Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

De mai bine de unsprezece ani, infoALIMENT este o prezență binecunoscută în întreaga industrie alimentară din România. Catalogul care poartă numele agenției, infoALIMENT a însemnat o lungă perioadă de timp cel mai eficient instrument de informare a jucătorilor din piață, precum și un partener al tuturor celor care au dorit să își dezvolte sau să își consolideze un business de succes.


 infoALIMENT MAGAZIN - editia 22


Profesionalismul de care au dat dovadă toți cei care au lucrat la acest catalog a transformat infoALIMENT în cea mai importantă agenție din România, specializată în industria alimentară, fie că vorbim despre furnizori de materii prime, de tehnologii, de procesatori, de servicii conexe, retail etc.


 


Astfel, pornind de la solida experiență acumulată în timp, redacția noastră a decis transformarea vechiului catalog în infoALIMENT MAGAZIN, singura publicație de specialitate destinată întregii industrii alimentare românești. După cum puteți observa prin simpla răsfoire a ediției inaugurale, infoALIMENT MAGAZIN reprezintă un efort deosebit, materializat în alcătuirea unui sumar cât mai cuprinzător (dar nu exaustiv), prin aducerea în fața dumneavoastră a celor mai noi informații din domeniu.  Din sumar, nu lipsesc analize, prezentări de materii prime sau tehnologii de ultimă generație, soluții de optimizare a afacerii, soluții pentru eficientizarea desfacerii sau destinate finanțării etc. Deocamdată, infoALIMENT MAGAZIN va fi publicat, ca până acum, odată la șase luni, intenționându-se ca, în funcție de evoluția pieței, să aibă o apariție trimestrială.


 


Nu mai puțin adevărat, redacția infoALIMENT MAGAZIN urmărește ca, în edițiile viitoare, să aducă în fața cititorilor prezentări de companii, prezentări tehnologice și științifice realizate împreună cu firme din domeniu, reportaje, interviuri cu oameni de afaceri de succes din industria alimentară românească etc.


Desigur, nu lipsesc și nu vor lipsi paginile care vor conține modulele publicitare ale firmelor care vor apela în continuare la serviciile noastre.


 


Dragi cititori, infoALIMENT MAGAZIN este la început de drum. Suntem convinși că noua propunere editorială va fi pentru dumneavoastră instrumentul de lucru numărul 1, în privința informării, mai ales că site-ul www.infoaliment.ro va fi și el restructurat în așa fel încât, pe lângă baza de date care o conține și care stă la dispoziția celor interesați prin secțiunea ”Cont infomember”, să aducă și un plus editorial cât se poate de consistent.


 


Dar, peste toate, încă de la această ediție inaugurală, vă promitem că vă vom fi parteneri fideli și prieteni care, prin informațiile pe care vi le vom pune la dispoziție număr de număr, vă vom sprijini activ în activitatea de zi cu zi.


 


Activăm cu toții pe aceeași piață. infoALIMENT MAGAZIN vă întinde mâna cu prietenie, convinși fiind că drumul spre succes este comun.


 

Alte articole recomandate:

Pepsi, primul gust de cola pentru români, aduce o inovație importantă în categoria în care activează, adaptându-și perfect ambalajele la ocaziile cheie de consum ale categoriei de cola. Mai mult, Pepsi are acum o nouă identitate vizuală – prin forma, designul și culoarea ambalajelor, iar etichetele noii linii de ambalaje comunică fiecare ocazie de consum. „Este o campanie care pornește de la o analiză  îndelungată a obiceiurilor de cumpărare și [...]
Și în acest an, onorăm invitația organizatorilor de a participa la târgul international Indagra, care va avea loc în perioada 28 octombrie – 1 noiembrie. Organizatorii evenimentului anunță o participare record, peste 500 de companii expozante și se aproximează că numărul vizitatorilor va depășii cifra edițiilor trecute. Ca și anul trecut, vom fi alături de bunii noștri prieteni și colaboratori de la Aqua D&P [...]
Vanzarile de vin cresc in perioada Sarbatorii Craciunilui si a Anului Nou, in medie, cu 30-40%, comparativ cu o luna normala, producatorii mici inregistrand, insa cresteri de 100% in aceste zile, a declarat pentru Agerpres Ovidiu Gheorghe, directorul general al Patronatului National al Viei si Vinului (PNVV). “In general, in aceasta perioada a Sarbatorilor se inregistreaza o crestere a vanzarilor de vin, si in special de vin rosu, in medie, cu 30-40% comparativ cu o luna normala, insa [...]
Vanzarile de produse alimentare, bauturi si tutun au crescut, in luna iunie, cu 11,5% in functie de numarul de zile lucratoare si de sezonalitate si cu 11,7% in valoare bruta comparativ cu luna iune a anului trecut, potrivit datelor Institutului National de Statistica (INS). Raportat la luna mai a acestui an, cresterea pe segmentul alimente si bauturi a fost, in luna iunie de 1,8% in functie de sezonalitate si de 2,3% in functie de valoarea bruta. In primul semestru, cifra de afaceri din [...]
Prigat anunta introducerea pe piata a unor noi sortimente de sucuri cu pulpa de citrice, fara conservanti, prin intermediul unei campanii semnate Graffiti BBDO:Mea Pulpa, informeaza site-ul www.iqads.ro. Campania, care include un spot TV, comunicare in-store, prin canale de social media si actiuni de PR, promoveaza trei variante de Prigat – cu portocale, grapefruit si mandarine - disponibile in sticle de 1.5 l, care acum au si o noua forma. Perioada de desfasurare a campaniei [...]
În plină vară și sub cruntă arșiță, Heineken declanșează o nouă campanie de comunicare și marketing derulată împreună cu agenția Oxygen PR. Tema campaniei este descoperirea locurilor neștiute ale orașelor din România. Iată ce spun organizatorii:   Care sunt locurile ascunse din orașul tău? Ai auzit de ceasul care indică ora invers, într-un palat din București? Ai vizitat vreodată vechiul cazino din Cluj-Napoca sau [...]
Investitorii străini care au de ales între a deschide o afacere în România sau în Bulgaria, sunt înclinați să aleagă mai des țara vecină. Așa s-a întâmplat și cu un brand suedez de pește care a anunțat că va construi o fabrică de prelucrare pe țărmul bulgar al Mării Negre, la vreo 200 de kilometri de granița cu România. Investiția companiei Almar inițială va fi de 1,5 milioane de euro, ia [...]
Dupa ce a reusit performanta de a termina anul 2015 cu o crestere a volumului de afaceri de 10 %, prin participarea in premiera la Alimentaria, compania Tano Prod Impex vizeaza marirea poderei operatiunilor de export care, in momentul de fata, reprezinta un procent similar. Cu siguranta, prezenta la targul international din capitala Cataloniei va consemna la final un succes, oferta companiei insemnand atat produse de patiserie industriala exportate sub marca Tano, cat si produse private label, [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN