Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Prezent printre oficialii prezenți la numeroasele evenimente prilejuite de cea de-a XIX-a ediție a târgului Indagra Food, și referindu-se la tradiționala absență a marilor producători de lactate din România, la acest eveniment, domnul Dorin Cojocaru, Președinte al APRIL, a declarat special pentru revista Fabrica de Lapte:


”În mod tradițional, marii producători de lactate din România nu participă la Indagra pentru că nu au public țintă. Aici, în afară de Carrefour, lipsește retail-ul, lipsesc buyerii. Nici la SIAL nu au fost, pentru că, acolo, în general, vin doar distribuitori. Aici, nu sunt decât producătorii de lactate tradiționale, care vin mai mult pentru a face vânzare directă, lucru care nu interesează marile companii.


Pe de altă parte, bugetele pentru marketing s-au cam terminat, sunt mult diminuate, fie în urma acțiunilor de piață precedente, fie din cauze externe. Mai precis, este vorba despre pătrunderea pe piața românească a lactatelor străine, la preț de dumping. În aceste condiții, companiile de lactate au stocuri foarte mari, nevândute. Asupra acestei situații, am avertizat încă din vară, încă de la Conferința Internațională Meat & Milk.


Situația, în sectorul laptelui și al lactatelor este dramatică, în momentul de față. Fermierii sunt disperați, prețul laptelui a scăzut foarte mult, la poarta fermei. În plus, sunt anunțate noi retrageri, fiind vorba de nume foarte mari. Iar, dacă la aceste renunțări vom adăuga și iminentele lacăte care se vor pune pe porțile unităților de procesare, vom avea imaginea viitorului pentru industria românească a lactatelor: Negru!”

Alte articole recomandate:

Gigantul Smithfield, care a intrat anul trecut în proprietatea chinezilor de la Shuangui (WH Group), vrea să obțină o finanțare de 60 de milioane de dolari (cca 45 milioane de euro), de la International Finance Corporation (IFC), divizia de investiții private a Băncii Mondiale, pentru a-și finanța operațiunile din România și pentru investiții. Dosarul de finanțare al Smithfiel va ajunge pe masa IFC la începutul lunii septembrie, informeaza Ziarul financiar. „IFC ia [...]
Companiile Marex și Vegetal Trading, con­trolate de antreprenori din Brăila cu afa­ceri cumulate de peste 200 mil. euro pe an, au intrat în insolvență la propria ce­rere, pe fondul unei crize de lichidități. Printre cei mai mari creditori ai Marex și Vegetal Tra­ding se numără BCR, Bancpost sau Banca Ro­mâ­nească. Grupul controlat de familiile Moraru, Lupașcu și Preda este cel mai mare crescător și procesator de carne de porc cu capital românesc, fiind [...]
Producatorii de bere din Islanda propun consumatorilor un ingredient "inovator", fabricand un sortiment de bere cu "aromă " de testicule afumate de balenă, informează bbc.com.  Sortimentul Hvalur 2, produs de brandul islandez de bere Stedji, va fi comercializat pe o perioadă limită, pentru a marca mijlocul sezonului de iarnă (15 ianuarie - 14 februarie) din Islanda, supranumit Thorri, potrivit site-ului Visir.is. Conform specialistilor islandezi, testiculele de balene cu înotătoare [...]
  O taxă de 20 de pence pe litru pentru băuturile cu zahăr în Londra ar îmbunătăți sănătatea și ar economisi până la 39 de milioane de lire sterline în domeniul asistentei medicale, spun militanții acestei campanii, informează Food Navigator. Militantii din Marea Britanie au sugerat că o taxă de 20 de pence per litru pentru băuturile cu zahăr va îmbunătăți sănătatea consumatorilor și de a salva bani - dar sunt astfel de id [...]
Danone va demara foarte curând o campanie publicitară menită a relansa vânzările la Activia, campanie care se va derula sub genericul ”2014, Anul Schimbării în Bine”. Pentru acest demers, francezii de la Danone au apelat la serviciile Mihaele Rădulescu, aceea care a devenit noua imagine Activia, contra sumei de 30.000 de euro. Spotul TV durează cca 3 minute.Iată ce scrie Click în acest sens: ”Mihaela Rădulescu (44 de ani) ar fi încasat o sumă [...]
Prin forma sa, ambalajul Tetra Brik Aseptic 250 Base Crystal oferă oportunități de diferențiere la raft a mărcilor Tetra Pak®, lider mondial în soluții de procesare și ambalare a alimentelor, a anunțat lansarea noului ambalajului Tetra Brik® Aseptic 250 Base Crystal, care se remarcă prin două laterale în formă de cristal, oferind astfel mai multe posibilități de diferențiere grafică la raft a produselor alimentare. “Deoarece [...]
  Alimentele care provin exclusiv din zonele de munte vor putea purta eticheta de ”produs montan”, potrivit Comisiei Europeane care a adoptat  recent un nou regulament prin care se stabilesc condițiile de utilizare a acestei mențiunii în comercializare. Decizia luată la Bruxelles este favorabilă producătorilor români și le-ar putea asigura o mai mare deschidere pe piața internă, dar și în afară, informeaza Agrointel. Regulile conform [...]
Strauss România, producătorul brandului de cafea Doncafé, a avut în primul trimestru vânzări de aproximativ 63 mil. lei, în creștere cu 40% față de perioada similară a anului precedent, conform calculelor ZF pe baza infor­ma­țiilor din ultimul raport al companiei-mamă Strauss Coffee.   Acesta este cel mai bun început de an din ultimii trei pen­tru producătorul de cafea, în condițiile în care în primul [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN