Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Înființată încă din anul 1992, compania Kalpo a acumulat o mare experiență pe piața ceiului din România, fiind prezentă în acest an cu stand propriu al Salonului Național al României, de la SIAL-Paris.


 


La sand, Kalpo a expus întreaga gamă de ceaiuri: Sub marca Vedda, vizitatorii au putut lua cunoștință cu ceaiurile curative, tradiționale, ceaiurile din fructe, la plic, ceaiurile din fructe întregi, din plante întregi, cu ceaiul verde sau cel negru. Cât privește brandul Evolet, acesta a fost etalat cu produsele premium: Premium Sensation, Bio Sensation, Sensation Piramida.


 


Referitor la participarea companiei Kalpo, la actuala ediție a SIAL, domnul Eugen Achim, Director executiv, a declarat pentru infoALIMENT: ”Plasamentul standului a reprezentat în sine 30 % din reușită. Dar, atuul nostru principal este faptul că producem și comercializăm ceaiuri 100 % naturale, fapt care ne face să fim mult mai pregătiți pentru export decât în anii anteriori, venind în fața traderilor internaționali cu o gamă variată de produse, pentru a încânta potențialii parteneri. În acest moment, exportăm cca 8% din produsele noastre în Anglia, Franța și China dar, cu siguranță, și datorită participării la SIAL, ne vom atinge obiectivul de a dubla activitatea de export în anul 2015.”

Alte articole recomandate:

Dacă se reduce TVA-ul la produsele bio procesate, statul român câștiga din taxele și impozitele din industria procesatoare și România va putea exporta aceste produse bio cu valoare adaugată mare, potrivit unui comunicat al Asociației Bio România. Asociația atrage atenția că, în caz contrar, România va rămâne un importator de alimente ecologice procesate, așa cum este și în prezent, se mai arată în [...]
(Comunicat) Conform datelor Food for Development Office al GrupuluiTetra Laval, în 2013, peste 64 de milioane de copii din 63 de țări ale lumii au beneficiat de 8,3 miliarde de porții de băuturi în ambalaje Tetra Pak®, distribuite în cadrul programelor de nutriție în școli. Dintre cele 63 de țări în care se distribuie produse alimentare copiilor, 57 de țări au ales laptele. Astfel, Tetra Pak, lider în industria procesării și ambală [...]
Comisarii din cadrul Comisariatului Judetean pentru Protectia ConsumatorilorIasi au derulat in luna iunie mai multe controale la operatorii economici din judet care comercializeaza produse lactate, informeaza cotidianul Buna ziua Iași. Verificarile au fost efectuate in cadrul tematicii referitoare la modul de respectare a prevederilor legale privind protectia consumatorilor la comercializarea, conformitatea, modul de etichetare, prezentare si public [...]
Interdicția de a vinde lapte proaspăt atât pe piață cât și procesatorilor, în absența unui tanc de răcire prin care laptele proaspăt să fi trecut, îi determină pe micii fermieri din zona Turzii să re-inventeze vânzarea laptelui după varianta „din casă în casă”. Dupa cum se stie, de la 1 ianuarie 2014, producătorii de lapte nu mai pot comercializa pe piațălapte proaspăt dacă nu au un tanc de răcire prin care produsul proaspăt muls să fi [...]
Cu aproape 25 de ani în urmă, au fost emise regulamente de stabilire a unei proceduri comunitare pentru limitarea maximă a nivelului reziduurilor provenite din produsele medicinale veterinare, în alimentele de origine animală.  La nivel național, au fost, de asemenea, structurate direcții și grupuri de cercetare care au susținut Ministerul Agriculturii (MADR) și Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor (ANSVSA) în emiterea și promovarea de [...]
Divizia Ikea Food, care cuprinde restaurantul, bistroul și magazinul de delicatese suedeze din cadrul unității din Băneasa a gigantului suedez Ikea, a terminat anul fiscal 2013 cu afaceri de aproape 33 de milioane de lei (7,5 milioane de euro), în creștere cu 7% comparativ cu perioada similară a anului anterior. Aceste cifre poziționează divizia de food a Ikea pe prima poziție în topul celor mai mari restaurante din România, devansând Caru’ cu Bere, care a ocupat [...]
Marian Radu împreună cu soția sa Claudia și cu alți patru prieteni - Valentin Marcu, Mihaela Cristea, Gabriel Desculțu și Radu Desculțu - au investit circa 60.000 de euro pentru dezvoltarea unei afaceri în agricultura bio sub brandul Tomatina. Ei au mizat exclusiv pe distribuția și comercializarea legumelor în mediul online - magazin online, aplicație mobilă și magazin pe Facebook, datorită costurilor mai mici decât în cazul unui magazin tradițional și reducer [...]
Astazi, începând cu ora 19:00 va avea loc lansarea Restaurant La Bordei, în cladirea Cotroceni Business Center (fosta Apaca), București. Evenimentul de lansare al restaurantului La Bordei va prezenta un concept unic, menit sa rearanjeze valoarea client/servicii/tradiție/stil, sintetizând sloganul: 'La Bordei manânci și bei!'.  Lansarea va fi organizata sub forma unui cocktail party și va fi concentrată pe prezentarea d [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN