Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa
Producătorul pastelor făinoase Hutton din Satu Mare, companie cu acționariat majoritar românesc, a avut în primele nouă luni o creștere a vânzărilor cu 12% comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent, iar pentru întreg anul conducerea companiei țintește trecerea pragului de 10 milioane de lei (peste 2,2 milioane de euro) cifră de afaceri, informeaza ZF.

 

„Dorim să menținem tendința (de creștere - n. red.) și în lunile următoare profitând din plin de faptul că în lunile reci din an consumul de paste crește semnificativ peste tot în lume“, a declarat Emil Latiș, directorul de vânzări al companiei care a terminat anul trecut cu un rulaj de circa 9 milioane de lei.

 

Compania a demarat noi parteneriate cu distribuitorii din mai multe județe ale țării, în special în Oltenia, Muntenia și Moldova, astfel că pastele sub brandul Hutton au ajuns în peste 4.500 de magazine din 35 de județe. La începutul anului 2013, conform informațiilor furnizate la acea vreme de companie, brandul Hutton era prezent în doar 12 județe din țară.

 

Compania este controlată de antreprenorul Richard Hutton, care s-a născut în România. Mai multe pe www.zf.ro.

 

Alte articole recomandate:

Energia verde a atras în primele cinci luni din acest an investiții de 570 mil. euro, în proiecte noi de 341 MW, potrivit datelor publicate de Transelectrica, rezultat de aproape cinci ori mai mic față de prognozele avansate pentru acest an de către Autoritatea Națională de Regle­men­tare în domeniul Energiei (ANRE), citata de Ziarul financiar. În ianuarie anul acesta, ANRE spunea că, pe baza autorizațiilor de înființare care urmează să expire în [...]
Reacționând față de situația deosebit de gravă din zona afacerilor cu alcool și băuturi spirtoase, Asociația Spirits România a luat atitudine în mod public, prin domnul Florin Rădulescu, președintele organizației.   Potrivit acestuia, statul român colectează circa 85 de milioane de euro anual din acciza la alcool (fără bere și vin), în timp în ce țări precum Bulgaria sau Slovacia, unde consumul de băuturi spirtoa [...]
Brandul de bere artizanală Sikaru, lansat anul trecut de un fost executiv al francezilor de la Carrefour, a ajuns deja să fie listat în trei rețele internaționale - Carrefour, Auchan și Mega Image - cu afaceri cumulate de 2,5 mld. euro.   „Ne-am listat recent și în Mega Image și în Auchan. În rețeaua Mega Image suntem prezenți în circa 85 de magazine (dintr-un total de peste 430 - n. red.), iar în Auchan suntem în aproape toa [...]
Zona de nord a Bucureștiului, dominată până recent de circa 10 restaurante de lux, se deschide și către businessurile de masă odată cu inaugurarea Berăriei H în parcul Herăstrău în toamna anului trecut și cu preluarea recentă a restaurantului Pescăruș în administrare de către grupul City Grill, cea mai puternică afacere antreprenorială din industria HoReCa.   Cele două restaurante mizează pe un business de volum care ar putea să le aducă într-un singur an [...]
URBB a lansat din  nou pe piața românească Tuborg Christmas Brew, berea special creată pentru sărbătorile de iarnă. Ediția specială Tuborg va fi disponibilă în toată țara până pe 31 decembrie în sticle de 0,5 l și 0,75l.  “Tuborg Christmas Brew este un brand unic pe piață și suntem bucuroși să păstrăm tradiția acestei ediții limitate dedicată special sărbătorilor de iarnă. Este modul nostru direct de a le mulțumi consumatorilor care ne răsplătesc cu [...]
Unul dintre liderii sectorului de carne din România, compania Angst, își va expune produsele la standul care va fi organizat în zona B2B-Expo a Conferinței Internaționale Meat & Milk 2016, care va avea loc în zilele de 12 și 13 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   După cum am anunțat anterior, firma va fi reprezentată de domnul Sorin Minea, acela care, în calitatea sa de Președinte al Federație [...]
Cu mai mult de 26 de ani de experiență, Dosimaq SL este o afacere concentrată pe fabricarea de utilaje de umplere și ambalare pentru sectorul alimentar, dar și farmaceutic și chimic. Firma oferă o gamă largă de utilaje, de la mașini semi-automate până la procese complet atomizate care acoperă o gamă de producție, de la 600 de unități/oră până la 15.000 unități/oră. Mașină automată de umplere RF-25 8/4 RF-25 8/4 este o mașină [...]
Timișoreanul Ciprian Lopată (49 de ani) a ocupat poziții-cheie la câteva dintre cele mai mari companii din lume, iar în ultimii ani, de când petrece mai mult timp în România, s-a gândit să înceapă o afacere nouă, care pe care să o extindă frumos și să o transforme într-un brand internațional. Așa s-a născut, în decembrie anul trecut, conceptul Dor de verde – un business inteligent în agricultură, [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN