Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Segmentul de produse sănătoase nu este singurul care are o tendinta de crestere pe piața lactatelor ultra-fresh. Câștigă tot mai mult teren și categoria iaurturilor cu un conținut ridicat de grăsime. „Remarcăm creșterea interesului producătorilor pentru iaurtul tip grecesc, cu un conținut mare de grăsime sau conținut mare de proteine și redus de grăsimi”, a afirmat Iulia Pencea, Covalact, pentru revista Pogresiv.


Pentru aceasta categorie de lactate și-a poziționat și Albalact cea mai importantă lansare de anul acesta, Zuzu Max, mizând pe adresarea către un segment de consumatori care nu a mai fost  țintit direct: bărbații. „Zuzu Max este un iaurt cremos, cu un procent mai mare de grăsime (10% în iaurtul natur și 4% în iaurtul cu fructe), care a fost creat special pentru bărbați. De ce pentru bărbați? Studiile ne-au arătat că există o nemulțumire în rândul populației masculine legată de faptul că brandurile din categoria iaurt se adresează în special femeilor.


Bărbații se raportează în alt fel la categoria iaurt; pentru ei gustul bun este dat cremozitate și de conținutul de grăsime”, explică Cristina Miclea. Lansarea noii game a venit în urma investițiilor de peste 8 milioane de euro, realizate de Albalact în ultimii doi ani în retehnologizarea fabricii de la Oiejdea, lângă Alba Iulia, care au constat în punerea în funcțiune a unor noi linii de producție și au permis companiei să lanseze iaurturi la pahar de plastic pătrat, precum și lapte de consum și lactate de băut la bidon de plastic. (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

Alte articole recomandate:

Prezenta la standurile targului din Nuremberg, firma suceveana Fresh Organic a reusit sa atraga atentia distribuitorilor vestici, interesati de mierea produsa in stupurile asezate in zone ecologizate de pe dealurile Bucovinei. In numeroasele dialoguri pe care le-a avut cu posibilii parteneri de afaceri, domnul Nichifor Boca, Directorul General al companiei, a plusat, informand pe cei interesati ca firma sa poate livra miere de salcam, de tei, de padure [...]
(Mediafax) Pescuitul ilegal reprezintă în continuare o problemă în Marea Neagră, a declarat, joi, comisarul european pentru Pescuit și Afaceri Maritime, Maria Damanaki, precizând că regiunea duce lipsă de strategii, idei noi și investiții. „Situația mediului marin este departe de a fi ideală, și spun asta într- un mod delicat. Infrastructura de transport este încă slabă, de exemplu nu putem traversa ușor Marea Neagră pentru a putea avea turism pe coaste sau [...]
România a propus Parlamentului European introducerea unui nou sistem legislativ pentru comercializarea albinelor prin spațiu comunitar și formarea unui grup de lucru la nivelul Uniunii Europene (UE), care să fie consultat în momentul în care se iau deciziile pentru rezolvarea problemelor concrete cu care se confruntă apicultura, potrivit informațiilor furnizate de Adrian Siceanu, director științific la Institutul de Cercetare și Dezvoltare pentru Apicultura [...]
Traderul american Bunge, unul dintre cei mai mari patru jucători din lume pe această piață, l-a adus la con­du­cerea operațiunilor locale pe Stephen Karl, care a condus fer­ma Almos de 5.000 de hectare din județul Neamț și în trecut operațiunile germanilor de la BASF în România și Bulgaria, informeaza ZF. Karl va prelua conducerea consorțiului Bunge-Prio începând cu luna septembrie, atunci când îl va înlocui pe britanicul Giovanni [...]
Importurile de ciocolată și alte preparate alimentare ce conțin cacao au ajuns anul trecut la 46 de milioane de kilograme (echivalentul a 46 mld. tablete de ciocolată de 100 de grame), în creștere cu 56% față de 2008, ultimul an de boom economic, arată o analiză a ZF pe baza datelor furnizate de Institutul Național de Statistică (INS).  Valoarea totală a importurilor de ciocolată s-a cifrat anul trecut la circa 145 de milioane de euro. Pe de altă parte, puținele fabrici de ciocolată [...]
La finalul anului 2013, The Australian Food and Grocery Council (AFGC) a pus la punct o strategie națională menită a implementa conceptul de sustenabilitate în industria laptelui din acea țară, cu precădere, în zona de ambalare. În acest sens, Țara Cangurilor a optat pentru generalizarea ambalajelor din hârtie cartonată, înființându-se Australian Packaging Convenant, organizație profesională menită a uniformiza, cel puțin la nivel de concept, aplicarea noilor [...]
Leonard Gilbert Fieraru, 26 de ani, un antreprenor din județul Dâmbovița, a decis în vara anului trecut să-și deschidă propria afa­cere prin intermediul progra­mului SRL-Debutant, prin care statul acordă o fi­nan­țare de până la 10.000 de euro și scu­tirea taxelor de început.   În prezent el adminis­trează două restaurante de tip fast-food cu nu­mele Cavalerul, unul în centrul Ca­pi­talei, iar celălalt în [...]
Producătorul de zahăr Agrana România (simbol bursier BETA), controlat de grupul austriac Agrana Zucker, își va majora capitalul social cu 72,2 milioane de lei prin emisiunea a 722,7 milioane de acțiuni noi în schimbul aportului de numerar de la acționarii săi. Aceasta este printre cele mai mari majorări de capital cu aport de numerar derulată de o companie listată la bursă în acest an, se arată într-un comunicat emis de companie și preluat de BVB. Agrana, [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN