Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Maretti deruleaza in perioada 1 octombrie - 15 noiembrie campania promotionala "Pofta de Italia". Campania a fost realizata de catre Brand Support si cuprinde spot TV, comunicare online si in-store, precizeaza un comunicat din partea agentiei, informeaza Iqads.


Potrivit comunicatului, conceptul creativ - "Pofta de Italia, Pofta de Maretti" - a plecat de la premiza ca, atunci cand e vorba de un snack, oamenii au anumite asteptari nu doar de gust, ci iau in considerare si ce anume le inspira acesta: consumand bruschetele Maretti, esti dus cu gandul la Italia.


Astfel, marele premiu al campaniei consta intr-o vacanta in Italia pentru 2 persoane, cu destinatia si perioada la alegere. Premiile secundare, oferite prin tragere la sorti saptamanala, constau in seturi de genti de calatorie. Valoarea totala a premiilor oferite in cadrul campaniei este de aproximativ 31.000 RON. 


"Maretti este un brand cu un potential imens, avand in vedere calitatea produsului si gustul sau absolut deosebit, insa avem nevoie de o rata mai mare de persoane care sa incerce produsul, de aici si initativa unei promotii nationale. Conceptul nu a fost greu de gasit, Italia si pofta mergand cumva mana in mana. Oricine are oricand pofta de ceva italienesc", declara Andreea Nicolescu (Creative and Strategic Leader, Brand Support).


"Brandul Maretti este unul foarte special pentru ca este singurul snack sarat din Romania care comunica pe pozitionarea autentic traditional italian. Strategic, pentru aceasta promotie nationala ne-am dorit un concept care sa fie fidel pozitionarii produsului. De aici a venit ideea cu pofta de Italia, pentru ca, practic, Maretti te transporta intr-o lume a gustului autentic italian. Bruschettele Maretti aduc mai aproape de consumatorii romani arta specialitatilor din paine coapta, inspirate din bucataria italiana, servite cu stil", a declarat Elena Gangea (Brand Manager, Maretti).


Echipele care au participat la aceasta campanie:


- din partea Brand Support: Mihaela Petcu (Senior Account Manager), Andreea Nicolescu (Creative and Strategic Leader), Emma Sara Bredisteanu  (Copywriter), Alexandru Gavan, Vlad Alexis (Echipa Creatie);
- din partea Maretti: Elena Gangea (Brand Manager Maretti). (Mai multe, pe www.iqads.ro)

Alte articole recomandate:

GIP - TRONIC SERVICE'96 SRL continuă activitatea din GIP - TRONIC SERVICE SRL care a fost înființată în 1991   Oferim case de marcat, diverse echipamente fiscale, accesorii și soluții “la cheie” pentru: hoteluri, comerț, prestări servicii, alimentație publică, magazine fashion, unităti SPA, etc. Modul de lucru cu banalul cititor de cod de bare, folosirea cântarelor electronice, a monitoarelor touch-screen, a cititoarelor de carduri [...]
Mai multe asociații au depus plângere joi în Franța împotriva grupului de mare distribuție Auchan pentru practici comerciale înșelătoare, la un an de la catastrofa de la Rana Plaza, în Bangladesh, relatează AFP. Această plângere adresată Parchetului din Lille (nord) de către asociațiile Sherpa, Peuples Solidaires Ethique se fondează pe angajamentele etice ale Auchan privind respectarea dreptului muncii. “Plângerea a plecat ieri (miercuri) seara [...]
Compania de cercetare GfK a lansat Echo, un instrument care permite transmiterea feedback-ului clientilor in timp real, imbinand informatii legate de tranzactiile derulate de acestia cu cele legate de experienta pe care au avut-o in utilizarea serviciilor. GfK Echo este o solutie care surprinde feedback-ul clientilor in timp real, sintetizeaza evaluarile si le comunica managerilor si angajatilor companiei, astfel incat acestia sa poata actiona imediat, corectand sau imbunatatind acolo und [...]
Grupul german privat Schwarz, controlat de al doilea cel mai bogat om din Germania, care operează lanțurile Kaufland și Lidl, a obținut anul trecut în România afaceri de peste 2,3 mld. euro, în creștere cu circa 300 mil. euro față de 2012. Nemții, care au circa 250 de magazine și peste 15.000 de angajați, au ajuns astfel să controleze 13% din tot comerțul local cu dominanță alimentară și circa un sfert din comerțul modern, potrivit estimărilor ZF pe baza datelor din [...]
(Comunicat) Lagardère Travel Retail, lider de piață pentru segmentul News & Convenience în România, a lansat oficial noul concept Inmedio, în data de 8 martie a.c., prin remodelarea magazinului amplasat în galeria comercială Carrefour Orhideea, Sector 6, București. Redefinirea conceptului Inmedio este rezultatul unui proiect la care echipa Lagardère Travel Retail din România a lucrat intens în 2017, [...]
Mega Image a deschis, vineri, un magazin Shop&Go în București și unul în localitatea Ghimpați – prima unitate de acest tip din județul Giurgiu, unde retailerul mai dețin 4 supermarketuri Mega Image, informează Magazinul Progresiv. Shop&Go Părăluțelor 7A- situat pe strada Părăluțelor nr. 5-7, bloc D5, parter, sector 6,București, cu o suprafață de vânzare de aproximativ 107 mp. Shop&Go București-Alexandria 124 –  [...]
(Comunicat)PROFI a inaugurat cate un magazin la Cisnadie si Pitesti, iar maine va mai deschide inca unul tot la Pitesti. Primul magazin din Cisnadie se afla situat pe strada Stejarului, se intinde pe o suprafata totala de 609 mp si are o sala de vanzari de 430 mp. Unitatea va functiona  in formatul standard si este cea de-a noua din judetul Sibiu. Ambele magazine de la Pitesti vor opera sub formatul City, format care ajunge la 31 de unitati in intreaga tara. Cel inaugurat astazi este [...]
Cel mai cunoscut vin chillian la nivel international, Casillero del Diablo, ofera romanilor oportunitatea de a descoperi puternicele arome de inspiratie latina printr-o excursie la Roma. Popularul brand chillian de vinuri, Casillero del Diablo, importat in Romania de Halewood Wines, invita publicul sa se inscrie in promotia „Roma te asteapta” prin introducerea codului de pe ambalaje pe site-ul campaniei: www.casillerodeldiablo.com/romania, informeaza Revista Piata. Promotia [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN