Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Retailerii independenți continuă să dețină o poziție solidă în orașul Focșani. Cel mai mare retailer din oraș în funcție de numărul de magazine operate, Paco, va deschide la sfârșitul lunii octombrie al șaptelea magazin al rețelei și al cincilea din Focșani, a declarat Feliciu Paraschiv, proprietarul Paco, informează Magazinul Progresiv.


Supermarketul va fi amplasat în centrul orașului pe Bulevardul Unirii, nr. 49  și va avea o suprafață de vânzare de aproximativ 350 de metri pătrați. Unitatea va fi deschisă în locul unui depozit farmaceutic, locația fiind reamenajată prin crearea unui spațiu de depozitare deasupra sălii de vânzare, pentru utilizarea eficientă a suprafeței existente. Investiția în deschiderea magazinului, unde vor lucra 20 de angajați, se ridică la câteva sute de mii de euro.


Pe rafturile magazinelor Paco vor fi, în câteva săptămâni, și primele produse marcă proprie. Primele produse care vor purta eticheta brandului propriu al Paco, Delisan, vor fi pateurile. „Lucrăm, de asemenea, la etichetele pentru produsele cosmetice și de curățenie, care vor fi produse tot în România”, adaugă Feliciu Paraschiv.

Alte articole recomandate:

Diferenta de pret dintre brandurile tip A si produsele private label s-a redus in toate tarile, exceptie facand Germania, este una dintre concluziile raportului anual privind piata marcilor proprii din Europa si SUA realizat de compania britanica de cercetare IRI. Reducerea promotiilor, in special la gamele proprii premium, atat numeric cat si ca discount acordat, este principalul factor care a dus la majorarea preturilor produselor private label, in timp ce brandurile nationale au fos [...]
Consiliul Concurenței a dat o lovitură grea marilor retaileri din industria alimentară, la sfârșitul anului trecut, dând amenzi de aproximativ 35 milioane euro. Retalailerii sancționați au anunțat la unison că vor da în judecată Consiliul Concurenței, iar în momentul de față aceștia așteaptă motivația scrisă a deciziei Consiliului cu pricina. Singurul punct comun în care cad de acord ambele tabere este acela că interesul lor major este....binele [...]
Afacerile lanțului de hipermarketuri cu prețuri mici, Kaufland, cu 103 magazine în România, au crescut cu 10% în S1. Mai mult decât atât, Kaufland se afla după va­loarea portofoliului imo­bi­liar de la finalul anului tre­cut, pe poziția a doua în piață, la egalitate cu Immofinanz (care deține printre altele par­cul de afaceri Iride din Pipera), cu ac­tive de circa 960 mil. euro, potrivit da­telor ZF.   Ei [...]
(Mediafax) Grupul francez Carrefour, prezent în România cu 155 de magazine pe mai multe formate, a terminat primul semestru cu venituri de aproape 36 mld. euro, în creștere like for like (fără a se ține cont de expansiune) cu 4,3% față de aceeași perioadă a anului trecut, cel mai puternic avans din ultimii cinci ani. În Europa, creșterea a fost susținută de Spania, Belgia și România, pe celelalte piețe veniturile fiind stabile. Francezii au peste 10.000 d [...]
Sigur va amintiti melodia aceea din genericul de la Familia Bundy? Zicea: “love&marriage go together like the horse&carriage”. Inlocuim “love” cu “bere” si “marriage” cu “fotbal” si obtinem o fraza la fel de adevarata si reteta multora dintre campaniile publicitare pentru bautura din malt si hamei. Sunt insa si publicitari care stiu ca fotbalul merge si cu altceva decat bere. Pe de-o parte ii avem pe cei inscrisi la Cupa [...]
Retailerul german Lidl a inchis, din 1 mai, unul dintre cele trei magazine din Drobeta-Turnu Severin. Acesta este prima unitate comerciala Lidl inchisa de la intrarea pe piata locala. Anterior au mai fost situatii in care retailerul a mai relocat magazine, cum este cazul unitatilor comerciale din Mangalia si Targu-Mures. Tuturor angajatilor acestui magazin li s-au oferit solutii alternative pentru a ramane in cadrul companiei, noteaza Magazinul Progresiv. „Lidl optimizeaza permanen [...]
Retailului tradițional coborât la un procent de 47% din  valoarea totală a produselor de larg consum cumpărate pe piața din România, iar cel modern a urcat la 53%. În prima jumătate a anului trecut, retailului modern a depășit pentru prima dată pe cel tradițional, ajungând la un procent de 53% din valoarea totală a produselor de larg consum cumpărate pe piața din România, față de 49% în 2012, după cum o arată cercetarea de tip Panel [...]
Peste 40% din vânzările Alpin 57 Lux, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața înghețatei, se înregistrează în sudul României (Muntenia, inclusiv București), în timp ce Transilvania – piața natală a companiei – reprezintă 43% din rulajele producătorului. Bucureștiul, cu circa două milioane de locuitori și cea mai importantă „piață“ de desfacere pentru toți producătorii indiferent de profil, reprezintă 20% din afacerile totale [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN