Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Wall-Street.ro te invita la a doua editie a conferintei retailArena – Innovation in Retail pentru a dezbate alaturi de speakeri de top din retail, FMCG si online cele mai noi tendinte intr-o piata in care amprenta digitalului devine din ce in ce mai puternica. Ia parte la un maraton al discutiilor intre profesionisti, pe 4-6 noiembrie, la hotel Howard Johnson.


1. Lucrezi in retail sau productie de bunuri de larg consum? retailArena – Innovation in Retail iti ofera oportunitatea de a intelege cele mai noi tendinte la nivel international, regional si local si de a lua cele mai bune decizii pentru ca businessul tau sa fie o poveste de succes.


2. Mari companii locale, lideri de piata pe segmentele lor, iti vor prezenta cele mai noi tendinte si exemple de best practice. Speakerii de la Geometry Global, Hybris, GfK, BrandTailors sau Millward Brown iti vor prezenta studii de piata si studii de caz din arii diversificate pentru a putea construi un brand ancorat cu succes atat in mediul offline, cat mai ales in online.


3. Evolutia pietei de retail in ultimul an atat la nivel de vanzari, cat si ca strategie de expansiune, dar si prognozele pe termen scurt si efectele schimbarilor din comportamentul consumatorilor vor fi dezbatute alaturi de Decathlon, TAKKO, Immochan si AFI, care vor trasa liniile castigatoare din retail in viitor.


4. Pe o piata in care incepe sa conteze tot mai mult zona digitala, magazinele traditionale au de construit o imagine si in lumea virtuala. Afla de la Selgros, Jolidon, Noriel, McCann si Geometry Global cum iti poti creste performanta in retail inovand in permanenta.


5. Intr-un context in care digitalul prinde avant si produsul trebuie sa comunice in mediul virtual cu potentialii consumatori. BrandTailors te va “invata” cateva dintre secretele construirii unui brand de succes in online.


6. Vrei sa stii ce fac marile lanturi de magazine pentru producatorii romani? Florin Jianu, ministrul delegat pentru IMM, mediu de afaceri si turism, Billa, Carrefour si Georgiana Gheorghe, proprietarul Creperie d’Amour vor detalia cele mai interesante proiecte de sustinere a productiei autohtone.


7. Ce isi doreste consumatorul de la brandul favorit si cum devii alegerea clientului? Sunt doua din intrebarile la care iti vor oferi un raspuns Ipsos Research, GfK, Carrefour dar si producatori romani de succes.


8. Vom descoperi impreuna cu eMag, PayU, Sofiaman, Hybris, Evozon Systems, 2 Parale si Carrefour-online cum sa nu iti canibalizezi propriile vanzari si sa castigi increderea clientilor pe Internet.


9. Vei putea sa iti pui pe masa in fata unor specialisti de top straini problemele specifice cu care te confrunti in cadrul workshop-urilor special create pentru ca tu sa poti discuta si intr-un cadru mai restrans despre subiectele care te intereseaza.


10. Cumperi 1 bilet, primesti 1 gratuit, numai de marti pana vineri! Inscrie aici 2 persoane si platesti numai pentru una. http://www.retailarena.ro/2014/ro/inscriere.html


 A doua editie a conferintei retailArena – Innovation in Retail este organizata de Wall-Street.ro si retail.ro.


Partener principal al evenimentului este MasterCard, alaturi de partenerii Evozon si PayU, respectiv sponsori Carrefour, Borsec, Fancourier, MillwardBrown, Syscom Digital si Okian.


Parteneri media: Retail- FMCG.ro, IQads, Smark, Business Woman, InfoAliment, Fabrica de Carne si Fabrica de Lapte.

Alte articole recomandate:

    Producatorii romani au acum un nou instrument de lucru pentru gasirea unor clienti noi la export: site-ul www.manufacturo.com, prima platforma online care conecteaza cumparatorii din intreaga lume cu producatorii din Romania. Platforma www.manufacturo.com, dezvoltata de catre compania Manufacturo Media, se adreseaza companiilor romanesti care desfasoara o activitate de productie in sistem industrial sau manufacturier, in orice domeniu de activitate, si este menita sa l [...]
Unilever, unul dintre cei mai mari producători de alimente, produse de îngrijire personală și îngrijire a locuinței din lume, va transforma mâncarea expirată în energie verde. Procesarea se face la fabrica de biogaz din Prahova a grupului Genesis Biopartner. Unilever, unul dintre cei mai mari producători de alimente la nivel mondial, va livra deșeurile provenite din alimentele expirate de la depozitul Unilever din Ariceștii Rahtivani [...]
Pornind de la povestea Luizei (fetița adorabila) care a devenit o mică vedetă odată cu apariția în spotul din 2002, Cris Tim cauta 8 copii care vor fi vedetele noului spot Salam Sasesc, prin intermediul campaniei Cris-Tim te face superstar! Provocarea campaniei: Scrie pe blogul tău o postare în care să-ți convingi cititorii părinți să-si înscrie copiii în concursul Cris-Tim te face superstar, folosindu-te de informațiile existente [...]
Factura la energie reprezintă pentru consumatori, un cost greu de modificat, iar pentru scăderea acesteia sunt necesare investiții adeseori indisponibile în bugetul cotidian. Tocmai din acest motiv, lansarea în premieră a soluției de eficiență energetică NEGAWATT, implementată în exclusivitate de compania clujeană SERVELECT, este un pas uriaș spre reducerea garantată a consumului de energie electrică și termică, fără afectarea bugetului propriu cu [...]
Miercuri 28 octombrie 2015 are loc deschiderea oficială INDAGRA FOOD în cadrul centrului expozițional Romexpo. Pentru perioada 28 octombrie – 1 noiembrie 2015, organizatorii estimează un număr de peste 60 de mii de vizitatori specializați din peste 27 de țări.  La standurile celor peste 170 de companii românești și străine, vizitatorii vor avea ocazia să cunoască ultimele tendințe și apariții în ceea ce privește evoluția tehnologiilor din industria agro-alimentară [...]
(Autor: Maria Demetriad)  Deși dispune de un potențial uriaș, sectorul primar, dar și cel de procesare în domeniul producției de alimente eco-bio al României este încă insuficient pus în valoare. Situația nu este o necunoscută, la nivelul Uniunii Europene, astfel încât, împreună cu autoritățile comunitare, dar, în primul rând, cu actorii pieței specifice din Germania, Austria, Ungaria, Serbia, România și Bulgaria a fost [...]
O afacere profitabilă în agricultură nu este ușor de făcut, mai ales dacă nu deții suprafețe mari de teren agricol și nici resurse uriașe de investit. O idee de start-up pentru micii producători poate fi însă o afacere cu ciuperci Shiitake, un soi tot mai căutat mai ales datorită proprietăților sale de a preveni cancerul, informeaza Agrointel. O ciupercărie Shiitake a înființat acum un an și jumătate Tibi Spinei, un sibian care s-a [...]
Producătorul de pufuleți, popcorn și chipsuri Best Foods, deținut de omul de afaceri grec Epameinondas Ochonos (66 de ani), a achiziționat un teren de 8.159 de metri pătrați în București în bulevardul Timișoara pentru circa 2,9 milioane de euro de la producătorul de pâine Spicul, aflat în insolvență și care este controlat de antreprenorul român Gheorghe Ilie.   Terenul era pus garanție de Spicul pentru un credit luat de la BCR, potrivit informațiilor din [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN