Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Persoanele care au cumpărat cel puțin o doză de Red Bull între anii 2002 și2014 și sunt rezidente în Statele Unite ale Americii pot primi fiecare compensații de 10 dolari sau produse de 15 dolari pentru a renunța la un eventual proces împotriva gigantului băuturilor energizante. Producătorul austriac de băuturi energizante a pierdut în SUA un proces și este de acord să plătească despăgubiri pentru persoanele care au băut Red Bull în America în ultimii 12 ani, potrivitmirror.co.uk.


Faimosul slogan pentru băutura energizantă Red Bull – “Red Bull îți dă aripi” - a fost considerat falsă publicitate în cadrul unui proces care a avut loc în SUA, iar producătorul austriac a fost de acord să plătească 13 milioane de dolari compensații pentru consumatori. Aceasta înseamnă că orice persoană din SUA care a consumat o doză de Red Bull în ultimii 12 ani ar putea fi despăgubită în bani. Acestea nici măcar nu au nevoie să arată dovada că au cumpărat faimoasa băutură energizantă, notează publicația britanică.


Compania producătoare - care a recunoscut că a greșit - a fost de acord să plătească fiecărui consumator rezident SUA o sumă de 10 dolari cash sau produse în valoare de 15 dolari pe persoană, până la suma totală de 13 milioane de dolari. Un web site - energydrinksettlement.com - înființat de Red Bull pentru a procesa cererile pentru compensații a picat după avalanșa de cereri depuse de cei interesați. Compania care produce băutura energizantă a fixat ca termen limită pentru primirea cecerilor de despăgubire luna martie 2015.


Procesul împotriva companiei a fost început în 2013 de către un consumator din SUA, Benjamin Careathers. El a susținut sloganul Red Bull este fals și că în mod clar nu înseamnă că băutura îți va da aripi. Consumatorul a pretins că băutura ar trebui să dea celor care o consumă un impuls de energie mai mare decât o ceașcă medie de cafea, iar la o audiere din luna august, un judecător a fost de acord cu el. Firma a fost de acord să modifice campaniile de marketing viitoare.Red Bull este cel mai mare producător de băuturi energizante din lume, cu vânzări în 2013 de 5,4 miliarde de doze. Mai multe, pe www.gandul.info


 


 

Alte articole recomandate:

Șase produse alimentare au înregistrat scăderi vizibile de preț în perioada februarie-martie, creșteri importante fiind afișate la raft la spaghete și cartofii noi, arată indexul publicat săptămâna aceasta de Ziarul Financiar. Prețul la făina de Băneasa a scăzut cu 22,7% luna aceasta față de februarie, afișând cea mai semnificativă evoluție, urmat de costul merelor Golden (-19,5%) și puiul grill înghețat ambalat (-17,3%). În ultima lună prețul zahărului [...]
Salariul mediu net din Ro­mâ­nia îți permite să cumperi 15 coșuri de alimente de bază într-o lună, pe când un polo­nez poate cumpăra 25, iar un german 50. ZF a calculat costul me­diu al aceluiași coș cu 15 alimente în mai multe piețe din Europa Cen­trală și de Est și în Ger­­ma­nia și a ob­ser­vat că un român plă­tește în me­die 24 de euro, cu 8% mai puțin decât un po­lo­nez și cu [...]
Anunt de atribuire numarul 178396/14.05.2014  Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA    Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Buzau    Adresa  :   str. Bistritei, nr.41  ,  Localitatea  :   Buzau  ,  Cod postal  :   120212  ,  Buzau  ,  Romania  ,  Email  :   achizitiidgaspcbz@yahoo.com  ,  Tel.  :   +4 [...]
(Comunicat) METRO Cash & Carry România lansează „METRO – Starurile Comunității”, o competiție organizată cu ocazia aniversării a 50 de ani de la înființarea METRO Cash & Carry și care își propune să pună în valoare contribuția întreprinzătorilor la bunăstarea comunităților locale din care fac parte și să recompenseze  antreprenorii care derulează proiecte de responsabilitate socială. [...]
Kaufland, Lidl si Carrefour ocupa primele pozitii in topul magazine vizitate de cele mai multe persoane in ultima luna, potrivit studiului Retail Meter realizat de compania Exact Cercetare si Consultanta. Kaufland a fost vizitat de 62% dintre romanii din mediul urban, Lidl de 55% dintre acestia, iar Carrefour de un procent de 37%, informează Magazinul Progresiv. Topul se pastreaza si daca ne raportam la magazinele spre care s-au orientat romanii pentru cumparaturile necesare in gospodarie: [...]
Directiva 2004/18/CESecțiunea I: Autoritatea contractantăI.1)Denumire, adrese și punct(e) de contactSpitalul Universitar de Urgenta Militar Central „Dr. Carol Davila”Str. Mircea Vulcanescu nr. 88, sector 1În atenția: Georgeta Nica/Luminita Preda010825 BucurestiROMÂNIATelefon: +40 213193072E-mail: biroulachizitiisicontractari@gmail.comFax: +40 213193072Adresă (adrese) Internet: Adresa profilului cumpărătorului: www.e-licitatie.roI.2)Tipul autorității [...]
Lactate mai gustoase cu o cantitate mai mică de sodiu? Sigur că da, afirmă toți tehnologii. Dar, lactate mai gustoase, cu un conținut redus de sodiu, cu un preț de producție mai mic și fără probleme de etichetare? La această întrebare a răspuns o echipă de cercetători coordonată de Catharina Houdijk, la solicitarea companiei germane DSMIP Assets BV, care a finanțat tema de cercetare, prezentata succint de DiryReporter. Rezultatul s-a materializat [...]
Compania FM Logistic a inceput noul an fiscal cu extinderea platformei logistice din Petresti- Dambovita, investitie estimata la o valoare de 5 milioane euro. Constructia celei de-a patra celule de 10,000 mp a depozitului din Petresti a inceput la 1 aprilie si va putea sa primeasca primii paleti in august 2015. Platforma FM Logistic de langa autostrada A1 Bucuresti - Pitesti, inaugurata in 2011, are in prezent 3 celule de aproximativ 20,000 mp si poate fi extinsa pana la capacitate [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN