Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

După lansarea Cora Drive la finalul lui 2013, rețeaua de hypermarketuri Cora vrea să demareze și livrările la domiciliu în acest an. Într-o primă fază, acestea vor acoperi doar Bucureștiul. Anunțul a fost făcut de către Radu Tudor, Project Manager Cora Drive, în cadrul workshop-ului pe e-commerce integrat în programul conferinței Progresiv Trade Round Table.


În prezent, rețeaua de magazine deține două platforme de vânzări online: coradigital.ro și Cora Drive. Pe Cora Drive este disponibilă o gamă de peste 12.500 de articole din sortimentația hypermarketului rețelei din zona Lujerului, în București. Produsele proaspete reprezintă circa 20% din această gamă.


Până acum, valoarea medie a coșului de cumpărături online este de aproximativ trei ori mai mare decât cea a coșului din magazinul fizic.


Radu Tudor a prezentat ieri, în cadrul workshop-ului Progresiv, și câteva dintre planurile de dezvoltare în online: “Ne dorim să dublăm numărul de utilizatori ai Cora Drive în următorul an”. În prezent, această platformă are peste 40.000 de vizitatori pe lună. Cora deține în prezent 12 hypermarketuri, dintre care patru sunt amplasate în București.

Alte articole recomandate:

Retailerul german Lidl face un prim pas spre zona rurală. Compania a cumpărat un teren și a depus actele pentru construirea unui magazin în comuna Florești, județul Cluj.  Retailerul german Lidl va intra anul viitor în mediul rural, fiind astfel primul discounter care atacă un segment de piață care de abia începe să fie explorat. Retailerul, care a ajuns deja la o rețea de peste 180 de magazine, a achiziționat un teren și a depus actele pentru obținerea autorizației de [...]
Retailului tradițional coborât la un procent de 47% din  valoarea totală a produselor de larg consum cumpărate pe piața din România, iar cel modern a urcat la 53%. În prima jumătate a anului trecut, retailului modern a depășit pentru prima dată pe cel tradițional, ajungând la un procent de 53% din valoarea totală a produselor de larg consum cumpărate pe piața din România, față de 49% în 2012, după cum o arată cercetarea de tip Panel [...]
De curând, a fost deschis cel de-al treilea magazin Basarabia cu produse tradiționale din Republica Moldova. Magazinul este situat în București, pe bd. Ștefan cel Mare nr. 33  (Pasaj Obor) și se adreseaza atât adulților, cât și copiilor, oferind produse naturale din Basarabia: vinuri, divinuri, bomboane, jeleuri, biscuiți și vinuri spumante. Basarabia Magazin Obor face parte din rețeaua de magazine Basarabia, alături de [...]
Selgros Cash&Carry Romania a lansat campania promotionala „Ola, amigo! La Selgros castigi siguro!”, care consta in raplatirea fidelitatii clientilor. Pentru orice achizitie de produse in valoare de minim 250 de lei pe o factura consumatorii pot castiga una din cele 20 de vacante  all-inclusive sau unul dintre cele 300.000 de premii garantate, acordate in magazine. „De 13 ani ne place sa rasplatim clientii nostri fideli si sa le implinim toate dorintele. Am lansat [...]
Ouăle de prepeliță au devenit în ultimii ani o importană sursă de venit pentru mulți crescători de păsări din România. Unul dintre persoanele care au văzut ca o afacere creșterea prepelițelor a fost Lucian Stancu, un antreprenor din județul Vâlcea. Acesta a investit 500.000 de euro în noua hală, pe care a anexat-o complexului de creștere a prepelițelor din comuna Băbeni, satul Pădurețu, localizat în județul Vâlcea.Potrivit publicaț [...]
Workshop-ul CARNE-Procesatori din ziua de 3 iunie, din cadrul EXPO-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2015, eveniment care se va desfășura la Hotel Alpin sub titlul ”Politici de sprijin, Retehnologizare, Performanță-Priorități pentru ieșirea din impas”, va prilejui dezbaterea cu titlul ”Relația hipermarket-furnizor: Meci de box sau afaceri win-win?”   Dezbaterea va fi susținută prin două intervenții ale [...]
Cora Romania a inregistrat o crestere a vanzarilor de 13,5% in 2013, pana la 408 milioane de euro, potrivit unei stiri publicate de Planet Retail. Retailerul francez a inaugurat anul trecut doua hypermarketuri, ajungand astfel la o retea de 12 magazine. In iulie 2013, Cora a deschis un centru comercial in Constanta care avea drept ancora un hypermarket, investitia in acest proiect ridicandu-se la 51 de milioane de euro. Cel de-al doilea proiect, hypermarketul din Ploiesti, a presupus o [...]
Consiliul Concurenței a declanșat o nouă investigație privind posibila încălcare a regulilor de concurență în retailul alimentar din România, care vizează lanțurile de hypermarketuri (Auchan, Carrefour, Cora, Kaufland) , firma Trident Trans Tex și furnizori ai acestora. În cadul investigației, autoritatea a efectuat inspecții inopinate la retaileri și furnizori. „Am finalizat recent o investigație de mare amploare în acest domeniu ale cărei rezultate le vom [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN