Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Acționarii producătorului de bău­turi spirtoase Prodvinalco din Cluj (simbol bursier VAC) se vor reuni în adunare generală pe 26 noiembrie pentru un vot privind distribuirea de noi dividende, în sumă de un milion de lei, din profiturile realizate în anii trecuți. Aceasta este a treia tranșă de dividende distribuite de companie în acest an.


Valoarea brută a dividendului propus este de 0,0317 lei/acțiune. Pentru acționarii care dețin un număr egal sau mai mare de 3.000 de acțiuni, plățile încep pe 22 decembrie, în timp ce deținătorii a mai puțin de 3.000 de acțiuni primesc contravaloarea dividendelor începând cu 1 februarie 2015.


Anul acesta, producătorul de băuturi spirtoase a mai distribuit acționarilor dividende în valoare de 4,35 milioane de lei în două tranșe. Valoarea brută a dividendului distribuit în prima tranșă (lunile martie-mai) a fost de 0,0952 lei/titlu, iar suma totală distribuită a fost de 3 mil. lei. A doua tranșă de dividende, în valoare de 1,35 mil. lei, a fost distribuită acționarilor în mai-septembrie. Valoarea brută a dividendului a fost de 0,0428/titlu. Astfel valoarea totală a celor trei tranșe de dividende se ridică la o sumă brută de 5,35 mil. lei.


Compania este deținută de antreprenorii români Dorin Todea (25% din capital), Vasile Albon (23,5%), Marcel Hosu ( 15,5%) și Constantin Moraru (15,1%). Prodvinalco a încheiat anul 2013 cu afaceri de 32,3 milioane de lei, în scădere cu 9% în contextul în care întreaga piață s-a contractat sub impactul majorării accizei de la 750 euro/hectolitru de alcool pur la 1.000 euro/hectolitru. Profitul producătorului de băuturi spirtoase s-a diminuat cu 8% în 2013, la 4,3 milioane de lei.

Alte articole recomandate:

Controalele efectuate de inspectorii Serviciului Igienă din cadrul Directiei Sanitar Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor (DSVSA) Olt sunt o adevărată aventură în piețele agroalimentare din municipiul Slatina. Potrivit acestora la sosirea lor în piețe micii producărori își ascund brânza și smântâna în traiste și sacoșe sau pur și simpli pleacă acasă. Conform ordinului 111/2008, micii producători nu mai au voie să-și vândă marfa decât [...]
    -  Domnule ministru, ce prevede noul PNDR despre finanțarea procesării? Care este elemental de noutate? Daniel Constantin: - N-aș spune ca este ceva nou. Sunt două măsuri în noul program, care au rămas similare cu ceea ce s-a întâmplat până acum: partea de investiții și partea de procesare. De aceea am și spus că vom încerca să deschidem, în prima parte a anului 2014, aceste măsuri, pe răspunderea statului membru, [...]
Delikat, marca a companiei Unilever, produs in Romania, la Ploiesti, marcheaza 40 de ani de traditie in bucatariile romanilor. Platforma de comunicare sub care Delikat celebreaza cei 40 de ani poarta numele „Sarbatoreste asa cum inima-ti pofteste!”. „40 de ani de Delikat in Romania inseamna 40 de ani de traditie, de mancaruri gustoase romanesti, 40 de ani in care Delikat a fost alaturi de milioane de romani, a dus gusturile mai departe si a tinut familiile reunite in jurul [...]
Piața suplimentelor alimentare din Ro­mânia va depăși în acest an 250 mil. euro, după un avans de circa 12%, po­tri­vit calculelor realizate de Ziarul Fi­nanciar pe baza datelor ofe­rite de com­pania de cercetare de piață PMR. După valoarea vânzărilor de su­pli­mente alimentare, România va depăși piețele din Bulgaria, Ungaria și Re­publica Cehă, fiind a doua din regiune după Polonia. România este, totodată, a doua țară c [...]
La selectarea peliculelor (filmelor) de ambalare (web substraturi) pentru EMAP, principalele caracteristici de luat în considerare sunt permeabilitatea față de gaze, rata de transmisie a vaporilor de apă, proprietățile mecanice, transparența, tipul de ambalaj și fiabilitatea de etanșare, se arată într-o analiză publicată de FoodProcessing. Filmele utilizate în mod tradițional, cum ar fi LDPE (polietilena de jo [...]
FrieslandCampina, unul dintre cei mai importanti jucatori din industria locala a lactatelor si proprietarul brandului Napolact, estimeaza ca afacerile vor reintra pe profit in “urmatorii 2-3 ani”, dupa ce din 2011 compania inregistreaza pierderi in Romania. “2014 pare sa fie mai bine decat in 2012-2013 cand a fost o situatie dificila. Avem sperante mari ca 2015 va fi un an foarte bun, cu o crestere de 2-3% la nivel economic, daca TVA va scadea va fi un bonus, insa ne uitam la [...]
(Agerpres) În ultimii zece ani, piața produselor ecologice a crescut de patru ori în ultimii 10 ani, iar normele trebuie actualizate și adaptate astfel încât sectorul să se poată dezvolta în continuare și să poată răspunde provocărilor viitoare. În acest context, Comisia Europeană a prezentat marți o propunere pentru un regulament nou privind producția ecologică și etichetarea produselor bio, care reflectă preocupările consumatorilor și ale producătorilor și [...]
In ziua de 12 iunie, în cadrul Workshop-ului Carne, domnul Andrei Pinte, Account Manager Transart, a susținut comunicarea cu titlul ” “Controlul costurilor, de la preluarea comenzilor la livrarea produselor, cu ajutorul unui sistem informatic adecvat”, precum si sistemele informatice elaborate de companie si menite sa eficientizeze activitatea, prin realizarea de economii substantiale. Totodata, domnul Pinte a facut si o prezentare generala a companiei [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN