Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Angajații din România cheltuiesc în fiecare săptămână peste 160 de lei pentru a mânca la birou, iar mai bine de jumătate dintre ei își alocă sub 30 de minute pentru a lua masa de prânz.


Românii cheltuiesc într-o săptămână, în medie, 167 de lei pe mâncarea pe care o servesc la birou, fie că este vorba despre produse alimentare preparate acasă, fie că își cumpără mâncarea de la fast-food, potrivit unui studiu GfK realizat pentru Edenred România, una dintre cele mai mari companii emitente de tichete de masă.


Prețul mediu perceput de ei ca fiind unul rezonabil pentru masa de prânz este de 13 lei în cazul unei comenzi la fast-food, de 17 lei în cazul mâncării livrate și de 27 de lei pentru o masă luată larestaurant. Sumele sunt echivalente cu până trei tichete de masă, cu o valoare de 9,35 de lei, în condițiile în care companiile oferă câte un tichet de masă pentru fiecare zi lucrătoare.


Spre comparație, pentru nemți un preț rezonabil pentru masa de prânz ajunge să însemne cel mult contravaloarea a 1,9 tichete de masă de 4,85 euro.


Angajații din România mănâncă, totodată, pe fugă, având în vedere că 62% dintre cei care au participat la studiu au susținut că alocă mai puțin de 30 de minute prânzului și doar 9% au spus că alocă peste 45 de minute acestei mesei la birou. La acest capitol suntem asemănători cu polonezii, 77% dintre ei mâncând la birou în mai puțin de o jumătate de oră.


“Deși asociază în principal prânzul cu ideea unei pauze de relaxare, majoritatea angajaților români nu reușesc să-și transpună dorința în realitate. A petrece mai puțin de 30 de minute la masa de prânz, a mânca în grabă, <pe tastatură>, este un obicei care duce în timp la dezechilibre alimentare, putând genera diverse afecțiuni și boli ca diabet, stres cronic sau ulcer”, a declarat Iulian Alexe, director de marketing&dezvoltare Edenred România. Totodată, deși se declară preocupați de impactul obiceiurilor alimentare asupra sănătății lor, doar 39% dintre angajați mănâncă la ore regulate.

Alte articole recomandate:

Vânzările Coca-Cola în România și-au redus declinul în trimestrul al treilea, sprijinite de volume în creștere atât pe segmentul băuturilor carbogazoase, cât și pe ansamblul pieței băuturilor răcoritoare nonalcoolice, se arată în raportul financiar al grupului. "Volumul vânzărilor în România s-a îmbunătățit pentru al doilea trimestru consecutiv, scăzând marginal la finele trimestrului al treilea, după un declin de [...]
(Agerpres) Volumul pietei berii a atins opt milioane de hectolitri in primul semestru al anului 2013, in scadere cu circa 3% comparativ cu cel inregistrat in perioada similara din 2012, iar reprezentantii industriei se asteapta ca analizele finale pentru 2013 sa se incheie cu volume de vanzari sub nivelul celor raportate anterior, cand piata berii a atins 18,2 milioane de hectolitri. Potrivit reprezentantilor Asociatiei Berarii Romaniei, rezervele cu privire la evolutia vanzarilor in 2013, [...]
Bugetul mediu alocat pentru cadourile de Moș Nicolae a fost în acest an de 318 de lei, în ușoară creștere față de cel de anul trecut (305 lei), în condițiile în care 88,4% dintre persoanele din mediul urban intenționează să cumpere cadouri cu această ocazie, conform datelor studiului realizat de MEDNET Marketing Research Center. De altfel, cei mai mulți intenționează să cheltuie cu această ocazie între 100 și 250 lei (43,8%), urmați de cei cu bugete de 251-500 lei [...]
Mărcile private dezvoltate de lanțurile de magazine au cucerit în ultimii ani unele dintre cele mai importante sectoare din piață, precum uleiul, iaurtul, săpunul sau ciocolata - unde până recent brandurile făceau legea - și au ajuns la vânzări de 2,4-2,7 mld. euro. Astfel, una din trei sticle de ulei cumpărate de români este marcă privată, la fel și unu din patru iaurturi, informează Ziarul Financiar. Produse precum Aro (Metro Cash&Carry), K-Classic (Kaufland) sau [...]
Clienții de business, la fel ca și consumatorii finali pot încerca să obțină informații despre companie din surse variate precum Internetul, comunitățile online, filmele de prezentare postate în rețeaua Web etc., astfel încât acestea sunt instrumente potențiale puternice pentru transmiterea mesajelor de brand B2B, precum și o metodă eficientă de amplificare a impactului acestora. Uneori, însă, așa cum sugerează și [...]
Vinarsul Jidvei este o băutură tradițională românească - dar cu pedigree german -, obținută  prin distilarea vinului, cu o concentrație alcoolică de maxim 42% volum, prin maturarea și învechirea distilatului de vin în butoaie de stejar, timp de minim 5 ani. Locul de naștere al vinarsului este crama Bălcaciu (județul Alba), cel mai vechi complex de vinificație al Jidveiului. Chiar dacă vinarsul Jidvei este relativ tânăr, localitatea Bălcaciu este cunoscută de sut [...]
Topul lunar al celor mai vizibile branduri de bere in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks. Topul acopera brandurile prezente in online in 27 de categorii. Datele pentru brandurile din categoria bere sunt prezentate mai jos in 7 slide-uri, pentru fiecare indicator.  INDICATORII Online visibility se refera la vizibilitatea online [...]
Banca Mondială a dat publicității un raport deosebit de interesant, intitulat ”Fish to 2030. Prospects for Fisheries and Aquaculture”, care rezumă provocările cu care se confruntă agricultura și acvacultura, pe plan global. Acest raport reprezintă o colaborare între Institutul Internațional de Cercetare pentru Politică în domeniul Mediului (IFPRI), FAO, Universitatea din Arkansas și Banca Mondială. O multitudine de provocări Astăzi, pescuitul [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN