Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Lansat în anul 1999, Wu Xing este unul dintre brandurile care au început în forță și au reușit să rămână în topul preferințelor bucureștenilor până astăzi. Premiat în repetate rânduri în Gala FOOD&BAR la categoria Cea mai bună firmă de delivery, Wu Xing nu se dezminte și oferă clienților servicii de calitate și experiențe culinare deosebite. De 15 ani. Apărut pe o nișă încă neexplorată, și anume mâncarea chinezească livrată la domiciliu, Wu Xing este o afacere de familie care a găsit terenul propice de dezvoltare. În 1999, piața românească oferea în materie de delivery predominant pizza și mâncare tradițională, iar cutiuțele cu mâncare chinezească le vedeam doar în filmele americane. Așa a apărut ideea unui restaurant cu specific chinezesc care să ofere livrare la domiciliu și să aducă, pentru prima oară, cutiuțele exotice în casele noastre.



Afacerea a început modest, cu opt angajați, o singură bucătărie și o mașină de livrare. Cu pași mici, dar siguri, învățând din  greșeli și perfecționându-și serviciile, Wu Xing a ajuns în foarte multe case ale bucureștenilor, care au rămas fideli brandului până astăzi. Trainingul permanent al bucătarilor, livratorii cu experiență, sistemele de operare performante și serviciile de calitate sunt atributele cu care Wu Xing se mândrește și prin care atrage din ce în ce mai mulți clienți. Dar principalul lor atu rămâne mâncarea bună: rețetele chinezești delicioase. Mâncarea este tradițională, dar modul de preparare este modern.  Ingredientele specifice sunt aduse din China, carnea și legumele sunt 100% românești.


În 15 ani, Wu Xing a evoluat pentru a deveni acel brand modern, adaptat nevoilor noastre și ritmului din ce în ce mai accelerat în care trăim. În 2001 s-a lansat site-ul www.wuxing.ro, în 2004 s-a introdus comanda online, iar din 2012 se poate plăti cu cardul direct pe site. Anul acesta s-a lansat aplicația Wu Xing pentru smartphone și plata cu telefonul prin SEQR. Totul pentru a face experiența clienților cât mai plăcută și facilă.




Alte articole recomandate:

Laptele european este deja furnizat procesatorilordin Belarus, care apoi il trimit in Rusia. Așa cum scrie “Nezavisimaia Gazeta”, dreptul de a importa lapte european l-au primit 13 fabrici de lactate din Belarus, care pur si simplu ambaleaza produsul din Europa si il trimit in magazinele din Rusia. Alexey Bogdanov, seful Departamentului de comerț extern al Ministe [...]
România a propus Parlamentului European introducerea unui nou sistem legislativ pentru comercializarea albinelor prin spațiu comunitar și formarea unui grup de lucru la nivelul Uniunii Europene (UE), care să fie consultat în momentul în care se iau deciziile pentru rezolvarea problemelor concrete cu care se confruntă apicultura, potrivit informațiilor furnizate de Adrian Siceanu, director științific la Institutul de Cercetare și Dezvoltare pentru Apicultura [...]
(Comunicat) În prima jumătate a anului, Agricola Internațional SA, cea mai importantă companie a Grupului de firme Agricola Bacău (în care este integrat lanțul de producție al cărnii de pasăre, rețeaua de magazine proprii fiind externalizată la finele anului trecut) a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 8%, ajungând în prezent la circa 172,544 mil. lei (față de 159,649 mil lei în 2013). La niv [...]
Sosul lui Dracula este picant și se recomandă consumul lângă o bucată de carne Un sos special din prune și usturoi, de culoarea sângelui, care poartă numele lui Dracula, va ajunge pe mesele englezilor de Halloween, inclusiv la Casa Regală Britanică.  Ultima „găselniță“ este un sos de prune cu usturoi numit „Dracula’s Delight“, care va ajunge în perioada Halloween-ului pe rafturile magazinului Casei Regale Britanice. Aceste produs [...]
(Agerpres) Problema risipei de alimente și a deșeurilor alimentare precum și potențialul fermelor de familie în asigurarea securității alimentare la nivel global au fost principalele teme de discuție abordate sâmbătă, în prima zi a sesiunii de Consultare a Societății Civile, care precede cea de-a 29-a Conferință Regională FAO pentru Europa și Asia Centrală, eveniment care se desfășoară la București, la Palatul Parlamentului, în perioada 1- 4 aprilie 2014. Prezent la [...]
Fiecare român lasă în magazine pentru mâncare ambalată (conserve, dulciuri, paste, lactate, mâncare congelată etc.) circa 300 de euro anual, de două ori mai puțin decât croații sau estonii, care sunt pe primele locuri în Europa de Est, arată o analiză a ZF pe baza datelor companiei Euromonitor, care a luat în considerare 17 state.   Datele Euromonitor conțin doar informații din retail, adică supermarketuri, hipermarketuri sau chioșcuri, și nu [...]
Cumparatorii conservelor din carne – incluzand in aceasta categorie pateul de ficat, carnea in suc propriu, mancarurile si specialitatile gatite – au acum o abordare diferita fata de procesul de achizitie, devenind mai prudenti, mai selectivi, avand mai multa grija la eticheta produsului, la specificatii, la valoarea nutritionala, se arata intr-o analiza a Revistei Piata. O consecinta majora a crizei economice o reprezinta si avantul mai puternic al marcilor proprii, spre care [...]
Actul normativ prevede noi reguli pentru fermieri printre care noi condiții și o formă actualizată a atestatului de producător, carnete în care vor fi trecute toate vânzările, dar și obligația autorităților de a aloca cel puțin 40% din totalul spațiilor din piețe pentru producătorii agricoli. ”Proiectul de lege are ca obiect de reglementare modul de desfășurare al activităților economice de valorificare de către producătorii [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi