Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa
Producătorul pastelor făinoase Hutton din Satu Mare, companie cu acționariat majoritar românesc, a avut în primele nouă luni o creștere a vânzărilor cu 12% comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent, iar pentru întreg anul conducerea companiei țintește trecerea pragului de 10 milioane de lei (peste 2,2 milioane de euro) cifră de afaceri, informeaza ZF.

 

„Dorim să menținem tendința (de creștere - n. red.) și în lunile următoare profitând din plin de faptul că în lunile reci din an consumul de paste crește semnificativ peste tot în lume“, a declarat Emil Latiș, directorul de vânzări al companiei care a terminat anul trecut cu un rulaj de circa 9 milioane de lei.

 

Compania a demarat noi parteneriate cu distribuitorii din mai multe județe ale țării, în special în Oltenia, Muntenia și Moldova, astfel că pastele sub brandul Hutton au ajuns în peste 4.500 de magazine din 35 de județe. La începutul anului 2013, conform informațiilor furnizate la acea vreme de companie, brandul Hutton era prezent în doar 12 județe din țară.

 

Compania este controlată de antreprenorul Richard Hutton, care s-a născut în România. Mai multe pe www.zf.ro.

 

Alte articole recomandate:

Coca-Cola HBC AG, cel mai mare îmbuteliator al Coca-Cola Company din Europa, prezent și România prin compania Coca-Cola HBC România, și-a anunțat intenția de a se retrage de la Bursa de la New York (NYSE) pentru că Bursa de la Londra, unde s-a listat în aprilie 2013, a devenit principala piață de tranzacționare pentru acțiunile companiei. După listarea companiei pe Bursa de Valori de la Londra, Marea Britanie a devenit principala piață de tranzacționare [...]
A treia editie a Conferintei IFS, organizata de Inaq Consulting, vine cu noutati legate analiza produselor alimentare si nealimentare din perspectiva IFS.  Profesionistii din domeniul managementului calitatii sunt asteptati pe 25 Mai 2016, la cea de a treia editie a conferintei IFS, desfasurata la Hotel Caro din Bucuresti. Evenimentul este organizat de INAQ Consulting impreuna cu IFS Management GmbH si este dedicat ultimelor noutati in domeniu, precum si analizei produselo [...]
Aproximativ 20 de tone de mere moldovenești au fost distruse cu ajutorul unui buldozer, în urma unei decizii a Serviciului federal rus de supraveghere veterinară și fitosanitară (Rosselhoznadzor), după ce inspectorii ruși au descoperit că marfa nu era din Chile, așa cum indica marcajul, ci din Republica Moldova, țară împotriva căreia Federația Rusă a impus restricții la exportul de fructe și legume.   Potrivit agenției Unimedia de la Chișinău, citata de Agerpres, marfa a fost [...]
INAQ Consulting va participa la Expo-Conferința Internațională Meat & Milk 2016, a V-a ediție fiind programată să se desfășoare în perioada 12-13 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   Cu o prezenta de peste 16 ani in piata serviciilor de consultanta, INAQ Consulting– IFS Trainingcenter in Romania si-a dezvoltat si consolidat pozitia in piata punand la dispozitia clientilor sai o paleta larga de servicii. Domeniul principal de activitate il [...]
GfK a lansat GfK Brand Vivo – un nou sistem de monitorizare a performanței mărcilor care folosește inteligența relațională, o metodă validată și precisă de monitorizare a modului în care consumatorii experimentează, comunică și relaționează cu mărcile. Aceasta ne arată cum experiențele cu mărcile construiesc relații care influențează comportamentul viitor. Noua abordare GfK se bazează pe metafore din aria relațiilor interumane, [...]
Costul unui coș cu 23 de produse alimentare s-a păstrat la aproximativ același nivel în ultima lună în cele mai im­portante magazine on­line, însă au fost ali­mente precum zahărul Măr­gări­tar sau cafeaua Jacobs care pe une­le „raf­turi virtuale“ au avut creș­­teri chiar și de două cifre în perioada 4 august-21 septembrie, arată in­dexul alimentar ZF, care a întocmit un istoric al prețurilor în magazine [...]
Ediția din acest an este dedicată Campaniei IUBESC VINUL ROMÂNESC, o initiativă Lucia Pîrvu și Asociația de Cultură și Promovare a Vinului VINVEST, susținută de Partenerul Oficial  - Domeniile Anastasia. Campania s-a desfășurat în toate zonele viticole ale țării, pe o suprafață de peste 2500 de km, cu precădere în zona Dealu Mare – Vrancea. Scopul campaniei constă în promovarea vinurilor românești, [...]
Vineri, 19 septembrie 2014, Cris-Tim, în parteneriat cuInstitutul KAIZEN® Romania, va organiza conferința ”Management de succes pentru business-ul românesc, în perioada de criză”, în care își va prezenta rezultatele obținute după un an de implementare a Sistemului de Management KAIZEN® . Evenimentul va avea loc la Hotelul JW Marriott, Sala Foyer AB, începând cu ora 11:30. Compania va face bilanțul unui an de la [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN