Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Înființată încă din anul 1992, compania Kalpo a acumulat o mare experiență pe piața ceiului din România, fiind prezentă în acest an cu stand propriu al Salonului Național al României, de la SIAL-Paris.


 


La sand, Kalpo a expus întreaga gamă de ceaiuri: Sub marca Vedda, vizitatorii au putut lua cunoștință cu ceaiurile curative, tradiționale, ceaiurile din fructe, la plic, ceaiurile din fructe întregi, din plante întregi, cu ceaiul verde sau cel negru. Cât privește brandul Evolet, acesta a fost etalat cu produsele premium: Premium Sensation, Bio Sensation, Sensation Piramida.


 


Referitor la participarea companiei Kalpo, la actuala ediție a SIAL, domnul Eugen Achim, Director executiv, a declarat pentru infoALIMENT: ”Plasamentul standului a reprezentat în sine 30 % din reușită. Dar, atuul nostru principal este faptul că producem și comercializăm ceaiuri 100 % naturale, fapt care ne face să fim mult mai pregătiți pentru export decât în anii anteriori, venind în fața traderilor internaționali cu o gamă variată de produse, pentru a încânta potențialii parteneri. În acest moment, exportăm cca 8% din produsele noastre în Anglia, Franța și China dar, cu siguranță, și datorită participării la SIAL, ne vom atinge obiectivul de a dubla activitatea de export în anul 2015.”

Alte articole recomandate:

ETI European Food Industries, filiala locală a producătorului turc de dulciuri cu același nume, a pri­mit o infuzie de capital de 2 mi­lioane de euro, conform datelor din Monitorul Oficial.   Grupul din Turcia are în derulare o investiție de circa 40 de milioane de euro într-o fabrică în Craiova, în care va angaja peste 300 de oameni. Până la finalul anului trecut compania realizase deja 57% din proiect și investise 22 de milioane de euro. D [...]
(Mediafax) Producătorul de lactate Albalact (ALBZ) a obținut anul trecut un profit net de 8,4 milioane lei (1,9 milioane euro), cu 15% mai mare comparativ cu 2012, la o cifră de afaceri de 423 milioane lei (95,7 milioane euro), în creștere cu 23%, potrivit raportului anual al companiei. În 2012, compania a avut o cifră de afaceri de 343,8 milioane lei și un profit net de 7,3 milioane lei. Veniturile totale ale companiei au crescut anul trecut cu 22,5% comparativ cu 2012, la 429,4 [...]
Vanzarile alimente, bauturi si tutun au crescut in luna mai, fata de aceeasi luna a anului trecut, cu 6,6% atat ca valoare bruta cat si in functie de numarul de zile lucratoare, potrivit datelor Institutului National de Statistica (INS). In schimb, comparativ cu luna aprilie a acestui an, vanzarile de produse alimentare, bauturi si tutun au scazut cu 1% in functie de numarul de zile lucratoare si de sezonalitate si cu 2,6% in functie de vanzarile brute. Cifra de afaceri din comertul cu [...]
Vineri, 23 ianuarie 2015, ora 18:30, va avea loc deschiderea oficială a Ceainăriei Jodart, pe strada Ernest Juvara, numărul 24, lângă Grădina Botanică!   Un concept nou în România, Ceainăria Jodart pregătește iubitorilor de artă adevărate spectacole de ceai și pasiuni și, bineînțeles, o inaugurare pe măsură. Călătoria va începe așadar cu o prezentare a adevăratului ritual al ceaiului și va continua cu un super concert semnat [...]
Autoritatea olandeză pentru siguranța alimentară a oprit exportul de carne de vită al firmei Van Hattern Vlees, după ce a descoperit carne de cal. Raportul HAACCP Europa a confirmat că Autoritatea olandeză pentru Siguranță Alimentară (NVWA) a oprit de la vânzare 600 tone de carne de vită, după ce s-a descoperit că această carne era de cal. Firma Van Hattern Vlees urma să comercializeze această carne la export și în lanturile de supermarket-uri. Evidențele [...]
Compania Testo România a devenit Partener al  EXPO-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2015, care se va desfășura în zilele de 3, 4 iunie la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub titlul ”Politici de sprijin, Retehnologizare, Performanță-Priorități pentru ieșirea din impas”.  Participarea Testo România va fi marcată în workshop-ul comun din ziua de 4 iunie, atunci când [...]
Retailerii care au avut creșteri anul trecut și-au extins rețeaua de magazine, însă valoarea medie a bonului plătit de clienți a scăzut, a declarat la ZF Live Gabriel Pavel de la RBC, cea mai mare companie de instalat POS-uri în retail. „Dacă facem comparație magazin pe magazin, consumul nu crește, pentru că valoarea bonului a scăzut în comparație cu anul trecut. Retailerii care au beneficiat de creșteri și-au extins rețelele și automat și cantitatea de produse [...]
Brandul australian Sullivan’s Cove a fost numit cel mai bun whisky single malt din lume la Premiile Mondiale de Whisky, învingând în competiție rivalii din Scoția, SUA sau Japonia, scrie Business Insider. Sullivan’s Cove a câștigat în 2013 și 2014 și competiția regională australiană pentru cel mai bun whisky. Dacă anul trecut o sticlă de Sullivan’s Cove costa 100 de dolari, în prezent este evaluată la peste 1.000 de dolari. Premiul este un [...]

 

Living fresh
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN