Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Bio Manufaktura, singurul producător din România (și printre puțini producători din lume) de săpunuri realizate manual, fără sodă caustică, a participat la Expoziția internațională INDAGRA, eveniment desfășurat în București, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie unde și-a prezentat întreaga gamă de 23 de săpunuri și un șampon solid comercializate sub marca Herbaria. Produsele Bio Manufaktura sunt create la Vălenii de Munte, județul Prahova (satul Bătrâni), într-un colț de natură neafectat încă de poluare. ”Sunt create manual, fără a folosi ulilaje, pentru a putea pune în ele toată energia noastră pozitivă și pentru a putea controla îndeaproape fiecare ingredient ce intră în compoziția acestora. Am început cu săpunurile naturale din dorința de a oferi familiei noastre și celor dragi nouă tot ce este mai bun din natură si de a exclude în totalitate produsele industriale chimice, fiind conștienți de efectele lor. Ceea ce ne reprezintă și ne diferențiază de ceilalți producători de săpunuri, este faptul că nu folosim soda caustică (NaOH) la producția acestora, saponificarea realizându-se cu LEȘIE DIN CENUȘĂ, conform rețetei vechi, tradiționale, primită moștenire de la bunicii noștrii. Mai întâi pentru că este 100% naturală, și apoi pentru că cenușa vine cu aportul de calciu, magneziu, zinc, seleniu, sodiu și potasiu, elemente ce hrănesc și protejează pielea.,” se arată în cuprinsul informațiilor prezentate pe website-ul instituției (www.bio-manufaktura.ro).


La realizarea întregii game de săpunuri sunt utilizate 81 de ingrediente, fiecare săpun Herbaria având fiecare între 10 și 18 uleiuri în compoziție, combinația de uleiuri esențiale ajutând la relaxarea organismului (ingrediente ce au scopul nu doar pentru a curăța pielea, ci și de a trata diverse afecțiuni). Aceste săpunuri își asumă un aer sofisticat, dar cu formule simple, sănătoase încercând să împletească o combinație de mare ținută a simplului și modernului cu bunul gust și îndrazneala. Unul dintre cele 23 de săpunuri (toate testate dermatologic) este destinat realizării toaletei animăluțelor de companie.


Producătorul săpunurilor Herbaria activează pe piață din anul 2011, realizând vânzări lunare de 500-1.000 de bucăți de săpunuri pe lună (în funcție de numărul de evenimente/târguri, la care firma este prezentă). Principalul canal de vânzare al produselor proprii ese reprezentat de târguri și expoziții. De asemenea, producătorul parhovean colaborează cu rețeaua de magazine Naturalia (București și Voluntari), Le Petit Bazar d’Ori (București), Flora Studio (București), Verde Crud (București), Băcănia cu Suflet (București), HowBizzart (București), La Tristani (București), BIO Mag (Iași) și Autentic Românesc (Sighișoara).


 

Alte articole recomandate:

Reducerea Taxei pe Valoare Adăugată /TVA/ trebuie să se realizeze pe tot sectorul alimentar, iar din punctul meu de vedere este o greșeală să reduci TVA la legume și fructe, înainte de a scădea TVA la carne, a declarat, joi, în cadrul dezbaterii de specialitate 'Focus agricol', Sorin Minea, președintele Romalimenta.           'La ora actuală, am intrat într-o discuție sterilă cu statul pe tema reducerii TVA. Din punctul meu [...]
Piața neagră reprezintă 75% din volumele anuale de băuturi spirtoase și poate ajunge chiar și la 90%, dacă nu vor fi luate măsuri de reducere a fenomenului evaziunii fiscale în acest sector de activitate, a declarat pentru Capital Florin Rădulescu, președintele Asociației Producătorilor și Importatorilor de Băuturi Spirtoase 'Spirits Romania'. 'Conform Studiului Internațional pe Piața de Vinuri și Spirtoase (IWSR, 2012), piața totală de băuturi spirtoase în România a ajuns la [...]
Premierul Victor Ponta a declarat miercuri, 5 februarie,  că ANAF a avut în luna ianuarie încasări de 6,5% peste plan și cu 13,2% mai mari față de luna ianuarie a anului trecut. “Una din cele trei măsuri pe care trebuie să le implementăm de la 1 aprilie, programul de ajutor de stat pentru acoperirea a jumătate din costurile salariale pentru cei care creează peste 20 de locuri noi de muncă, cred că e un lucru important și bun și, de asemenea, în discuțiile cu [...]
România percepe o cotă standard de TVA de 24%. Este al cincilea cel mai înalt nivel din UE, după Ungaria, care are un neobișnuit 27%, peste nivelul maxim din Uniunea Europeană, și după Danemarca, Suedia (țări cunoscute pentru nivelul ridicat al fiscalității dar și pentru calitatea vieții) și de proaspăt intrată în Uniunea Europeană, Croația, care au o cotă de 24%. Cu excepția pâinii și a produselor de panificație, România percepe cota standard de 24% la TVA la [...]
Ioan Șerbănescu:   Proprietățile senzoriale ale peștelui constituie unul dintre factorii cei mai importanți de analiză ai acestui produs alimentar. De aceea, primul contact al consumatorului cu produsul se realizează pe cale senzorială și – în consecință – proprietățile senzoriale dețin un rol primordial în selectarea și decizia de cumpărare. Cercetările sistematice din ultimele decenii, efectuate în domeniul senzoricii peștilor, au condus la acumularea [...]
Anul 2017 a adus multe noutăți pe piața internațională a laptelui și lactatelor, semn că, în ciuda dificultăților legate de creșterea prețurilor, sau poate tocmai de aceea, procesatorii caută să capteze tot mai mult atenția consumatorilor pentru produsele lor. Iată, deci, o trecere în revistă a celor mai noi lansări din prima jumătate de an, de pe piața internațională a lactatelor. Untul Anchor are o nouă etichetă O campanie de 4,5 [...]
 Comisia pentru Agricultură din Camera Deputaților a dezbătut, miercuri, un proiect legislativ referitor la închiderea hipermarketurilor în weekend. Inițiatorul propunerii este chiar vicepreședintele Comisiei, deputatul PNL Marin Anton. Acesta a declarat că principalele modificări la Legea 321/2009 privind comercializarea produselor alimentare trebuie să se facă în sprijinul producătorilor și comercianților români. "Modificările se fa [...]
Seceta din Spania, care a generat o creștere a importurilor de cereale, creează probleme și pentru una dintre cele mai căutate mărfuri de export, uleiul de măsline, producția scăzând și cu 40% în următorul sezon. Prețurile pentru uleiul de măsline extravirgin au crescut cu 10% luna trecută pe Bursa de Mărfuri din Spania, ieftinire care a afectat prețurile la nivel mondial în condițiile în care țara generează aproape jumătate din producția mondială. Pentru uleiul de [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN