Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

 


Florin Mitocaru, de profesie medic specialist de medicină internă, a dezvoltat un producător de ceaiuri și suplimente alimentare – Alevia din Fălticeni (județul Suceava) – care are în prezent în portofoliu 120 de suplimente alimentare și 60 de sortimente de ceaiuri, informeaza ZF.


Producătorul care în 2008 avea afaceri de 1,6 mil. euro și doar 46 de angajați a ajuns anul trecut la peste 130 de salariați și se pregătește pentru o cifră de afaceri de 5 mil. euro în acest an, în timp ce pentru 2015 compania și-a stabilit o țintă de 6 milioane de euro. „Cred că piața va rămâne pe stagnare și în următori ani, ceea ce încercăm este să creștem peste trendul pieței. (…) La noi piața nu este încă așezată și nu și-a atins potențialul, în țările vestice piața e de zece ori mai mare“, a spus Florin Mitocaru, directorul general al companiei.  El deține și 75% din titlurile companiei. Partenerul său este Alexandru-Nicolae Mitocaru, care are 25% din acțiunile companiei, arată datele de la Registrul Comerțului.


De profesie medic, Mitocaru a urmat însă și o facultate de management, Open University din Marea Britanie, dar spune că profesia de medic i-a ghidat multe dintre deciziile pe care le-a luat în cadrul Alevia, compania care activează în prezent pe o piață de peste 200 mil. euro, partenerii principali ai Alevia fiind farmaciile și magazinele naturiste.


Compania a trecut fără scăderi prin criză și a terminat fiecare an pe profit, anul trecut marja urcând la 17%. „Presiunea cea mare există pe menținerea unui preț bun la vânzarea produselor în farmacii. Strategia noastră este axată pe marjă de profit mică per unitate de produs și rulaj mare al produselor“, a mai spus Florin Mitocaru.

Alte articole recomandate:

Magiunul din prune Topoloveni, șofranul și brânza grecească vor fi promovate împreună în Orientul Mijlociu și SUA cu ajutorul unui program european pentru promovarea produselor agricole, în valoare totală de 3,84 milioane de euro, bugetul stabilit pentru producătorul român Sonimpex Topoloveni fiind de 544.204 euro, scrie Agerpres, remis de Income Magazine.   Potrivit unui comunicat al Sonimpex, Comisia Europeană a aprobat programul d [...]
Autoritățile vor să curețe piața de produse contrafăcute și vândute ca tradiționale, însă eforturile sunt în zadar, dacă rețetele nu vor fi standardizate, informează Evenimentul Zilei.   România e plină de produse vândute ca fiind tradiționale, însă chiar și autoritățile sunt de acord că nu toate cele 4.400 de produse atestate chiar sunt făcute ca pe vremea bunicilor. De aceea, Ministerul Agriculturii a pus în dezbatere publică un ordin care va [...]
Compania Monini si-a extins portofoliul cu un produs nou, conceput special pentru copii. Mini Monini este primul ulei de masline extra virgin BIO, anunta compania intr-un comunicat, remis de Magazin Progresiv.  Uleiul de masline Mini Monini poate fi folosit pentru gatit, dar este recomandat si pentru  hidratarea pielii sensibile a sugarilor si a copiilor.   Mini Monini este  produs din masline organice, iar intregul proces de productie este certificat de catre Institutul [...]
Ioan Tătăran, cel mai mare crescător de porci Mangalița din România a reușit să își reatesteze patru specialități ca produse tradiționale, conform noilor norme. Cârnații de casă Tătăran, jambonul afumat Tătăran, slănina afumată Tătăran și caltaboșul Tătăran, toate produse de către Ioan Tătăran au fost înregistrate ca produse tradiționale conform noilor norme. Porcul de Mangalița, cândva o rasă foarte răspândită în zona Transilvaniei, pare să f [...]
Lista oficiala a produselor alimentare traditionale acreditate pana la data de 30 noiembrie a fost publicata pe site-ul MADR si transmisa spre publicare la Monitorul Oficial, urmand ca ea sa devina operabila la 30 de zile de la data publicarii. Din pacate, data va depasi perioada Sarbatorilor de Iarna, cand firmele care se regasesc in tabelul oficial ar fi putut profita din plin de perioada de varf a vanzarilor. Dar, mai bine mai tarziu, decat niciodata, tinand cont de faptul ca p [...]
Firma “ Ghitta” a deschis de curand magazine in care comercializeaza produse traditionale romanesti in trei mari orase din Europa. “Avand in vedere faptul ca tot mai multi romani pleaca in strainatatefirma noastra sa gandit sa le ofere mancare ca la mama acasa. Asa ca am deschis magazine in cele mai importante orase ale Europei, acestea fiind Bruxelles (Belgia), Rosny sous Bois (Franta – Paris), Torino (Italia). Deoarece ne-am [...]
În timp ce tot mai mulți apicultori sunt convinși că profitul poate fi asigurat doar din exporturi, un clujean a investit o mică avere pentru a crea un brand românesc cu care să cucerească iubitorii de miere din România. Ciprian Beu are 37 de ani și, după 10 ani activați în domeniul IT, a decis să investească 500.000 de euro în produsele apicole marca Prisaca Transilvană.   Anul ce se încheie a însemnat primul magazin [...]
Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) a atestat până în prezent 110 produse tradiționale, dar a respins alte 119 documentații pentru că nu îndeplineau condițiile noii legislații din domeniu, a declarat Viorel Morărescu, director general în MADR. “Avem 110 atestate acordate unui număr de 50 de producători tradiționali și încă 21 de dosare care sunt în lucru. Pe de alte parte, am respins alte 119 documentații pentru că nu îndeplineau [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN