Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Bio Manufaktura, singurul producător din România (și printre puțini producători din lume) de săpunuri realizate manual, fără sodă caustică, a participat la Expoziția internațională INDAGRA, eveniment desfășurat în București, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie unde și-a prezentat întreaga gamă de 23 de săpunuri și un șampon solid comercializate sub marca Herbaria. Produsele Bio Manufaktura sunt create la Vălenii de Munte, județul Prahova (satul Bătrâni), într-un colț de natură neafectat încă de poluare. ”Sunt create manual, fără a folosi ulilaje, pentru a putea pune în ele toată energia noastră pozitivă și pentru a putea controla îndeaproape fiecare ingredient ce intră în compoziția acestora. Am început cu săpunurile naturale din dorința de a oferi familiei noastre și celor dragi nouă tot ce este mai bun din natură si de a exclude în totalitate produsele industriale chimice, fiind conștienți de efectele lor. Ceea ce ne reprezintă și ne diferențiază de ceilalți producători de săpunuri, este faptul că nu folosim soda caustică (NaOH) la producția acestora, saponificarea realizându-se cu LEȘIE DIN CENUȘĂ, conform rețetei vechi, tradiționale, primită moștenire de la bunicii noștrii. Mai întâi pentru că este 100% naturală, și apoi pentru că cenușa vine cu aportul de calciu, magneziu, zinc, seleniu, sodiu și potasiu, elemente ce hrănesc și protejează pielea.,” se arată în cuprinsul informațiilor prezentate pe website-ul instituției (www.bio-manufaktura.ro).


La realizarea întregii game de săpunuri sunt utilizate 81 de ingrediente, fiecare săpun Herbaria având fiecare între 10 și 18 uleiuri în compoziție, combinația de uleiuri esențiale ajutând la relaxarea organismului (ingrediente ce au scopul nu doar pentru a curăța pielea, ci și de a trata diverse afecțiuni). Aceste săpunuri își asumă un aer sofisticat, dar cu formule simple, sănătoase încercând să împletească o combinație de mare ținută a simplului și modernului cu bunul gust și îndrazneala. Unul dintre cele 23 de săpunuri (toate testate dermatologic) este destinat realizării toaletei animăluțelor de companie.


Producătorul săpunurilor Herbaria activează pe piață din anul 2011, realizând vânzări lunare de 500-1.000 de bucăți de săpunuri pe lună (în funcție de numărul de evenimente/târguri, la care firma este prezentă). Principalul canal de vânzare al produselor proprii ese reprezentat de târguri și expoziții. De asemenea, producătorul parhovean colaborează cu rețeaua de magazine Naturalia (București și Voluntari), Le Petit Bazar d’Ori (București), Flora Studio (București), Verde Crud (București), Băcănia cu Suflet (București), HowBizzart (București), La Tristani (București), BIO Mag (Iași) și Autentic Românesc (Sighișoara).


 

Alte articole recomandate:

Cartofii, ouăle, zahărul, citricele și conservele de legume au fost alimentele care s-au ieftinit cel mai mult în luna iunie comparativ cu luna mai, în condițiile în care prețurile alimentelor au scăzut, pe ansamblu, cu peste 0,7% în intervalul menționat, potrivit datelor publicate joi de Institutul Național de Statistică /INS/. Prețul cartofilor a scăzut în iunie 2014 cu 9,5% față de luna mai 2014, fiind mai mic cu 7% și decât prețul înregistrat cu un [...]
Cei mai mari producători și importatori au luat decizia de a înființa asociația patronală a producătorilor și importatorilor de băuturi spirtoase denumită Spirits Romania. Asociația, în curs de înființare, va deveni membră spiritsEUROPE, cel mai important patronat european din industria băuturilor spirtoase, având în componența sa 31 de asociații profesionale naționale din 25 de țări, precum și pe cei mai importanți producători din domeniu: Bacardi Martini, [...]
Mihai Vișan: Cu o cifră de afaceri de 10 miliarde euro (2011), segmentul alimentar și cel al băuturilor este, din acest punct de vedere, cel mai puternic sector manufacturier din țara noastră și cel mai important angajator, cu peste 186.000 de angajați. Cum am scris si pe site-ul nostru, această poziție de top necesită o atenție pe măsură din partea autorităților, cu atât mai mult cu cât industria alimentară este principalul debușeu al [...]
  Producătorii trebuie să fie inovativi și inteligenți în cazul în care costurile pentru regândirea produsele alimentare trebuie să fie păstrate la un nivel cât mai scurt, spune Cindy Beeren de la Leatherhead Food Research, informează Food Navigator. Cercetările au arătat că aceste costuri de reformulare pot include noi ingrediente, modificări ale mașinilor de procesare a produselor alimentare, timp cu instruirea personalului, precum ș [...]
Creșterea prețurilor la alunele importate din Turcia, scumpire cauzată de recolta slabă de anul acesta, ar putea afecta industria ciocolatei din Europa, dat fiind că Turcia asigură necesarul de alune pentru marile fabrici de ciocolată. În martie, vremea a fost nefavorabilă în cele patru provincii de pe suprafața cărora se recoltează cea mai mare parte a producției de alune din Turcia: Giresun, Trabzon, Rize și Ordu. Astfel, grindina și înghețul au dus la distrugerea unei părți [...]
Prof. univ. dr. ing. Maria Turtoi, Universitatea Dunărea de Jos din Galați: La prima vedere, crema de vanilie este un desert banal, un component des folosit în prăjituri și torturi. La o analiză mai atentă este un aliment care are înglobată în el multă istorie datorită ingredientului de miros și aromă, vanilia și multă chimie, dacă ingredientul este vanilina. Utilizarea steviei ca înlocuitor de zahăr duce acest desert în rândul produselor cu valoa [...]
Joi, 17 aprilie 2014, de la ora 11:00, va avea locCONFERINȚA DE LANSARE A CAMPANIEI DE REDUCERE A TVA LA CARNE ȘI PREPARATELE DIN CARNE la sediul Federației Naționale PRO AGRO (Bd. Carol I, nr. 6, et. 2, sector 3, București – lângă clădirea MADR). În aceeași zi va fi lansată și platforma on-line www.taietva.ro. Prin intermediul acesteia românii se pot implica direct în susținerea campaniei și pot urmări [...]
  Producătorul american de băuturi răcoritoare Coca Cola a anunțat miercuri că a semnat un acord pe 10 ani cu  Green Mountain Coffee Roasters, o companie care deține în SUA un brand foarte popular de aparate de cafea, prin intermediul căruia gigantul din Atlanta intenționează să-și plaseze produsele direct în locuințele consumatorilor prin dozatoare de băuturi carbonatate dezvoltate de partenerul său, scrie Wall Street Journal. Coca Cola va prelua și o participație de [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN