Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Sectorul produselor bio devine din ce în ce mai important pentru marile lanțuri de retail prezente în România, după cum o dovedește și prezența Selgros și Carrefour în cadrul secțiunii de produse bio, la Expoziția internațională INDAGRA 2014, desfășurată la București, în perioada 29 octombrie-2 noiembrie.


Carrefour, primul retailer care a introdus în gamă produsele BIO ROMÂNIA (fabricate în România) arată în materialele de prezentare distribuite în perioada expoziției că această orientare a companiei urmărește consolidarea business-urilor locale, dezvoltarea economică regională, crearea de locuri de muncă, reducerea poluării datorită scurtării distanței de transport a materiilor prime și a produselor finale și reducerea costurilor pentru consumatorul final. Totodată, Carrefour își propune prioritizarea parteneriatelor cu producătorii români prin aprovizionarea locală cu fructe și legume, dar și cu produse tradiționale, specifice fiecărei regiuni.


În același timp, Selgros a anunțat în cadrul acceluiași eveniment listarea a 40 noi produse precum și o nouă abordare în  relația cu clienții săi, în sensul regândirii spațiului de vânzare în magazinele sale (Selgros Băneasa fiind primul magazin din rețea care a adoptat noua organizare a spațiului de vânzare) și al apropierii mai mari de consumatorul final  (prin eliberarea de legitimații pe bază de buletin/card de identitate).

Alte articole recomandate:

(Comunicat) Cu ocazia întâlnirii de lucru dintre președintele ANSVSA, Vladimir Mănăstireanu și Ion Sula, directorul general al ANSA, unul dintre subiectele abordate a fost identificarea modalităților prin care  ANSVSA poate sprijini Republica Moldova în eforturile de a-și promova produsele alimentare autohtone și de a  stabili noi relații comerciale. În contextul acțiunilor întreprinse de România de a susține Republica Moldova pe parcursul [...]
Doua branduri romanesti vor sa revina in competitia pentru un loc fruntas in clasamentelor celor mai puternice branduri de pe piata energizantelor, o piata inca dinamica, dar in care ritmul de crestere s-a mai domolit fata de anii trecuti, informează Modern Buyer. Este vorba de Giusto Elektrik si Golden Horse, din portofoliul companiilor Romaqua, respectiv Rio Bucovina, branduri foarte putin sustinute in ultima perioada. Ambii producatori revin pe rafturile IKA, acolo unde  batalia s [...]
Expo-Conferința Internațională Meat & Milk 2014, ”Finanțare, Optimizare, Parteneriat-Factori care pot genera plus-valoare într-o piață globalizată”, din zilele de 11 și 12 iunie, la Hotel Hilton din Sibiu, va marca debutul campaniei inițiată de infoALIMENT și destinată în egală măsură procesatorilor și consumatorilor, intitulată ”Hrănește-te cuMINTE, alege [...]
Indicele prețurilor produselor alimentare la nivel mondial, elaborat de Organizația Națiunilor Unite pentru Alimentație și Agricultură (FAO), a scăzut în mai, pentru a doua lună consecutiv, deoarece prețurile mai mici la produsele lactate, cereale și ulei au contracarat majorarea la cele ale zahărului și cărnii, arată datele publicate, joi, de FAO, transmite Reuters.           FAO dă lunar publicității propriul său Food Price Index, care [...]
Americanii își vor putea pregăti în curând o margherita sau o vodcă orange cu alcool pudră adăugând doar apă. Firma Lipsmark, care fabrică acest produs, a primit autorizație pentru comercializarea băuturilor alcoolice sub formă de pudră, a anunțat compania, transmite agenția de presă Belga, potrivit www.economica.net. Firma a ținut să precizeze că Palcohol va fi vândut doar celor care au vârsta legală pentru a cumpăra și consuma băuturi alcoolice - 21 de ani [...]
Potrivit monitorizărilor realizate de Modern Buyer în retailul modern, în sortimentul majorității marilor retaileri au apărut o serie de noutăti, fie că este vorba de listarea unor articole din portofoliul furnizorilor, fie apariția unor noi arome în sortimentația de mărci proprii. O apariție interesantă este Carrefour Flash Red, un nou articol în portofoliul de mărci proprii al acestui retailer. Urmând trendurile internaționale în centrul cărora se află [...]
Wall-Street.ro te invita la a doua editie a conferintei retailArena – Innovation in Retail pentru a dezbate alaturi de speakeri de top din retail, FMCG si online cele mai noi tendinte intr-o piata in care amprenta digitalului devine din ce in ce mai puternica. Ia parte la un maraton al discutiilor intre profesionisti, pe 4-6 noiembrie, la hotel Howard Johnson. 1. Lucrezi in retail sau productie de bunuri de larg consum? retailArena – Innovation in Retail iti ofera oportunitatea de [...]
(Comunicat) În perioada premergătoare Sărbătorilor Pascale, Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor, prin intermediul structurilor de control de la nivel național, a demarat controalele tematice specifice, pentru a asigura cetățenilor un comerț cu alimente sigure. Aceste acțiuni vor include toți medicii veterinari din cadrul Direcțiilor Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor (DSVSA) județene, circumscripțiilor sanitare veterinare și pentru [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN