Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

După lansarea Cora Drive la finalul lui 2013, rețeaua de hypermarketuri Cora vrea să demareze și livrările la domiciliu în acest an. Într-o primă fază, acestea vor acoperi doar Bucureștiul. Anunțul a fost făcut de către Radu Tudor, Project Manager Cora Drive, în cadrul workshop-ului pe e-commerce integrat în programul conferinței Progresiv Trade Round Table.


În prezent, rețeaua de magazine deține două platforme de vânzări online: coradigital.ro și Cora Drive. Pe Cora Drive este disponibilă o gamă de peste 12.500 de articole din sortimentația hypermarketului rețelei din zona Lujerului, în București. Produsele proaspete reprezintă circa 20% din această gamă.


Până acum, valoarea medie a coșului de cumpărături online este de aproximativ trei ori mai mare decât cea a coșului din magazinul fizic.


Radu Tudor a prezentat ieri, în cadrul workshop-ului Progresiv, și câteva dintre planurile de dezvoltare în online: “Ne dorim să dublăm numărul de utilizatori ai Cora Drive în următorul an”. În prezent, această platformă are peste 40.000 de vizitatori pe lună. Cora deține în prezent 12 hypermarketuri, dintre care patru sunt amplasate în București.

Alte articole recomandate:

  Supermarket-urile olandeze Jumbo și C1000 au boicotat uleiul de măsline Bertolli și produse din gama Ferrero și Douwe Egberts urmare a unor negocieri de stabilire a prețurilor- deși produsele Douwe Egberts a revenit la rafturi săptămâna trecută, după ce a ajuns la un acord cu retail-ul, informează Food Navigator. Delistarea produselor a durat câteva săptămâni, după ce producătorii nu au reușit să ajungă la un acord cu retailul privind [...]
Din cele 41 de companii cu cifre de afaceri de peste 500 milioane lei analizate, doar 14 au obtinut o crestere a afacerilor in perioada 2008 – 2012, grupul Smithfield fiind printre premianta, informeaza Revista Piata. Cresteri importante au mai obtinut in aceasta perioada companiile Smithfield Ferme si Smithfield Prod, apartinand aceluiasi grup Smithfield, crestere bazata pe investitii in capacitati noi de productie, dar si pe extinderea portofoliului de produse livrate pe pi [...]
Grupul german Kaufland, liderul pieței locale de comerț, cu afaceri de aproape 1,65 mld. euro la o rețea de 89 de hipermarketuri, și-a setat ca țintă pentru România atingerea pragului de 2 mld. euro afaceri până la finalul anului financiar 2017-2018. Lanțul de hipermarketuri a „cucerit“ prima poziție în topul celor mai mari jucători din comerțul local în 2011 când a depășit Metro Cash&Carry după 15 ani de supremație. Kaufland, condus la nivel local [...]
Pronto, cel mai mare francizat al grupului Carrefour de pe piața locală, a integrat, în luna octombrie, în rețeaua proprie și ultimul magazin operațional al retailerului Tradițional Ecologic, ajungând la 15 unități comerciale. În luna septembrie, Pronto a mai achiziționat 5 magazine ale Tradițional Ecologic, un alt francizat Carrefour.  „Prin această deschidere, Pronto își consolidează statutul de cel mai mare francizat Carrefour din România, [...]
Cel mai cunoscut vin chillian la nivel international, Casillero del Diablo, ofera romanilor oportunitatea de a descoperi puternicele arome de inspiratie latina printr-o excursie la Roma. Popularul brand chillian de vinuri, Casillero del Diablo, importat in Romania de Halewood Wines, invita publicul sa se inscrie in promotia „Roma te asteapta” prin introducerea codului de pe ambalaje pe site-ul campaniei: www.casillerodeldiablo.com/romania, informeaza Revista Piata. Promotia [...]
Reteaua Jam din judetul Arges a deschis, la inceputul lunii iulie, un magazin in Pitesti, al doilea din acest oras, in urma unei investitii de 350.000 de euro. Magazinul, situat intr-un spatiu comercial aflat in proprietatea companiei, are o suprafata de vanzare de 315 mp si un spatiu de depozitare de 240 mp. “In prima zi am avut un numar de 1.885 de bonuri fiscale, ceea ce arata interesul clientilor fata de brandul local Jam”, a declarat, revistei Progresiv, Liviu Ionica, [...]
Zona rurală a intrat în vizorul lanțurilor internaționale în ultimii ani, rețele precum Carrefour, Mega Image și Profi luptându-se cu micii comercianți români pentru o felie cât mai mare din această piață estimată de ZF la 5-6 mld. euro. Astfel, Carrefour a lansat un format special - Contact - pentru zona rurală, în timp ce alte rețele și-au adaptat formatele existente pentru localitățile de până la 10.000 de locuitori. „În Plopeni a [...]
Doar cinci din cele 12 mari lanțuri de magazine dezvoltate în retailul modern românesc au și servicii de comandă online, ultimul intrat pe acest segment fiind Mega Image, în parteneriat cu eMag, noteaza Progresiv. Astfel, clienții eMag, cel mai mare retailer online local, care a ajuns în 13 ani la un business de aproape 200 mil. euro comercializând în principal echipamente IT&C, pot comanda de săptămâna trecută și produse precum ulei, mălai, carne, [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN