Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Bio Manufaktura, singurul producător din România (și printre puțini producători din lume) de săpunuri realizate manual, fără sodă caustică, a participat la Expoziția internațională INDAGRA, eveniment desfășurat în București, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie unde și-a prezentat întreaga gamă de 23 de săpunuri și un șampon solid comercializate sub marca Herbaria. Produsele Bio Manufaktura sunt create la Vălenii de Munte, județul Prahova (satul Bătrâni), într-un colț de natură neafectat încă de poluare. ”Sunt create manual, fără a folosi ulilaje, pentru a putea pune în ele toată energia noastră pozitivă și pentru a putea controla îndeaproape fiecare ingredient ce intră în compoziția acestora. Am început cu săpunurile naturale din dorința de a oferi familiei noastre și celor dragi nouă tot ce este mai bun din natură si de a exclude în totalitate produsele industriale chimice, fiind conștienți de efectele lor. Ceea ce ne reprezintă și ne diferențiază de ceilalți producători de săpunuri, este faptul că nu folosim soda caustică (NaOH) la producția acestora, saponificarea realizându-se cu LEȘIE DIN CENUȘĂ, conform rețetei vechi, tradiționale, primită moștenire de la bunicii noștrii. Mai întâi pentru că este 100% naturală, și apoi pentru că cenușa vine cu aportul de calciu, magneziu, zinc, seleniu, sodiu și potasiu, elemente ce hrănesc și protejează pielea.,” se arată în cuprinsul informațiilor prezentate pe website-ul instituției (www.bio-manufaktura.ro).


La realizarea întregii game de săpunuri sunt utilizate 81 de ingrediente, fiecare săpun Herbaria având fiecare între 10 și 18 uleiuri în compoziție, combinația de uleiuri esențiale ajutând la relaxarea organismului (ingrediente ce au scopul nu doar pentru a curăța pielea, ci și de a trata diverse afecțiuni). Aceste săpunuri își asumă un aer sofisticat, dar cu formule simple, sănătoase încercând să împletească o combinație de mare ținută a simplului și modernului cu bunul gust și îndrazneala. Unul dintre cele 23 de săpunuri (toate testate dermatologic) este destinat realizării toaletei animăluțelor de companie.


Producătorul săpunurilor Herbaria activează pe piață din anul 2011, realizând vânzări lunare de 500-1.000 de bucăți de săpunuri pe lună (în funcție de numărul de evenimente/târguri, la care firma este prezentă). Principalul canal de vânzare al produselor proprii ese reprezentat de târguri și expoziții. De asemenea, producătorul parhovean colaborează cu rețeaua de magazine Naturalia (București și Voluntari), Le Petit Bazar d’Ori (București), Flora Studio (București), Verde Crud (București), Băcănia cu Suflet (București), HowBizzart (București), La Tristani (București), BIO Mag (Iași) și Autentic Românesc (Sighișoara).


 

Alte articole recomandate:

Senatorii au respins luni obiecțiile președintelui Traian Băsescu în ceea ce privește legea Camerelor agricole și cea legată de reorganizarea Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Regionale. Pe lista obiecțiilor șefului statului privind această formă a legii camerelor agricole se găsesc: necesitatea menținerii Comitetului Național de Inițiativă și neimplicarea politicului în procesul de alegere a șefului camerei agricole.   Potrivit lui Băsescu, Camerele agricole ar trebui [...]
          Din punctul de vedere al inovației din domeniul ingredientelor, în prezent, industria alimentară stă sub semnul a trei trend-uri de bază : beneficiile pentru sănătate, ușurința în utilizare și avantajele economice. Dintre acestea trei, îndulcitorii prezintă o importanță deosebită pentru consumatori, în special din punctul de vedere al sănătății, în contextul în care sunt foarte multe produse alimentare pe [...]
Parlamentul European a votat la începutul acestei veri în favoarea unui amendament la Directiva privind deșeurile și ambalajele, în privința sacilor de plastic. Scopul acestui amendament este acela de a reduce cantitatea de deșeuri din plastic, ținând cont că, în fiecare an, mai mult de 8 miliarde de pungi de plastic sfârșesc la gunoi, potrivit Packaging Europe.  Această alternativă, a sacilor de hârtie, [...]
Cartofii s-au scumpit cu peste 10% în acest an, deși recolta a fost foarte bogată. Rata anuală a inflației a fost în noiembrie de 1,83%, în ușoară scădere de la 1,88% în luna octombrie, prețurile de consum rămânând relativ stabile comparativ cu luna precedentă, potrivit datelor Institutului Național de Statistică. Cele mai semnificative scumpiri la alimente s-au înregistrat în primele 11 luni ale anului la fasole boabe, cartofi și [...]
Agenții economici care desfășoară activități comerciale, de producție sau prestări servicii au obligația obținerii acordului administrației publice locale, materializat prin eliberarea unui certificat de oportunitate, de către primăria localității în care își desfășoară activitatea.   Cerințe și criterii ce trebuie îndeplinite   Certificatul de oportunitate, emis simultan cu avizul pentru programul de funcționare, se eliberează pentru fiecare punct de lucru al [...]
Alăturându-se altor companii care vor începe demersurile în justiție, și distribuitorul Whiteland Import Export a anunțat că își rezervă dreptul de a ataca în instanță decizia Consiliului Concurenței de a amenda compania cu aproximativ jumătate de milion de euro, în cadrul investigației finalizate recent pe piața retailului alimentar. “Sancțiunea este, în mod evident, nejustificată și excesivă întrucât compania noastră nu [...]
Românii plătesc pentru un litru de bere 1,58 de euro, prețul fiind mai mare decât cel plătit de consumatorii din regiune, respectiv de polonezi, cehi, unguri sau bulgari.   Astfel, românii plătesc cu 23% mai mult pe litrul de bere comparativ cu polonezii și cu aproape 50% mai mult decât bulgarii, potrivit calculelor ZF pe baza unui raport al Eurostat, care analizează prețurile produselor din toate statele UE. Potrivit acestui raport, România se află l [...]
Creșterea prețului la cacao, care anul acesta a ajuns la un pas de un nou record, pune presiune și pe cei mai mari producători locali de ciocolată, care spun că nu vor mai putea susține „din bu­zunar“ majorarea costurilor cu ma­teria primă și sunt nevoiți să mărească pre­țurile produ­selor care ajung pe raft, informeaza ZF. Prețul la cacao este de aproape 3.200 de dolari pen­tru o tonă pe prin­cipalele piețe de tranzacționare, cu aproape 1.000 de dolari mai [...]

 

Living fresh
meatmilk
indagra
indagra food
testo
infoALIMENT MAGAZIN