Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Cu ocazia Zilei Internaționale a Alimentației, Smithfield România, a organizat astăzi, în cadrul Liceului Tehnologic Transporturi Auto din Timișoara, o lecție deschisă pentru informare asupra importanței unei alimentații echilibrate si încurajarea adoptarii unui stil de viață sănătos, prin sprijinul oferit de catre comunitatea medicilor de elita din Timisoara, City Doctors.


 Elevii din clasa a IV-a care au participat la eveniment au primit informații despre semnificația Zilei Internaționale a Alimentației, care se sărbătorește începând din anul 1980, în fiecare zi de 16 octombrie. În cadrul lecției deschise, dna Dr. Melania Oana, medic pediatru City Doctors a evidențiat rolul alimentației echilibrate și al stilului de viață pentru o dezvoltare armonioasă și sănătoasă. În partea a doua a evenimentului, elevii au pus în practică informațiile primite, pregătind propriile porții cu alimente, care respectă regulile de bază ale unei alimentații sănătoase.


“Este important ca fiecare copil sa dobândească de mic un comportament alimentar echilibrat și astfel să devină un adult cu un stil de viață sănătos. Smithfield România sprijină astfel de proiecte care implică atât copiii și părinții acestora, dar și cadrele didactice si comunitatea medicala, pentru a avea o generație viitoare sănătoasă și armonioasă. Ne bucuram sa avem alaturi de noi, in acest demers de implicare sociala parteneri precum City Doctors si Liceul Tehnologic Transporturi Auto”, a declarat Cristina Bodea, Director de Sustenabilitate, Smithfield România.


La finalul acestei lecții deschise, toți elevii au primit diplome de participare și premii constând în cărți de literatură școlară pe subiecte care trateaza importanta unei alimentatii echilibirate. La acest eveniment, alături de elevi au participat medici nutriționiști ai City Doctors, voluntari Smithfield România, precum și cadre didactice. Această acțiune se înscrie într-o serie de manifestări pe teme de educație pe care Smithfield România le-a dezvoltat în parteneriat de-a lungul timpului. Pentru detalii suplimentare: http://www.smithfieldferme.ro/responsabilitate.html


 


Adunarea Generală ONU a decis, în 1980, marcarea Zilei mondiale a alimentației, considerând că 'alimentația este o nevoie fundamentală a omului și o condiție necesară supraviețuirii și prosperității ființei umane'. Astfel, în fiecare an, la 16 octombrie, Organizația Națiunilor Unite pentru Alimentație și Agricultură (FAO) sărbătorește Ziua mondială a alimentației. Această zi este sărbătorită în prezent în peste 150 de țări.


***


Începând cu anul 2004, Smithfield România a dezvoltat un model de afacere integrată, de succes, în urma investițiilor de peste 600 milioane USD realizate până în prezent. Smithfield produce și comercializează, în sistem integrat, carne de porc marca Comtim, bine cunoscută în România. Prin investițiile realizate, Smithfield oferă consumatorului final produse din carne de porc sigure, de cea mai bună calitate, care în timpul fluxului de producție au fost permanent monitorizate, îndeplinind astfel toate criteriile de siguranță alimentară. Smithfield a întreprins la nivelul societăților deținute în România demersul voluntar de certificare pentru implementarea de standarde de management recunoscute la nivel internațional: Sistemul de Management al Calității (ISO 9001:2008), Sistemul de Management al Mediului (ISO 14001: 2004), Sistemul de Management al Siguranței și securității în muncă (OHSMS 18001:2007), Sistemul de Management pentru Siguranța Alimentară (ISO 22000: 2005), Standardul Internațional pentru Alimente (IFS version 6: 2012), Sistemul de Management HACCP (ISO 9001: 2000 & HACCP sistem implementat).


             

Alte articole recomandate:

  Ar fi extrem de dificil pentru consumatori să conceapă un regim alimentar de 600 de calorii furnizând 100% din vitamine și minerale RDA, Autoritatea pentru Standardele în Publicitate (ASA) a declarat în respingerea unei plângeri împotriva LighterLife Fast, informează Food Navigator. Reclama TV pentru planul de pierdere in greutate al firmei de batoane nutritive menționa: "LighterLife Fast este un mod fantastic de a ajuta la mentinerea greutatii [...]
Guvernul a aprobat, in ultima sedinta de guvern, o ordonanta de urgenta prin care creeaza cadrul institutional pentru stabilirea contraventiillor si sanctiunilor care vor fi aplicate organismelor de inspectie si certificare a alimentelor ecologice, in cazul in care acestea incalca prevederile regulamentelor UE in domeniu. Proiectul a fost motivat, pe de o parte, de faptul ca folosirea frauduloasa a termenilor de „ecologic”, „biologic”, „organic” sau [...]
  La această ediție a târgului internațional Indagra, noi, MICROCAT România și bunii noștri prieteni și colaboratori AQUA D&P TECHNOLOGIES, am hotărât să punem la aceiași masă cei mai buni specialiști în domeniul epurării apelor uzate. Vom analiza sistemul de operare si vă vom da soluția optimă chiar acolo la stand. Vă punem la dispoziție întreaga gamă de produse și servicii oferite iar specialiștii [...]
  Asociația Națională Suedeză pentru Industria Alimentară (NFA) a schimbat eticheta sa pentru alimentație sănătoasă, Keyhole care este în concordanță cu noile reguli privind nutriția, însemnând mai puțină sare, mai multe proteine integrale și o gamă mai largă de produse care pot purta acest logo, informează Food Navigator. NFA a redus cantitatea de sare pe care produsele din toate categoriile o pot conține dacă vor purta logo-ul [...]
Rosa, puiul gigant care cutreieră Europa a ajuns, de ieri și în România. Simpatica mascotă a devenit faimoasă în ultima lună, când a călătorit în cele mai mari capitale europene în cadrul unei campanii menite să îi convingă pe oficialii de la Bruxelles că este nevoie de o etichetare corectă a cărnii de pui. În spatele costumului lui Rosa se află Tamsin French, o tânără fermieră  de 23 de ani care și-a propus să apere dreptul [...]
Un studiu realizat de HiperCom pe baza ofertelor din cataloagele promoționale ale marilor retaileri indică faptul că supermarketul poate fi mai ieftin decât hard-discounterul. Un coș compus din 11 produse alimentare de bază poate costa, dacă lum numai articole promovate, între 62,09 lei și 64,84 de lei. Studiul Consumer Basket realizat de compania de monitoring HiperCom pe baza ofertelor prezentate în cataloagele marilor lanțuri de retail, indică faptul că prețul unui [...]
Juriul concursului World Beer Awards 2013 a selectat cele mai bune beri din lume în 2013. După cum a anuntat site-ul evenimentului, cea mai buna bere, în 2013, a fost recunoscuta ceheasca Primator Weizenbier, informeaza Income Magazin. Bautura ceheasca a luat, de asemenea, premiul pentru cea mai buna bere de grâu. Cea mai buna bere lager a fost aleasa Sharp Cornish Pilsner, iar cea mai buna bere neagra -  Malheur 12 din Belgia. În categoria cea mai buna [...]
În conformitate cu Regulamentul (CE) Nr 282/2008 (reactualizat), asupra materialelor plastice reciclate și obiectelor destinate pentru a veni în contact cu produsele alimentare, European Food Safety Authority (EFSA) stabilește că procesul de reciclare trebuie să facă subiectul unui sistem de asigurare a calității (SAC) ce trebuie să respecte cerințele stabilite în Anexa Regulamentului (CE) Nr. 2023/2006 (Comisia Europeană, 2006).   Reglementarea reciclăr [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi