Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Iulian Stanciu (eMag) împreună cu alți doi antreprenori români vor să investească 2,5 milioane de euro în Pavilionul H, celebrul centru comercial din Parcul Herăstrău deținut de Puiu Popoviciu și Radu Dimofte, pentru a face o berărie, scrie zf.ro.


Unul dintre cei mai puternici antreprenori din industria IT, Iulian Stanciu, care este directorul general și unul dintre acționarii eMag, îm­pre­ună cu Vlad Dumitru și Ioana Iancu au închiriat clădirea Pavilionului H din parcul Herăstrău pentru a deschide „cea mai mare be­rărie din estul Europei“, cu 1.500-2.000 de locuri.


 

Clădirea Pavilionului H, un precursor al mallurilor de astăzi, care găzduiește încă zeci de magazine de haine, accesorii și alimente, este deținută de Băneasa Investments, firmă controlată de oamenii de afaceri locali Puiu Popoviciu și Radu Dimofte. Chiriașii actuali au fost însă anunțați înainte de Crăciun că trebuie să elibereze spațiile pentru a face loc unei berării ce va purta numele de Berăria H.


Localul, care va necesita o investiție de 2,5 milioane de euro, va fi deținut de Vlad Dumitru (50%), Iulian Stanciu (25%) și Ioana Iancu (25%), potrivit acționarilor. Aceștia ar putea plăti o chirie de 300-600.000 de euro pe an pentru spațiul ce măsoară 4.300 mp înăuntru și peste 3.000 mp afară - parcare și terasă. „Eu cu Vlad (Dumitru, n.red.) am mai fost asociați într-o companie - Combox Delivery - și am făcut afaceri foarte bune împreu­nă, am rămas prieteni și după. Vlad a venit la mine cu o ofertă pe care nu aveam cum să o refuz: să facem cea mai mare berărie din estul Eu­ropei“, spune Stanciu. El este unul dintre cei mai puternici antreprenori locali din IT, el deținând distribuitorul IT&C Network One Distribution, care a avut venituri de peste 200 mil. euro în 2012, și rețeaua de magazine Flanco, care a încheiat 2012 cu afaceri de 137 mil. euro.


Vlad Dumitru precizează că va începe lucrările la Berăria H după ce actualii chiriași vor elibera spațiul și speră ca localul să fie gata pentru deschidere la începutul verii. „Sub acest brand vom avea un local permanent care va fi berărie, însă în weeken­duri vom folosi sala pentru spec­tacole, concerte sau piese de teatru. Nu vom organiza însă nunți.“ Antreprenorul explică faptul că localul va avea un total de 1.500-2.000 de locuri și va fi amenajat ca o berărie-restaurant, astfel că și în timpul weeken­dului spectatorii concertelor sau ai pieselor de teatru vor fi așezați la masă. „Ne așteptăm ca în weekend localul să fie plin.“ Despre traficul din timpul săptămânii el nu dă detalii. Nu oferă nici estimări privind cifra de afaceri a Berăriei H după primul an de funcționare. El afirmă doar că vrea să fie „cel mai mare local din industrie după cifra de afaceri“. Potrivit datelor ZF, cel mai bun restaurant-berărie din România după cifra de afaceri  - Caru’ cu Bere – a avut în 2012 afaceri de peste 6 mil. euro. Caru’ cu Bere are 450 de locuri înăuntru și 150 pe terasă în sezonul cald și este vizitat zilnic de 2.000 de oameni din care circa 80% sunt străini.


„Credem că numele de Berăria H va prinde, mai ales că oamenii îl asociază cu locația. Amplasarea sa este și cea care ne-a atras aici“, spune Dumitru, care adaugă că a în­chiriat spațiul. El nu dă detalii pentru chi­rie, însă potrivit estimărilor ZF pe baza sur­selor din piață aceasta s-ar putea situa între 5 și 10% din încasări. În contextul în care încasările anuale le-ar depăși pe cele de la Caru’ cu Bere, chiria ar fi de 300.000-600.000 de euro pe an, respectiv de 25.000-50.000 de euro pe lună, potrivit calculelor ZF.

Alte articole recomandate:

La doi ani de la înființare, SaladBox – un brand de restaurante pus pe picioare de șase antreprenori din Cluj, Mureș și Sălaj – a ajuns la o rețea de 25 de unități în toată țara și 250 de angajați, informeaza ZF.   „SaladBox s-a născut din dorința de a oferi o alternativă mâncării de tip fast-food”. Așa începe descrierea afacerii pe care a pus-o pe picioare în aprilie 2012 împreună cu alți tineri Dan Isai, 27 de ani, cel [...]
Sectorul Carne & Mezeluri a generat in luna iunie a acestui an 450 de aparitii in online, inregistrand o scadere de 35% fata de luna mai, si un viewership de peste 300 de mii. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta pe toate segmentele monitorizate: cu 35% in presa online, cu 12% pe bloguri & forumuri si cu 37% pe retelele sociale. Cele mai de succes postari vin din partea Scandia Sibiu si Gepeto Company, informeaza Iqads. Topu [...]
Sectorul Lactate si Branzeturi a generat in luna ianuarie 2014 putin peste 2.400 aparitii in online, cu aproape 90% mai multe ca in luna decembrie, si un viewership de peste 2 milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut cu aproape 19% in presa online, cu 20% pe bloguri si forumuri si cu peste 108% pe retelele sociale. Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si [...]
Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks. Pentru luna ianuarie, Top-ul vizibilitatii este condus de Cotnari. Topul acopera brandurile prezente in online in 27 de categorii.  Datele pentru brandurile din categoria vin sunt prezentate mai jos in 7 slide-uri, pentru fiecare indicator. INDICATOR To [...]
Panos Makris (47 de ani), fostul director comercial al grupului Cosmote și Romtelecom în România, a decis la mai puțin de un an de la plecarea din industria de telecom să revină în antreprenoriat după o pauză de circa două decenii, cu un business de iaurt înghețat în România, informeaza Ziarul Financiar.   „De fapt, când am plecat de la Cosmote și Romtelecom eu nu am plecat și din România pentru că mi s-a părut că este o țară cu [...]
Producția mondială de oleaginoase va fi mai mare decât estimările de acum o lună. Și asta pe fondul îmbunătățirii previziunilor pentru cantitatea de soia obținută în Brazilia și pentru cea de floarea-soarelui din Rusia și din Ucraina, sunt de părere cei de la Oil World.   Totalul producției celor mai imporante șapte oleaginoase din lume va atinge 490,9 milioane de tone metrice în sezonul 2013-2014, cu 1,9 milioane tone mai mult decât se estimase anterior și [...]
  Mihai Georgescu, directorul general al Kandia Dulce, cel mai mare producător local de ciocolată, vede o oportunitate de creștere mai mare pentru produsele de impuls, așa cum sunt și brandurile Rom și Măgura, în zona de comerț tradițional pe termen scurt, informeaza ZF. „Infrastructura și demografia României vor face, cel puțin pentru anumite categorii de produse așa cum sunt sunt și ale noastre, cele de impuls, ca ponderea comerțului tradițional să continue să fi [...]
Restaurantele din Republica Moldova se pot înscrie acum într-un program național de instruire și acreditare, pentru a primi titlul și insigna „Wine Friendly Restaurant”. Programul lansat pe 19 februarie va fi implementat de Oficiul Național al Viei și Vinului în parteneriat cu Proiectul Creșterea Competitivității și Dezvoltarea Întreprinderilor II (USAID CEED II). Programul „Wine Friendly Restaurant” este dedicat tuturor [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN