Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

”Noutatea anului, pentru compania Diana, a fost gama ”Produse boierești”, fabricate după rețete care respectă tradițiile românești dar, mai ales, din cea mai bună carne și cele mai bune ingrediente”, ne-a declarat doamna Adina Crăciunescu, prezentă la standul firmei vâlcene, de la Indagra, aceea care a adăugat:


”În acest an, , la Indagra, am schimbat modul de abordare al prezenței, în sensul că, dacă până acum, urmăream o relație business to business, de această dată ne-am adresat direct consumatorilor, organizând un stand cu vânzare. Iar, vânzarea a fost foarte bună!”


Referitor la activitatea companiei, Adina Crăciunescu a completat: ”Pentru noi, anul 2014 se va finaliza cu un plus consistent. Pe trimestrul III, am înregistrat creșteri substanțiale, atât pe zona de abatorizare, dar și pe zona preparatelor. În plus, la intern, vânzările au fost și ele bune.


Adaug însă că și activitatea de export a fost foarte consistentă, având relații comerciale cu parteneri din Italia, Spania și Franța. Iar dacă vorbim de export, adaug că, în urma participării la SIAL 2014, este foarte posibil să începem exportul pentru marti rețele de retail din Spania, Italia, Polonia și Marea Britanie, iar, ce e și mai important, vom exporta produse cu marca Diana, nu pe private label.”

Alte articole recomandate:

Prezenta si in acest an la BioFach, Asociatia Bioagricultoriloir din Romania, Bioterra, a reusit deja, inca din prima dimineata, sa deschida o noua linie externa de afaceri pentru una dintre companiile membre.   Astfel, dupa ce, prin serviciile de reprezentare pe care le asigura, multe dintre cele 650 de firme membre ale asociatiei condusa de domnul Albert Imre exporta deja produse agroalimentare ecologice in Germania, Italia si Austria, acum, una dintre ele va incepe discutiile cu [...]
Guvernul a redactat materialele către Comisia Europeană (CE) pentru a primi acordul să elimine acciza la palinca produsă de către persoanele fizice, susține premierul Victor Ponta, arătând că a mai fost făcută o astfel de cerere, dar nu a fost făcută "bine", informează Mediafax. "La persoanele fizice, am dat drumul la materiale, să ne lase și Comisia Europeană să nu mai accizăm. Trebuie să știm să facem cererea către Comisia Europeană, pentru că noi am mai făcut o dată și nu am făcut-o [...]
Afacerea familiei Popa a demarat la sfârșitul anului 2009, printr-un proiect pe fonduri europene. Valoarea eligibilă a proiectului de dezvoltare a fermei s-a ridicat la 427.000 de euro – jumătate din sumă a reprezentat finanțare europeană, iar cealaltă jumătate – cofinanțare asigurată de cei doi antreprenori.  Livada, pe care inginerul Constantin Popa a dezvoltat-o în localitatea natală Sultana, se întinde acum pe aproximativ patru hectare și are mii de pomi [...]
Retailerii care au avut creșteri anul trecut și-au extins rețeaua de magazine, însă valoarea medie a bonului plătit de clienți a scăzut, a declarat la ZF Live Gabriel Pavel de la RBC, cea mai mare companie de instalat POS-uri în retail. „Dacă facem comparație magazin pe magazin, consumul nu crește, pentru că valoarea bonului a scăzut în comparație cu anul trecut. Retailerii care au beneficiat de creșteri și-au extins rețelele și automat și cantitatea de produse [...]
În ședința Guvernului din data de 28 august 2014 a fost adoptată Ordonanța de modificare și completare a Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 34/2000 privind produsele agroalimentare ecologice. Potrivit sursei, această OUG creează cadrul instituțional pentru stabilirea contravențiilor și aplicarea sancțiunilor la organismele de inspecție și certificare aprobate de către Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale pentru desfășurarea activității în sectorul [...]
Maresi Foodbroker intră pe piața bio cu trei sortimente de gelato ecologic, marca G7 Gelati. Panna, Crema și Cacao sunt trei gelato obținute pe baza unor rețete tradiționale italiene și conțin doar ingrediente ecologice. Panna este un produs din 42% frișcă și lapte bio, ingrediente 100% organice. Sortimentul Crema conține, alături de lapte și frișcă (40%), 4% gălbenuș de ou, iar  Cacao este un produs care conține 8% [...]
Presedintele Ligii Asociatiilor Producatorilor Agricoli din Romania  (LAPAR), Laurentiu Baciu, avertizeaza asupra unor eventuale tepe pe care si le pot lua consumatorii din Romania, cand aleg produse de tipul „eco”. Tendinta momentului este de a se consuma preponderent sau chiar exclusiv alimente „eco”, dar Baciu suspecteaza ca unii comercianti isi insala clientii.   „Am vazut cum pe unele magazine din Bucuresti scrie «Paine eco din grau» [...]
(Comunicat) Vânzările produselor de post Agricola vor crește cu 10% în perioada Postului Paștelui, comparativ cu perioada similară a anului trecut – estimează Europrod, companie a Grupului Agricola specializată în producerea de semipreparate și produse „ready to eat”. Estimările companiei se bazează pe rezultatele vânzărilor de produse vegetale înregistrate în anul 2013, care au totalizat aproape 200 tone – 11% din [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN