, cel puțin din perspectiva unicității, această campanie este mult peste "Share a Coke", doar că, așa cum ne-am obișnuit, percepția consumatorilor este cea care va face într-un final diferența. Totuși, chiar și dacă nu va genera același nivel de buzz, campania Diet Coke este un succes și doar pentru modul în care arată sticlele și pentru procesul tehnologic pe care l-a presupus.


Rămâne de văzut dacă inițiativa se va bucura de același succes și din punct de vedere al vânzărilor, rezultate care să justifice extinderea campaniei și în alte piețe.

Alte articole recomandate:

Utilizând tehnologii avansate, producătorul de ambalaje rigide Ardagh a reușit să producă sticle de 330 mililitri, destinate îmbutelierii tradiționalei băuturi carbonatate Coca – Cola, reducând greutatea acestora până la 190 de grame, informează Agrointel. Noul ambalaj va fi disponibil și pentru îmbutelierea în sticle pentru alte două băuturi produse de Coca-Cola: Sprite și Fanta. Tehnologia avansată de proiectare și intervențiile atente pe durata [...]
Liderul mondial in solutii de procesare, ambalare si distribuire a produselor alimentare lichide, Tetra Pak, a devenit Partener Silver al Expo-Conferinței Meat & Milk 2017, eveniment care va avea loc în zilele de 25 și 26 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov. Tetra Pak ofera produse sigure, inovatoare si in armonie cu protectia mediului inconjurator. In cadrul expo-conferintei, compania isi va expune cele mai noi produse si servicii la standul [...]
Permanenta inovare în domeniul ambalajelor se află în atenția permanentă a cercetătorilor în domeniu, siguranța alimentară și prelungirea termenului de valabilitate ale alimentelor fiind condiții absolut necesare pentru un ambalaj de calitate. Totodată, industria specifică se află în fața unei tot mai acute provocări, aceea a respectării condițiilor de mediu. În ajutorul acesteia, vine tehnologia nanocompozitelor. Un exemplu în acest sens îl reprezintă [...]
Tetra Pak, lider în industria procesării și ambalării alimentelor, anunță lansarea competiției naționale „Ținutul laptelui”. Competiția se adresează elevilor din clasele 0-VIII și constă într-un joc online educativ despre felul în care este produs și ambalat laptele școlar și despre reciclarea cutiilor de lapte după folosire. “Tetra Pak continuă și în acest an eforturile de promovare a alimentației echilibrate și a [...]
Potrivit FoodPackaging, Venturi MAP Gaz Flushing Technology propune noi echipamente echipamente proiectate având la bază conceptul de convenience. Specialiștii evidențiază echipamentul de tăiere și decupaj Stand Alone, proiectat pentru a fi utilizat în combinație cu linii de termoformare, dar și ca un ”stand-alone”, fiind oferit într-o mare varietate de dimensiuni. Atunci când este utilizat în linie cu mașini de [...]
Lipsa de candidați dispuși să învețe sau să practice o meserie în România le pune probleme serioase chiar și angajatorilor care și-au automatizat masiv producția, pentru că, în prezent, munca din fabrică a atins un alt nivel - angajatul care odată muta cutii din stânga în dreapta trebuie să învețe să preseteze și să coordoneze roboți industriali, potrivit lui Remus Crăciun, directorul general al Ecopack, producător de ambalaje din carton ondu [...]
Consumatorii vor avea posibilitatea să-și personalizeze produsele potrivit preferințelor lor peste cinci ani, susține Sidel, informează Dairy Reporter. Isabelle Maillot, vice-președinte al Sidel a declarat că industria ambalării va trebui să ajute proactiv consumatorii să aleagă și să permită amestecarea diferitelor arome. ”Prin intermediul ambalării, produsul ar putea propune proactive diferite rețete. Acest lucru va depinde de comportame [...]
  Ambalarea pulberilor alimentare, a zahărului, orezului, făinii, a cafelei, cacao etc. presupune utilizarea unor echipamente specifice de mare productivitate, fiabile, cu un consum cât mai mic de energie și cu o rată a pierderilor cât mai mică. Detaliem mai jos principalele echipamente folosite.   Mașini automate de ambalat   Ambalarea pulberilor alimentare destinate comercializării directe în magazin se face complet automat, pe linii de mare [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN