Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Maretti deruleaza in perioada 1 octombrie - 15 noiembrie campania promotionala "Pofta de Italia". Campania a fost realizata de catre Brand Support si cuprinde spot TV, comunicare online si in-store, precizeaza un comunicat din partea agentiei, informeaza Iqads.


Potrivit comunicatului, conceptul creativ - "Pofta de Italia, Pofta de Maretti" - a plecat de la premiza ca, atunci cand e vorba de un snack, oamenii au anumite asteptari nu doar de gust, ci iau in considerare si ce anume le inspira acesta: consumand bruschetele Maretti, esti dus cu gandul la Italia.


Astfel, marele premiu al campaniei consta intr-o vacanta in Italia pentru 2 persoane, cu destinatia si perioada la alegere. Premiile secundare, oferite prin tragere la sorti saptamanala, constau in seturi de genti de calatorie. Valoarea totala a premiilor oferite in cadrul campaniei este de aproximativ 31.000 RON. 


"Maretti este un brand cu un potential imens, avand in vedere calitatea produsului si gustul sau absolut deosebit, insa avem nevoie de o rata mai mare de persoane care sa incerce produsul, de aici si initativa unei promotii nationale. Conceptul nu a fost greu de gasit, Italia si pofta mergand cumva mana in mana. Oricine are oricand pofta de ceva italienesc", declara Andreea Nicolescu (Creative and Strategic Leader, Brand Support).


"Brandul Maretti este unul foarte special pentru ca este singurul snack sarat din Romania care comunica pe pozitionarea autentic traditional italian. Strategic, pentru aceasta promotie nationala ne-am dorit un concept care sa fie fidel pozitionarii produsului. De aici a venit ideea cu pofta de Italia, pentru ca, practic, Maretti te transporta intr-o lume a gustului autentic italian. Bruschettele Maretti aduc mai aproape de consumatorii romani arta specialitatilor din paine coapta, inspirate din bucataria italiana, servite cu stil", a declarat Elena Gangea (Brand Manager, Maretti).


Echipele care au participat la aceasta campanie:


- din partea Brand Support: Mihaela Petcu (Senior Account Manager), Andreea Nicolescu (Creative and Strategic Leader), Emma Sara Bredisteanu  (Copywriter), Alexandru Gavan, Vlad Alexis (Echipa Creatie);
- din partea Maretti: Elena Gangea (Brand Manager Maretti). (Mai multe, pe www.iqads.ro)

Alte articole recomandate:

Toata lumea a innebunit cu veganisme, lacto-vegetarianisme, pescetarianisme si raw foodismele in ultima vreme. Cum era de asteptat, carnivorii aveau nevoie sa-si reafirme identitatea. Desigur, campania Lidl este menita sa incurajeze consumul de carne dar si sa contracareze tendinta de alunecare a optiunilor spre zonele mai sus amintite. Iata manifestul care razbuna carnivorii, care oricum compun o majoritate covarsitoare din populatia Romaniei. 93% dintre romani au carne in [...]
Mega Image a ajuns la o cota de piata de aproximativ 20% in Bucuresti si se concentreaza in continuare pe aceasta piata, se arata intr-un raport al grupului Delhaize pe 2013, publicat recent. Retailerul de origine belgiana este lider de piata in Capitala, avand in prezent circa 240 de magazine operationale aici si alte aproximativ 30 de unitati in imprejurimile orasului. In plus, compania continua sa se extinda rapid aici. Chiar in aceasta saptamana a anuntat trei deschideri in interiorul [...]
  Cu două săptămâni înainte de Crăciun, Wall-Street.ro a făcut un tur al celor mai importanți retaileri din piață, alcătuind un coș format din 14 produse alimentare achiziționate în special în perioada sărbătorilor de iarnă. Cele mai mari diferențe de preț între magazine s-au observat la carnea de porc și cafea, în vreme ce apa minerală și băuturile carbogazoase sunt comercializate la prețuri aproap [...]
Retailului tradițional coborât la un procent de 47% din  valoarea totală a produselor de larg consum cumpărate pe piața din România, iar cel modern a urcat la 53%. În prima jumătate a anului trecut, retailului modern a depășit pentru prima dată pe cel tradițional, ajungând la un procent de 53% din valoarea totală a produselor de larg consum cumpărate pe piața din România, față de 49% în 2012, după cum o arată cercetarea de tip Panel [...]
Retailerul german Lidl a inchis, din 1 mai, unul dintre cele trei magazine din Drobeta-Turnu Severin. Acesta este prima unitate comerciala Lidl inchisa de la intrarea pe piata locala. Anterior au mai fost situatii in care retailerul a mai relocat magazine, cum este cazul unitatilor comerciale din Mangalia si Targu-Mures. Tuturor angajatilor acestui magazin li s-au oferit solutii alternative pentru a ramane in cadrul companiei, noteaza Magazinul Progresiv. „Lidl optimizeaza permanen [...]
(Comunicat) FrieslandCampina România a încheiat, vineri, 29 august 2014, un acord cu  Fabrica de Brânzeturi Transilvania, pentru reluarea producției de la fabrica din Țaga. Acordul oferă dreptul societății Fabrica de Brânzeturi Transilvania de a opera fabrica de brânză din comuna Țaga, județul Cluj. Asociatul majoritar al societății este AgroTransilvania Cluster, având ca partener asociat Cooperativa Agricolă [...]
Profi  a deschi, joi, la Mogosoaia cel de-al 220-lea magazin al sau, aceasta fiind cea de-a doua unitate preluata de la compania  Cris-Tim, unul dintre cei mai mari producatori de mezeluri din Romania. Astfel, Profi ajunge sa fie prezent in 113 localitati din 40 de judete.  Situat pe Soseaua Bucuresti-Targoviste nr.1A, unitatea comerciala din Mogosoaia, care va functiona in format Profi City, se intinde pe o suprafata totala de 336 mp si are o sala de vanzari de 213 mp, [...]
Europa se confruntă în prezent cu probleme uriașe: coeziunea Uniunii Europene este pusă sun semnul întrebării; cresc problemele generate de refugiații și terorism; cresc tendințele naționaliste în aproape toate statele membre; cresc teniunile dintre Uniunea Europeană și Turcia. Însă, în ciuda acestor dificultăți, specialiștii de la GfK apreciază că economia Europei a avut până acum o evoluție decentă. Retailul a [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN