Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Prezent printre oficialii prezenți la numeroasele evenimente prilejuite de cea de-a XIX-a ediție a târgului Indagra Food, și referindu-se la tradiționala absență a marilor producători de lactate din România, la acest eveniment, domnul Dorin Cojocaru, Președinte al APRIL, a declarat special pentru revista Fabrica de Lapte:


”În mod tradițional, marii producători de lactate din România nu participă la Indagra pentru că nu au public țintă. Aici, în afară de Carrefour, lipsește retail-ul, lipsesc buyerii. Nici la SIAL nu au fost, pentru că, acolo, în general, vin doar distribuitori. Aici, nu sunt decât producătorii de lactate tradiționale, care vin mai mult pentru a face vânzare directă, lucru care nu interesează marile companii.


Pe de altă parte, bugetele pentru marketing s-au cam terminat, sunt mult diminuate, fie în urma acțiunilor de piață precedente, fie din cauze externe. Mai precis, este vorba despre pătrunderea pe piața românească a lactatelor străine, la preț de dumping. În aceste condiții, companiile de lactate au stocuri foarte mari, nevândute. Asupra acestei situații, am avertizat încă din vară, încă de la Conferința Internațională Meat & Milk.


Situația, în sectorul laptelui și al lactatelor este dramatică, în momentul de față. Fermierii sunt disperați, prețul laptelui a scăzut foarte mult, la poarta fermei. În plus, sunt anunțate noi retrageri, fiind vorba de nume foarte mari. Iar, dacă la aceste renunțări vom adăuga și iminentele lacăte care se vor pune pe porțile unităților de procesare, vom avea imaginea viitorului pentru industria românească a lactatelor: Negru!”

Alte articole recomandate:

La sfârșitul săptămânii trecute, la Sinaia a avut loc conferința cu titlul ”Ducem agricultura la nivelul rmător”. Evenimentul a fost organizat de Departamentul pentru Agricultură și Dezvoltare Rurală a Partidului Conservator, fiind coordonat de domnul Laurențiu Rebega, europarlamentar, membru al Comisiei pentru Agricultură a Parlamentului European. Evenimentul s-a bucurat, cum era și firesc, de prezența domnului Daniel Constantin, [...]
(Autor: Maria Demetriad)  Pe plan mondial, dezvoltarea producției de alimente din categoria ”Nutria” a luat o amploare extraordinară. România, însă, este total repetentă la această ”materie”, din două mari cauze: Pe de o parte, este mult mai comod să fii importator și distribuitor; pe de altă parte, controversele legate de această categorie de produse alimentare, dar și investițiile și responsabilitatea deosebită pe care le [...]
Comcereal Tulcea (simbol bursier CTUL) și Comcereal Botoșani (CBOT), printre cele mai mari tran­zac­țio­nare pe secțiunea RASDAQ a bursei de la București, au încheiat primul semestru cu ru­laje în creștere, în valoare cumulată de 27 milioane de lei (6,1 mil. euro), grație valorificării stocurilor de cereale de anul trecut la prețuri com­petitive. Cele două societăți dispun de spații de depozitare cu o capacitate cumulată de 350.200 de tone.  Sezonul [...]
  Compania Naturex a dezvoltat o culoare roșu care este solubilă în apă și care nu se împrăștie și care nu conține carmin – fiind atât în concordanță cu cerințelor clienților pentru soluții de culoare cu două straturi în aplicațiile din industria lactatelor cât și cererilor consumatorilor pentru produse cu etichetă curată, informează Food Navigator. Prezentarea noului ingredient a avut loc [...]
Internațional Lazăr Com­pany, ultimul mare transportator rutier din România controlat de un român, a anunțat recent că are în plan crearea a 3.000 de noi locuri de muncă, continuându-și astfel, programul de dezvoltare. Potrivit domnului Ion Lazăr, proprietarul companiei, „Anul trecut a fost încheiat cu un profit de aproximativ 2 milioane de euro, la o cifră de afaceri de peste 90 de milioane de euro. Din totalul businessului 60% reprezintă [...]
 Crenvurstii Martinel beneficiaza din aceasta luna de o noua imagine la raft, dar si de un gramaj mai mare (180gr). Potrivit reprezentantilor companiei, conceptul noii imagini are la baza informatiile primite de la consumatorii de produse din gama Martinel. ,,Martinel este o gama reprezentativa pentru grupul H&E Reinert, ce fost foarte bine primita de catre consumatorii din Romania, inca de la lansarea primelor produse, iar ca dovada stau vanzarile ce au inregistrat cresteri constante [...]
Fornetti România, companie care deține cel mai extins lanț de patiserii de pe plan local, reia investițiile în fabrica de la Timișoara, după ce a intrat recent sub umbrela grupului elvețiano-irlandez Aryzta AG.   „Scopul este să ridicăm această poveste de la nivel național la nivel european. Pentru îndeplinirea scopului care are legătură cu brandul Fornetti, lucrăm la un plan de dezvoltare comercială pe termen lung. Pentru susținerea activităților actuale, [...]
Anul 2013 a adus numeroase produse noi în portofoliile marilor jucători din industria alimentară, însă au fost mai săraci în lansări de branduri, investiția într-o nouă marcă fiind mai costisitoare comparativ cu o extensie de brand. Producători precum Alka, Danone sau Vincon România s-au încumetat în acest an să-și diversifice gama de produse cu noi branduri, în timp ce alți jucători precum Kandia, Ursus Breweries sau Coca-Cola au adus produse noi [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN