Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

 


Mihai Georgescu, directorul general al Kandia Dulce, cel mai mare produc綟or local de ciocolat, vede o oportunitate de cre演ere mai mare pentru produsele de impuls, a榮 cum sunt 槐 brandurile Rom 槐 M緁ura, în zona de comer tradiional pe termen scurt, informeaza ZF.


„Infrastructura 槐 demografia României vor face, cel puin pentru anumite categorii de produse a榮 cum sunt sunt 槐 ale noastre, cele de impuls, ca ponderea comerului tradiional s continue s fie mare pentru c sunt foarte multe astfel de magazine care exist în acest moment. 波 vor exista cu siguran 槐 în anii urm綟ori“, spune managerul care se afl de un an la conducerea Kandia Dulce, companie cu afaceri de 39 mil. euro anul trecut.


În România, comerul modern a ajuns la circa 1.400 de magazine, în timp ce num綖ul total al unit裻ilor de vânzare ajunge la circa 70.000-80.000, conform datelor din pia centralizate de ZF.


Georgescu afirm c anul 2014 este unul foarte bun pentru businessul pe care îl conduce 槐 c, pe piaa domestic, compania a avut o cre演ere a afacerilor de 12-13% în primele nou luni fa de aceea槐 perioad a anului precedent.


Cei mai importani piloni de cre­tere pentru afacerile Kandia Dulce pân acum în acest an au fost brandurile Rom, M緁ura, dar 槐 F緁綖a.


 

Alte articole recomandate:

Pepsi, primul gust de cola pentru români, aduce o inovaie important în categoria în care activeaz, adaptându-槐 perfect ambalajele la ocaziile cheie de consum ale categoriei de cola. Mai mult, Pepsi are acum o nou identitate vizual – prin forma, designul 槐 culoarea ambalajelor, iar etichetele noii linii de ambalaje comunic fiecare ocazie de consum. „Este o campanie care porne演e de la o analiz  îndelungat a obiceiurilor de cump綖are 槐 [...]
Chiar daca datele statistice nu sunt foarte incurajatoare – un roman consuma doar 15-20 de inghetate pe an – sunt antreprenori romani care au pariat pe un produs cu care orice consumator se delecteaza pe timpul verii si nu numai. Cu toate acestea, italienii de la Sammontana au intrat deja în România, deschizând o gelaterie la Constanța și intenționând s dezvolte o rețea național, informeaz Wall Street. Gelateria este situata in [...]
Nutriioni演ii spun c micul dejun este cea mai important mas a zilei, dar românii nu sunt de aceea槐 p綖ere. Mai bine de jumat綟e sar peste micul dejun, conform unui studiu recent. Mai precis, doar 48% dintre românii între 18 槐 64 de ani iau frecvent micul dejun – adic zilnic sau aproape zilnic. 波 asta cu toate c prima mas a zilei e obligatorie, spun nutritioni演ii. Desigur, conteaz 槐 ce mânc緆. O cea構 de cafea pe stomacul gol nu e tocmai un mic [...]
Horia Stoian: Zerul acid, un nou ingredient de la Arla   Potrivit Arla Foods Ingredients (AFI), zerul acid poate fi folosit în producia alimentelor pentru a m綖i valoarea proteic a acestora. Astfel, excesul de zer acid poate fi utilizat pentru crearea, spre exemplu, a unor b綦turi proteice. Carsten Valentin, Director senior al Functional milk protein- Arla Foods Ingredients, explic: „B綦turile cu valori proteice ridicate se bazeaz în mod tradiional pe lapte, [...]
Antreprenorii Alexandru 槐 泱efan Dicu (37 de ani) au lansat o aplicaie mobil – Chef Prive care le permite utiliza­to­rilor s comande de la peste 50 de restau­rante din Bucure演i me­niuri personalizate în funcie de necesarul de calorii 槐 nu­trieni, care este calculat pe baza unor in­di­catori precum  greutate, în緄ime, vârst, sex 槐 activitatea fizic desf­滾­ra­t. Investiia iniial pentru dez­vol­tarea 槐 [...]
Jean Baptiste Dernoncourt, director executiv Carrefour România: V緂 c oamenii vin în magazine la cump綖綟uri, dar v緂 槐 c au început s se mi演e alte sectoare ale economiei. În sectorul imobiliar au început renov綖ile, iar centrul vechi al Bucure演iului tr緅e演e iar. Consumul a dat semne reale de revenire în 2014, efectele fiind vizibile atât în ma­ga­zine, cât 槐 în centrul vechi al Capitalei - kilo­me­trul zero al [...]
Procesatorii de carne de melc Rolux din Haeg (Hunedoara) 槐  Bioprod din Avrig (Sibiu) se num綖 printre primii 20 de exportatori de preparate din carne din economie, potrivit datelor Institutului Naional de Statistic, la zece luni. În primele 11 luni ale anului trecut, exporturile de carne de melc procesat s-au ridicat la 4,5 milioane de euro, în cre演ere cu 2,2% fa de întreg anul 2012. Firmele locale au livrat la extern circa 724 de tone de carne de melc la un [...]
Vânz綖ile de bomboane de ciocolat, cosmetice, vinuri 槐 flori cresc de zeci de ori de s綖b綟ori precum Sfântul Valentin (14 Februarie), Dragobete (24 Februarie), 1 Martie 槐 8 Martie, potrivit estim綖ilor retailerilor. "Românii sunt euforici când este vorba de s綖b綟ori. Vânz綖ile cresc pentru unele produse cu sute de procente, chiar cu 1.500%. Cosmeticele au cea mai mare cre演ere, dup care urmeaz fructele exotice, ciocolata, vinul, lenjeria intim", a declarat [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN