Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Mărcile private de băuturi răcoritoare au crescut de opt ori în perioada 2008-2013 în România și au ajuns să reprezinte 15% din consumul per capita de băuturi răcoritoare dintr-un an, informeaza ZF.


„În general, așa cum era de așteptat, mărcile private au avut o evoluție mai bună decât brandurile obișnuite. Mărcile private au avut anul trecut o evoluție pozitivă pe segmentul băuturilor carbonatate, în principal datorită diferenței uriașe de preț comparativ cu brandurile premium dominante”, explică Angela Wynne, analist al companiei Canadean, companie de cercetare de piață.


Prețul unei sticle de băuturi carbonatate de tipul Coca-Cola sau Pepsi poate fi în rețelele mari de magazine și de cinci ori mai mare decât cel al unei sticle de băutură „no-name”. De exemplu, pe site-ul Carrefour Online, prețul unei sticle de doi litri de băutură Coca-Cola era ieri de 5,05 lei, în timp ce același tip de băutură, dar sub brandul privat Carrefour Discount costa 1,09 lei (mai multe pe www.zf.ro).

Alte articole recomandate:

amb Wine, producătorul vinurilor Liliac și Crepuscul, a deschis Liliac Pop Up Store, magazin situat la parterul clădirii de birouri Magheru One din centrul Capitalei. Cu o suprafață de 100 mp și rezultatul unei investiții de 30.000 de euro, Liliac Pop Up Store este primul magazin de vinuri de tip pop up din România. Un trend care crește în popularitate în retailul urban internațional, magazinele de tip pop up sunt spații comerciale temporare cu un design inovativ, car [...]
Potrivit Romanian Business Consult, Partener Gold al Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2017, principalul furnizor de soluții IT pentru retail și industria alimentară românească, Zebra Technologies Corporation, lider global, cunoscut pentru inovatia si siguranta pe care le ofera clientilor prin intermediul solutiilor sale, a facut publice rezultatele studiului Retail Vision 2017.   Acesta analizeaza tendintele tehnologice car [...]
Prigat anunta introducerea pe piata a unor noi sortimente de sucuri cu pulpa de citrice, fara conservanti, prin intermediul unei campanii semnate Graffiti BBDO:Mea Pulpa, informeaza site-ul www.iqads.ro. Campania, care include un spot TV, comunicare in-store, prin canale de social media si actiuni de PR, promoveaza trei variante de Prigat – cu portocale, grapefruit si mandarine - disponibile in sticle de 1.5 l, care acum au si o noua forma. Perioada de desfasurare a campaniei [...]
Uniunea Europeană face apel la Japonia să depună eforturi suplimentare pentru a elimina barierele comerciale în sectoarele auto și al siguranței alimentare, în condițiile în care cele două părți încep luni, la Tokyo, o nouă rundă de negocieri în vederea obținerii unui acord de liber-schimb, conform agenției Kyodo, citata de Agerpres.             Pe lângă o listă de așa-numite bariere nontarifare transmisă [...]
Pe toată perioada târgului INDAGRA (29 octombrie – 2 noiembrie 2014), ce are loc la Romexpo, în București, Organizația Somelierilor din România organizează între orele 12.00-13.00, 14.30-15.30 și 16.30-17.30, cursuri de degustare de vinuri. Cursurile se țin în cadrul pavilionului central (Pavilionul A) la standul D302.  În cadrul acestor cursuri se predau noțiuni despre vinuri, caracteristicile acestora, modul în [...]
Serviciul federal pentru supravegherea veterinară și fitosanitară din Rusia (Rosselhoznadzor) a anunțat restricționarea importurilor de fructe și legume din Polonia pe teritoriul Federației Ruse începând cu 1 august, a precizat astăzi un consilier al șefului Rosselhoznadzor, Aleksei Alekseenko, citat de RIA Novosti. 'Am luat decizia de a impune restricții practic restricții tuturor importurilor de fructe și legume din Polonia din cauza încălcărilor repetate de certificare și [...]
Dupa ce a reusit performanta de a termina anul 2015 cu o crestere a volumului de afaceri de 10 %, prin participarea in premiera la Alimentaria, compania Tano Prod Impex vizeaza marirea poderei operatiunilor de export care, in momentul de fata, reprezinta un procent similar. Cu siguranta, prezenta la targul international din capitala Cataloniei va consemna la final un succes, oferta companiei insemnand atat produse de patiserie industriala exportate sub marca Tano, cat si produse private label, [...]
Asociația pentru Protecția Consumatorilor din România (APC România) împreună cu Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor  (ANPC) și Consiliul Concurenței  vor lansa o platformă online care va afișa, săptămânal, prețurile comparative la produsele care fac parte din coșul zilnic al populației. Platforma va fi disponibilă începând cu luna martie a anului viitor.“Obiectivele proiectului sunt pe de-o parte informarea consumatorilo [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN