Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

 


Mihai Georgescu, directorul general al Kandia Dulce, cel mai mare produc綟or local de ciocolat, vede o oportunitate de cre演ere mai mare pentru produsele de impuls, a榮 cum sunt 槐 brandurile Rom 槐 M緁ura, în zona de comer tradiional pe termen scurt, informeaza ZF.


„Infrastructura 槐 demografia României vor face, cel puin pentru anumite categorii de produse a榮 cum sunt sunt 槐 ale noastre, cele de impuls, ca ponderea comerului tradiional s continue s fie mare pentru c sunt foarte multe astfel de magazine care exist în acest moment. 波 vor exista cu siguran 槐 în anii urm綟ori“, spune managerul care se afl de un an la conducerea Kandia Dulce, companie cu afaceri de 39 mil. euro anul trecut.


În România, comerul modern a ajuns la circa 1.400 de magazine, în timp ce num綖ul total al unit裻ilor de vânzare ajunge la circa 70.000-80.000, conform datelor din pia centralizate de ZF.


Georgescu afirm c anul 2014 este unul foarte bun pentru businessul pe care îl conduce 槐 c, pe piaa domestic, compania a avut o cre演ere a afacerilor de 12-13% în primele nou luni fa de aceea槐 perioad a anului precedent.


Cei mai importani piloni de cre­tere pentru afacerile Kandia Dulce pân acum în acest an au fost brandurile Rom, M緁ura, dar 槐 F緁綖a.


 

Alte articole recomandate:

Dupa o usoara crestere in 2012, piata apei minerale a revenit din nou pe un trend descendent, in principal din cauza vremii. Un alt factor care ameninta categoria sunt marcile private ale retailerilor care castiga teren prin preturile mai mici si costurile reduse de promovare. Desi piata a inregistrat o scadere, multi producatori mari   raporteaza rezultate bune pe 2013 si afiseaza un ton optimist atunci cand vorbesc despre prognozele de business pentru anul acesta, vizand cresteri de [...]
Rezultatele GfK TEMAX pentru România,T2 2017: Piața bunurilor de folosinț îndelungat a crescut în T2 cu peste 15% faț de aceeași perioad a anului trecut. Cele mai importante evoluții au fost înregistrate de sectoarele telecom, electrocasnice mici și foto, toate având creșteri de dou cifre. Sectoarele de electrocasnice mari și electronice continu creșterea, dar cu o dinamic mai sc罳ut în ac [...]
Gourmet Gift îi face anul acesta mai u榣ar alegerea cadourilor de Cr綷iun!   Cu o experienta de mai multi ani in livrarea de cosuri cadou, cu mii clienti multumiti si zeci de mii de cosuri cadou livrate, Gourmet Gift este lider in segmentul online pe piata cadourilor corporate. Firma a inceput sa primeasca deja primele comenzi pentru cosuri cadou de Craciun, oferind discounturi generoase celor care plaseaza comanda pana la data de 30 octombrie 2014. O practica de zeci de ani in [...]
Lipton Ice Tea lanseaza campania educationala “Ai verde la ceai”, impreuna cu un nou sortiment de Ice Tea pe baza de ceai verde – Lipton Green Ice Tea Mint Lime. Prin noua campanie, Lipton isi propune sa evidentieze faptul ca intr-o sticla de Ice Tea gasim 3 ingrediente esentiale: ceai + apa + fructe. In plus, campania Lipton prezinta beneficiile consumului de ceai si invita consumatorii sa descopere ca Ice Tea-ul este un produs racoritor si delicios, ce poate fi savurat in [...]
amb Wine, produc綟orul vinurilor Liliac 槐 Crepuscul, a deschis Liliac Pop Up Store, magazin situat la parterul cl緂irii de birouri Magheru One din centrul Capitalei. Cu o suprafa de 100 mp 槐 rezultatul unei investiii de 30.000 de euro, Liliac Pop Up Store este primul magazin de vinuri de tip pop up din România. Un trend care cre演e în popularitate în retailul urban internaional, magazinele de tip pop up sunt spaii comerciale temporare cu un design inovativ, car [...]
Agroland, cea mai puternica retea de magazine agricole din Romania, cu 17 ani de experienta in vanzarea de pui de o zi, investeste 400.000 euro pentru a dezvolta o noua linie de business – comercializarea de carne de pui sub marca de „Pui Rustic”. Investitia va fi preponderent directionata catre achizitia si dotarea primelor ferme de mici dimensiuni cu linii automate de hranire si adapare, furnizate de Agroland. „Pana la finalul anului 2017, estimam ca vom detine 50% [...]
Evaziunea este cvasigenerala pe piata spirtoaselor, a afirmat Romulus Dascalu, Presedintele Asociatiei Producatorilor de Bauturi Spirtoase din Romania, intr-o emisiune difuzata de postul Realitatea TV. Acesta a subliniat in cursul interventiei sale din cadrul emisiunii "Academia de evaziune" de vineri seara, ca s-au intalnit situatii in care chiar aceia care trebuiau sa controleze piata erau capii unor retele evazioniste. Pe de alta parte, Ziarul financiar informeaza c piaa b綦turil [...]
Piața de bunuri de folosinț îndelungat din România a înregistrat un început bun pentru anul 2016, cu o valoare de 521 de milioane de euro în primul trimestru. Telecom, electrocasnicele mari, electrocasnicele mici și electronicele sunt sectoarele ce au avut o rat de creștere de dou cifre în T1 2016, comparativ cu aceeași perioad a anului trecut. Electronice: televizoarele – principalul motor de creștere În T [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN