Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Nestlé Japoniei va “angaja” 1.000 de roboți humanoizi în poziții de agenți de vânzare pentru gama sa de aparate de făcut cafea Nescafé Dolce Gusto și Nescafé Gold Blend Barista. Aceștia vor activa în cadrul mai multor magazine specializate în vânzarea de electronice de pe teritoriul Japoniei. Totodata, compania a anuntat si utilizarea acestora in activitatea de depozitare, alaturi de liniile robotizate de depozitare.


Implementarea proiectul va începe din luna decembrie, principalul target din spatele acestuia fiind creșterea nivelului de interacțiune cu brandul, în cea mai mare piață pentru acest tip de produse.


Nestlé devine astfel unul dintre cei mai importanți clienți ai conglomeratului din industria tech SoftBank Corp, dezvoltatorul acestui model de robot, care este de altfel și unul dintre cele mai avansați din categoria sa.


Pepper – căci așa se numește robotul ochios și vorbăreț – este primul din lume capabil să citească emoțiile umane și să răspundă în concordanță. El este echipat cu cea mai avansată tehnologie de recunoaștere a vocii și poate decoda corect expresiile faciale comune la oameni.


“Pepper va explica gama de produse și servicii Nescafé, putând purta conversații cu consumatorii. Sper ca în viitor să vedem astfel de inițiative și în alte părți ale glonului și să arătăm astfel puterea inovației japoneze”, afirmă Kohzoh Takaoka, Președintele și CEO-ul Nestlé Japonia, citat de Magazinul Progresiv.

Alte articole recomandate:

Workshop-ul Fabrica de Carne din prima zi a Expo-Conferinței Meat & Milk 2014 a dat ocazia domnului Leonard Lepădatu, Application Dept Linde Gas România să susțină comunicarea cu titlul ”Echipamente de congelare și răcire criogenică”, în fapt, să prezinte oferta de soluții tehnologice destinate tratamentului la frig, al cărnii. Implicată de-a lundul anilor în mod activ în dezvoltarea proceselor de răcire criogenică, Linde Gas și [...]
  În momentul de față, este absolut de neimaginat ținerea unei evidențe stricte a mărfurilor, precum și mișcarea acestora în și din depozite, fără utilizarea unor programe eficiente și rapide. Gestionarea cât mai corectă a datelor contribuie în bună măsură la eliminarea pierderii și la creșterea eficienței unei companii. De aceea, vă prezentăm o posibilă soluție informatică, mai precis, un soft care poate veni în sprijinul afacerii [...]
Ioan Șerbănescu: Principalele condiții care favorizează apariția incendiilor constau în prezența, în anumite împrejurări determinate, în același timp și spațiu, a materialelor și substanțelor combustibile, precum și a surselor potențiale de aprindere. Ordinea interioară, din punct de vedere al prevenirii și stingerii incendiilor, reprezintă ansamblul unor dispoziții stabilite, aplicate și respectate în incinta unităților productive sau comerciale [...]
(Autor: Maria Demetriad) Răcirea produselor alimentare până la temperaturi apropiate de punctul de congelare, fără formare de gheață în produs, este denumitărefrigerare. De regulă presupune transfer de căldură și masă (umiditate) de la produs la mediul de răcire. Temperatura de refrigerare a produselor alimentare este de 0…5°C. Mediul de răcire trebuie să aibă temperatura mai redusă cu 3…5°C. Clasificarea refrigerării se poate realiza după mai mul [...]
(Comunicat) Pe data de 13 decembrie Whiteland sarbatoreste alaturi de angajatii sai 20 de ani de activitate in Romania.In anul 2007 conducerea grupului a decis constituirea companiei Whiteland Logistics. Aceasta separare s-a dovedit a fi una valoroasa, deoarece odata cu integrarea de clienti noi in reteaua existenta s-au putut optimiza atat procesele cat si costurile de operare, s-a marit frecventa si s-au redus timpii de livrare catre diverse locatii la nivel national. De-a lungul timpului, [...]
"Dezvoltarea tehnologiilor avansate de congelare au permis conservarea eficientă a valorii nutritive a fructelor și legumelor pentru perioade mai lungi, au redus pierderile materiale și au avut ca rezultat mărirea termenul de valabilitate a produsului. Toți acești factori au impulsionat popularitatea fructelor și legumelor congelate în rândul consumatorilor. Având în vedere, mediul dinamic și competitiv din piață, inovarea de produ [...]
România a înregistrat anul trecut, cea mai mare creștere a vânzărilor în retail din Uniunea Europeană. Drept consecință, pozitivă de data aceasta, cererea generată de companiile care activează în sectoarele Retail și Distribuție/Logistică a avut o contribuție majoră la rezultatele pozitive de pe piața de leasing. Cererea pentru dezvoltări industriale va urma un trend ascendent fiind susținută de creșterea consumului, dar și de nevoia companiilor din sectoarel [...]
Variind de la echipamente entry level-low cost și terminând cu utilaje sofisticate, Marden Edwards propune soluții eficiente de paletizare, furnizând inclusiv folii protectoare, anunță WorldPackaging. Echipamentele, cât se poate de versatile, pot funcționa cu folii de diverse dimensiuni, în funcție de necesitățile fiecărui beneficiar. Precizia de ambalare și gradul de aderență al foliei asigură executarea unor operațiuni [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN