Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Retailerii independenți continuă să dețină o poziție solidă în orașul Focșani. Cel mai mare retailer din oraș în funcție de numărul de magazine operate, Paco, va deschide la sfârșitul lunii octombrie al șaptelea magazin al rețelei și al cincilea din Focșani, a declarat Feliciu Paraschiv, proprietarul Paco, informează Magazinul Progresiv.


Supermarketul va fi amplasat în centrul orașului pe Bulevardul Unirii, nr. 49  și va avea o suprafață de vânzare de aproximativ 350 de metri pătrați. Unitatea va fi deschisă în locul unui depozit farmaceutic, locația fiind reamenajată prin crearea unui spațiu de depozitare deasupra sălii de vânzare, pentru utilizarea eficientă a suprafeței existente. Investiția în deschiderea magazinului, unde vor lucra 20 de angajați, se ridică la câteva sute de mii de euro.


Pe rafturile magazinelor Paco vor fi, în câteva săptămâni, și primele produse marcă proprie. Primele produse care vor purta eticheta brandului propriu al Paco, Delisan, vor fi pateurile. „Lucrăm, de asemenea, la etichetele pentru produsele cosmetice și de curățenie, care vor fi produse tot în România”, adaugă Feliciu Paraschiv.

Alte articole recomandate:

Grupul german privat Schwarz, controlat de al doilea cel mai bogat om din Germania, care operează lanțurile Kaufland și Lidl, a obținut anul trecut în România afaceri de peste 2,3 mld. euro, în creștere cu circa 300 mil. euro față de 2012. Nemții, care au circa 250 de magazine și peste 15.000 de angajați, au ajuns astfel să controleze 13% din tot comerțul local cu dominanță alimentară și circa un sfert din comerțul modern, potrivit estimărilor ZF pe baza datelor din [...]
Fructele din Ucraina, care reprezentau anul trecut peste 25% din importurile Rusiei, au fost inlocuite de produse din Turcia, Romania si Georgia, astfel incat in 2014 livrarile din aceste tari se vor dubla, arata raportul “Berry Business of Ukraine-2014: Fresh and Frozen Market”. In acest context, cei mai multi dintre producatorii ucrainieni de fructe se vor reorienta in acest an spre tari din zona Europei Centrale si de Est. Piata ruseasca ramane una dintre cele mai mari [...]
In ultimii patru ani risipa de alimente la nivel local a scazut de la 100 de kilograme pe cap de locuitor pana la 86 de kilograme, arata date ale InfoCons. Mai exact, circa 1,7 milioane de tone de alimente sunt aruncate anual. Datele plaseaza Romania, una dintre cele mai sarace tari din UE – cu peste 40% din locuitori in pragul saraciei – pe un “onorabil” loc 10 dintr-un total de 27 de tari analizate anul trecut de catre Eurostat. Astfel, romanii arunca aproximativ 35% [...]
Carrefour România a introdus din această lună și plata în numerar, ramburs, la livrarea produselor comandate pe magazinul online, deși în urmă cu aproximativ un an, la lansarea platformei, arăta că plata se va efectua exclusiv online cu cardul. Potrivit companiei, care citează un studiu realizat de Mednet, peste 60% din persoanele cu vârsta cuprinsă între 18 și 55 de ani declară că cel mai des utilizat serviciu de plată este cel cash (prin ramburs). "Prin noul [...]
Vânzările grupului francez Carrefour în România, unde deține o rețea de 165 de hipermarketuri, supermarketuri și magazine de proximitate, au revenit anul trecut la nivelul din 2008, de 1 miliard de euro, înregistrând o creștere cu 2% față de 2012. În 2008, ultimul an de boom al economiei românești, Carrefour România înregistra o creștere cu 37% a vânzărilor, la 1 miliard de euro, de la 728 milioane euro în 2007. Ulterior, [...]
Comerțul modern local, o piață de aproape 1.500 de magazine și afaceri de 35-40 mld. euro (8-9 mld. euro) anual, a trecut în ultimul an printr-o serie de schimbări care au dus la o reconfigurare a raportului de forțe.   Auchan a depasit un miliard de euro la vanzari   Astfel, Auchan a intrat în clubul miliardarilor în euro după preluarea a 20 dintre magazinele Real, iar Kaufland a devenit prima rețea care atinge pragul de 100 de hipermarketuri, [...]
Brandul de apă minerală Zizin, produs de compania brașoveană Apemin Zizin, a înregistrat anul trecut o creștere de 37% comparativ cu anul precedent, iar pentru anul acesta com­pania vrea să mențină trendul ascendent al brandului.   Conform datelor furni­zate anterior de companie, brandul Zizin aduce 46% din cifra de afaceri a societății Apemin Zizin, adică reprezintă 21 mil. lei (circa 4,7 mil. euro). Astfel, brandul a depășit anul trecut vânzări de 28 milioane de lei [...]
Lansata sub sloganul „Tu pentru cine cinstesti un Bergenbier azi?”, editia speciala de ambalaje Bergenbier isi propune sa surprinda cele mai importante momente ale unei prietenii adevarate, arata un comunicat venit din partea 2ActivePR. Incepand cu luna martie, pe dozele de aluminiu si sticlele PET de Bergenbier se vor gasi mesaje care lauda gesturile frumoase dintre prieteni, informeaza Iqads.ro. Dozele din editia speciala sunt inscriptionate cu unul dintre urmatoarel [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN