Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Prezenta pentru prima oara la Indagra, firma Farm Prod, din Republica Moldova, a avut in intenie testarea pietei romanesti a fructelor si stabilirea de contacte pentru viitoarea contracte cu retelele de retail din Romania.


Reprezentantul companiei, domnul Marian Gorincioi, Sales Manager si coproprietar, a declarat pentry infoALIMENT Magazin ca Farm Prod dispune de cea mai moderna tehnologie de sortare, ambalare si depozitare a fructelor culese din livezile proprii din Basarabia, livezi de pe care se culeg cele mai bune mere, prune, pere, cirese, struguri de masa si piersici.


Deocamdata, firma moldoveneasca a stabilit contacte cu retelele precum Carrefour, urmand ca fructele sa fie livrate in urma utilizarii sistemului de depozitare Smart Fresh, pentru care s-au investit peste un milion de euro.


Prezenta firmei Farm Prod s-a realizat in parteneriat cu Asociația Producătorilor și Exportatorilor de Fructe „Moldova Fruct”, al carui membru este.


In prezentarea Asociatiei, domnul Iurie Fala, Director Executiv, a afirmat ca ”Moldova Fruct este organizație necomercială cu statut de persoană juridică, care a fost fondată în anul 2006 la inițiativa unui grup de întreprinzători care de altfel sunt și avangarda producătorilor de fructe din Republica Moldova. Pe parcursul anilor, asociația și-a lărgit simțitor numărul membrilor săi, ajungând la circa 120 la finele anului 2013. Membrii asociației dispun de livezi moderne și produc după principiul ultimelor tendințe din domeniu, fapt care i-a unit pentru a promova și mai departe cultura producerii fructelor după cele mai înalte standarde.


La momentul actual membrii asociației dețin peste 10000 ha de suprafețe pomi-legumicole și sunt cei mai de forță producători și exportatori din Moldova, dispunând de infrastructură modernă de producere, procesare, păstrare și ambalare a producției agricole.


Scopul de bază al APEF „Moldova Fruct” este de a fortifica industria de producere a fructelor, astfel activând într-un ciclu închis ce cuprinde următoarele componente: fondarea livezilor noi cu material biologic de standarde internaționale, producerea, recoltarea, păstrarea, sortarea, ambalarea, prelucrarea și desfacerea producției.


Construind acest lanț valoric APEF „Moldova Fruct” are capacitatea de a monitoriza tot procesul de producere și asista producătorii în atingerea celor mai performante standarde în activitatea horticolă. Prestarea serviciilor membrilor săi și altor persoane cointeresate în dezvoltarea sectorului pomicol este una din funcțiile de bază a Asociației”

Alte articole recomandate:

conflictului din Ucraina, în perspectiva reducerii ofertei de grâu și porumb din această țară, dar și ca urmare a unor posibile sancțiuni pentru Rusia, în condițiile în care atât Rusia cât și Ucraina sunt printre cei mai mari exportatori de grâu la nivel mondial, iar Ucraina e jucător de top și în privința porumbului, potrivit unei analize a XTB Brokers.  De altfel, prețul grâului a crescut cu 17,4% în perioada 1 ianuarie – [...]
Mega Image, parte a grupului belgian Delhaize, deschide miercuri două noi magazine de proximitate Shop&Go în București, și ajunge la o rețea națională de 330 de unități, a anunțat retailerul. Shop&Go Calea Rahovei 297 are o suprafață de vânzare de aproximativ 85 metri pătrați, iar Shop&Go Aerogării 2-8 se întinde pe aproximativ 83 metri pătrați. La începutul acestei luni Mega Image a anunțat că a ajuns la un acord pentru a prelua 20 din cele 22 de magazine [...]
Compania americană a achiziționat 16.7% din acțiunile Monster Beverage Corporation, producătorul celebrului energizant Monster. Deși tranzacția i-a costat pe cei de la Coca Cola 2,15 miliarde de dolari, CEO-ul Muhtar Kent dorește să dețină până la 25% din compania producătoare de energizant, declarând că simte nevoia unei extinderi pe piața mondială. Coca Cola dorește să sporească vânzările energizantului, devenind astfel distribuitor oficial al Monster, primind în [...]
Aproximativ opt din zece români (81%) încep toamna pregătind murături și conserve pentru iarnă, iar peste jumătate dintre gospodării investesc între 100 și 300 lei în această activitate, în timp ce 26% cheltuie între 300 și 500 lei, potrivit unui sondaj  realizat de Bunge pe platforma online Ivox. Conform studiului printre cele mai populare conserve pregătite de români se numără castraveții murați, preferați de peste 90% dintre aceștia, dar și [...]
GEA Procomac a vândut prima linie aseptică în India pentru ambalarea produselor din lapte în sticle PET celui mai mare producător de lapte din India, Gujarat Co-op Milk Marketing Federation, informează Dairy Reporter. Contractul pentru o linie de umplere pentru brandul de băuturi pe bază de lapte Amulng, și include desig-nul, fabricarea și instalația pentru un bloc ECOSpin pentru produse cu aciditate scăzută care poate umple 30.000 de sticle (a câte 200 [...]
Consiliul Concurenței a sancționat 11 companii din industria media cu amenzi în valoare totală de 14.567.555 lei (aproximativ 3,2 milioane euro), anunță Consiliul Concurenței. Agențiile au fost penalizate cu sume între 2,4% și 2,6% din cifrele de afaceri, informează Pagina de Media. Autoritatea de concurență a constatat că cele 11 companii au participat la o înțelegere anticoncurențială având ca obiect eliminarea de pe piața comercializă [...]
Așa-zisul conflict pe tema denumirii «Salamului de Sibiu» s-a stins prin înființarea Asociației Producătorilor de Salam de Sibiu (APSS), ce reunește ca membri fondatori cei mai relevanți producători de Salam de Sibiu din Romania: Agricola Bacău, Aldis, H&E Reinert, Salsi SA și Scandia Româna. Acești producători realizează în momentul de față peste 90 % din producția de Salam de S [...]
Brandul Zuzu este lider pe segmentul laptelui pasteurizat, cu o cota de piata de 29,5% in valoare, precum si lider in total piata de lapte – UHT si pasteurizat – detinand o cota de 21,1% in valoare, in septembrie 2013. Extinderea si in categoria iaurt a propulsat Albalact in topul primilor trei producatori pe acest segment, ne comunica reprezentantii companiei, citand ca sursa datele A.C. Nielsen, septembrie 2013. De asemenea, dezvoltarea portofoliului de branza de vaci a adus [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN