Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

 


Florin Mitocaru, de profesie medic specialist de medicină internă, a dezvoltat un producător de ceaiuri și suplimente alimentare – Alevia din Fălticeni (județul Suceava) – care are în prezent în portofoliu 120 de suplimente alimentare și 60 de sortimente de ceaiuri, informeaza ZF.


Producătorul care în 2008 avea afaceri de 1,6 mil. euro și doar 46 de angajați a ajuns anul trecut la peste 130 de salariați și se pregătește pentru o cifră de afaceri de 5 mil. euro în acest an, în timp ce pentru 2015 compania și-a stabilit o țintă de 6 milioane de euro. „Cred că piața va rămâne pe stagnare și în următori ani, ceea ce încercăm este să creștem peste trendul pieței. (…) La noi piața nu este încă așezată și nu și-a atins potențialul, în țările vestice piața e de zece ori mai mare“, a spus Florin Mitocaru, directorul general al companiei.  El deține și 75% din titlurile companiei. Partenerul său este Alexandru-Nicolae Mitocaru, care are 25% din acțiunile companiei, arată datele de la Registrul Comerțului.


De profesie medic, Mitocaru a urmat însă și o facultate de management, Open University din Marea Britanie, dar spune că profesia de medic i-a ghidat multe dintre deciziile pe care le-a luat în cadrul Alevia, compania care activează în prezent pe o piață de peste 200 mil. euro, partenerii principali ai Alevia fiind farmaciile și magazinele naturiste.


Compania a trecut fără scăderi prin criză și a terminat fiecare an pe profit, anul trecut marja urcând la 17%. „Presiunea cea mare există pe menținerea unui preț bun la vânzarea produselor în farmacii. Strategia noastră este axată pe marjă de profit mică per unitate de produs și rulaj mare al produselor“, a mai spus Florin Mitocaru.

Alte articole recomandate:

Oana Belu controlează Domeniile Ostrov, firmă care a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 19 milioane de lei, în creștere cu circa 20% față de perioada similară a anului trecut, însemnând 7,5 milioane de litri de vin. Domeniile Ostrov reprezintă brandul umbrelă sub care se comercializează gamele de vinuri ale podgoriei Ostrov, care se întinde pe 1.300 de hectare. Alături de podgoria de viță de vie compania mai deține aproape 500 de hectare de pom [...]
(Autor: Maria Demetriad)  Pe plan mondial, dezvoltarea producției de alimente din categoria ”Nutria” a luat o amploare extraordinară. România, însă, este total repetentă la această ”materie”, din două mari cauze: Pe de o parte, este mult mai comod să fii importator și distribuitor; pe de altă parte, controversele legate de această categorie de produse alimentare, dar și investițiile și responsabilitatea deosebită pe care le [...]
Compania Monini si-a extins portofoliul cu un produs nou, conceput special pentru copii. Mini Monini este primul ulei de masline extra virgin BIO, anunta compania intr-un comunicat, remis de Magazin Progresiv.  Uleiul de masline Mini Monini poate fi folosit pentru gatit, dar este recomandat si pentru  hidratarea pielii sensibile a sugarilor si a copiilor.   Mini Monini este  produs din masline organice, iar intregul proces de productie este certificat de catre Institutul [...]
Pe o piață invadată de falsuri și de tot felul…de artificii, pălinca de Bihor Trămuța este ca o oază într-un deșert, iar dacă iei înghițitură mai hotărâtă, tăria are puterea să te binedispună pentru o zi întreaga. Așa i s-a întâmplat la ”Săptămâna verde” și ministrului german al agriculturii Dr. Hans-Peter Friedrich care, după ce a ciocnit un păhărel din licoarea adusă la Munchen de Florin [...]
Povestea celor două familii de tineri care au lăsat viața de la oraș pentru a se dedica unei ferme  din apropierea Capitalei a reușit să mai adune un succes. Pe pagina de Facebook a deja brandului ”Coșul de legume”, deținătorii micii afaceri din agribusiness au anunțat că au devenit furnizori pentru producătorul de gustări sănătoase – FruFru. Acesta din urmă are mai multe puncte de vânzare în Capitală, iar produsele sale [...]
Alimentele ecologice nu se gasesc decat in cantitati infime pe rafturile marilor retele de magazine din Romania. Mai mult decat atat, in privinta legumelor si fructelor eco, acestea lipsesc cu desavarsire, se arata intr-o analiza de piata efectuata de World Wide FFund for Nature. Niciunul dintre retailerii importanți din România nu comercializează fructe și legume autohtone ecologice, iar pe rafturile supermarketurilor și hipermarketurilor se găsește un singur brand de lapte ecologic, [...]
(Comunicat) Superfood Company, unul dintre cei mai mari importatori și distribuitori de produse pentru copii mici, estimează o majorare de 5% pe segmentul produselor alimentare ecologice destinate copiilor de până la 3 ani. Valoarea totală a pieței alimentelor ecologice pentru sugari și copii mici se situează în prezent în jurul a 7,5 milioane de euro, conform estimărilor reprezentanților companiei. Superfood Company face parte dintre jucă [...]
 Premierul Victor Ponta consideră că marea problemă în sectorul de legume și fructe din România este de a proteja producătorii fiscalizați, în condițiile în care din afara UE vin cantități semnificative de astfel de produse cu evaziune fiscală. În plus, premierul consideră că agricultura tradițională și produsele bio trebuie susținute pentru că pot reprezenta un brand de țară.           'Problema noastră este de [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN