Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

De mai bine de unsprezece ani, infoALIMENT este o prezență binecunoscută în întreaga industrie alimentară din România. Catalogul care poartă numele agenției, infoALIMENT a însemnat o lungă perioadă de timp cel mai eficient instrument de informare a jucătorilor din piață, precum și un partener al tuturor celor care au dorit să își dezvolte sau să își consolideze un business de succes.


 infoALIMENT MAGAZIN - editia 22


Profesionalismul de care au dat dovadă toți cei care au lucrat la acest catalog a transformat infoALIMENT în cea mai importantă agenție din România, specializată în industria alimentară, fie că vorbim despre furnizori de materii prime, de tehnologii, de procesatori, de servicii conexe, retail etc.


 


Astfel, pornind de la solida experiență acumulată în timp, redacția noastră a decis transformarea vechiului catalog în infoALIMENT MAGAZIN, singura publicație de specialitate destinată întregii industrii alimentare românești. După cum puteți observa prin simpla răsfoire a ediției inaugurale, infoALIMENT MAGAZIN reprezintă un efort deosebit, materializat în alcătuirea unui sumar cât mai cuprinzător (dar nu exaustiv), prin aducerea în fața dumneavoastră a celor mai noi informații din domeniu.  Din sumar, nu lipsesc analize, prezentări de materii prime sau tehnologii de ultimă generație, soluții de optimizare a afacerii, soluții pentru eficientizarea desfacerii sau destinate finanțării etc. Deocamdată, infoALIMENT MAGAZIN va fi publicat, ca până acum, odată la șase luni, intenționându-se ca, în funcție de evoluția pieței, să aibă o apariție trimestrială.


 


Nu mai puțin adevărat, redacția infoALIMENT MAGAZIN urmărește ca, în edițiile viitoare, să aducă în fața cititorilor prezentări de companii, prezentări tehnologice și științifice realizate împreună cu firme din domeniu, reportaje, interviuri cu oameni de afaceri de succes din industria alimentară românească etc.


Desigur, nu lipsesc și nu vor lipsi paginile care vor conține modulele publicitare ale firmelor care vor apela în continuare la serviciile noastre.


 


Dragi cititori, infoALIMENT MAGAZIN este la început de drum. Suntem convinși că noua propunere editorială va fi pentru dumneavoastră instrumentul de lucru numărul 1, în privința informării, mai ales că site-ul www.infoaliment.ro va fi și el restructurat în așa fel încât, pe lângă baza de date care o conține și care stă la dispoziția celor interesați prin secțiunea ”Cont infomember”, să aducă și un plus editorial cât se poate de consistent.


 


Dar, peste toate, încă de la această ediție inaugurală, vă promitem că vă vom fi parteneri fideli și prieteni care, prin informațiile pe care vi le vom pune la dispoziție număr de număr, vă vom sprijini activ în activitatea de zi cu zi.


 


Activăm cu toții pe aceeași piață. infoALIMENT MAGAZIN vă întinde mâna cu prietenie, convinși fiind că drumul spre succes este comun.


 

Alte articole recomandate:

Cea mai mare competiție dedicată promovării inovațiilor, dar și a talentelor din industria de panificație, cofetărie și HoReCa se va desfășura în perioada 19-21 martie 2015 la Centrul Expo President din Târgu Mureș, în cadrul expoziției GastroPan.  Cele 8 categorii de concurs grupate în 3 secțiuni, la care vor fi premiate, printre altele, Pâinea și Tortul Anului 2015, vor aduce în prim plan creativitatea [...]
Editia a treia a Retail Arena porneste la drum cu sloganul “ReShape Retail” ; evenimentul isi propune sa impulsioneze piata de profil, sa ajute specialistii sa gaseasca modelul de business cel mai eficient prin folosirea celor mai noi instrumente din piata, totul prin prezentari, workshop-uri si panel-uri dinamice si la obiect. Conferinta va avea loc in zilele de 11 si 12 noiembrie la hotel Athenee Palace Hilton, preturile pornind de la 39 de euro pentru un workshop [...]
Jean Baptiste Dernoncourt, director executiv Carrefour România: Văd că oamenii vin în magazine la cumpărături, dar văd și că au început să se miște alte sectoare ale economiei. În sectorul imobiliar au început renovările, iar centrul vechi al Bucureștiului trăiește iar. Consumul a dat semne reale de revenire în 2014, efectele fiind vizibile atât în ma­ga­zine, cât și în centrul vechi al Capitalei - kilo­me­trul zero al [...]
Lansata pe pagina de Facebook Granini, initiativa s-a concretizat intr-un pod decorat cu lacate personalizate cu initialele participantilor. Aplicatia de pe Facebook a urmarit constructia virtuala a Podului Iubirii si decorarea acestuia cu lacatele indragostitilor. Participantii si-au ales un lacat pe care l-au personalizat cu numele lor si al jumatatii lor si pe care, ulterior, l-au asezat pe Podul virtual al Iubirii. Dupa inscrierea in aplicatie a primilor 1000 de participanti, Granini a [...]
Puterea de cumpărare a populației a crescut cu 136 de milioane de euro datorită reducerii prețului la pâine și făină, iar numărul salariaților înregistrați cu carte de muncă s-a majorat cu vreo 7.000 de oameni, a declarat, miercuri, președintele Patronatului Român din Industria de Morărit, Panificație și Produse Făinoase (ROMPAN), Aurel Popescu. 'Un lucru important care s-a văzut după reducerea TVA la pâine este că a crescut puterea de cumpărare a populației cu 136 [...]
România a exportat produse agroalimentare în valoare totală de 2,03 miliarde de euro în primul semestru din acest an, în creștere cu aproape 10% (180,9 milioane de euro) față de aceeași perioadă din 2013, în timp ce importurile, totalizând 2,32 miliarde de euro, au depășit cu 1,1% (25,7 milioane de euro) valoarea înregistrată în semestrul I din 2013, potrivit datelor furnizate AGERPRES de Ministerul Agriculturii și [...]
Cele doua game au acum un nou nume, Floarea Soarelui pentru gama Halewood Special Reserve si Floare de Luna pentru gama Halewood Private Reserve, o noua imagine, eleganta si moderna  si, nu in ultimul rand, noi sortimente.„Sa dai unui vin numele de Floarea Soarelui  poate parea,  la prima vedere,  un lucru nefiresc, dar a fost o alegere naturala avand in vedere ca in mod informal pentru consumator, vinul era deja cunoscut ca F [...]
Asa s-ar putea rezuma rezultatele celui mai recent val al studiului anual Shopper Trends realizat de Nielsen Romania, prezentat in avanpremiera in Revista Progresiv. Sunt si vesti bune: anul 2013 s-a incheiat pe un trend pozitiv din punct de vedere al increderii consumatorilor, iar apetitul in ceea ce priveste incercarea de produse noi ramane constant. Cu toate acestea, singura crestere pe care o vedem in piata FMCG este in valoare, dar chiar si aceasta in linie cu inflatia, ceea ce se traduce [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN