Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Prezent printre oficialii prezenți la numeroasele evenimente prilejuite de cea de-a XIX-a ediție a târgului Indagra Food, și referindu-se la tradiționala absență a marilor producători de lactate din România, la acest eveniment, domnul Dorin Cojocaru, Președinte al APRIL, a declarat special pentru revista Fabrica de Lapte:


”În mod tradițional, marii producători de lactate din România nu participă la Indagra pentru că nu au public țintă. Aici, în afară de Carrefour, lipsește retail-ul, lipsesc buyerii. Nici la SIAL nu au fost, pentru că, acolo, în general, vin doar distribuitori. Aici, nu sunt decât producătorii de lactate tradiționale, care vin mai mult pentru a face vânzare directă, lucru care nu interesează marile companii.


Pe de altă parte, bugetele pentru marketing s-au cam terminat, sunt mult diminuate, fie în urma acțiunilor de piață precedente, fie din cauze externe. Mai precis, este vorba despre pătrunderea pe piața românească a lactatelor străine, la preț de dumping. În aceste condiții, companiile de lactate au stocuri foarte mari, nevândute. Asupra acestei situații, am avertizat încă din vară, încă de la Conferința Internațională Meat & Milk.


Situația, în sectorul laptelui și al lactatelor este dramatică, în momentul de față. Fermierii sunt disperați, prețul laptelui a scăzut foarte mult, la poarta fermei. În plus, sunt anunțate noi retrageri, fiind vorba de nume foarte mari. Iar, dacă la aceste renunțări vom adăuga și iminentele lacăte care se vor pune pe porțile unităților de procesare, vom avea imaginea viitorului pentru industria românească a lactatelor: Negru!”

Alte articole recomandate:

Zerul folosit în procesarea alimentelor și al băuturilor a devenit o tendință aparentă pentru consumatori. În ultimii ani, alături de gama largă de băuturi din zer disponibile anterior, au fost lansate cu succes un număr tot mai mare de produse alimentare și băuturi folosind componentele zerului, informează Food Navigator. Zerul - o sursă de inovare și o oportunitate de creștere Potrivit unui studiu din 2014 al Innova Market Insights, zerul a crescut de [...]
Odată cu selecția efectuată de Cris-Tim, în rândul copiilor care au fost aleși să susțină noua campanie publicitară, compania a realizat deja primul set de spoturi publicitare menite să dinamizeze vânzările de Salam Săsesc. Copiii care apar în spoturi și care vor fi folosiți în actuala campanie sunt: Rares Branescu, Cezara Nacu, Marta si Anisia Melinte, Sonya Sopcu, Mihai Bane, Delia Popovici, Irina Vizireanu. Campania a fos [...]
Piața napolitanelor nu este singura unde produsele vrac mai au încă un procent important. Și pe alte segmente din industria dulciurilor precum biscuiții, dar și pe piața cărnii sau a lactatelor, produsele sunt cumpărate de clienți „la kilogram“.  Fiecare român consumă în medie anual circa 30 de na­politane de 20 de grame, pe o piață unde produsele vrac reprezintă încă mai mult de un sfert din volumele totale de napolitane comer­ciali­zate pe [...]
Lidl continuă să investească în extinderea rețelei din România și va inaugura, în data de 26 noiembrie, primul său magazin din Suceava. Odată cu această deschidere, rețeaua națională operată de Lidl va ajunge la 191 de unități, iar pentru anul aceasta retailerul german și-a propus să atingă pragul de 194 de unități comerciale.   Noul magazin Lidl se va deschide pe strada Calea Unirii, nr. 24 și va avea o suprafață de [...]
„Prea bun, prea ca la tara” (sloganul brandului Covalact) si „Prietenii stiu de ce”(sloganul Bergenbier) si „Viitorul suna bine” (Vodafone) sunt sloganurile utilizate cel mai des in social media in conversatiile cotidiene ale utilizatorilor de internet in ultimele 3 luni, potrivit topului realizat de ZURF – instrument detinut de compania de research Exact Cercetare & Consultanta, informeaza Magazin Progresiv. ZURF monitorizeaza conversatiile [...]
Lista distilator românești de top nu poate fi completă fără gama produsă de Vincon Vrancea. cap de listă este vinarsul Jad, cu o vechime de 35 de ani. „Păstrat în butoaie de stejar, vinarsul și-a definit personalitatea distinctă și complexitatea pentru a oferi experiența pură a bogăției aromatice. 35 de ani în butoaie de stejar, în permanent contact cu lemnul, pentru un buchet perfect conturat și o culoare aparte. 35 de ani de fidelitate pentru tradiț [...]
(Comunicat) EFSA îndeamnă insistent oamenii de știință să aducă o schimbare pozitivă în sistemul european de siguranță alimentară, alăturându-se echipelor sale de experți în evaluarea riscurilor. Sunt așteptate candidaturi din partea oamenilor de știință de mare calibru, cu specializări în: sănătatea plantelor, organisme modificate genetic, hrană pentru animale, sănătatea și bunăstarea animalelor, protecția plantelor, contaminanții din lanțul alimentar, pericole [...]
(Comunicat) Grupul Purcari ȋși consolidează prezența pe segmentul premium și mediu + din China prin extinderea gamei de produse disponibile pe această piață. Astfel, Grupul Purcari aduce cosumatorilor din China 14 sortimente produse de Bostavan și Bardar, din gamele DAOS Reserve, Ice Wine DAOS, spumantele DAOS și brandy-ul DAOS.              “Piața din China reprezintă unul din punctele noastre d [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN