Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Pe toată perioada târgului INDAGRA (29 octombrie – 2 noiembrie 2014), ce are loc la Romexpo, în București, Organizația Somelierilor din România organizează între orele 12.00-13.00, 14.30-15.30 și 16.30-17.30, cursuri de degustare de vinuri. Cursurile se țin în cadrul pavilionului central (Pavilionul A) la standul D302. 


În cadrul acestor cursuri se predau noțiuni despre vinuri, caracteristicile acestora, modul în care vinurile trebuie combinate cu mâncăruri și felul în care acestea se degustă. ”Încercăm să transmitem cultura aceasta, a vinului în rândul consumatorilor, pentru a-l face pe client să înțeleagă ce-i cu băutura asta și cum trebuie utilizată,” a declarat pentru Infoaliment Marian Timofti, somelier și membru al Organizației Somelierilor din România.

Alte articole recomandate:

Sectorul băuturilor răcoritoare a generat in luna aprilie a acestui an aproape 2000 de aparitii in online, cu 9% mai putin ca in luna martie, si un viewership de 7.8 milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut cu 4% in presa online, insa a scazut pe bloguri&forumuri si pe retelele sociale cu 6%, respectiv 11%. Postarile cu cel mai mare succes vin din partea Cappy Romania si Mountain Dew Romania ( mai multe pe www.iqads.ro).
Potrivit Mediafax, exportatorii de vinuri din România vor rata participarea la târgul internațional , întrucât Ministerul Economiei nu a găsit o firmă care să amenajeze pavilionul și nici o soluție excepțională de finanțare și participare, potrivit Asociației Producătorilor și Exportatorilor de Vinuri.   "Ratarea se produce din cauza neprezentării la licitațiile organizate de minister a niciunei firme prestatoare și a negăsirii de către factorii de decizie a unei [...]
Selgros Cash&Carry România, unul dintre cei mai importanți operatori din comerțul românesc, a decis să ofere clienților posibilitatea de achiziționa fructe și legume la vrac. În prezent, în toate magazinele, produsele sunt expuse astfel încât clienții să își poată alege singuri și să își cântărească exact ceea ce au nevoie, în cantitățile pe care și le doresc.   Conceptul de club [...]
În sezonul limonadelor, piața citricelor primește o lovitură ”fără noimă”. Se pare că principalii importatori de citrice de pe piața internă au primit o lovitură puternică, astfel încât cantitățile de fructe au scăzut considerabil. În aceste condiții, lămâile au ajuns să coste în unele magazine chiar și 13 lei kilogramul, informeaza Agrointel. Dezvăluirea a fost făcută ieri seară de către avocatul Pavel Abraham, [...]
Berea italiana super-premium Peroni Nastro Azzurro isi continua implicarea in lumea stilului prin relansarea blogului Peroni Diario. Lansat in vara 2013, cu ocaziaRomanian Design Week - Inspired by Peroni, cand brandul aniversa 50 de ani, Diario este un proiect editorial high-quality, care are deja aproximativ 50.000 de vizitatori unici.  Continutul Peroni Diario este bazat pe experienta nemediata, pe opinii, reportaje si interviuri cu oamenii din spatele celor mai provocatoare idei. [...]
Prigat anunta introducerea pe piata a unor noi sortimente de sucuri cu pulpa de citrice, fara conservanti, prin intermediul unei campanii semnate Graffiti BBDO:Mea Pulpa, informeaza site-ul www.iqads.ro. Campania, care include un spot TV, comunicare in-store, prin canale de social media si actiuni de PR, promoveaza trei variante de Prigat – cu portocale, grapefruit si mandarine - disponibile in sticle de 1.5 l, care acum au si o noua forma. Perioada de desfasurare a campaniei [...]
Vânzările online de produse de băcănie (alimente și bunuri de larg consum) se vor dubla până în 2016 în cinci piețe din Europa (Marea Britanie, Franța, Germania, Elveția și Olanda), a anunțat joi firma de cercetare de piață IGD, transmite Reuters, remis de Agerpres. Marea Britanie ar urma să fie în 2016 lider european la vânzările online de produse alimentare, cu o cifră de 13,7 miliarde de euro față de 7,1 miliarde de euro în 2012, urmată de Franța [...]
Ne gândim la ciocolată ca la o tabletă drepunghiulară învelită în poleială, hârtie sau carton. Ne gândim la gustul ei, la mirosul îmbietor, la culoarea care a devenit nuanță de referință în limbajul cotidian, la textura cremoasă și la plăcerea pe care ne-o provoacă la fiecare întâlnire. Ce-ar fi dacă pe lânga toate astea, ciocolata ar avea și formă, o formă care să iasă din tiparul tabletei obișnuite? Probabil [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN