Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa
Producătorul pastelor făinoase Hutton din Satu Mare, companie cu acționariat majoritar românesc, a avut în primele nouă luni o creștere a vânzărilor cu 12% comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent, iar pentru întreg anul conducerea companiei țintește trecerea pragului de 10 milioane de lei (peste 2,2 milioane de euro) cifră de afaceri, informeaza ZF.

 

„Dorim să menținem tendința (de creștere - n. red.) și în lunile următoare profitând din plin de faptul că în lunile reci din an consumul de paste crește semnificativ peste tot în lume“, a declarat Emil Latiș, directorul de vânzări al companiei care a terminat anul trecut cu un rulaj de circa 9 milioane de lei.

 

Compania a demarat noi parteneriate cu distribuitorii din mai multe județe ale țării, în special în Oltenia, Muntenia și Moldova, astfel că pastele sub brandul Hutton au ajuns în peste 4.500 de magazine din 35 de județe. La începutul anului 2013, conform informațiilor furnizate la acea vreme de companie, brandul Hutton era prezent în doar 12 județe din țară.

 

Compania este controlată de antreprenorul Richard Hutton, care s-a născut în România. Mai multe pe www.zf.ro.

 

Alte articole recomandate:

Producatorul de salamuri crud-uscate Salbac, parte a grupului de firme Agricola, a finalizat o investitie de 1,7 milioane euro destinata cresterii cu 25% a capacitatii de productie a salamurilor crud-uscate. „Actionam in trendul impus de piata si de obiceiurile de consum si ne focusam activitatea pe producerea si vanzarea salamurilor crud-uscate Agricola, unde ocupam pozitia de lider national din punct de vedere al cifrei de afaceri, cu o cota  de piata de 17%. Ne dorim sa [...]
Sigur va amintiti melodia aceea din genericul de la Familia Bundy? Zicea: “love&marriage go together like the horse&carriage”. Inlocuim “love” cu “bere” si “marriage” cu “fotbal” si obtinem o fraza la fel de adevarata si reteta multora dintre campaniile publicitare pentru bautura din malt si hamei. Sunt insa si publicitari care stiu ca fotbalul merge si cu altceva decat bere. Pe de-o parte ii avem pe cei inscrisi la Cupa [...]
Producătorul Scandia Food, liderul pieței de conserve de carne și pate, a intrat, la sfârșitul anului trecut, în categoria conservelor de pește cu brandul Lotka, poziționat pe segmentul premium, în contextul creșterii vânzărilor din această categorie.   ”Piața conservelor de pește a prins avânt puternic în ultimii ani, iar pentru Scandia Food intrarea pe acest segment a reprezentat o oportunitate, date [...]
Ermatec este o companie specializata in tehnologia de portionare  si feliere cu ultrasunete si poate oferi cele mau bune sotutii de taiere cu greutate fixa sau variabila pentru branza, carne sau produse de panificatie. Compania a lansat de curand ultimul model de echipament, ERMA 30C Caracteristice tehnice ERMA 30C: -realizat din otel inoxidabil AISI 304 -picioare ajustabile pentru planeiateta masinii -parte electrice si penumatica sunt protejate inpotriva patrunderii apei -partea de [...]
"Dezvoltarea tehnologiilor avansate de congelare au permis conservarea eficientă a valorii nutritive a fructelor și legumelor pentru perioade mai lungi, au redus pierderile materiale și au avut ca rezultat mărirea termenul de valabilitate a produsului. Toți acești factori au impulsionat popularitatea fructelor și legumelor congelate în rândul consumatorilor. Având în vedere, mediul dinamic și competitiv din piață, inovarea de produ [...]
Între 28 februarie și 2 martie, la Budapesta, se va desfășura cea de-a cincea ediție a târgului expoziție VinCE 2014. Pentru acest an organizatorii au pregătit o master-class-uri și degustări. Institutul Master of Wine va celebra 60 de ani de la înființare în cadrul unui master-class în cadrul căruia vor conferenția 10 specialiști Master of Wine, fiecare prezentându-se alături de vinul preferat. Clive Coates MW, „The Man of Burgundy”, va [...]
(Mediafax) Românii preferă berea blondă, iar 27% dintre consumatorii de bere din România consideră că a bea mai multe beri la rând este o dovadă de masculinitate, potrivit celui mai recent Studiu Național de Audiență (SNA) FOCUS, realizat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT). Studiul mai arată că pentru 30% dintre români consumul de bere împreună cu prietenii este un mijloc de relaxare și de interacțiune socială foarte important.Tendințele acoperă [...]
  (Agerpres) Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) a validat până în prezent 13 produse alimentare din panificație și din industria cărnii, produse care au fost obținute după rețete consacrate, pentru alte 8 produse lactate fiind depusă documentația în vederea atestării. “Avem deja atestate șase produse din pâine și șapte din carne, iar pentru opt produse din lapte s-au depus documentațiile și suntem în discuții cu unitățile de procesare [...]

 

Living fresh
meatmilk
indagra
indagra food
testo
infoALIMENT MAGAZIN