Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Conform ZF, clădirea fabricii de pâine Bănea­sa a fost pusă ieri la pământ de buldozere și excavatoare pentru a face loc unei clădiri de birouri și unui magazin pe care retailerul german Lidl urmea­ză să le ridice pe un sfert din cele 5 hectare ale fabricii din nordul Capitalei.


Tranzacția dintre MP Băneasa, companie care și-a mutat producția de doi ani la Buftea, și retailerul german pune capăt unei istorii de producție de aproape trei decenii în fabri­ca din apropierea pasajului Băneasa. Cei 12.000 de metri pătrați achiziționați de Lildl sunt evaluați la 4 milioane de euro, potrivit calculelor ZF


Demolarea fabricii din Băneasa e doar un element într-un șir de eve­nimente similare în urma cărora uni­tăți industriale ce conturau în trecut economia Capitalei s-au transformat în malluri, clădiri de birouri, complexuri rezidențiale sau hipermarketuri.

Alte articole recomandate:

Cora Romania a inregistrat o crestere a vanzarilor de 13,5% in 2013, pana la 408 milioane de euro, potrivit unei stiri publicate de Planet Retail. Retailerul francez a inaugurat anul trecut doua hypermarketuri, ajungand astfel la o retea de 12 magazine. In iulie 2013, Cora a deschis un centru comercial in Constanta care avea drept ancora un hypermarket, investitia in acest proiect ridicandu-se la 51 de milioane de euro. Cel de-al doilea proiect, hypermarketul din Ploiesti, a presupus o [...]
Mânzat adus din Statele Unite, pui roșu vegetarian adus din Germania, cozonac italienesc, alături de un vin vechi românesc sunt delicatesuri care se pot regăsi, în ziua de Paște, pe mesele românilor cu dare de mână. Un coș cu astfel de produse costă, cel puțin, aproape 2.500 de lei, potrivit unui calcul făcut de publicația Gândul. Un coș minim pentru masa de Paște al românilor obișnuiți costă puțin peste 200 de lei. Un coș al milionarilor sau al [...]
Reteaua Jam din judetul Arges a deschis, la inceputul lunii iulie, un magazin in Pitesti, al doilea din acest oras, in urma unei investitii de 350.000 de euro. Magazinul, situat intr-un spatiu comercial aflat in proprietatea companiei, are o suprafata de vanzare de 315 mp si un spatiu de depozitare de 240 mp. “In prima zi am avut un numar de 1.885 de bonuri fiscale, ceea ce arata interesul clientilor fata de brandul local Jam”, a declarat, revistei Progresiv, Liviu Ionica, [...]
Rețeaua belgiană de supermarketuri Mega Image este la un pas de a se instala în inima Capitalei, în spa­țiul ocupat anterior de unul dintre sim­bolurile retailului din perioada comunistă, magazinul Eva de pe bule­vardul Magheru, potrivit unor surse din piața de retail, informează Ziarul financiar. Magazinul Eva făcea parte înainte de ‘89 din grupul „destinațiilor de shopping“ ale Bucureștiului, alături de magaziul Unirea, Cocor, [...]
Societatea noastră s-a înființat în România în anul 2002, ca membră a Grupului Internațional Thermotechnika, având la nivel de grup o experiență de peste 25 ani. Am început activitatea pe linia de service, efectuând lucrări de reparații și întreținere în perioada de garanție și postgaranție a instalațiilor de răcire și distribuire bere, precum și a echipamentelor frigorifice. La sfârșitul anului 2003 am început comercializarea [...]
Retailul autohton isi continua expansiunea, cu atat mai mult cu cat, acum, la finalul anului, sunt asteptate cresteri spectaculoase ale vanzarilor, in special la produsele alimentare. Confirmandu-se statutul de lider, Kaufland a mai facut un pas in acest sens. Astfel, lanțul german de hipermarketuri Kaufland, liderul comerțului local, cu afaceri de peste 1,6 mld. euro anul trecut, a deschis ieri magazinul numărul zece al rețelei din București și numărul 101 la nivel național. Până la [...]
Mega Image a ajuns la o cota de piata de aproximativ 20% in Bucuresti si se concentreaza in continuare pe aceasta piata, se arata intr-un raport al grupului Delhaize pe 2013, publicat recent. Retailerul de origine belgiana este lider de piata in Capitala, avand in prezent circa 240 de magazine operationale aici si alte aproximativ 30 de unitati in imprejurimile orasului. In plus, compania continua sa se extinda rapid aici. Chiar in aceasta saptamana a anuntat trei deschideri in interiorul [...]
Românii cumpără din ce în ce mai multe produse sub marca proprie a retailerilor, al căror preț este cu până la 20% sub cel al brandurilor, acestea ajungând să reprezinte 15% din piața de retail, adică aproape 2,6 miliarde euro.Valoarea pieței de retail a fost anul trecut de 17,2 miliarde euro potrivit datelor Consiliului Concurenței. "Cota de piață a mărcilor private în prima jumătate a anului 2013 reprezintă 15% din piața locală de FMCG, dublu față de 2010. [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN