Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Sectorul produselor bio devine din ce în ce mai important pentru marile lanțuri de retail prezente în România, după cum o dovedește și prezența Selgros și Carrefour în cadrul secțiunii de produse bio, la Expoziția internațională INDAGRA 2014, desfășurată la București, în perioada 29 octombrie-2 noiembrie.


Carrefour, primul retailer care a introdus în gamă produsele BIO ROMÂNIA (fabricate în România) arată în materialele de prezentare distribuite în perioada expoziției că această orientare a companiei urmărește consolidarea business-urilor locale, dezvoltarea economică regională, crearea de locuri de muncă, reducerea poluării datorită scurtării distanței de transport a materiilor prime și a produselor finale și reducerea costurilor pentru consumatorul final. Totodată, Carrefour își propune prioritizarea parteneriatelor cu producătorii români prin aprovizionarea locală cu fructe și legume, dar și cu produse tradiționale, specifice fiecărei regiuni.


În același timp, Selgros a anunțat în cadrul acceluiași eveniment listarea a 40 noi produse precum și o nouă abordare în  relația cu clienții săi, în sensul regândirii spațiului de vânzare în magazinele sale (Selgros Băneasa fiind primul magazin din rețea care a adoptat noua organizare a spațiului de vânzare) și al apropierii mai mari de consumatorul final  (prin eliberarea de legitimații pe bază de buletin/card de identitate).

Alte articole recomandate:

Casa Panciu – Crama Natura (compania Natural Expert SRL) a prezentat la Expoziția internațională INDAGRA 2014, eveniment desfășurat în București, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie mai multe noutăți. Astfel, vinurile companiei sunt prezentate sub o nouă înfățișare, în sensul că sticlele din gama premium a vinurilor Casei Panciu au trecut printr-un proces de rebrendare. Casa Panciu – Crama Natura a venit la [...]
Producătorul de lactate Lactag (simbol bursier LACT) a intrat în insolvență la propria cerere la mai puțin de o lună după ce și-a cerut insolvența. conform unui anunț de pe bursă.   Administrator judiciar a fost numit Casa de Insolvență Transilvania Filiala București (CITR). Creditorii au la dispoziție zece zile de la primirea notificării pentru a depune opozițiile privind deschiderea procedurii, iar până la 29 martie trebuie să înregistreze declarațiile d [...]
Ambalarea în atmosferă modificată prinde tot mai mult teren, mulți dintre procesatorii de carne optând pentru investiția în astfel de sisteme care măresc termenul de valabilitate al produselor. Recent Packing Equipment Sales a pus în vânzare astfel de echipamente produse de Venturi MAP Gas Flushing Technology , echipamente proiectate având la bază conceptul de convenience. MAP High Speed este mașina complet automatizată, asigurând o [...]
Băuturile carbogazoase Coca-Cola, vodca Absolut, berea Bud Light sunt doar câteva din produsele încadrate la categoria bunurilor de larg consum cu perioadă se stocare redusă care au fost comercializate, în ultimii ani, cu etichete unice. Tehnicile utilizate pentru realizarea etichetelor sunt din cele mai diverse: serigrafie, tipar digital și altele. Recent, marca Cow, din cadrul grupului Strauss-Elite, a lansat pe piață un milion de tablete de ciocolată cu etichete [...]
Cris-Tim, una dintre cele mai mari companii de procesare a cărnii din România, a devenit Partener Premium al Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2017, eveniment care se va desfășura în zilele de 25 și 26 mai la Hotel Alpin, din Poiana Brașov. Compania va fi reprezentată de domnul Președinte Radu Timiș, acela care conduce Grupul de firme Cris-Tim, precum și Asociația Română a Cărnii. În această calitate, de [...]
România a primit anul trecut 2,2 mi­lioane de turiști străini, de cinci ori mai puțini decât Cehia și de aproape opt ori mai puțini decât Polonia, potrivit celui mai recent raport al Organizației Mondiale a Turismului. România este de altfel codașa clasa­mentului european la numărul de turiști primiți și la încasări, în timp ce alte state din regiune au reușit să se dezvolte prin specializare. Astfel, Ungaria și Cehia sunt campioane la turismul d [...]
Publicația infoALIMENT Magazin, editată de Agenția infoGROUP, va participa la Târgul Indagra, precum și la Salonul Indagra Food, care vor avea loc la Centrul Expozițional Romexpo, în perioada 28 octombrie-1 noiembrie 2015. Cu această ocazie, echipa redacțională va intra în dialog cu vizitatorii, prezetându-le principalele programe editoriale, planurile de viitor, tematicile care vor fi în atenția editorială în anul 2016 [...]
Importurile de ciocolată și alte preparate alimentare ce conțin cacao au ajuns anul trecut la 46 de milioane de kilograme (echivalentul a 46 mld. tablete de ciocolată de 100 de grame), în creștere cu 56% față de 2008, ultimul an de boom economic, arată o analiză a ZF pe baza datelor furnizate de Institutul Național de Statistică (INS).  Valoarea totală a importurilor de ciocolată s-a cifrat anul trecut la circa 145 de milioane de euro. Pe de altă parte, puținele fabrici de ciocolată [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN