Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Sectorul produselor bio devine din ce în ce mai important pentru marile lanțuri de retail prezente în România, după cum o dovedește și prezența Selgros și Carrefour în cadrul secțiunii de produse bio, la Expoziția internațională INDAGRA 2014, desfășurată la București, în perioada 29 octombrie-2 noiembrie.


Carrefour, primul retailer care a introdus în gamă produsele BIO ROMÂNIA (fabricate în România) arată în materialele de prezentare distribuite în perioada expoziției că această orientare a companiei urmărește consolidarea business-urilor locale, dezvoltarea economică regională, crearea de locuri de muncă, reducerea poluării datorită scurtării distanței de transport a materiilor prime și a produselor finale și reducerea costurilor pentru consumatorul final. Totodată, Carrefour își propune prioritizarea parteneriatelor cu producătorii români prin aprovizionarea locală cu fructe și legume, dar și cu produse tradiționale, specifice fiecărei regiuni.


În același timp, Selgros a anunțat în cadrul acceluiași eveniment listarea a 40 noi produse precum și o nouă abordare în  relația cu clienții săi, în sensul regândirii spațiului de vânzare în magazinele sale (Selgros Băneasa fiind primul magazin din rețea care a adoptat noua organizare a spațiului de vânzare) și al apropierii mai mari de consumatorul final  (prin eliberarea de legitimații pe bază de buletin/card de identitate).

Alte articole recomandate:

Giganții internaționali precum Coca-Cola, Nestlé sau Unilever își întorc privirea către micii comercianți, o piață de 70.000-80.000 de jucători și circa 8 mld. euro după ce în ultimii ani hipermarketurile și supermarketurile au câștigat constant cotă de piață și implicit forță în negocieri. Inițial producătorii locali și internaționali nu s-au implicat în lupta dintre rețelele străine și magazinele românești, lăsând piața să se așeze [...]
Potrivit Mediafax, exportatorii de vinuri din România vor rata participarea la târgul internațional , întrucât Ministerul Economiei nu a găsit o firmă care să amenajeze pavilionul și nici o soluție excepțională de finanțare și participare, potrivit Asociației Producătorilor și Exportatorilor de Vinuri.   "Ratarea se produce din cauza neprezentării la licitațiile organizate de minister a niciunei firme prestatoare și a negăsirii de către factorii de decizie a unei [...]
Asociația pentru Protecția Consumatorilor din România (APC România) împreună cu Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor  (ANPC) și Consiliul Concurenței  vor lansa o platformă online care va afișa, săptămânal, prețurile comparative la produsele care fac parte din coșul zilnic al populației. Platforma va fi disponibilă începând cu luna martie a anului viitor.“Obiectivele proiectului sunt pe de-o parte informarea consumatorilo [...]
Piața legumelor este foarte bogată, având o varietate mai mare de produse decât oricând. De fapt, se pare că nu există nicio limită, din acest punct de vedere. Tocmai de aceea, inovația, în materie de ambalare a legumelor sau a fructelor, este omniprezentă, consolidând și mai mult o industrie cu un uriaș volum de afaceri, se arată într-o succintă trecere în revistă a noilor tendințe, efectuată de publicația ”Fruit [...]
Marile lanțuri de magazine nu au scăzut prețurile la produsele lactate și la carne, în ciuda reducerii TVA la 9%, iar profiturile obținute de acestea nu se întorc sub formă de impozite la bugetul de stat, a susținut ieri președintele Federației Crescătorilor de Bovine din România, Claudiu Frânc, la ședința Comisiei pentru agricultură de la Camera Deputaților. Totuși, mai multe cercetări de piață și inclusiv ministerul de resort au arătat că prețurile la alimente au [...]
Magiunul de prune Topoloveni și dulceața Topoloveana au fost singurele produse alimentare românești de la expoziția internațională Seoul Food care a avut loc în capitala Coreei de Sud. Produsele Topoloveni și Topoloveana au fost expuse în cadrul acestui eveniment alături de produse viticole românești, la târg participând peste 900 de expozanți din toată lumea. Seoul Food este un târg dedicat promovării [...]
Spre deosebire de celelalte cafenele, Kahve Dünyası oferă, pe lângă cafeaua turcească, o gamă variată de sorimente de ciocolată. În afară de Turcia, lanțul a mai deschis o cafenea în 2011 la Londra, în Picadilly Circus, într-un spațiu închiriat de la Familia Regală a Marii Britanii. Compania a investit în cafeneaua din Londra, ce ocupă un spațiu de 650 mp, trei milioane de lire sterline.   În spatele acestui lanț de cafenele stă un [...]
Producatorii romani de struguri si de vinuri pot participa la ediția din 2014 a  VINITECH SIFEL, salon mondial al echipamentelor și inovațiilor pentru profesioniștii din sectoarele viticol și vinicol, arboricol și legumicol, eveniment ce se va desfășura între 2 și 4 decembrie la la BORDEAUX- Franța. România beneficiează anul acesta un stand național de 12 metri pătrați, perimetru în care producători autohtoni de struguri, de vin și de echipamente vor avea ocazia de să-și [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN