Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa
Producătorul pastelor făinoase Hutton din Satu Mare, companie cu acționariat majoritar românesc, a avut în primele nouă luni o creștere a vânzărilor cu 12% comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent, iar pentru întreg anul conducerea companiei țintește trecerea pragului de 10 milioane de lei (peste 2,2 milioane de euro) cifră de afaceri, informeaza ZF.

 

„Dorim să menținem tendința (de creștere - n. red.) și în lunile următoare profitând din plin de faptul că în lunile reci din an consumul de paste crește semnificativ peste tot în lume“, a declarat Emil Latiș, directorul de vânzări al companiei care a terminat anul trecut cu un rulaj de circa 9 milioane de lei.

 

Compania a demarat noi parteneriate cu distribuitorii din mai multe județe ale țării, în special în Oltenia, Muntenia și Moldova, astfel că pastele sub brandul Hutton au ajuns în peste 4.500 de magazine din 35 de județe. La începutul anului 2013, conform informațiilor furnizate la acea vreme de companie, brandul Hutton era prezent în doar 12 județe din țară.

 

Compania este controlată de antreprenorul Richard Hutton, care s-a născut în România. Mai multe pe www.zf.ro.

 

Alte articole recomandate:

Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) a atestat până în prezent 110 produse tradiționale, dar a respins alte 119 documentații pentru că nu îndeplineau condițiile noii legislații din domeniu, a declarat Viorel Morărescu, director general în MADR. “Avem 110 atestate acordate unui număr de 50 de producători tradiționali și încă 21 de dosare care sunt în lucru. Pe de alte parte, am respins alte 119 documentații pentru că nu îndeplineau [...]
Discounterul german Lidl va deschide un nou concept de magazin, tip convenience, in centrul orasului Antwerp din Belgia, scrie Planet Retail. Potrivit sursei citate, noul concept este focusat pe fresh-food, are brutarie proprie si ofera clientilor si cafea proaspata, Nespresso. Magazinul are doua intrari si doua zone de case de marcat. Tot in Belgia, Lidl a deschis recent un magazin tip outlet, numit Solid, in locul unui magazin de-al sau obisnuit, unde sunt comercializate articole non-food [...]
În plină vară și sub cruntă arșiță, Heineken declanșează o nouă campanie de comunicare și marketing derulată împreună cu agenția Oxygen PR. Tema campaniei este descoperirea locurilor neștiute ale orașelor din România. Iată ce spun organizatorii:   Care sunt locurile ascunse din orașul tău? Ai auzit de ceasul care indică ora invers, într-un palat din București? Ai vizitat vreodată vechiul cazino din Cluj-Napoca sau [...]
În luna octombrie 2013, față de luna precedentă, numărul de animale sacrificate și greutatea în carcasă a acestora au scăzut la ovine și caprine, iar la bovine, porcine și păsări au crescut; Comparativ cu luna octombrie 2012, numărul de animale sacrificate și greutatea în carcasă a acestora au scăzut la bovine, porcine și ovine și caprine, iar la păsări au crescut. Octombrie 2013 comparativ cu septembrie 2013 Numărul total de bovine sacrificate și greutatea [...]
Oficiul Național al Viei și Vinului din Republica Moldova si-a propus sa fie mult mai present pe piata romaneasca de vinuri si si-a prezentat produsele la un stand national, sub egida brandului național vinicol Wine of Moldova la cea de-a 12-a ediție a Târgului Internațional de Vinuri Goodwine, care s-a desfasurat la Romexpo. Wine of Moldova prezintă la expoziție peste 65 de vinuri, aparținând unui număr de 13 vinării distincte: API Orhei, Bostavan, Castel Mimi, Cimislia Wineries, [...]
(Comunicat) Halewood Wines & Spirits este producătorul de vinuri pentru care anul 2017 a reprezentat câștigarea a nu mai puțin de 35 de medalii la cele mai prestigioase concursuri internaționale și primul producător din România premiat cu Marea Medalie de Aur pentru Prahova Valley Special Reserve Pinot Noir 1999 la Concours Mondial de Bruxelles în anul 2002.   Este al doilea cel mai mare exportator de vinuri cu jumătate [...]
În ziua de 15 octombrie, la Balotești, în organizarea Consorțiului proiectului european FP7 SOLID și a Institutului Național de Cercetare Dezvoltare pentru Biologie și Nutriție Animală România, se deschid lucrările Workshop-ului Internațional cu tema „Sisteme de producere a laptelui în Estul Europei”, eveniment care se va încheia în ziua de 16 Octombrie 2015, la sediul din Balotesti al INCDBNAR. [...]
Piața locală de retail va continua să sufere modificări substanțiale în următorii ani, sub influența dezvoltării comerțului online și a concurenței puternice între centrele comerciale existente și viitoare, iar o bună parte dintre retaileri nu vor supraviețui, urmând fie să închidă, fie să se lase preluați.   „Avem prea mulți metri pătrați, iar concurența e puternică. Aproximativ jumătate din retaileri nu vor mai fi aici peste cinci ani. La nivel european, [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN