Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Segmentul de produse sănătoase nu este singurul care are o tendinta de crestere pe piața lactatelor ultra-fresh. Câștigă tot mai mult teren și categoria iaurturilor cu un conținut ridicat de grăsime. „Remarcăm creșterea interesului producătorilor pentru iaurtul tip grecesc, cu un conținut mare de grăsime sau conținut mare de proteine și redus de grăsimi”, a afirmat Iulia Pencea, Covalact, pentru revista Pogresiv.


Pentru aceasta categorie de lactate și-a poziționat și Albalact cea mai importantă lansare de anul acesta, Zuzu Max, mizând pe adresarea către un segment de consumatori care nu a mai fost  țintit direct: bărbații. „Zuzu Max este un iaurt cremos, cu un procent mai mare de grăsime (10% în iaurtul natur și 4% în iaurtul cu fructe), care a fost creat special pentru bărbați. De ce pentru bărbați? Studiile ne-au arătat că există o nemulțumire în rândul populației masculine legată de faptul că brandurile din categoria iaurt se adresează în special femeilor.


Bărbații se raportează în alt fel la categoria iaurt; pentru ei gustul bun este dat cremozitate și de conținutul de grăsime”, explică Cristina Miclea. Lansarea noii game a venit în urma investițiilor de peste 8 milioane de euro, realizate de Albalact în ultimii doi ani în retehnologizarea fabricii de la Oiejdea, lângă Alba Iulia, care au constat în punerea în funcțiune a unor noi linii de producție și au permis companiei să lanseze iaurturi la pahar de plastic pătrat, precum și lapte de consum și lactate de băut la bidon de plastic. (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

Alte articole recomandate:

Lansat în anul 1999, Wu Xing este unul dintre brandurile care au început în forță și au reușit să rămână în topul preferințelor bucureștenilor până astăzi. Premiat în repetate rânduri în Gala FOOD&BAR la categoria Cea mai bună firmă de delivery, Wu Xing nu se dezminte și oferă clienților servicii de calitate și experiențe culinare deosebite. De 15 ani. Apărut pe o nișă încă [...]
”Pentru Multitech, anul 2014 reprezintă deja un succes deosebit”, a declarat doamna Melinda Torok, Managing Partner al companiei Multitech, aducând un argument mai mult decât solid: ”Iată, până la data de 10 octombrie, cifra noastră de afaceri a fost dublă, față de anul 2013, reușind să atingem pragul de un milion de euro. Cu siguranță, cifra va mai crește, până la finalul anului.” Desigur, aceastp realizare nu s-a putut face [...]
Alăturându-se altor companii care vor începe demersurile în justiție, și distribuitorul Whiteland Import Export a anunțat că își rezervă dreptul de a ataca în instanță decizia Consiliului Concurenței de a amenda compania cu aproximativ jumătate de milion de euro, în cadrul investigației finalizate recent pe piața retailului alimentar. “Sancțiunea este, în mod evident, nejustificată și excesivă întrucât compania noastră nu [...]
Lanțul românesc de restaurante SaladBox din Cluj, pus pe picioare de mai mulți antreprenori români în urmă cu doi ani și jumătate, are în plan des­chi­­derea a cinci unități în Ger­­­­mania, du­­­pă ce re­cent a fost des­­­­chis pri­mul restau­rant în orașul Heil­bronn. „Extinderea pe piața germană a venit din dorința de a arăta și lumii din afara României că se poate [...]
Coca-Cola a lansat campania "Fii nebun de bun", prin intermediul căreia compania își propune să demonstreze că, în lume, există oameni care fac lucruri bune fără a cere nimic în schimb, dar și pentru a inspira cât mai multe fapte de bunătate, informează un comunicat emis de McCann PR. De asemenea, Coca-Cola România a creat, ca parte din această inițiativă, aplicația mobilă Radar for Good. Prin intermediul unei hărți interactive, utilizatorii aplicației pot urmări [...]
Familia austriacă Meinl a achiziționat la începutul anului 2013 producătorul Heidi Chocolat, care deține o unitate de producție în orașul Pantelimon (județul Ilfov).  Compania prin care familia austriacă Meinl controlează cei mai mari producători de ciocolată din România - Heidi Chocolat și Kandia Dulce - a depășit ca vânzări în retail compania americană Mondelez International, care are în portofoliu mărcile Poiana și Milka. Anul trecut, [...]
Ulterior ședinței generale din ziua de 12 mai, în programul Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2016, care se va desfășura la Hotel Alpin din Poiana Brașov sub titlul ”SUBFINANȚARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI-Ziduri în calea unui business de succes, într-o economie aflată în dezechilibru”, este programat să aibă loc Workshop-ul Carne-Procesatori.   Sub genericul ”Între tradiție [...]
Comerțul modern local, o piață de aproape 1.500 de magazine și afaceri de 35-40 mld. euro (8-9 mld. euro) anual, a trecut în ultimul an printr-o serie de schimbări care au dus la o reconfigurare a raportului de forțe.   Auchan a depasit un miliard de euro la vanzari   Astfel, Auchan a intrat în clubul miliardarilor în euro după preluarea a 20 dintre magazinele Real, iar Kaufland a devenit prima rețea care atinge pragul de 100 de hipermarketuri, [...]

 

Living fresh
meatmilk
indagra
indagra food
testo
infoALIMENT MAGAZIN