Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Maretti deruleaza in perioada 1 octombrie - 15 noiembrie campania promotionala "Pofta de Italia". Campania a fost realizata de catre Brand Support si cuprinde spot TV, comunicare online si in-store, precizeaza un comunicat din partea agentiei, informeaza Iqads.


Potrivit comunicatului, conceptul creativ - "Pofta de Italia, Pofta de Maretti" - a plecat de la premiza ca, atunci cand e vorba de un snack, oamenii au anumite asteptari nu doar de gust, ci iau in considerare si ce anume le inspira acesta: consumand bruschetele Maretti, esti dus cu gandul la Italia.


Astfel, marele premiu al campaniei consta intr-o vacanta in Italia pentru 2 persoane, cu destinatia si perioada la alegere. Premiile secundare, oferite prin tragere la sorti saptamanala, constau in seturi de genti de calatorie. Valoarea totala a premiilor oferite in cadrul campaniei este de aproximativ 31.000 RON. 


"Maretti este un brand cu un potential imens, avand in vedere calitatea produsului si gustul sau absolut deosebit, insa avem nevoie de o rata mai mare de persoane care sa incerce produsul, de aici si initativa unei promotii nationale. Conceptul nu a fost greu de gasit, Italia si pofta mergand cumva mana in mana. Oricine are oricand pofta de ceva italienesc", declara Andreea Nicolescu (Creative and Strategic Leader, Brand Support).


"Brandul Maretti este unul foarte special pentru ca este singurul snack sarat din Romania care comunica pe pozitionarea autentic traditional italian. Strategic, pentru aceasta promotie nationala ne-am dorit un concept care sa fie fidel pozitionarii produsului. De aici a venit ideea cu pofta de Italia, pentru ca, practic, Maretti te transporta intr-o lume a gustului autentic italian. Bruschettele Maretti aduc mai aproape de consumatorii romani arta specialitatilor din paine coapta, inspirate din bucataria italiana, servite cu stil", a declarat Elena Gangea (Brand Manager, Maretti).


Echipele care au participat la aceasta campanie:


- din partea Brand Support: Mihaela Petcu (Senior Account Manager), Andreea Nicolescu (Creative and Strategic Leader), Emma Sara Bredisteanu  (Copywriter), Alexandru Gavan, Vlad Alexis (Echipa Creatie);
- din partea Maretti: Elena Gangea (Brand Manager Maretti). (Mai multe, pe www.iqads.ro)

Alte articole recomandate:

(Comunicat) FrieslandCampina România a încheiat, vineri, 29 august 2014, un acord cu  Fabrica de Brânzeturi Transilvania, pentru reluarea producției de la fabrica din Țaga. Acordul oferă dreptul societății Fabrica de Brânzeturi Transilvania de a opera fabrica de brânză din comuna Țaga, județul Cluj. Asociatul majoritar al societății este AgroTransilvania Cluster, având ca partener asociat Cooperativa Agricolă [...]
(Comunicat) GfK a lansat un studiu – analiză a scenei de retail european, cuprinzând cele mai recente evoluții și prognoze pentru 2014. Indicatorii de piață evaluați de GfK pentru un total de 32 de țări europene sunt: puterea de cumpărare, cifra de afaceri aferenta retailului din spatiile comerciale și ponderea cheltuielilor populației în retail din cheltuielile totale. De asemenea, GfK oferă o prognoză asupra cifrei de afaceri aferente [...]
PROFI a inaugat noi magazine la Iași, Piatra Neamț, Buzău, Ghimpați și Tămășeni. Locuitorii din Iași se bucură de un nou magazin PROFI, cel de-al 13-lea din localitate. Acesta funcționează pe strada Canta, nr. 41, în format City, ridicând la 94 numărul unităților din acest fel. Sup suprafața sa totală este de 334 m2 din care suprafața de vânzare ocupă 265 m2. Unitatea din Piatra Neamț se află în Complexul Comercial [...]
Retailerul Selgros Cash&Carry Romania a initiat un parteneriat cu operatorii platformei online MegaMarket.ro prin intermediul caruia va incepe sa livreze online peste 11.000 de produse alimentare si nealimentare. Chiar daca piata de eCommerce pe segmentul alimentelor este abia la inceput, Alexandru Vlad, seful Selgros, spune ca "orice procent in plus la vanzari ajuta" si, in timp, acesta va creste. Produsele pot fi acum achizitionate online si livrate direct cumparatorilor, in 24 de ore. [...]
Dupa doi ani si jumatate de la incheierea parteneriatului cu Carrefour, reteaua locala Angst a decis sa iasa din aceasta alianta. Asta inseamna ca 20 de magazine care purtau si numele Carrefour Express vor reveni la brandul initial, respectiv Angst, dupa cum informeaza ModernBuyer.   In urma acestei decizii, in franciza Express vor ramane 45 de magazine (10 in orasul Brasov, unul in Galati, trei in Giurgiu, unul unitate in Satu Mare, iar restul in Bucuresti si Ilfov), o [...]
Vanzarile de alimente, bauturi si tutun au crescut in iulie, cu 11,4% ca serie bruta, fata de aceeasi luna a anului trecut, si cu 5% comparativ cu iunie, in timp ce vanzarile de produse nealimentare au inregistrat un avans de 8,7% si, respectiv, 3,5%, astfel ca afacerile din comertul cu amanuntul au inregistrat un plus de 6,3%. Comertul cu amanuntul al carburantilor pentru autovehicule in magazine specializate a scazut, in serie bruta, cu 3% in iulie, raportat la luna similara a anului [...]
Mega Image a deschis, vineri, un magazin Shop&Go în București și unul în localitatea Ghimpați – prima unitate de acest tip din județul Giurgiu, unde retailerul mai dețin 4 supermarketuri Mega Image, informează Magazinul Progresiv. Shop&Go Părăluțelor 7A- situat pe strada Părăluțelor nr. 5-7, bloc D5, parter, sector 6,București, cu o suprafață de vânzare de aproximativ 107 mp. Shop&Go București-Alexandria 124 –  [...]
Privit ca o modalitate de curățare a trupului, dar și a sufletului, Postul Paștelui este practicat de peste 30% dintre persoanele intervievate în cel mai recent studiu realizat de către MEDNET Marketing Research Center. În acest context, 27,1% dintre respondenți postesc numai în anumite zile din perioada de post, în timp ce doar 4,5% respectă integral Postul Paștelui. Ca tendință, cei mai mulți dintre orășenii [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN