Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Prezenta pentru prima oara la Indagra, firma Farm Prod, din Republica Moldova, a avut in intenie testarea pietei romanesti a fructelor si stabilirea de contacte pentru viitoarea contracte cu retelele de retail din Romania.


Reprezentantul companiei, domnul Marian Gorincioi, Sales Manager si coproprietar, a declarat pentry infoALIMENT Magazin ca Farm Prod dispune de cea mai moderna tehnologie de sortare, ambalare si depozitare a fructelor culese din livezile proprii din Basarabia, livezi de pe care se culeg cele mai bune mere, prune, pere, cirese, struguri de masa si piersici.


Deocamdata, firma moldoveneasca a stabilit contacte cu retelele precum Carrefour, urmand ca fructele sa fie livrate in urma utilizarii sistemului de depozitare Smart Fresh, pentru care s-au investit peste un milion de euro.


Prezenta firmei Farm Prod s-a realizat in parteneriat cu Asociația Producătorilor și Exportatorilor de Fructe „Moldova Fruct”, al carui membru este.


In prezentarea Asociatiei, domnul Iurie Fala, Director Executiv, a afirmat ca ”Moldova Fruct este organizație necomercială cu statut de persoană juridică, care a fost fondată în anul 2006 la inițiativa unui grup de întreprinzători care de altfel sunt și avangarda producătorilor de fructe din Republica Moldova. Pe parcursul anilor, asociația și-a lărgit simțitor numărul membrilor săi, ajungând la circa 120 la finele anului 2013. Membrii asociației dispun de livezi moderne și produc după principiul ultimelor tendințe din domeniu, fapt care i-a unit pentru a promova și mai departe cultura producerii fructelor după cele mai înalte standarde.


La momentul actual membrii asociației dețin peste 10000 ha de suprafețe pomi-legumicole și sunt cei mai de forță producători și exportatori din Moldova, dispunând de infrastructură modernă de producere, procesare, păstrare și ambalare a producției agricole.


Scopul de bază al APEF „Moldova Fruct” este de a fortifica industria de producere a fructelor, astfel activând într-un ciclu închis ce cuprinde următoarele componente: fondarea livezilor noi cu material biologic de standarde internaționale, producerea, recoltarea, păstrarea, sortarea, ambalarea, prelucrarea și desfacerea producției.


Construind acest lanț valoric APEF „Moldova Fruct” are capacitatea de a monitoriza tot procesul de producere și asista producătorii în atingerea celor mai performante standarde în activitatea horticolă. Prestarea serviciilor membrilor săi și altor persoane cointeresate în dezvoltarea sectorului pomicol este una din funcțiile de bază a Asociației”

Alte articole recomandate:

România se află pe locul șase în Europa din punctul de vedere al consumului de bere, în spatele unor state precum Cehia, Austria, Germania, Polonia și Lituania ♦ Trei sferturi din consumul local de bere se realizează acasă, prețurile din magazine fiind la jumătate față de cele din restaurante ♦ Norvegienii au cele mai mari prețuri la bere din Europa, în timp ce, la polul opus, bulgarii plătesc cel mai puțin pentru un litru de bere ♦ În timp ce la [...]
Producția animală consemnată în România, în 2013, a scăzut la toate speciile, cel mai mult la bovine și păsări - cu câte 3%, comparativ cu anul anterior, arată datele Institutului Național de Statistică (INS), publicate luni. În schimb, producțiile de lapte, ouă și lână au crescut. Pe baza rezultatelor cercetării statistice privind “Efectivele de animale și producția animală în anul 2013”, greutatea animalelor destinate sacrificării pentru [...]
”Într-o perioadă de criză, în care multe companii din domeniul nostru de activitate au întâmpinat dificultăți, noi am reușit să avem o creștere foarte consistentă a volumului de afaceri”, a declarat pentru infoALIMENT Magazin, domnul Dorel Oprișan, Director Comercial al companiei Rommac. Specializată pe nișa produselor alimentare sănătoase, aici, intrând în primul rând cerealele cu fibre pentru micul dejun (dar [...]
Președintele Traian Băsescu a afirmat luni că SRI a fost implicat în scandalul privind evaziunea la carne deoarece OPC, ANAF, și ANSVSA sunt instituții suprapolitizate. “Vedeți ce s-a întâmplat cu marele scandal cu evaziunea fiscală la carne de porc, mai anul trecut a fost cu carnea de pui. Eu vă pot spune că în 2011 am sesizat faptul că trebuie să încadrăm evaziunea fiscală la riscuri la siguranța națională. Nu numai că nu se [...]
Imperiul Marex Brăila, al doilea cel mai mare crescător de porci de pe piața locală, un grup controlat de familiile de antreprenori Moraru, Lupașcu și Preda, face primul pas spre faliment după ce administratorii judiciari au propus această măsură pe fondul lipsei de lichidități, transparență și ca urmare a gradului mare de îndatorare, informează editia de azi a ZfCorporate. Companiile Marex și Vegetal Trading, aflate în insolvență, au datorii cumulate ce depă­șesc 100 [...]
Nestlé lansează pe piața locală cerealele de mic dejun fără gluten Corn Flakes și Gold Flakes. Noile produse sunt destinate consumatorilor care au intoleranță la gluten sau celor care doresc să reducă cantitatea de gluten din alimentația lor. “Preocuparea noastră permanentă este să venim în întâmpinarea consumatorului cu noi produse care să răspundă cât mai bine nevoilor nutriționale ale fiecăruia. Ne bucurăm să aducem și pe piața din [...]
Vanzarile alimente, bauturi si tutun au crescut in luna mai, fata de aceeasi luna a anului trecut, cu 6,6% atat ca valoare bruta cat si in functie de numarul de zile lucratoare, potrivit datelor Institutului National de Statistica (INS). In schimb, comparativ cu luna aprilie a acestui an, vanzarile de produse alimentare, bauturi si tutun au scazut cu 1% in functie de numarul de zile lucratoare si de sezonalitate si cu 2,6% in functie de vanzarile brute. Cifra de afaceri din comertul cu [...]
(Comunicat) Cu ocazia întâlnirii de lucru dintre președintele ANSVSA, Vladimir Mănăstireanu și Ion Sula, directorul general al ANSA, unul dintre subiectele abordate a fost identificarea modalităților prin care  ANSVSA poate sprijini Republica Moldova în eforturile de a-și promova produsele alimentare autohtone și de a  stabili noi relații comerciale. În contextul acțiunilor întreprinse de România de a susține Republica Moldova pe parcursul [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN