Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Angajații din România cheltuiesc în fiecare săptămână peste 160 de lei pentru a mânca la birou, iar mai bine de jumătate dintre ei își alocă sub 30 de minute pentru a lua masa de prânz.


Românii cheltuiesc într-o săptămână, în medie, 167 de lei pe mâncarea pe care o servesc la birou, fie că este vorba despre produse alimentare preparate acasă, fie că își cumpără mâncarea de la fast-food, potrivit unui studiu GfK realizat pentru Edenred România, una dintre cele mai mari companii emitente de tichete de masă.


Prețul mediu perceput de ei ca fiind unul rezonabil pentru masa de prânz este de 13 lei în cazul unei comenzi la fast-food, de 17 lei în cazul mâncării livrate și de 27 de lei pentru o masă luată larestaurant. Sumele sunt echivalente cu până trei tichete de masă, cu o valoare de 9,35 de lei, în condițiile în care companiile oferă câte un tichet de masă pentru fiecare zi lucrătoare.


Spre comparație, pentru nemți un preț rezonabil pentru masa de prânz ajunge să însemne cel mult contravaloarea a 1,9 tichete de masă de 4,85 euro.


Angajații din România mănâncă, totodată, pe fugă, având în vedere că 62% dintre cei care au participat la studiu au susținut că alocă mai puțin de 30 de minute prânzului și doar 9% au spus că alocă peste 45 de minute acestei mesei la birou. La acest capitol suntem asemănători cu polonezii, 77% dintre ei mâncând la birou în mai puțin de o jumătate de oră.


“Deși asociază în principal prânzul cu ideea unei pauze de relaxare, majoritatea angajaților români nu reușesc să-și transpună dorința în realitate. A petrece mai puțin de 30 de minute la masa de prânz, a mânca în grabă, <pe tastatură>, este un obicei care duce în timp la dezechilibre alimentare, putând genera diverse afecțiuni și boli ca diabet, stres cronic sau ulcer”, a declarat Iulian Alexe, director de marketing&dezvoltare Edenred România. Totodată, deși se declară preocupați de impactul obiceiurilor alimentare asupra sănătății lor, doar 39% dintre angajați mănâncă la ore regulate.

Alte articole recomandate:

Vânzările Coca-Cola în România și-au redus declinul în trimestrul al treilea, sprijinite de volume în creștere atât pe segmentul băuturilor carbogazoase, cât și pe ansamblul pieței băuturilor răcoritoare nonalcoolice, se arată în raportul financiar al grupului. "Volumul vânzărilor în România s-a îmbunătățit pentru al doilea trimestru consecutiv, scăzând marginal la finele trimestrului al treilea, după un declin de [...]
Cel mai bun single malt din lume este cel din regiunea Lowlands/Campbeltown, Scotia, este Auchentoshan 1979 Oloroso Sherry Matured, potrivit clasamentului realizat de Whisky Advocate, intr-o serie de premii acordate celor mai bune whisky-uri din intreaga lume. Potrivit publicatiei de specialitate, ideea preconceputa care spune ca whisky-urile mai usoare, precum cele distilate in Lowlands, nu fac fata maturarii indelungate in butoaie sherry, este total gresita. Dovada o face chiar [...]
Măsurile fiscale luate de guvern și condițiile meteorologice favorabile au dus la creșterea afacerilor Ursus Breweries în primele trei luni din actualul an fiscal (perioada aprilie - iunie), în condițiile în care veniturile grupului SABMiller au scăzut și cu până la 17% pe alte piețe din Europa Centrală și de Est, cum ar fi Polonia, Cehia sau Slovacia.   România redevine astfel „elevul model“ al Europei pentru grupul SABMiller, [...]
Industria alimentară românească, dominată la vârf de multinaționalele din producția de uleiuri, zahăr și dulciuri, dar caracterizată de un pluton secund format din afaceri antreprenoriale românești, a generat anul trecut o cifră de afaceri cumulată de aproape 40 mld. lei (9 mld. euro), dar cu un sold negativ  – diferența dintre pierderile și profitul brut de 200 mil. lei (45 mil. euro). Deși sectorul are cu 475 de firme mai puțin față de 2008, cifra de afaceri [...]
Banca Mondială a dat publicității un raport deosebit de interesant, intitulat ”Fish to 2030. Prospects for Fisheries and Aquaculture”, care rezumă provocările cu care se confruntă agricultura și acvacultura, pe plan global. Acest raport reprezintă o colaborare între Institutul Internațional de Cercetare pentru Politică în domeniul Mediului (IFPRI), FAO, Universitatea din Arkansas și Banca Mondială. O multitudine de provocări Astăzi, pescuitul [...]
Gigantul alimentar Nestle duce la un nou nivel cercetarile privind legătura dintre dieta și sănătate printr-un neobișnuit parteneriat în industria biotehnologică, prin care speră să reușească să dezvolte produse mai profitabile. În cadrul acordului cu americanii de la Cellular Dynamics International (CDI), Nestle va obține celule umane din creier și ficat, urmând să analizeze modul în care nutrienții din alimente afectează aceste celule, a precizat Emmanuel Baetge, [...]
(Agerpres) Volumul pietei berii a atins opt milioane de hectolitri in primul semestru al anului 2013, in scadere cu circa 3% comparativ cu cel inregistrat in perioada similara din 2012, iar reprezentantii industriei se asteapta ca analizele finale pentru 2013 sa se incheie cu volume de vanzari sub nivelul celor raportate anterior, cand piata berii a atins 18,2 milioane de hectolitri. Potrivit reprezentantilor Asociatiei Berarii Romaniei, rezervele cu privire la evolutia vanzarilor in 2013, [...]
Clienții de business, la fel ca și consumatorii finali pot încerca să obțină informații despre companie din surse variate precum Internetul, comunitățile online, filmele de prezentare postate în rețeaua Web etc., astfel încât acestea sunt instrumente potențiale puternice pentru transmiterea mesajelor de brand B2B, precum și o metodă eficientă de amplificare a impactului acestora. Uneori, însă, așa cum sugerează și [...]

 

Living fresh
Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN