Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Iulian Stanciu (eMag) împreună cu alți doi antreprenori români vor să investească 2,5 milioane de euro în Pavilionul H, celebrul centru comercial din Parcul Herăstrău deținut de Puiu Popoviciu și Radu Dimofte, pentru a face o berărie, scrie zf.ro.


Unul dintre cei mai puternici antreprenori din industria IT, Iulian Stanciu, care este directorul general și unul dintre acționarii eMag, îm­pre­ună cu Vlad Dumitru și Ioana Iancu au închiriat clădirea Pavilionului H din parcul Herăstrău pentru a deschide „cea mai mare be­rărie din estul Europei“, cu 1.500-2.000 de locuri.


 

Clădirea Pavilionului H, un precursor al mallurilor de astăzi, care găzduiește încă zeci de magazine de haine, accesorii și alimente, este deținută de Băneasa Investments, firmă controlată de oamenii de afaceri locali Puiu Popoviciu și Radu Dimofte. Chiriașii actuali au fost însă anunțați înainte de Crăciun că trebuie să elibereze spațiile pentru a face loc unei berării ce va purta numele de Berăria H.


Localul, care va necesita o investiție de 2,5 milioane de euro, va fi deținut de Vlad Dumitru (50%), Iulian Stanciu (25%) și Ioana Iancu (25%), potrivit acționarilor. Aceștia ar putea plăti o chirie de 300-600.000 de euro pe an pentru spațiul ce măsoară 4.300 mp înăuntru și peste 3.000 mp afară - parcare și terasă. „Eu cu Vlad (Dumitru, n.red.) am mai fost asociați într-o companie - Combox Delivery - și am făcut afaceri foarte bune împreu­nă, am rămas prieteni și după. Vlad a venit la mine cu o ofertă pe care nu aveam cum să o refuz: să facem cea mai mare berărie din estul Eu­ropei“, spune Stanciu. El este unul dintre cei mai puternici antreprenori locali din IT, el deținând distribuitorul IT&C Network One Distribution, care a avut venituri de peste 200 mil. euro în 2012, și rețeaua de magazine Flanco, care a încheiat 2012 cu afaceri de 137 mil. euro.


Vlad Dumitru precizează că va începe lucrările la Berăria H după ce actualii chiriași vor elibera spațiul și speră ca localul să fie gata pentru deschidere la începutul verii. „Sub acest brand vom avea un local permanent care va fi berărie, însă în weeken­duri vom folosi sala pentru spec­tacole, concerte sau piese de teatru. Nu vom organiza însă nunți.“ Antreprenorul explică faptul că localul va avea un total de 1.500-2.000 de locuri și va fi amenajat ca o berărie-restaurant, astfel că și în timpul weeken­dului spectatorii concertelor sau ai pieselor de teatru vor fi așezați la masă. „Ne așteptăm ca în weekend localul să fie plin.“ Despre traficul din timpul săptămânii el nu dă detalii. Nu oferă nici estimări privind cifra de afaceri a Berăriei H după primul an de funcționare. El afirmă doar că vrea să fie „cel mai mare local din industrie după cifra de afaceri“. Potrivit datelor ZF, cel mai bun restaurant-berărie din România după cifra de afaceri  - Caru’ cu Bere – a avut în 2012 afaceri de peste 6 mil. euro. Caru’ cu Bere are 450 de locuri înăuntru și 150 pe terasă în sezonul cald și este vizitat zilnic de 2.000 de oameni din care circa 80% sunt străini.


„Credem că numele de Berăria H va prinde, mai ales că oamenii îl asociază cu locația. Amplasarea sa este și cea care ne-a atras aici“, spune Dumitru, care adaugă că a în­chiriat spațiul. El nu dă detalii pentru chi­rie, însă potrivit estimărilor ZF pe baza sur­selor din piață aceasta s-ar putea situa între 5 și 10% din încasări. În contextul în care încasările anuale le-ar depăși pe cele de la Caru’ cu Bere, chiria ar fi de 300.000-600.000 de euro pe an, respectiv de 25.000-50.000 de euro pe lună, potrivit calculelor ZF.

Alte articole recomandate:

Mărcile private ale marilor rețele de magazine s-au situat în primul semestru pe primul loc în topul vânzărilor de ciocolată, depășind împreună branduri consacrate precum Milka, Poiana sau Africana, arată o analiză a ZF pe baza datelor companiei de cercetare de piață Vektor Marktforschung. Una din cele zece tablete de cioco­la­tă consumate de un român în medie în primul semestru a fost marcă „no-name“, potrivit estimărilo [...]
Jean Baptiste Dernoncourt, director executiv Carrefour România: Văd că oamenii vin în magazine la cumpărături, dar văd și că au început să se miște alte sectoare ale economiei. În sectorul imobiliar au început renovările, iar centrul vechi al Bucureștiului trăiește iar. Consumul a dat semne reale de revenire în 2014, efectele fiind vizibile atât în ma­ga­zine, cât și în centrul vechi al Capitalei - kilo­me­trul zero al [...]
Știți cine ia cu adevărat în serios calitatea vieții și a creat o platformă specială pentru a ajuta cât mai multă lume să ducă o viață mai sănătoasă? Sigur veți intui după ce aflați că platforma dezvoltată în parteneriat cu Fundația CardioPrevent se numește PROFI iubește sănătatea.   “Prin motivare pozitivă, platforma noastră combate sedentarismul și fumatul și totodată promovează o alimentație [...]
(Comunicat) Rezultatele studiului GfK FutureBuy despre influența tehnologiei asupra comportamentului de cumpărare 15 septembrie 2014 – Într-un context economic instabil și dominat de tehnologie, o nouă tipologie de cumpărător se naște la nivel global: Xtreme Shoppers. Studiul GfK FutureBuy în România remarcă o creștere spectaculoasă a acestui segment, în 2014 înregistrându-se cu 34% mai mulți astfel de cumpărători decât [...]
Cresterea cererii de produse de provenienta locala este una dintre cele mai evidente modificari la nivel de comportament de consum si cumparare aparute in anii de criza. Nu o spunem noi, ci studiile de consumator de pretutindeni, se arata intr-o analiza efectuata de Progresiv. Singurul lucru ce variaza de la o tara la alta este mixul de motivatii al consumatorilor. Pentru unii domina un patriotism regasit peste noapte, la altii vorbim de motivatii economice, de pastrare a banilor in economia [...]
(Comunicat) Cu ocazia întâlnirii de lucru dintre președintele ANSVSA, Vladimir Mănăstireanu și Ion Sula, directorul general al ANSA, unul dintre subiectele abordate a fost identificarea modalităților prin care  ANSVSA poate sprijini Republica Moldova în eforturile de a-și promova produsele alimentare autohtone și de a  stabili noi relații comerciale. În contextul acțiunilor întreprinse de România de a susține Republica Moldova pe parcursul [...]
Procesatorii de carne de melc Rolux din Hațeg (Hunedoara) și  Bioprod din Avrig (Sibiu) se numără printre primii 20 de exportatori de preparate din carne din economie, potrivit datelor Institutului Național de Statistică, la zece luni. În primele 11 luni ale anului trecut, exporturile de carne de melc procesată s-au ridicat la 4,5 milioane de euro, în creștere cu 2,2% față de întreg anul 2012. Firmele locale au livrat la extern circa 724 de tone de carne de melc la un [...]
 Indicele prețurilor produselor alimentare la nivel mondial, elaborat de Organizația Națiunilor Unite pentru Alimentație și Agricultură (FAO), a înregistrat în luna iunie 2014 cea de a treia lună consecutivă de scădere, în principal ca urmare a scăderii prețurilor la cereale și uleiuri vegetale, arată datele publicate, joi, de FAO, transmite Reuters. FAO dă lunar publicității propriul său Food Price Index, care măsoară modificările de prețuri înregistrate de un coș [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN