Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Sectorul produselor bio devine din ce în ce mai important pentru marile lanțuri de retail prezente în România, după cum o dovedește și prezența Selgros și Carrefour în cadrul secțiunii de produse bio, la Expoziția internațională INDAGRA 2014, desfășurată la București, în perioada 29 octombrie-2 noiembrie.


Carrefour, primul retailer care a introdus în gamă produsele BIO ROMÂNIA (fabricate în România) arată în materialele de prezentare distribuite în perioada expoziției că această orientare a companiei urmărește consolidarea business-urilor locale, dezvoltarea economică regională, crearea de locuri de muncă, reducerea poluării datorită scurtării distanței de transport a materiilor prime și a produselor finale și reducerea costurilor pentru consumatorul final. Totodată, Carrefour își propune prioritizarea parteneriatelor cu producătorii români prin aprovizionarea locală cu fructe și legume, dar și cu produse tradiționale, specifice fiecărei regiuni.


În același timp, Selgros a anunțat în cadrul acceluiași eveniment listarea a 40 noi produse precum și o nouă abordare în  relația cu clienții săi, în sensul regândirii spațiului de vânzare în magazinele sale (Selgros Băneasa fiind primul magazin din rețea care a adoptat noua organizare a spațiului de vânzare) și al apropierii mai mari de consumatorul final  (prin eliberarea de legitimații pe bază de buletin/card de identitate).

Alte articole recomandate:

Agentia V8 Interactive a creat o campanie integrata pentru clientul Staropramen, menita sa aduca conceptul de pairing beer-food in casele tuturor iubitorilor de bere si de mancare, pentru o experienta culinara completa.   Experienta agentiei in bucataria lui Chef Foa a inceput odata cu filmarea si difuzarea unui spot TV de brand, un sneak peek in care Chef Foa abordeaza 4 stiluri de cooking si lifestyle diferite, adaptate celor 4 sortimente de Staropramen: f [...]
Miercuri, 21 octombrie 2015, la etajul 2 din Mega Mall, a avut loc lansarea cafenelei Kaffe-In. Lansarea s-a desfășurat într-o atmosferă relaxată, la eveniment participând jurnaliștii și blogerii interesați de domeniile: artă culinară, HORECA, lifestyle și timp liber.   În cadrul evenimentului, participanții au avut posibilitatea să testeze preparatele culinare din meniu, în timp ce degustarea de cafea din cadrul evenimentului a cuprins prezentarea mai multor [...]
Un român cheltuie în medie 3 euro la o ședință de cumpărături, de două ori mai puțin decât un ungur sau un polonez și de zece ori mai puțin decât un francez. Prin comparație cu francezii însă, românii merg la cumpărături mai des, o dată la două zile, față de o dată la trei-patru zile în cazul locuitorilor din Hexagon. „Principalul motiv pentru care românii cheltuie atât de puțin atunci când merg la cumpărături prin comparație cu [...]
Oamenii legii, insotiti de inspectori de la Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Ilfov, au descins, joi, la sediul unde functiona o brutarie. Politistii din Ilfov au constatat o serie de nereguli, pentru care au aplicat amenzi de  2.000 de lei. Mai mult, pentru ca fabrica de paine din Glina ar fi produs si comercializat produse de panificatie in conditiile in care, sustin oamenii legii, nu ar fi avut autorizatie sanitar-veterinara, brutaria a fost inchisa. D [...]
După doi ani în care a luat o pauză de la rolul de antreprenor, cu care a cochetat încă de la 15 ani, lucrând în domenii precum distribuție sau cel imobiliar, Bogdan David a decis anul acesta să parieze pe un tip de business încă la început pe piața din România – conceptul de „coffee to go“. Împreună cu Raluca Pohrib, fostă corporatistă, dar și antreprenoare, a deschis prima locație a brandului Bicicleta Bio, o minicafenea p [...]
În Bruxelles, magazinele de ciocolată sunt la fel de comune precum minimarketurile de cartier de la noi. Cu vitrine mari, unde produsele tronează mai ceva ca aurul și diamantele în rafturile unui bijutier, business-ul cu ciocolată în capitala belgiană este o provocare din punct de vedere al vizibilității și al diferențierii. Și totuși, printre multitudinea de opțiuni, Zaabär se distinge prin simplitate și prin faptul că [...]
"Dezvoltarea tehnologiilor avansate de congelare au permis conservarea eficientă a valorii nutritive a fructelor și legumelor pentru perioade mai lungi, au redus pierderile materiale și au avut ca rezultat mărirea termenul de valabilitate a produsului. Toți acești factori au impulsionat popularitatea fructelor și legumelor congelate în rândul consumatorilor. Având în vedere, mediul dinamic și competitiv din piață, inovarea de produ [...]
Marile rețele de magazine se apropie de limita expansiunii organice, în condițiile în care, per ansamblu, planurile acestora prevăd tot mai puține inaugurări de la un an la altul. Pe de altă parte, focusul pe preț și intensificarea competiției cer renunțarea la locații neprofitabile, astfel că vom asista în continuare atât la închideri de magazine, cât și la tranzacții noi care vor diminua numărul retailerilor [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN