Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Wall-Street.ro te invita la a doua editie a conferintei retailArena – Innovation in Retail pentru a dezbate alaturi de speakeri de top din retail, FMCG si online cele mai noi tendinte intr-o piata in care amprenta digitalului devine din ce in ce mai puternica. Ia parte la un maraton al discutiilor intre profesionisti, pe 4-6 noiembrie, la hotel Howard Johnson.


1. Lucrezi in retail sau productie de bunuri de larg consum? retailArena – Innovation in Retail iti ofera oportunitatea de a intelege cele mai noi tendinte la nivel international, regional si local si de a lua cele mai bune decizii pentru ca businessul tau sa fie o poveste de succes.


2. Mari companii locale, lideri de piata pe segmentele lor, iti vor prezenta cele mai noi tendinte si exemple de best practice. Speakerii de la Geometry Global, Hybris, GfK, BrandTailors sau Millward Brown iti vor prezenta studii de piata si studii de caz din arii diversificate pentru a putea construi un brand ancorat cu succes atat in mediul offline, cat mai ales in online.


3. Evolutia pietei de retail in ultimul an atat la nivel de vanzari, cat si ca strategie de expansiune, dar si prognozele pe termen scurt si efectele schimbarilor din comportamentul consumatorilor vor fi dezbatute alaturi de Decathlon, TAKKO, Immochan si AFI, care vor trasa liniile castigatoare din retail in viitor.


4. Pe o piata in care incepe sa conteze tot mai mult zona digitala, magazinele traditionale au de construit o imagine si in lumea virtuala. Afla de la Selgros, Jolidon, Noriel, McCann si Geometry Global cum iti poti creste performanta in retail inovand in permanenta.


5. Intr-un context in care digitalul prinde avant si produsul trebuie sa comunice in mediul virtual cu potentialii consumatori. BrandTailors te va “invata” cateva dintre secretele construirii unui brand de succes in online.


6. Vrei sa stii ce fac marile lanturi de magazine pentru producatorii romani? Florin Jianu, ministrul delegat pentru IMM, mediu de afaceri si turism, Billa, Carrefour si Georgiana Gheorghe, proprietarul Creperie d’Amour vor detalia cele mai interesante proiecte de sustinere a productiei autohtone.


7. Ce isi doreste consumatorul de la brandul favorit si cum devii alegerea clientului? Sunt doua din intrebarile la care iti vor oferi un raspuns Ipsos Research, GfK, Carrefour dar si producatori romani de succes.


8. Vom descoperi impreuna cu eMag, PayU, Sofiaman, Hybris, Evozon Systems, 2 Parale si Carrefour-online cum sa nu iti canibalizezi propriile vanzari si sa castigi increderea clientilor pe Internet.


9. Vei putea sa iti pui pe masa in fata unor specialisti de top straini problemele specifice cu care te confrunti in cadrul workshop-urilor special create pentru ca tu sa poti discuta si intr-un cadru mai restrans despre subiectele care te intereseaza.


10. Cumperi 1 bilet, primesti 1 gratuit, numai de marti pana vineri! Inscrie aici 2 persoane si platesti numai pentru una. http://www.retailarena.ro/2014/ro/inscriere.html


 A doua editie a conferintei retailArena – Innovation in Retail este organizata de Wall-Street.ro si retail.ro.


Partener principal al evenimentului este MasterCard, alaturi de partenerii Evozon si PayU, respectiv sponsori Carrefour, Borsec, Fancourier, MillwardBrown, Syscom Digital si Okian.


Parteneri media: Retail- FMCG.ro, IQads, Smark, Business Woman, InfoAliment, Fabrica de Carne si Fabrica de Lapte.

Alte articole recomandate:

O fabrică de băuturi alcoolice deținută de firma Perfect Renaissance este scoasă la vânzare prin lichidator la un preț de 1,010 mil. euro + TVA. O dată cu fabrica situată în orașul Timișoara, și utilajele aferente este vândut și terenul de 14.500 de metri pe care este amplasată aceasta. Mai multe amanunte despre licitatie, pe www.zfCorporate.ro  
METRO Cash & Carry continuă „De-ale noastre”, primul program de pe piața din România care vine în sprijinul producătorilor locali și susține agricultura sustenabilă. METRO a reușit să reunească peste 100 de agricultori în program și să se extindă în 33 de comunități. Scopul lansării programului „De-ale noastre” în anul 2012 a fost acela de a aborda principalele probleme ale producătorilor loca [...]
Doar 30 de produse tradiționale au fost înregistrate la Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) după cinci luni de la intrarea în vigoare a noii legislații, în condițiile în care anterior existau 4.400 de produse atestate, iar termenul limită de reatestare expiră la 11 septembrie 2014."După noua legislație din domeniul produselor tradiționale au fost atestate 30 de produse realizate de 10 producători, iar 51 de dosare de [...]
Producatorii romani au acum un nou instrument de lucru pentru gasirea unor clienti noi la export: site-ul www.manufacturo.com, prima platforma online care conecteaza cumparatorii din intreaga lume cu producatorii din Romania. Platformawww.manufacturo.com, dezvoltata de catre compania Manufacturo Media, se adreseaza companiilor romanesti care desfasoara o activitate de productie in sistem industrial sau manufacturier, in orice domeniu de activitate, si este menita sa le sprijine in gasirea [...]
Blocarea importurilor de alimente din UE de către Rusia va duce la prețuri mai mici la fructe și legume pe piețele europene și la o concurență mai dură. În Rusia efectul va fi invers. După ce Moscova blocat în ianuarie importul de carne de porc din UE prețurile au sărit cu 40%. În Bulgaria, Vasil Vasilev, fondatorul Uniu­nii Patronatelor, a avertizat că măsurile luate de Moscova vor lovi dur Bulgaria nu din cauza blocării exporturilor aliementare, „care oricum [...]
În industria alimentara apa este folosită in cantităti mari, rezultand cantitati mari de ape reziduale. Consortiul olandez Colsen si H. van den Hul a gasit o solutie de tratare integrala a acestor ape reziduale. Ape reziduale tratate pot fi aduse la norme NTPA 001 sau 002, sau la calitati care sa le permita refolosirea in procesul de productie. In plus, cu aceasta tehnologie se poate produce energie (biogaz) prin transformarea materiilor organice in metan (CH4, componenta de b [...]
Producătorii de alimente care nu folosesc multe E-uri au, de ieri, la dispoziție, o metodă prin care pot atenționa consumatorii, că marfa lor nu conține o serie de aditivi controversați. O firmă de certificare atestă, printr-o ștampilă pe ambalaj, că produsele inscripționate nu au nicio substanță dintr-o lista de 70 de conservanți, coloranți artificiali, indulcitori și glutamați.  Evaluarea este strictă: ingredientele sunt verificate sub supervizarea Institutului de Cercetare pentru [...]
35 de companii producătoare și distribuitoare au expus în cadrul Târgului de Vinuri, Băuturi Alcoolice și Non-Alcoolice–EXPO DRINK & WINE 2015, organizat și găzduit de Romexpo, în perioada 28 octombrie-1 noiembrie. La ediția de majorat, cea de-a 18-a, la standurile Expo Drink & Wine au fost prezenți: producători tradiționali de vinuri, băuturi alcoolice și non-alcoolice, distribuitori din domeniu, producători de echipamente folosite în procesul [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN