Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Prezent printre oficialii prezenți la numeroasele evenimente prilejuite de cea de-a XIX-a ediție a târgului Indagra Food, și referindu-se la tradiționala absență a marilor producători de lactate din România, la acest eveniment, domnul Dorin Cojocaru, Președinte al APRIL, a declarat special pentru revista Fabrica de Lapte:


”În mod tradițional, marii producători de lactate din România nu participă la Indagra pentru că nu au public țintă. Aici, în afară de Carrefour, lipsește retail-ul, lipsesc buyerii. Nici la SIAL nu au fost, pentru că, acolo, în general, vin doar distribuitori. Aici, nu sunt decât producătorii de lactate tradiționale, care vin mai mult pentru a face vânzare directă, lucru care nu interesează marile companii.


Pe de altă parte, bugetele pentru marketing s-au cam terminat, sunt mult diminuate, fie în urma acțiunilor de piață precedente, fie din cauze externe. Mai precis, este vorba despre pătrunderea pe piața românească a lactatelor străine, la preț de dumping. În aceste condiții, companiile de lactate au stocuri foarte mari, nevândute. Asupra acestei situații, am avertizat încă din vară, încă de la Conferința Internațională Meat & Milk.


Situația, în sectorul laptelui și al lactatelor este dramatică, în momentul de față. Fermierii sunt disperați, prețul laptelui a scăzut foarte mult, la poarta fermei. În plus, sunt anunțate noi retrageri, fiind vorba de nume foarte mari. Iar, dacă la aceste renunțări vom adăuga și iminentele lacăte care se vor pune pe porțile unităților de procesare, vom avea imaginea viitorului pentru industria românească a lactatelor: Negru!”

Alte articole recomandate:

Toneli, cel mai mare producător de ouă de consum din România cu o producție de aproximativ 1 milion de ouă pe zi, a participat la Expoziția internațională INDAGRA, eveniment desfășurat în București, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie, împreună cu McDonald`s. Firma McDonald`s a fost prezentă la INDAGRA cu un stand în care a dorit să arate consumatorilor proveniența ingredientelor folosite în produsele comercializate [...]
McDonald’s aduce războiul cafelei cu Starbucks direct în bucătăria consumatorilor. Cafeaua de la McDonald’s este unul dintre cele mai apreciate produse ale lanțului de fast-food, motiv pentru care americanii s-au gândit să o aducă și mai aproape de cumpărător, prin plasarea sa în supermarketuri, notează Quartz. Recent, McDonald’s a încheiat un parteneriat cu gigantul Kraft Foods, prin care vrea să testeze introducerea brandului propriu [...]
Profi a inaugurat al doilea magazin modular al retelei, in localitatea Baraolt, judetul Covasna. Unitatea a fost construita in doar 30 de zile si ocupa o suprafata totala de 548 mp, din care spatiul de vanzare este de 396 mp, noteaza revista Progresiv. Magazinul a fost ridicat cu ajutorul unei tehnologii noi de constructie care permite amplasarea unui magazin in orice zona si redimensionarea lui dupa puterea de cumparare a clientilor. Aceeasi tehnologie a fost utilizata si pentru ridicarea [...]
Compania Galli Gallo, cel mai mare crescător și procesator de carne de curcan din România, aflat în insolvență, așteaptă decizia instanței pentru a-și putea reorganiza business-ul. Între timp, afacerile cresc, iar compania este pe cale să intre pe noi piețe de export, noteaza Wall-Street. Compania SC Galli Gallo, cel mai mare producător și procesator de carne de curcan din România și posesoara brandului Peneș Curcanul, așteaptă decizia Instanței pentru [...]
La marginea satului Adrian din județul Satu Mare, în locul în care oamenii încă mai dețin căruțe și cresc găini și vite, se află una dintre puținele ferme de sturioni din țară. De aici va pleca spre mesele bogaților din întreaga lume celebrul caviar, acele icre negre delicioase, extrem de scumpe. Pentru o sută de grame prețul ajunge de la 50 de euro până la 500 de euro la șeici, o nimica toată pentru bogătași, [...]
Dorind să confirme, aprcă, o analiză despre piața berii din România, care va fi publicată în curând în infoALIMENT Magazin, olandezii de la Heineken au transmis un comunicat în care afirmă că au înregistrat un declin de circa 5% al volumelor pe piața locală. Rezultatele companiei olandeze confirmă că piața berii, de 1,8 miliarde de euro, s-a contractat cu 9-10% în 2014, în condițiile în care comerțul cu amănuntul a atins în 2014 [...]
Lansata sub sloganul „Tu pentru cine cinstesti un Bergenbier azi?”, editia speciala de ambalaje Bergenbier isi propune sa surprinda cele mai importante momente ale unei prietenii adevarate, arata un comunicat venit din partea 2ActivePR. Incepand cu luna martie, pe dozele de aluminiu si sticlele PET de Bergenbier se vor gasi mesaje care lauda gesturile frumoase dintre prieteni, informeaza Iqads.ro. Dozele din editia speciala sunt inscriptionate cu unul dintre urmatoarel [...]
Anul 2013 a adus numeroase produse noi în portofoliile marilor jucători din industria alimentară, însă au fost mai săraci în lansări de branduri, investiția într-o nouă marcă fiind mai costisitoare comparativ cu o extensie de brand. Producători precum Alka, Danone sau Vincon România s-au încumetat în acest an să-și diversifice gama de produse cu noi branduri, în timp ce alți jucători precum Kandia, Ursus Breweries sau Coca-Cola au adus produse noi [...]

 

Living fresh
meatmilk
indagra
indagra food
testo
infoALIMENT MAGAZIN