Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

De mai bine de unsprezece ani, infoALIMENT este o prezență binecunoscută în întreaga industrie alimentară din România. Catalogul care poartă numele agenției, infoALIMENT a însemnat o lungă perioadă de timp cel mai eficient instrument de informare a jucătorilor din piață, precum și un partener al tuturor celor care au dorit să își dezvolte sau să își consolideze un business de succes.


 infoALIMENT MAGAZIN - editia 22


Profesionalismul de care au dat dovadă toți cei care au lucrat la acest catalog a transformat infoALIMENT în cea mai importantă agenție din România, specializată în industria alimentară, fie că vorbim despre furnizori de materii prime, de tehnologii, de procesatori, de servicii conexe, retail etc.


 


Astfel, pornind de la solida experiență acumulată în timp, redacția noastră a decis transformarea vechiului catalog în infoALIMENT MAGAZIN, singura publicație de specialitate destinată întregii industrii alimentare românești. După cum puteți observa prin simpla răsfoire a ediției inaugurale, infoALIMENT MAGAZIN reprezintă un efort deosebit, materializat în alcătuirea unui sumar cât mai cuprinzător (dar nu exaustiv), prin aducerea în fața dumneavoastră a celor mai noi informații din domeniu.  Din sumar, nu lipsesc analize, prezentări de materii prime sau tehnologii de ultimă generație, soluții de optimizare a afacerii, soluții pentru eficientizarea desfacerii sau destinate finanțării etc. Deocamdată, infoALIMENT MAGAZIN va fi publicat, ca până acum, odată la șase luni, intenționându-se ca, în funcție de evoluția pieței, să aibă o apariție trimestrială.


 


Nu mai puțin adevărat, redacția infoALIMENT MAGAZIN urmărește ca, în edițiile viitoare, să aducă în fața cititorilor prezentări de companii, prezentări tehnologice și științifice realizate împreună cu firme din domeniu, reportaje, interviuri cu oameni de afaceri de succes din industria alimentară românească etc.


Desigur, nu lipsesc și nu vor lipsi paginile care vor conține modulele publicitare ale firmelor care vor apela în continuare la serviciile noastre.


 


Dragi cititori, infoALIMENT MAGAZIN este la început de drum. Suntem convinși că noua propunere editorială va fi pentru dumneavoastră instrumentul de lucru numărul 1, în privința informării, mai ales că site-ul www.infoaliment.ro va fi și el restructurat în așa fel încât, pe lângă baza de date care o conține și care stă la dispoziția celor interesați prin secțiunea ”Cont infomember”, să aducă și un plus editorial cât se poate de consistent.


 


Dar, peste toate, încă de la această ediție inaugurală, vă promitem că vă vom fi parteneri fideli și prieteni care, prin informațiile pe care vi le vom pune la dispoziție număr de număr, vă vom sprijini activ în activitatea de zi cu zi.


 


Activăm cu toții pe aceeași piață. infoALIMENT MAGAZIN vă întinde mâna cu prietenie, convinși fiind că drumul spre succes este comun.


 

Alte articole recomandate:

  Consiliul de Miniștri va decide marți dacă va adopta sau va respinge propunerea Comisii Europene (CE) privind autorizarea porumbului modificat genetic 1507, în ultima zi a termenului de trei luni pentru respectarea unui verdict în domeniu al Curții de Justiție al UE. La 26 septembrie 2013, Curtea de Justiție a UE a dat un verdict conform căruia CE nu a răspuns solicitării de cultivare a Organismelor Modificate Genetic (OMG) care a fost depusă în urmă cu 12 ani, [...]
Green Group, unul dintre cei mai importanti jucatori din domeniul reciclarii, in colaborare cu Carrefour Romania a inaugurat la Bucuresti doua statii inteligente de preluare a deseurilor direct de la consumatori, amplasate in parcarile Carrefour Baneasa si Carrefour Vitantis. Pana la inceputul anului 2015  containerele inteligente vor fi amplasate in fiecare oras in care exista hypermarketuri Carrefour. Bucurestenii vor putea aduce pentru reciclare peste 10 tipuri de deseuri: PET-uri, [...]
Agenția infoGROUP Media Invest și revista infoPACK, anunță organizarea primei ediții a Expo-Conferinței Internaționale infoPACK, care va avea loc în zilele de 9 și 10 noiembrie la Hotel Alpin din Poiana Brașov. Subliniem că evenimentul este sus’inut de Interpack-Dusseldorf, precum și de Asociația Producătorilor de Utilaje de Ambalare din Germania. La manifestare vor participa investitori, top-manageri, specialiști din packaging [...]
Luni, la Hotel Intercontinental din București, în prezența unei numeroase audiențe, GS1 au fost lansate oficial Agregatorul Național de date de încredere despre produse GS1, „Cumpără Informat”, și Programul Global GS1 Source. Materializarea proiectului a fost rodul cooperării dintre organizația mai sus amintită și Guvernul României, prin Autoritatea Națională de Protecție a Consumatorului, și Ministerul [...]
Conglomeratul indian Bharti Group poartă discuții cu grupurile de distribuție Carrefour (Franța) și Aeon (Japonia) cu intenția de a înființa un joint venture cu unul dintre ele, după ce discuțiile cu grupul american Walmart au eșuat anul trecut, informează Financial Times citând două surse din apropierea discuțiilor. Marile companii străine de distribuție, Carrefour, Walmart și Tesco, au salutat decizia din 2012 a Guvernului indian de a liberaliza legislația privind investițiile [...]
In acest weekend, bucurestenii sunt asteptati la ROMEXPO pentru prima editie a Summer Bazar – Targ estival de bunuri de larg consum. Astfel, intre 27 si 29 iunie bucurestenii vor fi intampinati cu antichitati, decoratiuni interioare, produse hand-made, produse traditionale si bio, bauturi alcoolice si non-alcoolice, dulciuri, produse apicole, produse cosmetice, imbracaminte, incaltaminte, marochinarie si accesorii, carti si produse pentru copii, artizanat si cadouri, dar si cu numeroase [...]
Heineken® aduce experiența UEFA Champions League mai aproape de consumatori și îi provoacă să deschidă containerul amplasat în orașul lor, pentru a câștiga o experiență inedită de vizionare a semifinalei împreună cu o legendă a fotbalului internațional. Activarea locală Heineken® face parte din campania globală Champion The Match, dedicată celei mai prestigioase competiții de fotbal.   Cea mai cosmopolită marcă [...]
Băuturile spirtoase sunt o categorie care încă se luptă cu scăderile de consum generate de creșterea medie a prețurilor în urma majorării accizei, în septembrie 2013. Ce segmente reușesc totuși să crească și de ce? Aflați din analiza realizată pe baza datelor furnizate de compania de cercetare de piață IWSR (International Wine & Spirit Research). Pentru jucătorii mari din piața locală a băuturilor spirtoase, vodca este cea mai importantă categorie, ea reprezentând a [...]

 

Living fresh
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN