Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Brandul Nana este produsul rezultat în urma parteneriatului dintre End Ibo și compania Malvito Com, aceștia din urmă punând la dispoziție forța lor de marketing și vânzări pentru a promova și distribui batonul de casă Nana, informeaza Progresiv.


Prin acest parteneriat, End Ibo va putea să își canalizeze eforturile pentru a crea cât mai multe produse pe gustul consumatorilor, iar Malvito Com va asigura distribuția produselor cât mai aproape de consumatori, la cât mai multe puncte de vânzare.


Sub brandul Nana pot fi achiziționate următoarele sortimente de ciocolată de casă cu lapte: clasic cu cacao, clasic cu nucă, clasic cu vanilie și clasic cu vanilie și bucăți de caise. Noile produse au fost lansate pe piață începând cu luna mai 2014, inițial pe canalul de retail tradițional. 


Batoanele Nana sunt produse de impuls care fac parte din categoria dulciurilor de ciocolată. În ceea ce privește designul noilor ambalaje, Nana este singurul produs din subcategoria batoanelor de casă cu ambalaj din aluminiu și cu un design tradițional românesc în concordanță cu produsul oferit. Fiecare sortiment are un model tradițional diferit care sugerează ideea de „colectie”. De asemenea, produsele Nana sunt prezentate în cadrul unui display combinat cu cele trei sortimente la 90 de grame, venind astfel în întâmpinarea micilor comercianți privind achiziția, logistica și expunerea mai facilă a produselor. (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

Alte articole recomandate:

Costul unui coș cu 23 de produse alimentare s-a păstrat la aproximativ același nivel în ultima lună în cele mai im­portante magazine on­line, însă au fost ali­mente precum zahărul Măr­gări­tar sau cafeaua Jacobs care pe une­le „raf­turi virtuale“ au avut creș­­teri chiar și de două cifre în perioada 4 august-21 septembrie, arată in­dexul alimentar ZF, care a întocmit un istoric al prețurilor în magazine [...]
Wall-Street.ro te invita la a doua editie a conferintei retailArena – Innovation in Retail pentru a dezbate alaturi de speakeri de top din retail, FMCG si online cele mai noi tendinte intr-o piata in care amprenta digitalului devine din ce in ce mai puternica. Ia parte la un maraton al discutiilor intre profesionisti, pe 4-6 noiembrie, la hotel Howard Johnson. 1. Lucrezi in retail sau productie de bunuri de larg consum? retailArena – Innovation in Retail iti ofera oportunitatea de [...]
Compania Phoenixy din Băicoi, județul Prahova, pro­du­cătorul brandului de pufuleți Gusto, vrea ca în cinci ani să ajungă pe 40 de piețe din întreaga lume, față de 20 în prezent.   Exporturile au ajuns să reprezinte 40% din business pentru producătorul de pufuleți deținut de antreprenorii români Eliodor Apostolescu, care este și directorul general al companiei, și Cătălin Nour.    Cei doi au pus bazele Phoenixy la începutul anil [...]
Rewe Romania va deschide în acest an un magazin XXL Mega Discount, reluând practic expansiunea pe acest format după mai bine de un an de la ultima deschidere sub acest brand. Compania va deschide pe data de 4 aprilie 2014, un magazin XXL Mega Dsicount la nordul orașului Ploiești, în locul fostului magazin Interex, închis la sfârșitul anului 2012, prin plecarea lanțului francez din România. Nordul acestui oraș a devenit în ultimele luni tot mai [...]
Metro Cash & Carry Romania continua si anul aceasta programul  de sustinere a producatorilor locali „De-ale noastre”, prin extinderea sortimentatiei de produse cu aproximativ 30%.  Anul acesta retailerul adauga produse noi in sortimentul “De-ale noastre”, programul ajungand la o oferta de 45 de legume si fructe produse local. Printre noile articole se numara fructele de padure, ciupercile si broccoli. “Continuam sa investim in "De-ale noastre", un [...]
Mega Image, cel mai extins jucător din comerțul local cu peste 420 de magazine sub mai multe branduri, a încheiat un parteneriat cu 55 de producători de legume din apropierea Bucureștiului. Inițiativa belgienilor face parte dintr-un program mai amplu lansat de retailerii străini care afirmă că încearcă să lucreze tot mai mult cu fermieri locali. „Un obiectiv al programului «Gusturi românești de la gospodari» a fost acela de a susține comunitățile locale. [...]
Comerțul tradițional mai număra la finalul anului trecut 54.000 de mici ma­ga­zine, cu afaceri de 33,3 mld. lei, cu aproa­pe 20.000 de unități mai puțin de­cât în 2008. În aceeași perioadă, cifra de afa­ceri a comerțului tradițional a scă­zut cu circa 8 mld. lei, potrivit cal­cu­le­lor ZF pe baza datelor oferite de compa­nia de cercetare Euromonitor.   La polul opus, retailerii inter­na­țio­nali și-au extins rețelel [...]
Topul vizibilitatii brandurilor de Lactate si Branzeturi in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna aprilie de Activia, Napolact si Fruzu, noteaza Iqads. Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Lactate si Branzeturi in functie de numarul de “people talking about this”, calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN