Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

 


Florin Mitocaru, de profesie medic specialist de medicină internă, a dezvoltat un producător de ceaiuri și suplimente alimentare – Alevia din Fălticeni (județul Suceava) – care are în prezent în portofoliu 120 de suplimente alimentare și 60 de sortimente de ceaiuri, informeaza ZF.


Producătorul care în 2008 avea afaceri de 1,6 mil. euro și doar 46 de angajați a ajuns anul trecut la peste 130 de salariați și se pregătește pentru o cifră de afaceri de 5 mil. euro în acest an, în timp ce pentru 2015 compania și-a stabilit o țintă de 6 milioane de euro. „Cred că piața va rămâne pe stagnare și în următori ani, ceea ce încercăm este să creștem peste trendul pieței. (…) La noi piața nu este încă așezată și nu și-a atins potențialul, în țările vestice piața e de zece ori mai mare“, a spus Florin Mitocaru, directorul general al companiei.  El deține și 75% din titlurile companiei. Partenerul său este Alexandru-Nicolae Mitocaru, care are 25% din acțiunile companiei, arată datele de la Registrul Comerțului.


De profesie medic, Mitocaru a urmat însă și o facultate de management, Open University din Marea Britanie, dar spune că profesia de medic i-a ghidat multe dintre deciziile pe care le-a luat în cadrul Alevia, compania care activează în prezent pe o piață de peste 200 mil. euro, partenerii principali ai Alevia fiind farmaciile și magazinele naturiste.


Compania a trecut fără scăderi prin criză și a terminat fiecare an pe profit, anul trecut marja urcând la 17%. „Presiunea cea mare există pe menținerea unui preț bun la vânzarea produselor în farmacii. Strategia noastră este axată pe marjă de profit mică per unitate de produs și rulaj mare al produselor“, a mai spus Florin Mitocaru.

Alte articole recomandate:

Omul de afaceri Ion Lazăr, care controlează cel mai mare transportator de pe piața locală, vrea să investească în culturi de fructe ecologice, planurile incluzând și o fabrică de prelucrare a acestora, informeaza Ziarul Financiar. „Vrem fructe ecologice, de la prune, cireșe, vișine, dar și ciuperci de pădure. Momentan am construit platforma în care am investit aproximativ 1 milion de euro, iar în viitor încercăm să atragem fonduri europene și să facem o [...]
  (Comunicat) Olympus, unul dintre cei mai mari producători de lactate din România, își extinde gama de lactate bio și lansează Olympus Lapte Bio de Consum, primul lapte organic de consum, produs local. Fabricat la Hălchiu, județul Brașov, Olympus Lapte Bio de Consum provine 100% de la ferme bio locale, unde animalele sunt hrănite si crescute conform standardelor înalte impuse de către organismele internaționale și naționale d [...]
Laurul Arad, cel mai mare pro­ducător de siropuri, spe­ră la un contract cu un mare retailer european care i-ar aduce prezența în 800 de magazine pen­tru a atenua din efectele insol­venței.  „Laurul este singurul brand pe care îl mai producem și este motorul fabricii. În prezent exporturile reprezintă circa 2-3% din cifra de afaceri. Exportăm în Belgia, Italia și Spania, acolo unde sunt comunități mari de români“, a declara [...]
Lista oficiala a produselor alimentare traditionale acreditate pana la data de 30 noiembrie a fost publicata pe site-ul MADR si transmisa spre publicare la Monitorul Oficial, urmand ca ea sa devina operabila la 30 de zile de la data publicarii. Din pacate, data va depasi perioada Sarbatorilor de Iarna, cand firmele care se regasesc in tabelul oficial ar fi putut profita din plin de perioada de varf a vanzarilor. Dar, mai bine mai tarziu, decat niciodata, tinand cont de faptul ca p [...]
Ministru Vâlcov anunta scaderea TVA la produsele bio Ministrul delegat pentru Buget, Darius Vâlcov a anunțat că în proiectul de buget pe 2015 este propusă scăderea TVA de la 24% la 9% la produsele bio, arătând că în buget ”mai sunt și alte surprize extrem de plăcute”.   Vâlcov a precizat că proiectul de buget pe 2015 este finalizat, dar urmează negocierile cu FMI și nu sunt cuprinse niciun fel de creșteri de taxe și impozite, ci dimpotrivă [...]
Alexandru Peligrad:   Dacă vorbim de exporturile de sucuri ale României, vorbim în special de exportul de suc de mere, în condițiile în care, în 2011 spre exemplu, acesta a avut o pondere valorică de circa 91% în totalul exporturilor de sucuri ale României, cu o valoare de 10,7 milioane de euro, dintr-un total al exporturilor de sucuri de fructe și legume de 11,8 milioane de euro.   Pe trend ascendent   Deși [...]
Reteaua Ki-Life a deschis, în luna februarie, un nou magazin specializat în produse naturiste și bio, a doua unitate comercială Ki-Life Natural a rețelei din Capitală. Magazinul este situat pe strada C.A.Rosetti, nr.14-16 și are o suprafață de vânzare de aproximativ 50 de mp.  Compania, deținută de Vlad și Cristina Cuza, mai operează un magazin specializat în produse alimentare și nealimentare naturiste și ecologice în zona Pieței Amzei de aproximativ 11 ani. [...]
Lanțul german de hipermarketuri Kaufland, liderul pieței locale de comerț, a lansat două mărci proprii – K-Bio și K-Take – dedicate produselor bio și respectiv vegetariene. Sub cele două mărci sunt realizate peste 70 de produse ecologice, vegetariene și vegane, potrivit oficialilor comapniei. Compania are mai multe mărci private, cea mai importantă fiind K-Classic. Avanatajul acestor produse este faptul că au un preț cu până la 30% mai mic decât cele de brand. Produsele [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN