Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Bio Manufaktura, singurul producător din România (și printre puțini producători din lume) de săpunuri realizate manual, fără sodă caustică, a participat la Expoziția internațională INDAGRA, eveniment desfășurat în București, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie unde și-a prezentat întreaga gamă de 23 de săpunuri și un șampon solid comercializate sub marca Herbaria. Produsele Bio Manufaktura sunt create la Vălenii de Munte, județul Prahova (satul Bătrâni), într-un colț de natură neafectat încă de poluare. ”Sunt create manual, fără a folosi ulilaje, pentru a putea pune în ele toată energia noastră pozitivă și pentru a putea controla îndeaproape fiecare ingredient ce intră în compoziția acestora. Am început cu săpunurile naturale din dorința de a oferi familiei noastre și celor dragi nouă tot ce este mai bun din natură si de a exclude în totalitate produsele industriale chimice, fiind conștienți de efectele lor. Ceea ce ne reprezintă și ne diferențiază de ceilalți producători de săpunuri, este faptul că nu folosim soda caustică (NaOH) la producția acestora, saponificarea realizându-se cu LEȘIE DIN CENUȘĂ, conform rețetei vechi, tradiționale, primită moștenire de la bunicii noștrii. Mai întâi pentru că este 100% naturală, și apoi pentru că cenușa vine cu aportul de calciu, magneziu, zinc, seleniu, sodiu și potasiu, elemente ce hrănesc și protejează pielea.,” se arată în cuprinsul informațiilor prezentate pe website-ul instituției (www.bio-manufaktura.ro).


La realizarea întregii game de săpunuri sunt utilizate 81 de ingrediente, fiecare săpun Herbaria având fiecare între 10 și 18 uleiuri în compoziție, combinația de uleiuri esențiale ajutând la relaxarea organismului (ingrediente ce au scopul nu doar pentru a curăța pielea, ci și de a trata diverse afecțiuni). Aceste săpunuri își asumă un aer sofisticat, dar cu formule simple, sănătoase încercând să împletească o combinație de mare ținută a simplului și modernului cu bunul gust și îndrazneala. Unul dintre cele 23 de săpunuri (toate testate dermatologic) este destinat realizării toaletei animăluțelor de companie.


Producătorul săpunurilor Herbaria activează pe piață din anul 2011, realizând vânzări lunare de 500-1.000 de bucăți de săpunuri pe lună (în funcție de numărul de evenimente/târguri, la care firma este prezentă). Principalul canal de vânzare al produselor proprii ese reprezentat de târguri și expoziții. De asemenea, producătorul parhovean colaborează cu rețeaua de magazine Naturalia (București și Voluntari), Le Petit Bazar d’Ori (București), Flora Studio (București), Verde Crud (București), Băcănia cu Suflet (București), HowBizzart (București), La Tristani (București), BIO Mag (Iași) și Autentic Românesc (Sighișoara).


 

Alte articole recomandate:

(Mediafax) Inspectorii antifraudă fiscală au confiscat 40 de tone de carne de pui de la o firmă din Piatra-Neamț care ar fi înregistrat în contabilitate achiziții fictive, în baza unor facturi emise de societăți „fantomă“. Inspectorii antifraudă fiscală au identificat o firmă din Piatra-Neamț care a încercat evitarea plății către bugetul de stat a TVA pentru 38 de achiziții intracomunitare de carne de pui, în valoare totală de 2.074.453 de lei, [...]
Asociația Română a Cărnii și APRIL solicită reducerea cotei de TVA pe toată filiera de producție-procesare-comercializare, urmând să itensifice acțiunile de convingere a autorităților de luarea acestei măsuri. Astfel, într-un comunicat, ARC transmite că ”Scăderea TVA la carne și produse din carne, propusă în proiectul noului Cod Fiscal, va contribui la salvarea de la faliment a multor firme din domeniu, va ajuta la creșterea [...]
Președintele Traian Băsescu a cerut marți Parlamentului reexaminarea Legii privind unele măsuri de reglementare a vânzării-cumpărării terenurilor agricole situate în extravilan de către persoane fizice și de înființare a Autorității pentru Administrarea și Reglementarea Pieței Funciare. În legătură cu această situație, ministrul agriculturii a precizat: "Lucrăm la lege și sperăm să fie aprobată cât mai curând. Prevederile privind liberalizarea [...]
Autoritățile vor să curețe piața de produse contrafăcute și vândute ca tradiționale, însă eforturile sunt în zadar, dacă rețetele nu vor fi standardizate. România e plină de produse vândute ca fiind tradiționale, însă chiar și autoritățile sunt de acord că nu toate cele 4.400 de produse atestate chiar sunt făcute ca pe vremea bunicilor. De aceea, Ministerul Agriculturii a pus în dezbatere publică un ordin care va reglementa procedura de atestare a [...]
          Din punctul de vedere al inovației din domeniul ingredientelor, în prezent, industria alimentară stă sub semnul a trei trend-uri de bază : beneficiile pentru sănătate, ușurința în utilizare și avantajele economice. Dintre acestea trei, îndulcitorii prezintă o importanță deosebită pentru consumatori, în special din punctul de vedere al sănătății, în contextul în care sunt foarte multe produse alimentare pe [...]
Un studiu arată că românii își permit tot mai rar să bea chiar și bere, piața scăzând cu 8% în acest an, față de primele 8 luni ale anului 2012.  Scăderea vine pe fondul creșterii accizei la începutul anului, a declarat marți Constantin Bratu, directorul general al asociației Berarii României, noteaza Stiri de Cluj. ”Primele opt luni au făcut ca piața berii să ajungă la cel mai redus nivel din [...]
Consiliul Concurenței recomandă modificarea contractelor între producătorii de bere și restaurante, hoteluri și firmele de catering (HoReCa), astfel încât să fie eliminate acele clauze care limitează concurența. În urma anchetei sectoriale derulate pe piața berii, Consiliul Concurenței a constatat că unitățile HoReCa încheie fie contracte privind prestarea anumitor servicii de promovare în beneficiul produselor unor producători, fie contracte [...]
Prețurile de consum au crescut în februarie cu 0,3% față de prima lună a anului și cu 1,05% comparativ cu februarie 2013, a anunțat marți Institutul Național de Statistică (INS). Bottom of Form Mărfurile alimentare și nealimentare au urcat cu 0,3% fiecare, față de ianuarie, iar tarifele serviciilor au avansat cu 0,5%. Dintre alimente, cel mai mult s-au scumpit legumele (2,1%). "Creșterea medie a prețurilor pe total, în ultimele 12 luni (martie 2013 – februarie 2014) față de [...]

 

Living fresh
Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN