Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

În timp ce tot mai mulți apicultori sunt convinși că profitul poate fi asigurat doar din exporturi, un clujean a investit o mică avere pentru a crea un brand românesc cu care să cucerească iubitorii de miere din România. Ciprian Beu are 37 de ani și, după 10 ani activați în domeniul IT, a decis să investească 500.000 de euro în produsele apicole marca Prisaca Transilvană.


 


Anul ce se încheie a însemnat primul magazin ”Piața de miere” în Centrul Comercial Polus Center Cluj și un altul în galeriile comerciale din Cora, tot în Cluj. Prin rețeau de distribuție, produsele apicole ajung în toată țara, dar există cereri și pentru export îm Germania, Franța sau Israel.


 


Ineditul afacerii pornite de Ciprian Beu este diversitatea ofertei de produse apicole. Mierea este la ea acasă la Prisaca Transilvană, dar vine în sortimente speciale:de mentă, de albăstrele, de mărăcine, de rapiță, de coriandru sau de cimbrișor. O altă gamă include miere cu bunătăți, adică cu vanilie, cu cânepă, cu alune de pădure, cu scoțișoară și chiar cu goji.


 


Pe lângă miere, Prisaca Transilvană a adus pe piață o serie de produse apicole cu efect terapeutic. ”Dorința de a găsi tot mai multe utilizări mierii și plantelor , dar și oportunitatea financiară a unei astfel de nișe a pieței au fost printre elementele determinante pentru a investi în acest business. Am luat decizia de a nu apela la credite bancare , ci de a utiliza doar fondurile proprii, astfel că investiția inițială de 500.000 de euro a fost suplimentată, pe parcurs, cu încă 120.000 de euro„, a declarat Ciprian Beu. (mai multe pe www.agrointel.ro)


 

Alte articole recomandate:

Laboratoarele Fares Bio Vital, cel mai mare producător local de ceaiuri, a intrat pe segmentul ceaiului gata de băut (ice-tea) cu marca Theia, o categorie dominată de branduri internaționale precum Lipton, produs de PepsiCo și deținut de Unilever, sau băutura Nestea din portofoliul gigantului Coca-Cola HBC, scrie ZF.   Brandul de ceai gata de băut Theia, lansat în urmă cu aproximativ un an, se găsește în supermarketuri și hipermarketuri precum Billa, Carrefour sau Cora, dar [...]
Ioan Tătăran, cel mai mare crescător de porci Mangalița din România a reușit să își reatesteze patru specialități ca produse tradiționale, conform noilor norme. Cârnații de casă Tătăran, jambonul afumat Tătăran, slănina afumată Tătăran și caltaboșul Tătăran, toate produse de către Ioan Tătăran au fost înregistrate ca produse tradiționale conform noilor norme. Porcul de Mangalița, cândva o rasă foarte răspândită în zona Transilvaniei, pare să f [...]
Presedintele Ligii Asociatiilor Producatorilor Agricoli din Romania  (LAPAR), Laurentiu Baciu, avertizeaza asupra unor eventuale tepe pe care si le pot lua consumatorii din Romania, cand aleg produse de tipul „eco”. Tendinta momentului este de a se consuma preponderent sau chiar exclusiv alimente „eco”, dar Baciu suspecteaza ca unii comercianti isi insala clientii.   „Am vazut cum pe unele magazine din Bucuresti scrie «Paine eco din grau» [...]
Davino, controlat de omul de afaceri Dan Bălaban și oenologul Bogdan Costăchescu, deține peste 70 de hectare de viță-de-vie în proprietate și mai are alte 16 hectare în arendă. Cifra de afaceri pe cele trei firme ale grupului a fost de 2,5 milioane de euro în 2013. România are aproximativ 180.000 de hectare cultivate cu viță-de-vie, din care doar aproximativ 50.000 sunt în circuitul comercial. Antreprenorul Dan Balaban, care controlează producă­torul de vinuri [...]
Prezenta la standurile targului din Nuremberg, firma suceveana Fresh Organic a reusit sa atraga atentia distribuitorilor vestici, interesati de mierea produsa in stupurile asezate in zone ecologizate de pe dealurile Bucovinei. In numeroasele dialoguri pe care le-a avut cu posibilii parteneri de afaceri, domnul Nichifor Boca, Directorul General al companiei, a plusat, informand pe cei interesati ca firma sa poate livra miere de salcam, de tei, de padure [...]
În numai câteva luni, un kilogram de lămâi a ajuns să coste mai mult de 15 lei. În spatele exploziei de preț se află atât calamități naturale, care au condus la scăderea ofertei, dar și specula, au declarat specialiștii pentru EVZ.Dacă la începutul anului, un kilogram de lămâi avea prețul de 7-8 lei, situația de la sfârșitul verii a adus un maxim istoric de preț în România. Un kilogram de citrice ajunge [...]
Prețul mierii la raft ar putea crește cu 10-15 procente în toamnă ca urmare a reducerii producției cu 35-40% din media anuală înregistrată în România din cauza secetei, a declarat Ioan Fetea, președintele Asociației Crescătorilor de Albine din România (ACAR), informează Recolta. "Cred că producția totală de miere din acest an va fi sub 70%, între 60 și 65%, față de media anuală de 20.000 - 22.000 de tone. Estimez că în 2014 vom face [...]
Magazinul online de produse natu­riste , unul dintre cei mai mari jucători de pe piața online de profil din România, are în plan să își dezvolte treptat businessului și pe piețele externe, ținta fiind ca vânzările internaționale să ajungă să genereze circa 10% din afaceri în decurs de un an.  Anul trecut, magazinul online a înregistrat o cifră de afaceri de 1,2 milioane euro, iar pentru 2016 mizează pe o creștere de 50% a veniturilor. Serviciul de [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN