Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

 


Mihai Georgescu, directorul general al Kandia Dulce, cel mai mare produc綟or local de ciocolat, vede o oportunitate de cre演ere mai mare pentru produsele de impuls, a榮 cum sunt 槐 brandurile Rom 槐 M緁ura, în zona de comer tradiional pe termen scurt, informeaza ZF.


„Infrastructura 槐 demografia României vor face, cel puin pentru anumite categorii de produse a榮 cum sunt sunt 槐 ale noastre, cele de impuls, ca ponderea comerului tradiional s continue s fie mare pentru c sunt foarte multe astfel de magazine care exist în acest moment. 波 vor exista cu siguran 槐 în anii urm綟ori“, spune managerul care se afl de un an la conducerea Kandia Dulce, companie cu afaceri de 39 mil. euro anul trecut.


În România, comerul modern a ajuns la circa 1.400 de magazine, în timp ce num綖ul total al unit裻ilor de vânzare ajunge la circa 70.000-80.000, conform datelor din pia centralizate de ZF.


Georgescu afirm c anul 2014 este unul foarte bun pentru businessul pe care îl conduce 槐 c, pe piaa domestic, compania a avut o cre演ere a afacerilor de 12-13% în primele nou luni fa de aceea槐 perioad a anului precedent.


Cei mai importani piloni de cre­tere pentru afacerile Kandia Dulce pân acum în acest an au fost brandurile Rom, M緁ura, dar 槐 F緁綖a.


 

Alte articole recomandate:

Pepsi, primul gust de cola pentru români, aduce o inovaie important în categoria în care activeaz, adaptându-槐 perfect ambalajele la ocaziile cheie de consum ale categoriei de cola. Mai mult, Pepsi are acum o nou identitate vizual – prin forma, designul 槐 culoarea ambalajelor, iar etichetele noii linii de ambalaje comunic fiecare ocazie de consum. „Este o campanie care porne演e de la o analiz  îndelungat a obiceiurilor de cump綖are 槐 [...]
Vânz綖ile snacks-urilor în Europa s-au p綼trat în forț anul trecut, creând un sentiment conservator de cercetare și dezvoltare în întreaga industrie, au spus reprezentanții Asociației Europene a Snacks-urilor (ESA), informeaz Food Navigator. Sebastian EMIG, director-general al ESA, a declarat c rezistența continu în piaț a stimulat o altfel de abordare de business. "Avem o creștere bun în comparație [...]
Vânz綖ile online de produse de b綷緋ie (alimente 槐 bunuri de larg consum) se vor dubla pân în 2016 în cinci piee din Europa (Marea Britanie, Frana, Germania, Elveia 槐 Olanda), a anunat joi firma de cercetare de pia IGD, transmite Reuters, remis de Agerpres. Marea Britanie ar urma s fie în 2016 lider european la vânz綖ile online de produse alimentare, cu o cifr de 13,7 miliarde de euro fa de 7,1 miliarde de euro în 2012, urmat de Frana [...]
Prezenta, deja, pe standurile magazinelor din Romania, cu uleiurile sale presate la rece, SC Oleomet SRL din Giurgiu vizeaza demararea unor linii de export atat in tari din Uniunea Europeana, cat si din alte zone. Beneficiara a unei colaborari fructuoase cu asociatia Bio Romania, firma giugiuveana condusa de fratii Roxana si Catalin Aldea se afla in momentul de fata in plin proces de acreditare bio pentru o noua serie de uleiuri presate la rece.   Dispunand de tehnologie germana de [...]
Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks. Pentru luna ianuarie, Top-ul vizibilitatii este condus de Cotnari. Topul acopera brandurile prezente in online in 27 de categorii.  Datele pentru brandurile din categoria vin sunt prezentate mai jos in 7 slide-uri, pentru fiecare indicator. INDICATOR To [...]
(Comunicat) În  luna  ianuarie  2018,  cifra  de  afaceri  din  comerul  cu  ridicata  (cu  excepia  comerului  cu  autovehicule 槐 motociclete), în termeni nominali, fa de luna precedent a sc罳ut atât ca serie  brut cu 19,9% cât  [...]
Piaa mondial a b綦turilor energizante a devenit mult mai segmentat în ultimul timp, din cauza unor campanii de PR foarte negative, dar acest lucru nu a temperat entuziasmul consumatorilor. De槐 toi consumatorii spun, f綖 excepie, c sunt în c綦tarea unor energizante mai natural, datele publicate de Nielsen vorbesc de la sine: volumele de vânzare cu am緋untul, în SUA, la capitolul b綦turi energizante, au crescut, numai în luna martie 2014, cu 10,5% l [...]
Carrefour a lansat conceptul de magazine Bon App, deschizând primele sale unit裻i dedicate gust綖ilor 槐 produselor de implus. Primul magazinul Bon App, denumit a榮 de la numele m綖cii proprii Carrefour, a fost inaugurat în Paris, pe strada Temple în urm cu câteva s綯t緆âni. Retailerul a inaugurat ast罳i o a doua astfel de unitate în gara RER Auber, în locul unui salon Jean-Louis Davis 槐 al unui magazin de haine, informeaza Magaz [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN