Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Înființată încă din anul 1992, compania Kalpo a acumulat o mare experiență pe piața ceiului din România, fiind prezentă în acest an cu stand propriu al Salonului Național al României, de la SIAL-Paris.


 


La sand, Kalpo a expus întreaga gamă de ceaiuri: Sub marca Vedda, vizitatorii au putut lua cunoștință cu ceaiurile curative, tradiționale, ceaiurile din fructe, la plic, ceaiurile din fructe întregi, din plante întregi, cu ceaiul verde sau cel negru. Cât privește brandul Evolet, acesta a fost etalat cu produsele premium: Premium Sensation, Bio Sensation, Sensation Piramida.


 


Referitor la participarea companiei Kalpo, la actuala ediție a SIAL, domnul Eugen Achim, Director executiv, a declarat pentru infoALIMENT: ”Plasamentul standului a reprezentat în sine 30 % din reușită. Dar, atuul nostru principal este faptul că producem și comercializăm ceaiuri 100 % naturale, fapt care ne face să fim mult mai pregătiți pentru export decât în anii anteriori, venind în fața traderilor internaționali cu o gamă variată de produse, pentru a încânta potențialii parteneri. În acest moment, exportăm cca 8% din produsele noastre în Anglia, Franța și China dar, cu siguranță, și datorită participării la SIAL, ne vom atinge obiectivul de a dubla activitatea de export în anul 2015.”

Alte articole recomandate:

(Agerpres) Producătorii harghiteni întâmpină dificultăți în a găsi referințe documentare despre vechimea rețetelor folosite pentru produsele tradiționale, având în vedere faptul că procedurile privind atestarea acestora s-au modificat. Consilierul DADR Harghita, Gyorgy Erzsebet susține că potrivit vechilor proceduri în județ s-au înregistrat 17 operatori economici, cu 47 de produse atestate ca fiind tradiționale. Acestea sunt dintre cele mai diverse, [...]
Acționarii producătorului de amidon Amylon Sibiu (simbol bursier AMY), controlat de omul de afaceri Constantin Boromiz, au aprobat fuziunea prin absorbție cu firma Moara Cibin (MOIB), cea mai valoroasă companie lista­tă pe bursă din grupul Boromir. Fuziu­nea face parte dintr-un proiect mai amplu prin care Moara Cibin ar urma să absoarbă și fabrica de biscuiți Extra Sib, societate închisă și deținută în proporție de 15% de firma Boromir Ind. Gheorghe Ștefan este acționarul [...]
Coca-Cola HBC AG, cel mai mare îmbuteliator al Coca-Cola Company din Europa, prezent și România prin compania Coca-Cola HBC România, și-a anunțat intenția de a se retrage de la Bursa de la New York (NYSE) pentru că Bursa de la Londra, unde s-a listat în aprilie 2013, a devenit principala piață de tranzacționare pentru acțiunile companiei. După listarea companiei pe Bursa de Valori de la Londra, Marea Britanie a devenit principala piață de tranzacționare [...]
5 to go, la momentul actual cel mai mare lanț de cafenele din țară, a avut ideea inovativă de a introduce pentru prima dată pe piața din România, personaje pe paharele de cafea to go, folosind imagini pop-art, ce vin în întâmpinarea clienților. Această inițiativă va fi susținută în continuare de o serie de colaborări cu artiști români, plastici și vizuali contemporani de artă modernă. Apetența brandului către [...]
Mega Image, parte a grupului belgian Delhaize, deschide miercuri trei magazine de proximitate Shop&Go în București, extinzându-și astfel rețeaua națională la 335 de unități, a anunțat retailerul. Bottom of Form Shop&Go Câmpia Libertății 37A are o suprafață de vânzare de aproximativ 97 metri pătrați, Shop&Go București Ploiești 7A se întinde pe circa 83 metri pătrați, iar Shop&Go Constructorilor 26 are o suprafață de 90 metri pătrați. La [...]
Profi a inaugurat la sfarsitul saptamanii trecute, primul sau magazin din Cisnadie si al cincilea magazin din Pitesti, iar maine va deschide tot la Pitesti o noua unitate comerciala. Reteaua detinuta de fondul de investitii Enterprise Investors a ajuns la 234 de magazine. Magazinul din Cisnadie este situat pe strada Stejarului si se intinde pe o suprafata  totala de aproximativ 610 mp, avand o sala de vanzari de  430 mp. Unitatea va functiona in format standard si este cea de-a [...]
Într-un interviu acordat Revistei Piața de doamna Angelica Șmil, Director General al companiei Salbac, aceasta a opinat că ”piata produselor crud-uscate este in crestere, iar aceasta crestere se va mentine si in urmatorii ani. Sa luam exemplu Salamul de Sibiu – in Romania se consuma lunar aproape 140 de tone, din care putin peste 50% este reprezentat de Salamul de Sibiu fabricat de Salbac. In cadrul categoriei de preparate din carne, segmentul de crud-uscate va [...]
Lista oficiala a produselor alimentare traditionale acreditate pana la data de 30 noiembrie a fost publicata pe site-ul MADR si transmisa spre publicare la Monitorul Oficial, urmand ca ea sa devina operabila la 30 de zile de la data publicarii. Din pacate, data va depasi perioada Sarbatorilor de Iarna, cand firmele care se regasesc in tabelul oficial ar fi putut profita din plin de perioada de varf a vanzarilor. Dar, mai bine mai tarziu, decat niciodata, tinand cont de faptul ca p [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN