Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Sectorul produselor bio devine din ce în ce mai important pentru marile lanțuri de retail prezente în România, după cum o dovedește și prezența Selgros și Carrefour în cadrul secțiunii de produse bio, la Expoziția internațională INDAGRA 2014, desfășurată la București, în perioada 29 octombrie-2 noiembrie.


Carrefour, primul retailer care a introdus în gamă produsele BIO ROMÂNIA (fabricate în România) arată în materialele de prezentare distribuite în perioada expoziției că această orientare a companiei urmărește consolidarea business-urilor locale, dezvoltarea economică regională, crearea de locuri de muncă, reducerea poluării datorită scurtării distanței de transport a materiilor prime și a produselor finale și reducerea costurilor pentru consumatorul final. Totodată, Carrefour își propune prioritizarea parteneriatelor cu producătorii români prin aprovizionarea locală cu fructe și legume, dar și cu produse tradiționale, specifice fiecărei regiuni.


În același timp, Selgros a anunțat în cadrul acceluiași eveniment listarea a 40 noi produse precum și o nouă abordare în  relația cu clienții săi, în sensul regândirii spațiului de vânzare în magazinele sale (Selgros Băneasa fiind primul magazin din rețea care a adoptat noua organizare a spațiului de vânzare) și al apropierii mai mari de consumatorul final  (prin eliberarea de legitimații pe bază de buletin/card de identitate).

Alte articole recomandate:

Mondelez România, importatorul unor branduri precum Milka sau Poiana- care se produce în Bulgaria-, a trecut pe prima poziție în topul celor mai mari jucători de pe piața dulciurilor și a cafelei în funcție de vânzările totale, depășind Nestlé, companie care are în portofoliu branduri precum Joe sau Nescafé, arată o analiză a ZF pe baza datelor de la mfinante.ro. Compania a avut anul trecut o creștere de aproape 13% a cifrei de afaceri, [...]
(Agerpres) România poate deveni un mare exportator de hrană bio și tradițională dacă se aplică TVA zero la produsele ecologice, acestea devenind și mai accesibile pentru români, afirmă Dan Matei Agathon, președintele Federației Patronatelor din Turism și Servicii (FPTS). ‘Federația Patronatelor din Turism și Servicii susține inițiativa Asociației Operatorilor din Agricultură Ecologică ’Bio-România’ de a obține TVA redus la alimentele bio, [...]
În Bruxelles, magazinele de ciocolată sunt la fel de comune precum minimarketurile de cartier de la noi. Cu vitrine mari, unde produsele tronează mai ceva ca aurul și diamantele în rafturile unui bijutier, business-ul cu ciocolată în capitala belgiană este o provocare din punct de vedere al vizibilității și al diferențierii. Și totuși, printre multitudinea de opțiuni, Zaabär se distinge prin simplitate și prin faptul că [...]
Conform Food&Drink Technology, una din piesele legislative in special face companiile alimentare sa caute consultanta. Reg 1169 privind informarea consumatorilor (FIC) a intrat in vigoare in 2011 si a introdus schimbari care inseamna ca aproape fiecare eticheta de alimente sau bauturi va avea nevoie de o revizie majora inainte de sfarsitul lui 2014. Stim acum care sunt cerintele privind schimbarea etichetelor alimentelor si presiunea este pe conformarea la timp. Nicio surpriza- intr-o zona [...]
Comerțul tradițional mai număra la finalul anului trecut 54.000 de mici ma­ga­zine, cu afaceri de 33,3 mld. lei, cu aproa­pe 20.000 de unități mai puțin de­cât în 2008. În aceeași perioadă, cifra de afa­ceri a comerțului tradițional a scă­zut cu circa 8 mld. lei, potrivit cal­cu­le­lor ZF pe baza datelor oferite de compa­nia de cercetare Euromonitor.   La polul opus, retailerii inter­na­țio­nali și-au extins rețelel [...]
Compania Novita Impex din Satu Mare, care produce paste făinoase, deținută de antreprenoarea Margareta Ardelean, a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 4,8 milioane lei, în creștere cu 60% față de anul pre­cedent, vânzări totale re­zul­­tate din pro­duc­ț­ia și comer­cializarea a 700 de tone de pa­s­te.  „Brandul nou cu denumire maghiară - Szatmari -  ne-a propulsat vânzările în 2016 față de [...]
Publicația infoALIMENT Magazin, editată de Agenția infoGROUP, va participa la Târgul Indagra, precum și la Salonul Indagra Food, care vor avea loc la Centrul Expozițional Romexpo, în perioada 28 octombrie-1 noiembrie 2015. Cu această ocazie, echipa redacțională va intra în dialog cu vizitatorii, prezetându-le principalele programe editoriale, planurile de viitor, tematicile care vor fi în atenția editorială în anul 2016 [...]
(Mdeiafax) Britanicii au desemnat un whisky single malt, produs din orz germinat la o singura distilerie, din Japonia ca fiind cel mai bun din lume. Prestigiosul ghid britanic "Jim Murray's Whisky Bible" ("Biblia whisky-ului lui Jim Murray", n.r.) a desemnat, in premiera, un whisky produs in Japonia drept cel mai bun din lume. Yamazaki Single Malt Sherry Cask 2013 a fost descris ca fiind "consistent, sec, dar rotund ca o minge de biliard" de ghidul britanic, ce [...]

 

Living fresh
meatmilk
indagra
indagra food
testo
infoALIMENT MAGAZIN