Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Bio Manufaktura, singurul producător din România (și printre puțini producători din lume) de săpunuri realizate manual, fără sodă caustică, a participat la Expoziția internațională INDAGRA, eveniment desfășurat în București, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie unde și-a prezentat întreaga gamă de 23 de săpunuri și un șampon solid comercializate sub marca Herbaria. Produsele Bio Manufaktura sunt create la Vălenii de Munte, județul Prahova (satul Bătrâni), într-un colț de natură neafectat încă de poluare. ”Sunt create manual, fără a folosi ulilaje, pentru a putea pune în ele toată energia noastră pozitivă și pentru a putea controla îndeaproape fiecare ingredient ce intră în compoziția acestora. Am început cu săpunurile naturale din dorința de a oferi familiei noastre și celor dragi nouă tot ce este mai bun din natură si de a exclude în totalitate produsele industriale chimice, fiind conștienți de efectele lor. Ceea ce ne reprezintă și ne diferențiază de ceilalți producători de săpunuri, este faptul că nu folosim soda caustică (NaOH) la producția acestora, saponificarea realizându-se cu LEȘIE DIN CENUȘĂ, conform rețetei vechi, tradiționale, primită moștenire de la bunicii noștrii. Mai întâi pentru că este 100% naturală, și apoi pentru că cenușa vine cu aportul de calciu, magneziu, zinc, seleniu, sodiu și potasiu, elemente ce hrănesc și protejează pielea.,” se arată în cuprinsul informațiilor prezentate pe website-ul instituției (www.bio-manufaktura.ro).


La realizarea întregii game de săpunuri sunt utilizate 81 de ingrediente, fiecare săpun Herbaria având fiecare între 10 și 18 uleiuri în compoziție, combinația de uleiuri esențiale ajutând la relaxarea organismului (ingrediente ce au scopul nu doar pentru a curăța pielea, ci și de a trata diverse afecțiuni). Aceste săpunuri își asumă un aer sofisticat, dar cu formule simple, sănătoase încercând să împletească o combinație de mare ținută a simplului și modernului cu bunul gust și îndrazneala. Unul dintre cele 23 de săpunuri (toate testate dermatologic) este destinat realizării toaletei animăluțelor de companie.


Producătorul săpunurilor Herbaria activează pe piață din anul 2011, realizând vânzări lunare de 500-1.000 de bucăți de săpunuri pe lună (în funcție de numărul de evenimente/târguri, la care firma este prezentă). Principalul canal de vânzare al produselor proprii ese reprezentat de târguri și expoziții. De asemenea, producătorul parhovean colaborează cu rețeaua de magazine Naturalia (București și Voluntari), Le Petit Bazar d’Ori (București), Flora Studio (București), Verde Crud (București), Băcănia cu Suflet (București), HowBizzart (București), La Tristani (București), BIO Mag (Iași) și Autentic Românesc (Sighișoara).


 

Alte articole recomandate:

Comisia Europeană vrea să interzică vânzărea de alimente provenite de la animale clonate, importurile de astfel de animale, precum și tehnicile de clonare în cazul animalelor de fermă pe teritoriul Uniunii Europene (UE).Interdicțiile ar putea intra în vigoare, cel mai devreme în 2016, în cazul în care Parlamentul European și Consiliul European vor da undă verde celor trei proiecte legislative adoptate în cursulsăptămânii în acest sens [...]
      INTERALLIS CHEMICALS SA reprezentantul Nitta Casings Inc. în România are plăcerea să vă anunțe lansarea noului produs Clear Choice™, care a avut loc în cadrul târgului internațional IFFA - Frankfurt (3-9 Mai 2013).   Experiența Nitta Casings Inc. - producător de membrane colagenice comestibile - a ajutat la crearea unei noi linii de membrane pentru produsele procesate din carne, Clear Choice™ - membrana colagenică [...]
(Agerpres) Industria avicolă românească se află “în suferință” din punct de vedere financiar, multe societăți fiind la ora actuală în insolvență, iar singurele soluții pentru redresarea sectorului ar fi reducerea evaziunii fiscale și a Taxei pe Valoare Adăugată (TVA), a declarat joi, pentru Agerpres, președintele Uniunii Crescătorilor de Păsări din România (UCPR), Ilie Van. “Industria avicolă nu și-a revenit după [...]
Doncafe aduce pe piață ediția specială Doncafe Brazil, pentru lunile de fotbal din vara aceasta. Inspirată din țara cafelei, Doncafe Brazil este o cafea cu o aromă puternică și gust savuros. Doncafe Brazil transmite fidel atmosfera Braziliei –  modernă și energică – de la rețeta care include cafea din cele mai bune plantații ale Braziliei, până la ambalajul care ilustrează dansatori de samba, jocuri de lumini, artificii și alte elemente iconice specifice acestei țări. [...]
Nawaf Salameh, fondatorul și președintele executiv al Alexandrion Grup România, cel mai mare producător local de băuturi spirtoase, consideră că legea insolvenței a fost cea mai mare greșeală făcută de România în ultimii ani. „Legea insolvenței este cea mai mare problemă pe care o avem. Cei mai grei ani pentru mine ca om de afaceri, pentru Alexandrion, dar nu numai, ci și pentru România, au fost cei care au urmat acestei legi a insolvenței. Această lege nu trebuie [...]
Prețul principalelor 15 ali­mente din coșul de consum rea­lizat de ZF a scăzut în ultima lună cu aproape 4% ca ur­mare a reducerilor și pro­mo­țiilor operate de producători și retaileri pentru a vinde stocurile deja create. Jucătorii din comerț și analiștii spun însă că această situație este temporară, dată de faptul că în primele luni din an consumul este redus. Mai mult, majorările viitoare de preț la energie și utilități urmează să ridice din no [...]
Se întâmplă ca uneori regulile impuse de Uniunea Europeană, chiar și cele în domeniul protecției clienților, să aibă efect de bumerang asupra unor grupuri de consumatori. Acesta ar putea fi și cazul unei beri speciale din Belgia, produsă după metode tradiționale la o mănăstire din Flandra, considerată de majoritatea experților drept “cea mai bună bere din lume”. Berea trapistă sau “de mănăstire” cum mai est [...]
Guvernatorul BNR, Mugur Isărescu, avertizează că din aprilie ne așteaptă scumpiri în lanț, odată cu introducerea taxei de 7 eurocenți pe carburanți. Banca Centrală atrage atenția că acest lucru va duce la creșteri de prețuri în toate domeniile.   Inflația va fi trasă în sus și de scumpirile țigărilor și alcoolului. Banca Națională a urcat, de altfel, prognoza de inflație pentru acest an la 3,5%, cu 0,5% peste cea prevăzută inițial. Pe de altă parte, până l [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN