Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Iulian Stanciu (eMag) împreună cu alți doi antreprenori români vor să investească 2,5 milioane de euro în Pavilionul H, celebrul centru comercial din Parcul Herăstrău deținut de Puiu Popoviciu și Radu Dimofte, pentru a face o berărie, scrie zf.ro.


Unul dintre cei mai puternici antreprenori din industria IT, Iulian Stanciu, care este directorul general și unul dintre acționarii eMag, îm­pre­ună cu Vlad Dumitru și Ioana Iancu au închiriat clădirea Pavilionului H din parcul Herăstrău pentru a deschide „cea mai mare be­rărie din estul Europei“, cu 1.500-2.000 de locuri.


 

Clădirea Pavilionului H, un precursor al mallurilor de astăzi, care găzduiește încă zeci de magazine de haine, accesorii și alimente, este deținută de Băneasa Investments, firmă controlată de oamenii de afaceri locali Puiu Popoviciu și Radu Dimofte. Chiriașii actuali au fost însă anunțați înainte de Crăciun că trebuie să elibereze spațiile pentru a face loc unei berării ce va purta numele de Berăria H.


Localul, care va necesita o investiție de 2,5 milioane de euro, va fi deținut de Vlad Dumitru (50%), Iulian Stanciu (25%) și Ioana Iancu (25%), potrivit acționarilor. Aceștia ar putea plăti o chirie de 300-600.000 de euro pe an pentru spațiul ce măsoară 4.300 mp înăuntru și peste 3.000 mp afară - parcare și terasă. „Eu cu Vlad (Dumitru, n.red.) am mai fost asociați într-o companie - Combox Delivery - și am făcut afaceri foarte bune împreu­nă, am rămas prieteni și după. Vlad a venit la mine cu o ofertă pe care nu aveam cum să o refuz: să facem cea mai mare berărie din estul Eu­ropei“, spune Stanciu. El este unul dintre cei mai puternici antreprenori locali din IT, el deținând distribuitorul IT&C Network One Distribution, care a avut venituri de peste 200 mil. euro în 2012, și rețeaua de magazine Flanco, care a încheiat 2012 cu afaceri de 137 mil. euro.


Vlad Dumitru precizează că va începe lucrările la Berăria H după ce actualii chiriași vor elibera spațiul și speră ca localul să fie gata pentru deschidere la începutul verii. „Sub acest brand vom avea un local permanent care va fi berărie, însă în weeken­duri vom folosi sala pentru spec­tacole, concerte sau piese de teatru. Nu vom organiza însă nunți.“ Antreprenorul explică faptul că localul va avea un total de 1.500-2.000 de locuri și va fi amenajat ca o berărie-restaurant, astfel că și în timpul weeken­dului spectatorii concertelor sau ai pieselor de teatru vor fi așezați la masă. „Ne așteptăm ca în weekend localul să fie plin.“ Despre traficul din timpul săptămânii el nu dă detalii. Nu oferă nici estimări privind cifra de afaceri a Berăriei H după primul an de funcționare. El afirmă doar că vrea să fie „cel mai mare local din industrie după cifra de afaceri“. Potrivit datelor ZF, cel mai bun restaurant-berărie din România după cifra de afaceri  - Caru’ cu Bere – a avut în 2012 afaceri de peste 6 mil. euro. Caru’ cu Bere are 450 de locuri înăuntru și 150 pe terasă în sezonul cald și este vizitat zilnic de 2.000 de oameni din care circa 80% sunt străini.


„Credem că numele de Berăria H va prinde, mai ales că oamenii îl asociază cu locația. Amplasarea sa este și cea care ne-a atras aici“, spune Dumitru, care adaugă că a în­chiriat spațiul. El nu dă detalii pentru chi­rie, însă potrivit estimărilor ZF pe baza sur­selor din piață aceasta s-ar putea situa între 5 și 10% din încasări. În contextul în care încasările anuale le-ar depăși pe cele de la Caru’ cu Bere, chiria ar fi de 300.000-600.000 de euro pe an, respectiv de 25.000-50.000 de euro pe lună, potrivit calculelor ZF.

Alte articole recomandate:

Asa s-ar putea rezuma rezultatele celui mai recent val al studiului anual Shopper Trends realizat de Nielsen Romania, prezentat in avanpremiera in Revista Progresiv. Sunt si vesti bune: anul 2013 s-a incheiat pe un trend pozitiv din punct de vedere al increderii consumatorilor, iar apetitul in ceea ce priveste incercarea de produse noi ramane constant. Cu toate acestea, singura crestere pe care o vedem in piata FMCG este in valoare, dar chiar si aceasta in linie cu inflatia, ceea ce se traduce [...]
Pepsi, primul gust de cola pentru români, aduce o inovație importantă în categoria în care activează, adaptându-și perfect ambalajele la ocaziile cheie de consum ale categoriei de cola. Mai mult, Pepsi are acum o nouă identitate vizuală – prin forma, designul și culoarea ambalajelor, iar etichetele noii linii de ambalaje comunică fiecare ocazie de consum. „Este o campanie care pornește de la o analiză  îndelungată a obiceiurilor de cumpărare și [...]
Nutriționiștii spun că micul dejun este cea mai importantă masă a zilei, dar românii nu sunt de aceeași părere. Mai bine de jumatăte sar peste micul dejun, conform unui studiu recent. Mai precis, doar 48% dintre românii între 18 și 64 de ani iau frecvent micul dejun – adică zilnic sau aproape zilnic. Și asta cu toate că prima masă a zilei e obligatorie, spun nutritioniștii. Desigur, contează și ce mâncăm. O ceașcă de cafea pe stomacul gol nu e tocmai un mic [...]
Cifra de afa­ceri în comerțul cu amănuntul a scăzut în ianuarie cu 24,9% serie brută (un plus de 0,2% serie ajustată), ca urmare a scăderii vânzărilor de produse nealimentare (-32,8%), vânzărilor de produse alimentare, băuturi și tutun (-21,4%) și comerțului cu amănuntul al carburanților pentru autovehicule în magazine specializate (-12,4%). În ianuarie 2017, comparativ cu luna ianuarie 2016, volumul cifrei de afaceri pentru comerțul cu amănuntul, serie [...]
Vânzările de bomboane de ciocolată, cosmetice, vinuri și flori cresc de zeci de ori de sărbători precum Sfântul Valentin (14 Februarie), Dragobete (24 Februarie), 1 Martie și 8 Martie, potrivit estimărilor retailerilor. "Românii sunt euforici când este vorba de sărbători. Vânzările cresc pentru unele produse cu sute de procente, chiar cu 1.500%. Cosmeticele au cea mai mare creștere, după care urmează fructele exotice, ciocolata, vinul, lenjeria intimă", a declarat [...]
România se află pe prima poziție în Europa la consumul de bere la PET (ambalaj din plastic), cu circa 7,5 milioane de hectolitri. Doar în cinci țări la nivel european berea se consumă în acest tip de ambalaj, arată o analiză ZF pe baza datelor de la Asociația Berarii Europei, dar în România una din două beri este consumată la PET.   „Eu nu cred că va scădea consumul de bere la PET pentru că sunt deja multe branduri cu notorietate care au intrat [...]
Producția de vin din acest an va fi cu 11% mai mare decât cea de anul trecut – 4 milioane de hectolitri față de 3,6 milioane de hectolitri în 2015. Potrivit Patronatului Național al Viei și Vinului, vinurile vor fi de calitate, pentru că strugurii au acumulat cantități suficiente de zaharuri, dar se înregistrează diferențe semnificative de medie cantitativă de struguri la hectar atât între regiunile viticole, cât și între producătorii aflaț [...]
(Comunicat) În  luna  ianuarie  2018,  cifra  de  afaceri  din  comerțul  cu  ridicata  (cu  excepția  comerțului  cu  autovehicule și motociclete), în termeni nominali, față de luna precedentă a scăzut atât ca serie  brută cu 19,9% cât ș [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN