Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Mediafax) Vânzările de lactate produse în România au scăzut în septembrie și octombrie cu 25% față de perioada similară din 2013, pe piață intrând, după embargoul impus de Rusia, cantități mari de lactate produse în UE, a declarat Dorin Cojocaru, președintele patronatului APRIL.


“Vânzările de lapte produs în România merg foarte prost în ultimele două luni și au scăzut cu 25% față de intervalul septembrie-octombrie 2013. De vină sunt scăderea puterii de cumpărare, care a diminuat consumul, dar, în primul rând, cantitățile mai mari de produse intrate pe piața românească din UE, la prețuri mici, după embargoul impus de Rusia”, a spus președintele patronatului din industria laptelui.


El a afirmat că, din acest motiv, producătorii de lapte au ajuns să rămână în depozite cu stocuri de marfă mai mari decât în oricare dintre ultimii ani.


“Sunt multe ferme mari cu stocurile până la tavan. Cele 150 de fabrici de lactate din România au pe stoc marfă pentru șase luni, în special lapte praf, cașcavaluri și brânzeturi”, a adăugat Cojocaru.


Oficialul patronatului se teme că numărul fermelor va scădea drastic în următorul an, pentru că procesatorii români încep să piardă competiția cu cei din UE, care vin cu prețuri mai mici.


“A scăzut mult producția de lapte în această toamnă. Ne omoară embargoul, pentru că vine lapte din străinătate, din țări care înainte exportau în Rusia”, a spus Claudiu Frânc, președintele Federației Crescătorilor de Bovine din România.


Potrivit unor surse din retail, nu doar vânzările de lactate românești s-au diminuat, ci întreaga piață a laptelui a scăzut în acest an. Astfel, vânzările de lactate sunt, în primele zece luni ale acestui an, mai mici cu 5-7% față de cele înregistrate în perioada similară din anul trecut.

Alte articole recomandate:

Restaurantele din Republica Moldova se pot înscrie acum într-un program național de instruire și acreditare, pentru a primi titlul și insigna „Wine Friendly Restaurant”. Programul lansat pe 19 februarie va fi implementat de Oficiul Național al Viei și Vinului în parteneriat cu Proiectul Creșterea Competitivității și Dezvoltarea Întreprinderilor II (USAID CEED II). Programul „Wine Friendly Restaurant” este dedicat tuturor [...]
Sa ne dregem serios glasul si sa adoptam inconstient topica din Teoria Conspiratiei: probabil ca experimentele duse de industria militara nu pot fi ajunse din urma decat de cele perfectionate in laboratoarele de marketing. Si, uite asa, stirile din publicitate sunt anuntate de site-urile de stiinta. Ultima dintre ele: billboarduri care citesc emotiile trecatorilor. Dar decat sa facem razboi, mai bine ne lasam manipulati, arrr, scuze, sedusi de publicitate.   M&C [...]
Potrivit intențiilor declarate de retailerii din România, în 2017 vor fi deschise peste 300 de noi hipermarket-uri. Cele zece rețele din comerțul modern local vor asigura astfel cel mai rapid ritm de expansiune de la lansarea comerțului modern în România, în 1996. Mai mult, loc de dezvoltare încă există, analiștii și executivii din piață vorbind chiar de un total de 3.500 de magazine moderne în România în următorii 5-7 ani. Dezvoltarea [...]
(Mediafax) Vânzările de ciocolată și bomboane de la nivel mondial ar putea ajunge la un nivel record în acest an datorită creșterii „atracției” pentru dulciuri a consumatorilor de clasă medie din țări precum India, China și Brazilia, scrie Financial Times. Estimările arată că vânzările de dulciuri ar putea ajunge anul acesta la 198 miliarde de dolari, cu 5,4% mai mult comparativ cu anul anterior, potrivit ultimelor date alte companiei de cercetare de piață [...]
Carrefour a lansat conceptul de magazine Bon App, deschizând primele sale unități dedicate gustărilor și produselor de implus. Primul magazinul Bon App, denumit așa de la numele mărcii proprii Carrefour, a fost inaugurat în Paris, pe strada Temple în urmă cu câteva săptămâni. Retailerul a inaugurat astăzi o a doua astfel de unitate în gara RER Auber, în locul unui salon Jean-Louis Davis și al unui magazin de haine, informeaza Magaz [...]
  Dincolo de a aduce mai aproape experiențe culinare din Coreea, Mexic, Israel sau Ghana, piețele culinare care au cucerit metropole precum Berlinul sau Londra nu uită să țină cont de particularitățile mediului din care au răsărit. Exotismul acestor piețe culinare așezate de te miri unde a îmbrățișat însă și destinații mai sofisticate, transformându-se în loc de întâlnire pentru vaste comunitați culturale și în oaze de energie pentru călătorii [...]
Iulian Stanciu (eMag) împreună cu alți doi antreprenori români vor să investească 2,5 milioane de euro în Pavilionul H, celebrul centru comercial din Parcul Herăstrău deținut de Puiu Popoviciu și Radu Dimofte, pentru a face o berărie, scrie zf.ro. Unul dintre cei mai puternici antreprenori din industria IT, Iulian Stanciu, care este directorul general și unul dintre acționarii eMag, îm­pre­ună cu Vlad Dumitru și Ioana Iancu au închiriat clădire [...]
Un producător belgian de ciocolată numit ISIS este nevoit să își schimbe numele, pentru a doua oară într-un an, din cauză că noua sa identitate, "ISIS chocolates" suferă din cauza asocierii acesteia de către cumpărători cu gruparea jihadistă Stat Islamic.w.isischocolates.be) Anul trecut, compania și-a schimbat numele din Italo Suisse, întrucât compania nu avea nicio legătură cu niciuna dintre cele două țări. Acum,compania este nevoită să renunțe și la numele de ISIS, [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN