Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Iulian Stanciu (eMag) împreună cu alți doi antreprenori români vor să investească 2,5 milioane de euro în Pavilionul H, celebrul centru comercial din Parcul Herăstrău deținut de Puiu Popoviciu și Radu Dimofte, pentru a face o berărie, scrie zf.ro.


Unul dintre cei mai puternici antreprenori din industria IT, Iulian Stanciu, care este directorul general și unul dintre acționarii eMag, îm­pre­ună cu Vlad Dumitru și Ioana Iancu au închiriat clădirea Pavilionului H din parcul Herăstrău pentru a deschide „cea mai mare be­rărie din estul Europei“, cu 1.500-2.000 de locuri.


 

Clădirea Pavilionului H, un precursor al mallurilor de astăzi, care găzduiește încă zeci de magazine de haine, accesorii și alimente, este deținută de Băneasa Investments, firmă controlată de oamenii de afaceri locali Puiu Popoviciu și Radu Dimofte. Chiriașii actuali au fost însă anunțați înainte de Crăciun că trebuie să elibereze spațiile pentru a face loc unei berării ce va purta numele de Berăria H.


Localul, care va necesita o investiție de 2,5 milioane de euro, va fi deținut de Vlad Dumitru (50%), Iulian Stanciu (25%) și Ioana Iancu (25%), potrivit acționarilor. Aceștia ar putea plăti o chirie de 300-600.000 de euro pe an pentru spațiul ce măsoară 4.300 mp înăuntru și peste 3.000 mp afară - parcare și terasă. „Eu cu Vlad (Dumitru, n.red.) am mai fost asociați într-o companie - Combox Delivery - și am făcut afaceri foarte bune împreu­nă, am rămas prieteni și după. Vlad a venit la mine cu o ofertă pe care nu aveam cum să o refuz: să facem cea mai mare berărie din estul Eu­ropei“, spune Stanciu. El este unul dintre cei mai puternici antreprenori locali din IT, el deținând distribuitorul IT&C Network One Distribution, care a avut venituri de peste 200 mil. euro în 2012, și rețeaua de magazine Flanco, care a încheiat 2012 cu afaceri de 137 mil. euro.


Vlad Dumitru precizează că va începe lucrările la Berăria H după ce actualii chiriași vor elibera spațiul și speră ca localul să fie gata pentru deschidere la începutul verii. „Sub acest brand vom avea un local permanent care va fi berărie, însă în weeken­duri vom folosi sala pentru spec­tacole, concerte sau piese de teatru. Nu vom organiza însă nunți.“ Antreprenorul explică faptul că localul va avea un total de 1.500-2.000 de locuri și va fi amenajat ca o berărie-restaurant, astfel că și în timpul weeken­dului spectatorii concertelor sau ai pieselor de teatru vor fi așezați la masă. „Ne așteptăm ca în weekend localul să fie plin.“ Despre traficul din timpul săptămânii el nu dă detalii. Nu oferă nici estimări privind cifra de afaceri a Berăriei H după primul an de funcționare. El afirmă doar că vrea să fie „cel mai mare local din industrie după cifra de afaceri“. Potrivit datelor ZF, cel mai bun restaurant-berărie din România după cifra de afaceri  - Caru’ cu Bere – a avut în 2012 afaceri de peste 6 mil. euro. Caru’ cu Bere are 450 de locuri înăuntru și 150 pe terasă în sezonul cald și este vizitat zilnic de 2.000 de oameni din care circa 80% sunt străini.


„Credem că numele de Berăria H va prinde, mai ales că oamenii îl asociază cu locația. Amplasarea sa este și cea care ne-a atras aici“, spune Dumitru, care adaugă că a în­chiriat spațiul. El nu dă detalii pentru chi­rie, însă potrivit estimărilor ZF pe baza sur­selor din piață aceasta s-ar putea situa între 5 și 10% din încasări. În contextul în care încasările anuale le-ar depăși pe cele de la Caru’ cu Bere, chiria ar fi de 300.000-600.000 de euro pe an, respectiv de 25.000-50.000 de euro pe lună, potrivit calculelor ZF.

Alte articole recomandate:

Uniunea Europeană face apel la Japonia să depună eforturi suplimentare pentru a elimina barierele comerciale în sectoarele auto și al siguranței alimentare, în condițiile în care cele două părți încep luni, la Tokyo, o nouă rundă de negocieri în vederea obținerii unui acord de liber-schimb, conform agenției Kyodo, citata de Agerpres.             Pe lângă o listă de așa-numite bariere nontarifare transmisă [...]
Sectorul băuturilor răcoritoare a generat in luna aprilie a acestui an aproape 2000 de aparitii in online, cu 9% mai putin ca in luna martie, si un viewership de 7.8 milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut cu 4% in presa online, insa a scazut pe bloguri&forumuri si pe retelele sociale cu 6%, respectiv 11%. Postarile cu cel mai mare succes vin din partea Cappy Romania si Mountain Dew Romania ( mai multe pe www.iqads.ro).
Prezenta, deja, pe standurile magazinelor din Romania, cu uleiurile sale presate la rece, SC Oleomet SRL din Giurgiu vizeaza demararea unor linii de export atat in tari din Uniunea Europeana, cat si din alte zone. Beneficiara a unei colaborari fructuoase cu asociatia Bio Romania, firma giugiuveana condusa de fratii Roxana si Catalin Aldea se afla in momentul de fata in plin proces de acreditare bio pentru o noua serie de uleiuri presate la rece.   Dispunand de tehnologie germana de [...]
Dacă ne propunem să facem o paralelă între situația comerțului cu amănuntul de la începutul anilor ‘90, în România, și situația de azi, observăm că lucrurile au început să progreseze, îndreptându-se spre o direcție corectă. Acest progres se datorează în mare măsură firmelor străine care activează în comerțul cu amănuntul din România și care au adus cu ele soluții validate în [...]
Sa ne dregem serios glasul si sa adoptam inconstient topica din Teoria Conspiratiei: probabil ca experimentele duse de industria militara nu pot fi ajunse din urma decat de cele perfectionate in laboratoarele de marketing. Si, uite asa, stirile din publicitate sunt anuntate de site-urile de stiinta. Ultima dintre ele: billboarduri care citesc emotiile trecatorilor. Dar decat sa facem razboi, mai bine ne lasam manipulati, arrr, scuze, sedusi de publicitate.   M&C [...]
Restaurantele din Republica Moldova se pot înscrie acum într-un program național de instruire și acreditare, pentru a primi titlul și insigna „Wine Friendly Restaurant”. Programul lansat pe 19 februarie va fi implementat de Oficiul Național al Viei și Vinului în parteneriat cu Proiectul Creșterea Competitivității și Dezvoltarea Întreprinderilor II (USAID CEED II). Programul „Wine Friendly Restaurant” este dedicat tuturor [...]
Categoria Vinuri a generat in luna februarie a acestui an 614 aparitii in online, cu 30% mai multe ca in luna ianuarie, si un viewership de putin peste un milion. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta doar pe segmentul de retele sociale, unde s-a inregistrat o scadere de 2%. Vizibilitatea in presa online a crescut semnificativ, inregistrandu-se cu 103% mai multe aparitii. Vizibilitatea pe bloguri si forumuri a crescut cu 13%. Topul lunar al celor mai vizibile branduri p [...]
(Agerpres) H&E Reinert a relansat de curând Crenvurștii Martinel, cu o nouă imagine la raft, mai atractivă, mai vizibilă, dar și cu un gramaj mai mare (180g). Conceptul noii imagini are la bază informațiile primite de la cumpărătorii de produse din gama Martinel, prin intermediul studiilor de marketing, urmărind trei direcții de îmbunătățire: -o mai bună vizibilitate asupra produsului, ambalajul prezintă mai multe ferestre transparente ce oferă [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN