Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Segmentul de produse sănătoase nu este singurul care are o tendinta de crestere pe piața lactatelor ultra-fresh. Câștigă tot mai mult teren și categoria iaurturilor cu un conținut ridicat de grăsime. „Remarcăm creșterea interesului producătorilor pentru iaurtul tip grecesc, cu un conținut mare de grăsime sau conținut mare de proteine și redus de grăsimi”, a afirmat Iulia Pencea, Covalact, pentru revista Pogresiv.


Pentru aceasta categorie de lactate și-a poziționat și Albalact cea mai importantă lansare de anul acesta, Zuzu Max, mizând pe adresarea către un segment de consumatori care nu a mai fost  țintit direct: bărbații. „Zuzu Max este un iaurt cremos, cu un procent mai mare de grăsime (10% în iaurtul natur și 4% în iaurtul cu fructe), care a fost creat special pentru bărbați. De ce pentru bărbați? Studiile ne-au arătat că există o nemulțumire în rândul populației masculine legată de faptul că brandurile din categoria iaurt se adresează în special femeilor.


Bărbații se raportează în alt fel la categoria iaurt; pentru ei gustul bun este dat cremozitate și de conținutul de grăsime”, explică Cristina Miclea. Lansarea noii game a venit în urma investițiilor de peste 8 milioane de euro, realizate de Albalact în ultimii doi ani în retehnologizarea fabricii de la Oiejdea, lângă Alba Iulia, care au constat în punerea în funcțiune a unor noi linii de producție și au permis companiei să lanseze iaurturi la pahar de plastic pătrat, precum și lapte de consum și lactate de băut la bidon de plastic. (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

Alte articole recomandate:

Consumul nostru de alimente se confruntă cu cel mai scăzut nivel din Europa, consideră Sorin Minea, președintele Federației Patronale Române din Industria Alimentară (Romalimenta). “Când nu mai avem inflație, trebuie să existe o cauză, iar la noi este vorba despre reducerea consumului”, a declarat domnia sa pentru Bursa, adăugând: “Situația este foarte grea în segmentul food. Nu cred că lumea mănâncă mai puțin, ci se orientează către produsele [...]
Din 12 noiembrie, timp de 6 luni, o noua campanie de donatie la casele de marcat se va desfasura in magazinele Lidl din toata tara. Sub sloganul „Doneaza pentru cei care Salveaza!”, urnele de donatii vor colecta fonduri pentru Fundatia pentru SMURD. „Dorim sa sprijinim activitatea SMURD, a celor care zi de zi salveaza vieti. Acestia merita toata sustinerea noastra pentru a continua sa fie mereu la locul potrivit, in momentul potrivit, si sa ofere ajutor neconditionat pentru [...]
(Comunicat) Domeniile Ostrov isi propune o dublare a numarului de locatii HoReCa pentru 2013, in prezent vinurile sale fiind listate in 400 de restaurante si pub-uri la nivel national.  “Cresterea pe care ne-o propunem are la baza o noua gama de vinuri premium baricate care cuprinde cinci sortimente, toate grupate sub denumirea Domeniile Ostrov Reserve. Asadar, pe finalul acestui an si inceputul lui 2013 ne vom concentra pe promovarea in HoReCa a vinurilor Domeniil [...]
Berea Bucegi, aflata in portofoliul companiei Heineken, lanseaza platforma “Meserii pentru Romania”, un proiect prin care isi propune sa sustina scolile postliceale care formeaza meseriasii de maine. „Prin acest proiect vrem sa reamintim romanilor importanta pe care meseriile si meseriasii buni o au pentru dezvoltarea societatii. Vrem sa ii incurajam si sustinem pe tinerii de astazi care s-ar orienta catre o meserie, chiar daca asa-zisa categorie a «gulerelo [...]
Expo-Conferința Internațională infoPACK 2016 se va bucura de susținerea domnului Bogdan Tache, președinte al Asociației Producătorilor de Ambalaje din România-APRA, care a confirmat participarea. Evenimentul organizat de Agenția infoPROUP și revista infoPACK va avea loc la Hotel Phoenicia din București, în ziua de 17 noiembrie 2016.  Domnul Bogdan Tache va fi prezent pe toată durata derulării lucrărilor, va avea numeroase [...]
Grupul foodpanda, susținut de incubatorul german de start-up-uri Rocket Internet, și-a extins operațiunile în Europa de Est prin achiziția unor platforme online pentru comenzi de mâncare din Serbia, Bosnia și Herțegovina, Muntenegru, Croația și Ungaria, ținta fiind de a deveni lider în această regiune. Foodpanda a preluat platformele Donesi.com, prezentă în Serbia, Muntenegru și Bosnia și Herțegovina, Pauza.hr din Croația și NetPincer din Ungaria. După achiziție, [...]
Agenția Națională de Presă Agerpres a lansat, la începutul acestei luni, secțiunea specială Știri cu gust, ce cuprinde materiale jurnalistice din domeniul gastronomic.   Agerpres, în parteneriat cu Sărbătoarea Gustului (proiect ce cuprinde evenimente anuale din domeniul culinar și din industria agroalimentară), propune publicului o nouă abordare a știrilor despre produse alimentare, despre originile și prepararea acestora, încercând să aducă un plus de [...]
Producatorii de lapte din Bosnia si Hertegovina ar putea primi o evaluare pozitiva de la Food and Veterinary Office (FVO, Biroul Veterinar si Alimentar) al Uniunii Europene, care le va permite exportarea produselor din lapte catre Comunitate, informeaza Balkans.com. Inspectorii FVO au vizitat Bosnia si Hertegovina pentru a evalua si aprecia controalele implementate in institutiile relevante in lantul de productie a procesarii produselor din lapte destinate exporturilor catre UE. Conform unui [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi