Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

De mai bine de unsprezece ani, infoALIMENT este o prezență binecunoscută în întreaga industrie alimentară din România. Catalogul care poartă numele agenției, infoALIMENT a însemnat o lungă perioadă de timp cel mai eficient instrument de informare a jucătorilor din piață, precum și un partener al tuturor celor care au dorit să își dezvolte sau să își consolideze un business de succes.


 infoALIMENT MAGAZIN - editia 22


Profesionalismul de care au dat dovadă toți cei care au lucrat la acest catalog a transformat infoALIMENT în cea mai importantă agenție din România, specializată în industria alimentară, fie că vorbim despre furnizori de materii prime, de tehnologii, de procesatori, de servicii conexe, retail etc.


 


Astfel, pornind de la solida experiență acumulată în timp, redacția noastră a decis transformarea vechiului catalog în infoALIMENT MAGAZIN, singura publicație de specialitate destinată întregii industrii alimentare românești. După cum puteți observa prin simpla răsfoire a ediției inaugurale, infoALIMENT MAGAZIN reprezintă un efort deosebit, materializat în alcătuirea unui sumar cât mai cuprinzător (dar nu exaustiv), prin aducerea în fața dumneavoastră a celor mai noi informații din domeniu.  Din sumar, nu lipsesc analize, prezentări de materii prime sau tehnologii de ultimă generație, soluții de optimizare a afacerii, soluții pentru eficientizarea desfacerii sau destinate finanțării etc. Deocamdată, infoALIMENT MAGAZIN va fi publicat, ca până acum, odată la șase luni, intenționându-se ca, în funcție de evoluția pieței, să aibă o apariție trimestrială.


 


Nu mai puțin adevărat, redacția infoALIMENT MAGAZIN urmărește ca, în edițiile viitoare, să aducă în fața cititorilor prezentări de companii, prezentări tehnologice și științifice realizate împreună cu firme din domeniu, reportaje, interviuri cu oameni de afaceri de succes din industria alimentară românească etc.


Desigur, nu lipsesc și nu vor lipsi paginile care vor conține modulele publicitare ale firmelor care vor apela în continuare la serviciile noastre.


 


Dragi cititori, infoALIMENT MAGAZIN este la început de drum. Suntem convinși că noua propunere editorială va fi pentru dumneavoastră instrumentul de lucru numărul 1, în privința informării, mai ales că site-ul www.infoaliment.ro va fi și el restructurat în așa fel încât, pe lângă baza de date care o conține și care stă la dispoziția celor interesați prin secțiunea ”Cont infomember”, să aducă și un plus editorial cât se poate de consistent.


 


Dar, peste toate, încă de la această ediție inaugurală, vă promitem că vă vom fi parteneri fideli și prieteni care, prin informațiile pe care vi le vom pune la dispoziție număr de număr, vă vom sprijini activ în activitatea de zi cu zi.


 


Activăm cu toții pe aceeași piață. infoALIMENT MAGAZIN vă întinde mâna cu prietenie, convinși fiind că drumul spre succes este comun.


 

Alte articole recomandate:

Potrivit ultimelor statistici FAO, indicele preturilor la produsele alimentare, la nivel mondial, a continuat să scadă și în luna mai 2015, atingând cel mai redus nivel înregistrat după luna septembrie 2009, în conditiile în care prețurile la cereale s-au diminuat substanțial pe fondul perspectivelor favorabile pentru recoltele din acest an, informează FAO, într-un comunicat de presă.   Declinul din luna mai a fost cauzat de o scădere lunară [...]
Fostele magazine PIC din Craiova, Calarasi si Braila, precum si un teren in Blejoi (judetul Prahova) au fost scose din nou la vanzare individuala prin licitatie publica de catre lichidatorul judiciar, pretul de pornire fiind in total de 10,2 milioane de euro, potrivit Mediafax. PricewaterhouseCoopers Business Recovery Services, lichidatorul judiciar al companiei PIC, aflata in faliment, controlata de fratii Penescu, organizeaza pe 25 aprilie o licitatie pentru vanzarea celor patru [...]
Infinity Drinks, brand specializat în importul și distribuția de băuturi fine și vinuri premium, prezent la Expoziția internațională INDAGRA, eveniment desfășurat în București, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie, aflat la a 19-a ediție în acest an, arăta că spre deosebire de anul trecut, la ediția din acest an numărul de vizitatori ai târgului a fost de trei ori mai mic. ”Anul trecut, nu se putea vedea [...]
În ziua de 15 octombrie, la Balotești, în organizarea Consorțiului proiectului european FP7 SOLID și a Institutului Național de Cercetare Dezvoltare pentru Biologie și Nutriție Animală România, se deschid lucrările Workshop-ului Internațional cu tema „Sisteme de producere a laptelui în Estul Europei”, eveniment care se va încheia în ziua de 16 Octombrie 2015, la sediul din Balotesti al INCDBNAR. [...]
Frigoglass anunta integrarea unitatii de productie din Turcia in fabrica de la Timisoara, cea mai importanta din Europa. Ca urmare a acestui proces, fabrica din Silivri, Turcia, isi va inceta operatiunile pana la sfarsitul lui 2014. Prin consolidarea operatiunilor din Europa, Grupul Frigoglass isi va imbunatati semnificativ structura costurilor si isi va intari competitivitatea pe termen lung. Activitatile comerciale si de servicii cu clientii din Turcia vor continua fara intrerupere pe durata [...]
eMAG cel mai mare magazin online de pe piața locală, vizează pentru acest an vânzări de 262 de milioane de euro, se pregătește să intre pe noi segmente și investește 4.5 milioane în dezvoltare regională.   Până la finalul acestui an utilizatorii eMAG vor găsi printre produsele existente haine, articole sportive, articole auto și chiar produse alimentare. Investițiile pentru acest pe care le va face eMAG sunt de 11.5 milioane de euro, dublu față de anul trecut, iar [...]
Grupul Rewe a implementat la începutul acestei săptămâni schema de loialitate Payback în peste 3.000 de magazine, dar și online. Aderarea la programul Payback îi va da acces lui Rewe, cel de-al doilea mare retailer din Germania, la peste 20 de milioane de cumpărători din diferite grupuri socio-demografice înrolați deja în sistem. Decizia este eficientă și din punct de vedere costuri, necompârandu-se cu bugetul necesar construcției unui program propriu [...]
Lidl România aduce gustul autentic al roșiilor autohtone, prin revitalizarea soiului românesc Buzău1600. Începând cu luna iulie,românii vor găsi în Piața Lidl acest soi de roșii, celebru în anii ’80. O premieră pe piața de retail din țară, inițiativa de a revitaliza un soi autohton face parte din proiectul,„Cultivat în România, specific românesc”, derulat de Lidl România c [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN