Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

De mai bine de unsprezece ani, infoALIMENT este o prezență binecunoscută în întreaga industrie alimentară din România. Catalogul care poartă numele agenției, infoALIMENT a însemnat o lungă perioadă de timp cel mai eficient instrument de informare a jucătorilor din piață, precum și un partener al tuturor celor care au dorit să își dezvolte sau să își consolideze un business de succes.


 infoALIMENT MAGAZIN - editia 22


Profesionalismul de care au dat dovadă toți cei care au lucrat la acest catalog a transformat infoALIMENT în cea mai importantă agenție din România, specializată în industria alimentară, fie că vorbim despre furnizori de materii prime, de tehnologii, de procesatori, de servicii conexe, retail etc.


 


Astfel, pornind de la solida experiență acumulată în timp, redacția noastră a decis transformarea vechiului catalog în infoALIMENT MAGAZIN, singura publicație de specialitate destinată întregii industrii alimentare românești. După cum puteți observa prin simpla răsfoire a ediției inaugurale, infoALIMENT MAGAZIN reprezintă un efort deosebit, materializat în alcătuirea unui sumar cât mai cuprinzător (dar nu exaustiv), prin aducerea în fața dumneavoastră a celor mai noi informații din domeniu.  Din sumar, nu lipsesc analize, prezentări de materii prime sau tehnologii de ultimă generație, soluții de optimizare a afacerii, soluții pentru eficientizarea desfacerii sau destinate finanțării etc. Deocamdată, infoALIMENT MAGAZIN va fi publicat, ca până acum, odată la șase luni, intenționându-se ca, în funcție de evoluția pieței, să aibă o apariție trimestrială.


 


Nu mai puțin adevărat, redacția infoALIMENT MAGAZIN urmărește ca, în edițiile viitoare, să aducă în fața cititorilor prezentări de companii, prezentări tehnologice și științifice realizate împreună cu firme din domeniu, reportaje, interviuri cu oameni de afaceri de succes din industria alimentară românească etc.


Desigur, nu lipsesc și nu vor lipsi paginile care vor conține modulele publicitare ale firmelor care vor apela în continuare la serviciile noastre.


 


Dragi cititori, infoALIMENT MAGAZIN este la început de drum. Suntem convinși că noua propunere editorială va fi pentru dumneavoastră instrumentul de lucru numărul 1, în privința informării, mai ales că site-ul www.infoaliment.ro va fi și el restructurat în așa fel încât, pe lângă baza de date care o conține și care stă la dispoziția celor interesați prin secțiunea ”Cont infomember”, să aducă și un plus editorial cât se poate de consistent.


 


Dar, peste toate, încă de la această ediție inaugurală, vă promitem că vă vom fi parteneri fideli și prieteni care, prin informațiile pe care vi le vom pune la dispoziție număr de număr, vă vom sprijini activ în activitatea de zi cu zi.


 


Activăm cu toții pe aceeași piață. infoALIMENT MAGAZIN vă întinde mâna cu prietenie, convinși fiind că drumul spre succes este comun.


 

Alte articole recomandate:

Heineken România a raportat o cifră de afaceri netă de 1.120 milioane lei în 2013, în scădere cu 5% comparativ cu anul precedent. Cu toate acestea, compania și-a menținut poziția de lider de piață și chiar și-a majorat ușor cota de piață. La această evoluție au contribuit mărcile Bucegi și Neumarkt care au înregistrat creșteri în cota de piață atât în volum, cât și în valoare. “Anul 2013 a fost un an dificil, în care vrem [...]
Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța alimentelor (ANSVSA) lansează proiectul „Implementarea și testarea transmiterii electronice  în formatele XML, Excel și CVS a datelor privind zoonozele, rezistența antimicrobiană și toxinfecțiile alimentare, precum  și  actualizarea bazelor de date”. Proiectul este finanțat de Autoritatea Europeană pentru Siguranța Alimentelor (EFSA), în baza contractului nr. OC/EFSA/BIOMO/2013/01-CT 2 Lot [...]
În pregătirea ediției a V-a a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk, eveniment care se va desfășura în cursul lunii iunie 2016, Agenția infoGROUP a lansat Calendarul Meat & Milk 2016.   În perioada imediat următoare, Calendarul va fi distribuit gratuit, prin inserarea lui în revistele Fabrica de Carne și Fabrica de Lapte, dar și direct, la cerere, companiilor interesate în [...]
CMC GRUP Broker de Asigurare este Partener al EXPO-Conferintei Internationale Meat & Milk 2015, urmand sa isi prezinte produsele si serviciile specifice de asigurari si garantare in workshop-ul comun din ziua de 4 iunie.   Broker de asigurare independent, infiintat in 1999 CMC GRUP este autorizat de CSA sa presteze activitati specifice pe teritoriul Romaniei. Despre activitatea si produsele pe care le ofera clientilor sai, reprezentantii companiei afirma:   Suntem atenti la [...]
Peroni Nastro Azzuro invita publicul sa descopere arta ospitalitatii oferite cu naturalete si sentimentul a  petrece timp alaturi de cei dragi, inspirate de bucuria si rafinamentul stilului Italian, printr-o serie de show-uri de live cooking in cele mai prestigioase 8  restaurante cu specific Italian din Bucuresti (pana in acest moment, au avut loc sesiuni in Trattoria Buongiorno), Constanta, Brasov si Timisoara. Placerea jocului cu ingredientele, decorul elegant, atentia acordata [...]
Betty Ice, unul dintre cei mai mari producători locali de înghețată, testează un proiect de livrare la domiciliu în București și intră pe segmentul de vânzări online cu un site care va fi gata în perioada următoare. „Lucrăm la dezvoltarea site-ului, care va fi gata în două săptămâni“, a declarat pentru Ziarul financiar Vasile Armenean, proprietarul producătorului Betty Ice, cu afaceri de circa 20 mil. euro anul trecut. Ac [...]
„De cand am lansat iaurturile grecesti, in premiera pe piata locala, in urma cu trei ani, vanzarile categoriei au luat din ce in ce mai multa amploare. Consumatorul apreciaza tot mai mult si are incredere in calitatea acestui produs”, sustine Ilias Pliatsikas, Director General, Olympus Romania. „Tintim intotdeauna o crestere organica, cu actiuni care sa aiba sens pentru consumator si care sa aduca valoare adaugata”, mentioneaza Ilias Pliatsikas, citat de Revis [...]
Ieri, s-a făcut un pas important în consolidarea și unificarea mișcării patronale și profesionale din agricultură și industrie alimentară, informeaza Agrointel. Este vorba despre consorțiul AGROALIMENT care va reprezenta, pe o singură voce, interesele fermierilor români și a procesatorilor din industria alimentară în negocierile cu structurile europene. Potrivit surselorAgrointeligența, în întâlnirea de astăzi, [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi