Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Nestlé Japoniei va “angaja” 1.000 de roboți humanoizi în poziții de agenți de vânzare pentru gama sa de aparate de făcut cafea Nescafé Dolce Gusto și Nescafé Gold Blend Barista. Aceștia vor activa în cadrul mai multor magazine specializate în vânzarea de electronice de pe teritoriul Japoniei. Totodata, compania a anuntat si utilizarea acestora in activitatea de depozitare, alaturi de liniile robotizate de depozitare.


Implementarea proiectul va începe din luna decembrie, principalul target din spatele acestuia fiind creșterea nivelului de interacțiune cu brandul, în cea mai mare piață pentru acest tip de produse.


Nestlé devine astfel unul dintre cei mai importanți clienți ai conglomeratului din industria tech SoftBank Corp, dezvoltatorul acestui model de robot, care este de altfel și unul dintre cele mai avansați din categoria sa.


Pepper – căci așa se numește robotul ochios și vorbăreț – este primul din lume capabil să citească emoțiile umane și să răspundă în concordanță. El este echipat cu cea mai avansată tehnologie de recunoaștere a vocii și poate decoda corect expresiile faciale comune la oameni.


“Pepper va explica gama de produse și servicii Nescafé, putând purta conversații cu consumatorii. Sper ca în viitor să vedem astfel de inițiative și în alte părți ale glonului și să arătăm astfel puterea inovației japoneze”, afirmă Kohzoh Takaoka, Președintele și CEO-ul Nestlé Japonia, citat de Magazinul Progresiv.

Alte articole recomandate:

(Comunicat) Parcul Keller Logistic a fost inaugurat în cadru festiv. Alaturi de aproximativ 70 de invitati si reprezentanti ai ADR Centru( Director General Simion Cretu si Director POR Ivan Maria), Primaria Ghimbav(Primar Toma Viorel) si GarantiBank (Dl Ciprian Adumitroaei), a fost inaugurat Centrul de afaceri Keller Logistic- „ICE LOGISTIC PARC” Proiect de realizare a unei Structuri de sprijinire a afacerilor din domeniul alimentar prin construcția [...]
Cele 3.061 de firme active în comerțul cu ridicata al produselor alimentare, băuturilor și tutunului (distribuție) au avut anul trecut afaceri cumulate de 21 miliarde de lei (4,75 mld. euro), cu 6% mai puțin în lei decât nivelul înregistrat în anul precedent, informeaza Ziarul financiar. Companiile și-au sacri­ficat profitul pentru a-și menține vânzările la un nivel com­parabil cu cele din anii de dinainte de criză, arată un studiu al Coface, [...]
KLG Europe Logistics România, una dintre cele mai mari companii de tran­s­port și logistică de pe plan local, vrea să ajungă în cinci ani la o capacitate de depozitare de 80.000 de metri pătrați de depozite, în creștere cu 30.000 de metri pătrați față de volumul actual.   „Acesta este momentul în care să in­vestești în depozite logistice în Ro­mânia. Avem în plan noi investiții, vom extinde în perioada 2016-2017 [...]
Compania P3 din Cehia, deținută de fondul american TPG și de Ivanhoe Cambridge, subsidiara imobiliară a celui mai mare fond de private equity din Canada, în mâinile căruia se află și banii de pensii ai locuitorilor din regiunea Quebec, a cumpărat, într-o tranzacție de 120 mil. euro, Europolis Logistic Park, cel mai mare complex de depozite de lângă București, informeaz[ ZF Corporate. Proiectul vândut de grupul austriac CA Immo are o suprafață de 214.000 mp ș [...]
Variind de la echipamente entry level-low cost și terminând cu utilaje sofisticate, Marden Edwards propune soluții eficiente de paletizare, furnizând inclusiv folii protectoare, informeaza FoodPackaging. Echipamentele, cât se poate de versatile, pot funcționa cu folii de diverse dimensiuni, în funcție de necesitățile fiecărui beneficiar. Precizia de ambalare și gradul de aderență al foliei asigură executarea unor operațiuni [...]
Internațional Lazăr Com­pany, ultimul mare transportator rutier din România controlat de un român, a anunțat recent că are în plan crearea a 3.000 de noi locuri de muncă, continuându-și astfel, programul de dezvoltare. Potrivit domnului Ion Lazăr, proprietarul companiei, „Anul trecut a fost încheiat cu un profit de aproximativ 2 milioane de euro, la o cifră de afaceri de peste 90 de milioane de euro. Din totalul businessului 60% reprezintă [...]
(Autor: Maria Demetriad) Răcirea produselor alimentare până la temperaturi apropiate de punctul de congelare, fără formare de gheață în produs, este denumitărefrigerare. De regulă presupune transfer de căldură și masă (umiditate) de la produs la mediul de răcire. Temperatura de refrigerare a produselor alimentare este de 0…5°C. Mediul de răcire trebuie să aibă temperatura mai redusă cu 3…5°C. Clasificarea refrigerării se poate realiza după mai mul [...]
"Dezvoltarea tehnologiilor avansate de congelare au permis conservarea eficientă a valorii nutritive a fructelor și legumelor pentru perioade mai lungi, au redus pierderile materiale și au avut ca rezultat mărirea termenul de valabilitate a produsului. Toți acești factori au impulsionat popularitatea fructelor și legumelor congelate în rândul consumatorilor. Având în vedere, mediul dinamic și competitiv din piață, inovarea de produ [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi