Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

 


Florin Mitocaru, de profesie medic specialist de medicină internă, a dezvoltat un producător de ceaiuri și suplimente alimentare – Alevia din Fălticeni (județul Suceava) – care are în prezent în portofoliu 120 de suplimente alimentare și 60 de sortimente de ceaiuri, informeaza ZF.


Producătorul care în 2008 avea afaceri de 1,6 mil. euro și doar 46 de angajați a ajuns anul trecut la peste 130 de salariați și se pregătește pentru o cifră de afaceri de 5 mil. euro în acest an, în timp ce pentru 2015 compania și-a stabilit o țintă de 6 milioane de euro. „Cred că piața va rămâne pe stagnare și în următori ani, ceea ce încercăm este să creștem peste trendul pieței. (…) La noi piața nu este încă așezată și nu și-a atins potențialul, în țările vestice piața e de zece ori mai mare“, a spus Florin Mitocaru, directorul general al companiei.  El deține și 75% din titlurile companiei. Partenerul său este Alexandru-Nicolae Mitocaru, care are 25% din acțiunile companiei, arată datele de la Registrul Comerțului.


De profesie medic, Mitocaru a urmat însă și o facultate de management, Open University din Marea Britanie, dar spune că profesia de medic i-a ghidat multe dintre deciziile pe care le-a luat în cadrul Alevia, compania care activează în prezent pe o piață de peste 200 mil. euro, partenerii principali ai Alevia fiind farmaciile și magazinele naturiste.


Compania a trecut fără scăderi prin criză și a terminat fiecare an pe profit, anul trecut marja urcând la 17%. „Presiunea cea mare există pe menținerea unui preț bun la vânzarea produselor în farmacii. Strategia noastră este axată pe marjă de profit mică per unitate de produs și rulaj mare al produselor“, a mai spus Florin Mitocaru.

Alte articole recomandate:

(Agerpres) La fel ca in alte zone ale tarii, producătorii din Satu Mare au reușit să-și reatesteze tradițional, după noile reglementări, doar 16 produse, în vreme ce pe vechea legislație numărul produselor tradiționale din județ era de 300. Printre produsele tradiționale reatestate se numără: cârnații, toba, șunca, slănina, kaiserul, pâinea albă, pâinea neagră, pogace de mălai, pâine de mălai și brânzoici. Ioan Pop, președintele Asociației Producătorilor de [...]
Directorul general al FAO, José Graziano da Silva, a făcut apel pentru sisteme alimentare mai sănătoase și mai durabile, și a spus că agroecologia poate contribui la o astfel de transformare. José Graziano da Silva a făcut acest apel în timpul alocuțiunii de deschidere la cel de-al doilea Simpozion Internațional pe Agroecologie desfășurat la Roma (3-5 aprilie). El a spus că majoritatea producției de alimente se bazează pe sisteme de [...]
Maresi Foodbroker intră pe piața bio cu trei sortimente de gelato ecologic, marca G7 Gelati. Panna, Crema și Cacao sunt trei gelato obținute pe baza unor rețete tradiționale italiene și conțin doar ingrediente ecologice. Panna este un produs din 42% frișcă și lapte bio, ingrediente 100% organice. Sortimentul Crema conține, alături de lapte și frișcă (40%), 4% gălbenuș de ou, iar  Cacao este un produs care conține 8% [...]
Horia Stoian: Cu o evoluție impresionantă din punct de vedere a cererii de pe piața românească, produsele eco se impun din ce în ce mai mult. Îmbunătățirea și menținerea sănătății organismului sunt principalii factori pentru care aceste produse alimentare sunt consumate. La polul opus, prețul ridicat al acestora reprezintă cauza temperării tendințelor de dezvoltare a acestui segment de afacere. Colaborare interministerială După cum se cunoaște, scopul principal care este [...]
Desi se afla la prima participare la BioFach, firma Sonimpex Topoloveni a reusit, deja, sa demareze discutiile pentru deschiderea unor linii de export in Germania si Malaiezia. Obiectul exporturilor il va face Magiunul de Topoloveni-Sonimpex, care este prezentat la staduri in doua variante de ambalare: in borcane de 225 de grame, precum si in borcane de 30 de grame, aaceasta varianta fiind propuse sectorului de HoReCa.   Doamna Iulia Enache, de la serviciul de Marketing al firme [...]
(Comunicat) Românii au început să consume mai multă miere ecologică față de ani precedenți, dar sunt încă departe de a atinge cotele de consum din alte țări, susțin reprezentanții federației de profil ROMAPIS. Conform acestora, cosumul de miere convențională rămâne scăzut în România, la 600-700 grame de miere/an, ceea ce însemnă de 2-3 ori mai puțin decât în țările mai prospere. Din cele 24.000 [...]
Marian Radu împreună cu soția sa Claudia și cu alți patru prieteni - Valentin Marcu, Mihaela Cristea, Gabriel Desculțu și Radu Desculțu - au investit circa 60.000 de euro pentru dezvoltarea unei afaceri în agricultura bio sub brandul Tomatina. Ei au mizat exclusiv pe distribuția și comercializarea legumelor în mediul online - magazin online, aplicație mobilă și magazin pe Facebook, datorită costurilor mai mici decât în cazul unui magazin tradițional și reducer [...]
Fructe și sucuri ecologice vor fi produse la una din cele mai mari plantații de mere din Bihor, aflate la în apropierea graniței cu Ungaria, în comuna Cheresig. Livada de la Cheresig are o suprafață de de 20 de hectare, iar producția anuală este de peste 300 de tone de mere. Firma care deține livada a obținut recent Certificatul de Conformitate Ecologică, astfel că din toamna acestui an, merele recoltate și sucul obținut vor fi certificate ecologic. Proprietarul fermei, Constantin [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN