Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Angajații din România cheltuiesc în fiecare săptămână peste 160 de lei pentru a mânca la birou, iar mai bine de jumătate dintre ei își alocă sub 30 de minute pentru a lua masa de prânz.


Românii cheltuiesc într-o săptămână, în medie, 167 de lei pe mâncarea pe care o servesc la birou, fie că este vorba despre produse alimentare preparate acasă, fie că își cumpără mâncarea de la fast-food, potrivit unui studiu GfK realizat pentru Edenred România, una dintre cele mai mari companii emitente de tichete de masă.


Prețul mediu perceput de ei ca fiind unul rezonabil pentru masa de prânz este de 13 lei în cazul unei comenzi la fast-food, de 17 lei în cazul mâncării livrate și de 27 de lei pentru o masă luată larestaurant. Sumele sunt echivalente cu până trei tichete de masă, cu o valoare de 9,35 de lei, în condițiile în care companiile oferă câte un tichet de masă pentru fiecare zi lucrătoare.


Spre comparație, pentru nemți un preț rezonabil pentru masa de prânz ajunge să însemne cel mult contravaloarea a 1,9 tichete de masă de 4,85 euro.


Angajații din România mănâncă, totodată, pe fugă, având în vedere că 62% dintre cei care au participat la studiu au susținut că alocă mai puțin de 30 de minute prânzului și doar 9% au spus că alocă peste 45 de minute acestei mesei la birou. La acest capitol suntem asemănători cu polonezii, 77% dintre ei mâncând la birou în mai puțin de o jumătate de oră.


“Deși asociază în principal prânzul cu ideea unei pauze de relaxare, majoritatea angajaților români nu reușesc să-și transpună dorința în realitate. A petrece mai puțin de 30 de minute la masa de prânz, a mânca în grabă, <pe tastatură>, este un obicei care duce în timp la dezechilibre alimentare, putând genera diverse afecțiuni și boli ca diabet, stres cronic sau ulcer”, a declarat Iulian Alexe, director de marketing&dezvoltare Edenred România. Totodată, deși se declară preocupați de impactul obiceiurilor alimentare asupra sănătății lor, doar 39% dintre angajați mănâncă la ore regulate.

Alte articole recomandate:

Bugetul mediu alocat pentru cadourile de Moș Nicolae a fost în acest an de 318 de lei, în ușoară creștere față de cel de anul trecut (305 lei), în condițiile în care 88,4% dintre persoanele din mediul urban intenționează să cumpere cadouri cu această ocazie, conform datelor studiului realizat de MEDNET Marketing Research Center. De altfel, cei mai mulți intenționează să cheltuie cu această ocazie între 100 și 250 lei (43,8%), urmați de cei cu bugete de 251-500 lei [...]
Mărcile private dezvoltate de lanțurile de magazine au cucerit în ultimii ani unele dintre cele mai importante sectoare din piață, precum uleiul, iaurtul, săpunul sau ciocolata - unde până recent brandurile făceau legea - și au ajuns la vânzări de 2,4-2,7 mld. euro. Astfel, una din trei sticle de ulei cumpărate de români este marcă privată, la fel și unu din patru iaurturi, informează Ziarul Financiar. Produse precum Aro (Metro Cash&Carry), K-Classic (Kaufland) sau [...]
Industria alimentară românească, dominată la vârf de multinaționalele din producția de uleiuri, zahăr și dulciuri, dar caracterizată de un pluton secund format din afaceri antreprenoriale românești, a generat anul trecut o cifră de afaceri cumulată de aproape 40 mld. lei (9 mld. euro), dar cu un sold negativ  – diferența dintre pierderile și profitul brut de 200 mil. lei (45 mil. euro). Deși sectorul are cu 475 de firme mai puțin față de 2008, cifra de afaceri [...]
Primagra SRL, cel mai mare producător de cătină din țară și producător de material săditor ecologic de cătină, cu sediul în județul Arad, a fost prezent la Expoziția internațională INDAGRA, eveniment desfășurat în București, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie, testând cererea de suc de cătină produs în sistem ecologic, suc pe care dorește a-l realiza în viitorul apropiat. Primagra SRL este cunoscută la aces [...]
Vinarsul Jidvei este o băutură tradițională românească - dar cu pedigree german -, obținută  prin distilarea vinului, cu o concentrație alcoolică de maxim 42% volum, prin maturarea și învechirea distilatului de vin în butoaie de stejar, timp de minim 5 ani. Locul de naștere al vinarsului este crama Bălcaciu (județul Alba), cel mai vechi complex de vinificație al Jidveiului. Chiar dacă vinarsul Jidvei este relativ tânăr, localitatea Bălcaciu este cunoscută de sut [...]
Aura Alexa Ioan: Dacă ar fi trăit Ion Creangă, cu siguranță că ne-ar fi spus astăzi, cu umorul lui moldovenesc: "Nu știu alții cum sunt, dar eu, când mă gândesc la vremea copilăriei mele…” 80 % importuri În anul de grație în care trăim, consumul de ciocolată din România este acoperit 80% din importuri. România a ajuns să fie o simplă și neinspirată piață de desfacere pentru marii producători de ciocolată, în condițiile în care [...]
Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks. Topul acopera brandurile prezente in online in 27 de categorii.  Datele pentru brandurile din categoria apa sunt prezentate mai jos in  slide-ul din imaginea de deschidere a știrii, pentru fiecare marcă. Top expresii reprezinta defalcarea pe branduri [...]
Piața napolitanelor nu este singura unde produsele vrac mai au încă un procent important. Și pe alte segmente din industria dulciurilor precum biscuiții, dar și pe piața cărnii sau a lactatelor, produsele sunt cumpărate de clienți „la kilogram“.  Fiecare român consumă în medie anual circa 30 de na­politane de 20 de grame, pe o piață unde produsele vrac reprezintă încă mai mult de un sfert din volumele totale de napolitane comer­ciali­zate pe [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN