Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Prezent printre oficialii prezenți la numeroasele evenimente prilejuite de cea de-a XIX-a ediție a târgului Indagra Food, și referindu-se la tradiționala absență a marilor producători de lactate din România, la acest eveniment, domnul Dorin Cojocaru, Președinte al APRIL, a declarat special pentru revista Fabrica de Lapte:


”În mod tradițional, marii producători de lactate din România nu participă la Indagra pentru că nu au public țintă. Aici, în afară de Carrefour, lipsește retail-ul, lipsesc buyerii. Nici la SIAL nu au fost, pentru că, acolo, în general, vin doar distribuitori. Aici, nu sunt decât producătorii de lactate tradiționale, care vin mai mult pentru a face vânzare directă, lucru care nu interesează marile companii.


Pe de altă parte, bugetele pentru marketing s-au cam terminat, sunt mult diminuate, fie în urma acțiunilor de piață precedente, fie din cauze externe. Mai precis, este vorba despre pătrunderea pe piața românească a lactatelor străine, la preț de dumping. În aceste condiții, companiile de lactate au stocuri foarte mari, nevândute. Asupra acestei situații, am avertizat încă din vară, încă de la Conferința Internațională Meat & Milk.


Situația, în sectorul laptelui și al lactatelor este dramatică, în momentul de față. Fermierii sunt disperați, prețul laptelui a scăzut foarte mult, la poarta fermei. În plus, sunt anunțate noi retrageri, fiind vorba de nume foarte mari. Iar, dacă la aceste renunțări vom adăuga și iminentele lacăte care se vor pune pe porțile unităților de procesare, vom avea imaginea viitorului pentru industria românească a lactatelor: Negru!”

Alte articole recomandate:

Compania Seital a lansat în fabricație o nouă linie de separatoare de lapte prevăzute cu auto-curățare, anunță DairyIndustries. Gama de separatoare cu auto-curățare sunt recomandate separării laptelui, lichi/lichid, sau lichid/lichid/solid, utilizând un câmp periferic centrifugal de mare viteză. Recuperarea se efectuează în parametri de 0,5-500 microni, concomitent cu clarificarea componentelor separate. Laptele (lichidul) care urmează a fi separat [...]
Wrigley România, imporatorul gumei de mertecat Orbit, a ajuns la o cifră de afaceri de 208,5 milioane de lei (46 mil. euro), după ce anul trecut și-a majorat businessul cu aproape 13%, arată datele de la mfinante.ro.     Wrigley este liderul pieței de gumă de mestecat și unul dintre cei mai mari ju­cători de pe seg­men­tul bom­boa­nelor.  Compania, care are peste 160 de angajați, nu are o unitate de pro­ducție în România, cea mai mare [...]
Affligem, berea belgiană certificată de abație, una dintre ultimele 22 de beri de acest tip existente în lume, a cărei istorie începe în secolul al XI-lea, este acum disponibilă în România. Fiind relevantă pentru gusturile și stilurile de viață contemporane, Affligem se adresează acelora care caută un gust exceptional pe care să îl savureze într-un moment de relaxare. Această bere are o calitate atemporală, dincolo de tendințe și de modă. Affligem este [...]
Astăzi debutează, în magazinul METRO Constanța1, concursul de artă culinară Liga METRO Chef, unde maeștrii bucătari din orașele Constanța, Galați, Mamaia, Fetești și Medgidia, s-au înscris pentru a-și demonstra talentul și pregătirea în domeniul gastronomiei. Având prima ediție în Constanța, competiția se adresează clienților METRO din segmentul HoReCa și face parte din platforma METRO Cash & Carry [...]
Bugetul mediu alocat pentru cadourile de Moș Nicolae a fost în acest an de 318 de lei, în ușoară creștere față de cel de anul trecut (305 lei), în condițiile în care 88,4% dintre persoanele din mediul urban intenționează să cumpere cadouri cu această ocazie, conform datelor studiului realizat de MEDNET Marketing Research Center. De altfel, cei mai mulți intenționează să cheltuie cu această ocazie între 100 și 250 lei (43,8%), urmați de cei cu bugete de 251-500 lei [...]
Industria de panificație a avut parte de provocări foarte mari în ultimii ani, pornind de la percepția consumatorilor, care și-au dorit o dietă fără gluten și cu un conținut scăzut de carbohidrați. Mai mult, consumatorii își îndreaptă preferințele către pâinea tradițională proaspătă și produsele autentice de brutărie. Toate aceste schimbări de gusturi provin de la percepția consumatorilor asupra rolului pe care-l [...]
Crescătorii români de porci au foarte mult de suferit, din cauza prețului foarte mic al prețului cărnii, a declarat Ioan Ladoși, președintele Asociației Producătorilor de Carne de Porc din România (APCPR). Potrivit acestuia, tendința este cauzată de mai mulți factori, printre care și contextul economic regional. În România,  kilogramul de porc în viu se vinde cu 4,5-4,6 lei pe kilogram, iar cel în carcasă cu 1,39 euro pe kilogram, în timp ce [...]
Conform Food&Drink Technology, una din piesele legislative in special face companiile alimentare sa caute consultanta. Reg 1169 privind informarea consumatorilor (FIC) a intrat in vigoare in 2011 si a introdus schimbari care inseamna ca aproape fiecare eticheta de alimente sau bauturi va avea nevoie de o revizie majora inainte de sfarsitul lui 2014. Stim acum care sunt cerintele privind schimbarea etichetelor alimentelor si presiunea este pe conformarea la timp. Nicio surpriza- intr-o zona [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN