Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Producătorul bananelor Chiquita va fi preluat de către producătorul de sucuri Grupo Cutrale și firma de investiții Safra Group pentru suma de 1,3 miliarde de dolari.


Tranzacția este o victorie pentru doi dintre cei mai puternici oameni de afaceri din Brazilia: “baronul” sucurilor Jose Luis Cutrale și bancherul Joseph Safra, după alte trei încercări nereușite de a prelua controlul companiei Chiquita Brands International Inc cu sediul în Carolina de Nord, SUA, relatează Reuters. Chiquita Brands International Inc este liderul mondial al pieței de banane, estimate la 7 miliarde de dolari anual. Piața este dominată de către producătorii Chiquita, Dole Food, Fyffes și Fresh Del Monte Produce Inc.


Acționarii actuali ai producătorului Chiquita Brands International Inc vor încasa 14,50 dolari pe acțiune, ceea ce evaluează compania la 682 milioane de dolari. Valoarea tranzacției este însă dublă, de 1,3 miliarde de dolari, aceasta incluzând și datoriile ce vor fi preluate de către noii proprietari, potrivit informațiilor publicate de producător. Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro


 

Alte articole recomandate:

Cei mai multi romani opteaza pentru cumparaturi online efectuate o data la 3 luni (26%). Dintre acestia doar 15% au achizitonat produse alimentare si pentru ingrijirea casei, acestea fiind cumparate mai ales de persoanele cu un statut social scazut, arata cel mai recent raport de cercetare efectuat de compania Exact Cercetare si Consultanta, citat de Magazinul Progresiv. Mai mult de jumatate dintre persoanele din aceasta categorie au optat pentru produsele electronice sau electrocasnice, [...]
METRO Cash & Carry România dă startul celei de-a doua ediții a programului de responsabilitate socială METRO – Starurile Comunității. Competiția se adresează antreprenorilor care își împart succesul cu membrii comunității din care fac parte, prin acțiuni sociale, umanitare, de mediu sau educaționale. Prin cea de-a doua ediție a programului, METRO își propune să sublinieze importanța micilor afaceri în [...]
În acest context, indiferent care va fi decizia Tribunalului București unde se judecă speța, problema ridicată de acestă situație neconfortabilă pentru Carrefour rămâne: profitând de poziția pe care o dețin în raport cu furnizorii, retailerii s-au obișnuit să se “împrumute” gratuit de la producători și distribuitori plătind marfa chiar și la trei luni. “Noi lucrăm cu Carrefour de la înființare (de la intrarea Carrefou [...]
Retailului tradițional coborât la un procent de 47% din  valoarea totală a produselor de larg consum cumpărate pe piața din România, iar cel modern a urcat la 53%. În prima jumătate a anului trecut, retailului modern a depășit pentru prima dată pe cel tradițional, ajungând la un procent de 53% din valoarea totală a produselor de larg consum cumpărate pe piața din România, față de 49% în 2012, după cum o arată cercetarea de tip Panel [...]
(Comunicat) Serviciul cora.ro cu livrare la domiciliu va fi disponibil și la cora Ploiești, începând cu 26 iulie 2017. Astfel, ploieștenii vor beneficia de cel mai nou serviciu oferit de cora, prin care pot primi produsele preferate la ei acasă, printr-un singur click. Pe lângă Ploiești, serviciul cora.ro cu livrare la domiciliu a fost implementat până acum la București, Constanța, Cluj și Bacău. „Prin deschiderea cora.ro la Ploiești, suntem [...]
In ultimii patru ani risipa de alimente la nivel local a scazut de la 100 de kilograme pe cap de locuitor pana la 86 de kilograme, arata date ale InfoCons. Mai exact, circa 1,7 milioane de tone de alimente sunt aruncate anual. Datele plaseaza Romania, una dintre cele mai sarace tari din UE – cu peste 40% din locuitori in pragul saraciei – pe un “onorabil” loc 10 dintr-un total de 27 de tari analizate anul trecut de catre Eurostat. Astfel, romanii arunca aproximativ 35% [...]
Alexandru Stanuta este noul Key Account Manager al Nutrivita, companie care activeaza pe segmentul produselor dietetice si bio din Romania. Stanuta are o experienta de peste 6 ani in domeniul retailului modern, anterior ocupand pozitii in departamentele de buying in companii precum Metro Cash&Carry, Carrefour si Real Hypermarket. Prin cooptarea in echipa, compania isi propune consolidarea prezentei marcilor in piata si dezvoltarea segmentelor in care activeaza. Nutrivita este [...]
(Comunicat) Reteaua PROFI numara 375 de unitati, odata cu inaugurarea a inca doua magazine, la Suceava si Craiova.   Magazinul deschis astazi la Suceava este al cincilea din localitate si functioneaza in format City pe Str. Muncii nr. 6. Suprafata sa totala este de 494 mp, sala de vanzari ocupand 234 mp. Unitatea PROFI deschisa ieri la Craiova, Jud. Dolj, functioneaza in format Standard si se afla pe Str. Castanilor  nr.15 B, avand o suprafata totala de 512 mp din care sala de [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN