Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Wall-Street.ro te invita la a doua editie a conferintei retailArena – Innovation in Retail pentru a dezbate alaturi de speakeri de top din retail, FMCG si online cele mai noi tendinte intr-o piata in care amprenta digitalului devine din ce in ce mai puternica. Ia parte la un maraton al discutiilor intre profesionisti, pe 4-6 noiembrie, la hotel Howard Johnson.


1. Lucrezi in retail sau productie de bunuri de larg consum? retailArena – Innovation in Retail iti ofera oportunitatea de a intelege cele mai noi tendinte la nivel international, regional si local si de a lua cele mai bune decizii pentru ca businessul tau sa fie o poveste de succes.


2. Mari companii locale, lideri de piata pe segmentele lor, iti vor prezenta cele mai noi tendinte si exemple de best practice. Speakerii de la Geometry Global, Hybris, GfK, BrandTailors sau Millward Brown iti vor prezenta studii de piata si studii de caz din arii diversificate pentru a putea construi un brand ancorat cu succes atat in mediul offline, cat mai ales in online.


3. Evolutia pietei de retail in ultimul an atat la nivel de vanzari, cat si ca strategie de expansiune, dar si prognozele pe termen scurt si efectele schimbarilor din comportamentul consumatorilor vor fi dezbatute alaturi de Decathlon, TAKKO, Immochan si AFI, care vor trasa liniile castigatoare din retail in viitor.


4. Pe o piata in care incepe sa conteze tot mai mult zona digitala, magazinele traditionale au de construit o imagine si in lumea virtuala. Afla de la Selgros, Jolidon, Noriel, McCann si Geometry Global cum iti poti creste performanta in retail inovand in permanenta.


5. Intr-un context in care digitalul prinde avant si produsul trebuie sa comunice in mediul virtual cu potentialii consumatori. BrandTailors te va “invata” cateva dintre secretele construirii unui brand de succes in online.


6. Vrei sa stii ce fac marile lanturi de magazine pentru producatorii romani? Florin Jianu, ministrul delegat pentru IMM, mediu de afaceri si turism, Billa, Carrefour si Georgiana Gheorghe, proprietarul Creperie d’Amour vor detalia cele mai interesante proiecte de sustinere a productiei autohtone.


7. Ce isi doreste consumatorul de la brandul favorit si cum devii alegerea clientului? Sunt doua din intrebarile la care iti vor oferi un raspuns Ipsos Research, GfK, Carrefour dar si producatori romani de succes.


8. Vom descoperi impreuna cu eMag, PayU, Sofiaman, Hybris, Evozon Systems, 2 Parale si Carrefour-online cum sa nu iti canibalizezi propriile vanzari si sa castigi increderea clientilor pe Internet.


9. Vei putea sa iti pui pe masa in fata unor specialisti de top straini problemele specifice cu care te confrunti in cadrul workshop-urilor special create pentru ca tu sa poti discuta si intr-un cadru mai restrans despre subiectele care te intereseaza.


10. Cumperi 1 bilet, primesti 1 gratuit, numai de marti pana vineri! Inscrie aici 2 persoane si platesti numai pentru una. http://www.retailarena.ro/2014/ro/inscriere.html


 A doua editie a conferintei retailArena – Innovation in Retail este organizata de Wall-Street.ro si retail.ro.


Partener principal al evenimentului este MasterCard, alaturi de partenerii Evozon si PayU, respectiv sponsori Carrefour, Borsec, Fancourier, MillwardBrown, Syscom Digital si Okian.


Parteneri media: Retail- FMCG.ro, IQads, Smark, Business Woman, InfoAliment, Fabrica de Carne si Fabrica de Lapte.

Alte articole recomandate:

Doar 30 de produse tradiționale au fost înregistrate la Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) după cinci luni de la intrarea în vigoare a noii legislații, în condițiile în care anterior existau 4.400 de produse atestate, iar termenul limită de reatestare expiră la 11 septembrie 2014."După noua legislație din domeniul produselor tradiționale au fost atestate 30 de produse realizate de 10 producători, iar 51 de dosare de [...]
La finalul săptămânii trecute s-au depus ofertele neangajante pentru rețeaua de supermarketuri Profi, cu afaceri de 2,5 miliarde de lei. Pe lista de entități interesate, un nume nou: gigantul american de private equity KKR. Fondul american de private equity KKR, un gigant cu in­vestiții în real estate, ener­gie sau infra­structură, urma să se înscrie în cursa pentru ope­ra­țiunile locale ale Profi, retailer de­ținut de un alt fond d [...]
Miercuri 28 octombrie 2015 are loc deschiderea oficială INDAGRA FOOD în cadrul centrului expozițional Romexpo. Pentru perioada 28 octombrie – 1 noiembrie 2015, organizatorii estimează un număr de peste 60 de mii de vizitatori specializați din peste 27 de țări.  La standurile celor peste 170 de companii românești și străine, vizitatorii vor avea ocazia să cunoască ultimele tendințe și apariții în ceea ce privește evoluția tehnologiilor din industria agro-alimentară [...]
(Autor: Maria Demetriad)  Deși dispune de un potențial uriaș, sectorul primar, dar și cel de procesare în domeniul producției de alimente eco-bio al României este încă insuficient pus în valoare. Situația nu este o necunoscută, la nivelul Uniunii Europene, astfel încât, împreună cu autoritățile comunitare, dar, în primul rând, cu actorii pieței specifice din Germania, Austria, Ungaria, Serbia, România și Bulgaria a fost [...]
GfK a lansat GfK Brand Vivo – un nou sistem de monitorizare a performanței mărcilor care folosește inteligența relațională, o metodă validată și precisă de monitorizare a modului în care consumatorii experimentează, comunică și relaționează cu mărcile. Aceasta ne arată cum experiențele cu mărcile construiesc relații care influențează comportamentul viitor. Noua abordare GfK se bazează pe metafore din aria relațiilor interumane, [...]
METRO Cash & Carry continuă „De-ale noastre”, primul program de pe piața din România care vine în sprijinul producătorilor locali și susține agricultura sustenabilă. METRO a reușit să reunească peste 100 de agricultori în program și să se extindă în 33 de comunități. Scopul lansării programului „De-ale noastre” în anul 2012 a fost acela de a aborda principalele probleme ale producătorilor loca [...]
Blocarea importurilor de alimente din UE de către Rusia va duce la prețuri mai mici la fructe și legume pe piețele europene și la o concurență mai dură. În Rusia efectul va fi invers. După ce Moscova blocat în ianuarie importul de carne de porc din UE prețurile au sărit cu 40%. În Bulgaria, Vasil Vasilev, fondatorul Uniu­nii Patronatelor, a avertizat că măsurile luate de Moscova vor lovi dur Bulgaria nu din cauza blocării exporturilor aliementare, „care oricum [...]
Interactive Advertising Bureau Europe (IAB Europe) anunta lansarea pachetului de formate de publicitate online recomandate in campaniile de brand advertising Brand Builders, arata un comunicat din partea IAB. Pachetul face parte din recomandarile de publicitate de brand ale IAB Europe, care sunt menite sa atraga mai multe investitii in mediul digital, informeaza Iqads. Brand Builders este un ghid de brand advertising ce a rezultat in urma unui studiu amplu despre formatele de [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN