Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Înființată încă din anul 1992, compania Kalpo a acumulat o mare experiență pe piața ceiului din România, fiind prezentă în acest an cu stand propriu al Salonului Național al României, de la SIAL-Paris.


 


La sand, Kalpo a expus întreaga gamă de ceaiuri: Sub marca Vedda, vizitatorii au putut lua cunoștință cu ceaiurile curative, tradiționale, ceaiurile din fructe, la plic, ceaiurile din fructe întregi, din plante întregi, cu ceaiul verde sau cel negru. Cât privește brandul Evolet, acesta a fost etalat cu produsele premium: Premium Sensation, Bio Sensation, Sensation Piramida.


 


Referitor la participarea companiei Kalpo, la actuala ediție a SIAL, domnul Eugen Achim, Director executiv, a declarat pentru infoALIMENT: ”Plasamentul standului a reprezentat în sine 30 % din reușită. Dar, atuul nostru principal este faptul că producem și comercializăm ceaiuri 100 % naturale, fapt care ne face să fim mult mai pregătiți pentru export decât în anii anteriori, venind în fața traderilor internaționali cu o gamă variată de produse, pentru a încânta potențialii parteneri. În acest moment, exportăm cca 8% din produsele noastre în Anglia, Franța și China dar, cu siguranță, și datorită participării la SIAL, ne vom atinge obiectivul de a dubla activitatea de export în anul 2015.”

Alte articole recomandate:

(Comunicat) Skol, in acest moment, esteprezent in 31 de tari, fiind in top 5 bericonsumate la nivelmondial. La inceputulanului 2017, brandul Skol a introdus in portofoliul dedicat Romaniei un nou sortiment de bere: berea nepasteurizata. Pentru fabricarea berii SKOL Nepasteurizat, UNITED ROMANIAN BREWERIES BEREPROD a investit 1,2milioane de euro in modernizarea liniei de productie a fabricii. Noutatea o reprezinta instalatia de microfiltrare a berii, care inlocuieste procedeul de pasteurizare, [...]
Producătorul de vin Mur­fatlar, liderul pieței de profil după cifra de afaceri din 2014, trimite la export circa 20% din producție, însă vrea să majoreze livrările la extern, atât prin consolidarea pe piețele unde deja este prezent, dar și pe altele noi, precum cele din Europa Centrală.   „SUA și Israel rămân piețe prin­cipale, tradiționale. Totodată avem vânzări foarte bune în Italia, Spania, Anglia datorită comu­nităților de români [...]
Directorul general al Auchan România, Frederic Bellon, consideră că echilibrarea comerțului online pentru marii retaileri este extrem de dificilă, motiv pentru care compania pe care o conduce nu este încă pregătită să facă un pas în această direcție.  „Concurenții noștri au început să creeze sisteme de comerț online și consider că e liber să răspundă nevoii clienților, dar este un model de afaceri extrem de dificil de echilibrat. Nu putem pleca pe un drum [...]
Orkla Foods România anunță fuziunea prin absorbție cu SC Producție Ardealul SRL, proces care s-a încheiat la finalul anului 2014. Astfel, toate brandurile deținute de Orkla Foods România și SC Producție Ardealul SRL - Unirea, Linco, Wiesana, Holland, Fruhstuck, Ardealul, Tomi, Bunătăți de la Bunica, LaMinut - reprezintă de acum în mod oficial portofoliul Orkla Foods România. Odată cu finalizarea fuziunii, fabrica Producție [...]
(Comunicat) În cadrul ședinței de Guvern, desfășurată în data de 04.11.2014, președintele ANSVSA, Dr. Vladimir Mănăstireanu a fost împuternicit să reprezinte statul român în demersurile care vor fi întreprinse privind încheierea Memorandumului de Înțelegere cu Secretarul pentru Agricultură, Zootehnie, Dezvoltare Rurală, Pescuit și Alimentație din Statele Unite Mexicane, prin intermediul Serviciului Național de Sănătate Publică, [...]
Interdicția de a vinde lapte proaspăt atât pe piață cât și procesatorilor, în absența unui tanc de răcire prin care laptele proaspăt să fi trecut, îi determină pe micii fermieri din zona Turzii să re-inventeze vânzarea laptelui după varianta „din casă în casă”. Dupa cum se stie, de la 1 ianuarie 2014, producătorii de lapte nu mai pot comercializa pe piațălapte proaspăt dacă nu au un tanc de răcire prin care produsul proaspăt muls să fi [...]
Zece antreprenori din Moldova au fost premiați pentru performanța în afaceri la Iași, în cadrul proiectului „Campioni în business“, organizat de Ziarul Financiar împreună cu fondul de investiții Enterprise Investors, BCR- cea mai mare bancă locală, firma de audit PwC și Fundația Triple Helix. Din zona afacerilor cu lapte, premiul a fost acordat companiei Dodali, din Galați. Alăturat zonei economice, Beety Ice, din Suceava, a primit același premiu. [...]
(Comunicat) Grupul Purcari ȋși consolidează prezența pe segmentul premium și mediu + din China prin extinderea gamei de produse disponibile pe această piață. Astfel, Grupul Purcari aduce cosumatorilor din China 14 sortimente produse de Bostavan și Bardar, din gamele DAOS Reserve, Ice Wine DAOS, spumantele DAOS și brandy-ul DAOS.              “Piața din China reprezintă unul din punctele noastre d [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN