Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

După lansarea Cora Drive la finalul lui 2013, rețeaua de hypermarketuri Cora vrea să demareze și livrările la domiciliu în acest an. Într-o primă fază, acestea vor acoperi doar Bucureștiul. Anunțul a fost făcut de către Radu Tudor, Project Manager Cora Drive, în cadrul workshop-ului pe e-commerce integrat în programul conferinței Progresiv Trade Round Table.


În prezent, rețeaua de magazine deține două platforme de vânzări online: coradigital.ro și Cora Drive. Pe Cora Drive este disponibilă o gamă de peste 12.500 de articole din sortimentația hypermarketului rețelei din zona Lujerului, în București. Produsele proaspete reprezintă circa 20% din această gamă.


Până acum, valoarea medie a coșului de cumpărături online este de aproximativ trei ori mai mare decât cea a coșului din magazinul fizic.


Radu Tudor a prezentat ieri, în cadrul workshop-ului Progresiv, și câteva dintre planurile de dezvoltare în online: “Ne dorim să dublăm numărul de utilizatori ai Cora Drive în următorul an”. În prezent, această platformă are peste 40.000 de vizitatori pe lună. Cora deține în prezent 12 hypermarketuri, dintre care patru sunt amplasate în București.

Alte articole recomandate:

La mai putin de un an de la deschiderea primului magazin in Targu Mures, Carrefour va deschide, marti, cel de-al treilea supermarket din acest oras, ridicand numarul total de magazine în acest format la 81. Noul magazin Market, aflat pe Bulevardul 1848 nr. 59-63, are o suprafata de peste 500 de mp.Modelul comercial se axeaza pe o gama de aproximativ 6.000 de produse, iar oferta include peste 1.000 de articole marca proprie Carrefour: •    Apel gratuit pentru [...]
Reducerea TVA la alte produse decât pâinea este foarte greu de realizat în acest an dacă vor fi diminuate contribuțiile de asigurări sociale, varianta fiind ca încasările din TVA la pâine să fie evaluate după un an, iar TVA să fie redusă la alte produse din 2015, a afirmat premierul Victor Ponta la România TV. “Probabil că anul acesta va fi foarte greu dacă facem reducerea de contribuții de asigurări sociale, să mai reducem anul acesta TVA, dar eu cred [...]
PROFI a inaugat noi magazine la Iași, Piatra Neamț, Buzău, Ghimpați și Tămășeni. Locuitorii din Iași se bucură de un nou magazin PROFI, cel de-al 13-lea din localitate. Acesta funcționează pe strada Canta, nr. 41, în format City, ridicând la 94 numărul unităților din acest fel. Sup suprafața sa totală este de 334 m2 din care suprafața de vânzare ocupă 265 m2. Unitatea din Piatra Neamț se află în Complexul Comercial [...]
In primele 8 luni ale acestui an, exporturile de semipreparate din carne de la Agricola au crescut semnificativ, ajungand la 236 de tone, comparativ cu 98 de tone anul trecut, in aceeasi perioada.  „Cresterea exporturilor la semipreparate si produse tip ready-meal in 2014 a fost parte a strategiei noastre de dezvoltare, in contextul in care incepand cu 2010 piata interna a semipreparatelor s-a contractat, stabilizandu-se ulterior. Din cele 1.251 de tone de produse semipreparate pe [...]
Gigantul fast-food american Burger King a incheiat un acord pentru cumpararea lantului canadian de cafenele Tim Hortons in schimbul sumei de 11,4 miliarde de dolari. Astfel, compania a confirmat intentia de a-si muta sediul in Canada pentru a beneficia de taxe mai scazute. Investitorii Tim Hortons vor primi 65,50 dolari canadieni pe actiune in numerar si o participatie de 0,8025 dolari canadieni pentru fiecare actiune detinuta in compania rezultata in urma fuziunii celor doua companii, [...]
(Comunicat) Pentru al patrulea an consecutiv, PROFI a continuat sa creasca, raportand la sfarsitul lui 2013 o cifra de afaceri neta de 1,456 mil. lei, cu 26% mai mult decat in anul precedent. Acest rezultat se datoreaza atat permanentei extinderi a retelei, cati si sporirii volumului de vanzari la magazinele déjà existente. Planificarea atenta a resurselor companiei reprezinta unul dintre elementele cheie care stau la baza acestui succes.   “Si profitul nostru [...]
Kaufland, Lidl si Carrefour ocupa primele pozitii in topul magazine vizitate de cele mai multe persoane in ultima luna, potrivit studiului Retail Meter realizat de compania Exact Cercetare si Consultanta. Kaufland a fost vizitat de 62% dintre romanii din mediul urban, Lidl de 55% dintre acestia, iar Carrefour de un procent de 37%, informează Magazinul Progresiv. Topul se pastreaza si daca ne raportam la magazinele spre care s-au orientat romanii pentru cumparaturile necesare in gospodarie: [...]
Retailului tradițional coborât la un procent de 47% din  valoarea totală a produselor de larg consum cumpărate pe piața din România, iar cel modern a urcat la 53%. În prima jumătate a anului trecut, retailului modern a depășit pentru prima dată pe cel tradițional, ajungând la un procent de 53% din valoarea totală a produselor de larg consum cumpărate pe piața din România, față de 49% în 2012, după cum o arată cercetarea de tip Panel [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN