Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Înființată încă din anul 1992, compania Kalpo a acumulat o mare experiență pe piața ceiului din România, fiind prezentă în acest an cu stand propriu al Salonului Național al României, de la SIAL-Paris.


 


La sand, Kalpo a expus întreaga gamă de ceaiuri: Sub marca Vedda, vizitatorii au putut lua cunoștință cu ceaiurile curative, tradiționale, ceaiurile din fructe, la plic, ceaiurile din fructe întregi, din plante întregi, cu ceaiul verde sau cel negru. Cât privește brandul Evolet, acesta a fost etalat cu produsele premium: Premium Sensation, Bio Sensation, Sensation Piramida.


 


Referitor la participarea companiei Kalpo, la actuala ediție a SIAL, domnul Eugen Achim, Director executiv, a declarat pentru infoALIMENT: ”Plasamentul standului a reprezentat în sine 30 % din reușită. Dar, atuul nostru principal este faptul că producem și comercializăm ceaiuri 100 % naturale, fapt care ne face să fim mult mai pregătiți pentru export decât în anii anteriori, venind în fața traderilor internaționali cu o gamă variată de produse, pentru a încânta potențialii parteneri. În acest moment, exportăm cca 8% din produsele noastre în Anglia, Franța și China dar, cu siguranță, și datorită participării la SIAL, ne vom atinge obiectivul de a dubla activitatea de export în anul 2015.”

Alte articole recomandate:

Odată cu selecția efectuată de Cris-Tim, în rândul copiilor care au fost aleși să susțină noua campanie publicitară, compania a realizat deja primul set de spoturi publicitare menite să dinamizeze vânzările de Salam Săsesc. Copiii care apar în spoturi și care vor fi folosiți în actuala campanie sunt: Rares Branescu, Cezara Nacu, Marta si Anisia Melinte, Sonya Sopcu, Mihai Bane, Delia Popovici, Irina Vizireanu. Campania a fos [...]
Intr-un interviu acordat Revistei Piata, Ovidiu Spinu, managerul companiei a declarat că ”Piata din Romania este in continua crestere si dezvoltare. Putem spune ca interesul consumatorilor romani este crescut pentru toata gama de produse La Colline. Prin comparatie, consumatorii din Europa de Vest si continentul nord-american sunt mai buni cunoscatori ale branzeturilor si produselor lactate proaspete de capra. Branzeturile de capra sunt prezentate ca si delicatese in majori [...]
Ieri, la restaurantul Beautyfood, din Capitală, Hochland a lansat produsul Delicii Calde Bruschetta, în fapt, două variante de creme tartinabile pentru gătit. Odată cu acest eveniment, Hochland a invitat pe cei prezenți să guste și cașcavalul pane, brânzeturi rase pentru pizza și brânzeturi rase pentru paste tomate. Domnul Sorin Timuș, Directorul General al companiei, a declarat pentru revista Fabrica de Lapte că ”acesta este primul dintr-un [...]
Una dintre vedetele spatiului rezervat companiilor romanesti prezente la BioFach 2014 este, cu siguranta, firma de produse lactate Mirdatod, stadul acesteia fiind in permanenta plin, atat de simplii vizitatori, cat si de oameni de afaceri straini care doresc sa incheie parteneriate.   Lactatele produse de Mirdatod fiind in permanenta degustate de publicul prezent, primesc de fiecare data laude, fiind evidentiat atat gustul deosebit, cat si modul de prezentare. Domnul Ovidiu Todoran, [...]
Specialiștii spun că trebuie să fim foarte atenți la ce scrie pe etichetă în momentul în care cumpărăm ceva. Pentru că a început maratonul cumpărăturilor de Paște, specialiștii avertizează să fim cumpătați în momentul în care intrăm în magazine. Aceștia susțin că etichetele sunt înșelătoare, iar cumpărătorii pot cădea foarte ușor în plasa comercianților. Etichetele și reclamele sunt două elemente esențiale care îi atrag pe oameni. Fie că [...]
(Comunicat) United Romanian Breweries Bereprod (URBB) a stabilt un nou record al activității de producție la nivel național în 2017, depășind pragul de 2 milioane hectolitri produși în perioada ianuarie - noiembrie, reprezentând o creștere de 10% comparativ cu nivelul de anul trecut. În același timp, cifra de afaceri consolidată a grupului URBB s-a ridicat la 650 milioane RON (brut), cu 12% mai mult față de rezultatul [...]
Dovedind preocupare, nu doar pentru volumul afacerilor, dar și pentru educarea consumatorilor, Transavia, liderul pieței de carne de pui din România, a demarat la efinalul anului trecut excelenta campanie educațională “Ora de Nutriție”, pentru a veni în întâmpinarea elevilor cu informații utile despre necesitatea abordării unui stil de viață sănătos. Primul curs a avut loc la colegiul Gheorghe Lazăr din București, unde [...]
Incepand de saptamana aceasta ruleaza, pe micile ecranele din Romania si din alte 50 de tari, noul spot Activia ce o are ca protagonista pe Shakira. Spotul poate fi vizionat accesand urmatorul link:http://www.activia.com/ro-RO/ Spotul readuce in prim plan mesajul Activia „Starea de bine vine din interior” folosind dansul ca modalitate prin care se celebreaza sanatatea si starea de bine. Noua piesa a Shakirei, „Dare (La La La)” – inclusa pe noul ei album [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN