Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Un număr de 12 tineri recrutați în cadrul Programului de management trainee lansat de Lidl România la începutul verii au început, pe 1 octombrie , pregătirea în cadrul companiei. Programul de specializare adresat proaspeților absolvenți de studii superioare (2013-2014) din România și Republica Moldova va dura un an, iar la finalul lui, cei 12 participanți pot avea șansa să ocupe poziții importante în cadrul Lidl România.


Pe parcursul programului de pregătire, cei 12 tineri, patru din Republica Moldova și opt din România, vor primi pregătirea profesională necesară, activând în mai multe departamente ale companiei Lidl și participând la diferite seminarii de dezvoltare. Aceștia vor ajunge, pe rând, să își desfășoare activitatea în magazine, în sediile regionale sau în diverse departamente din cadrul sediului central, astfel încât să reușească să dobândească o experiență profesională cât mai vastă. La final, se va organiza un Assessment Center, iar participanții care vor obține rezultate bune la această ultimă etapă de evaluare vor rămâne angajați Lidl, pe o perioadă nedeterminată. Câștigătorii vor putea ocupa una dintre pozițiile pe care au reușit să se afirme și să aibă cele mai bune performanțe.


„Dorim să investim în tineri și să le oferim acestora tot sprijinul de care au nevoie pentru a se dezvolta profesional și personal. Este pentru prima dată când Lidl organizează în România acest program de management trainee pentru proaspăt absolvenții de studii superioare. La această primă ediție și-au depus candidatura peste 1.500 de tineri. Procesul de selecție a fost unul riguros, iar la finalul lui, 12 tineri dornici să învețe cât mai multe lucruri noi au intrat în program. De asemenea, intenționăm să organizăm și în viitor astfel de proiecte”, a declarat, într-un comunicat, directorul executiv Lidl România, Maksymilian Braniecki.


„Pentru cei 12 tineri pasionați, acest program de școlarizare reprezintă un pas important în pregătirea lor profesională. Noi îi vom susține și le vom împărtăși din experiența noastră, astfel încât să învețe cât mai multe lucruri noi, care să le fie de folos pentru a obține rezultate foarte bune la evaluarea finală din cadrul programului. Dorim ca acești tineri să devină coechipieri ai echipei noastre de succes”, a declarat Antoniu Radu, Director Financiar Lidl România. Lidl România, parte din grupul german de retail Schwarz, deține o rețea de 180 de magazine de discount pe piața românească. Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro

Alte articole recomandate:

European Food și European Drinks, unele dintre cele mai mari companii din grupul alimentar creat de frații Ioan și Viorel Micula, au ajuns anul trecut la afaceri cumulate de 660 mil. lei (150 mil. euro), în scădere cu 10% față de 2011, ara­tă o analiză a ZF pe baza datelor de la Ministerul de Finanțe. (Pe 2012 companiile nu și-au pus datele). „Creșterea afacerilor nu depinde de noi, ci dacă se aplică sau nu în România legile. Evaziunea fiscală [...]
Producătorul Cramele Recaș a realizat pentru Selgros o gamă de vinuri destinată gusturilor rafinate. Disponibil în variantele alb sau roșu, vinul Grand Appetit poate fi soluția pentru transformarea unei experiențe culinare într-un eveniment artistic. Grand Appetit este prezent în exclusivitate în magazinele Selgros, având condiții speciale de vânzare pentru clienții din gastronomie.   Voltaire spunea că ”a ști [...]
Pe gustate!, reteaua de magazine a producatorului de lactate si mezeluri Lactag, a inregistrat, in primul semestru,  vanzari de 12,6 milioane  de lei, in crestere cu 121% fata de primele sase luni ale anului trecut.Vanzarile retelei Pe gustate!, cu 29 de magazine in Muntenia, Oltenia si Bucuresti, reprezinta 35% din cifra de afaceri a companiei Lactag, de 35,4 milioane de lei. Afacerile companiei au crescut cu 35% in primele sase luni ale acestui an, comparativ cu aceeasi perioad [...]
Retailerul Selgros Cash&Carry Romania a initiat un parteneriat cu operatorii platformei online MegaMarket.ro prin intermediul caruia va incepe sa livreze online peste 11.000 de produse alimentare si nealimentare. Chiar daca piata de eCommerce pe segmentul alimentelor este abia la inceput, Alexandru Vlad, seful Selgros, spune ca "orice procent in plus la vanzari ajuta" si, in timp, acesta va creste. Produsele pot fi acum achizitionate online si livrate direct cumparatorilor, in 24 de ore. [...]
Mega Image a deschis, vineri, un magazin Shop&Go în București și unul în localitatea Ghimpați – prima unitate de acest tip din județul Giurgiu, unde retailerul mai dețin 4 supermarketuri Mega Image, informează Magazinul Progresiv. Shop&Go Părăluțelor 7A- situat pe strada Părăluțelor nr. 5-7, bloc D5, parter, sector 6,București, cu o suprafață de vânzare de aproximativ 107 mp. Shop&Go București-Alexandria 124 –  [...]
Deloitte a publicat recent Top 250  al companiilor de retail pentru anul 2014, pe baza cifrelor de afaceri raportate de jucatori pe anul fiscal 2012. Odata cu iesirea Carrefour din Top 3, Romania a ramas in prezent in afara hartii primilor trei retaileri globali. Ca si in anii precedenti, retailerii americani domina clasamentul global, fiind urmati de cei din Germania si Franta. Pe primele 10 pozitii se claseaza Wal-Mart, Tesco, Costco, Carrefour, Kroger, Schwarz, Metro, Home Depot, Aldi [...]
Profi a deschis vineri, 26 septembrie, un nou magazin la Constanta, extinzandu-si reteaua la 248 de unitati comerciale. Retailerul a mai inaugurat in cursul saptamanii trecute o unitate comerciala la Oradea, dar si o platforma de legume si fructe la Timisoara. Magazinul din Constanta functioneaza in format standard si este situat pe bulevardul Timisoara, numarul 318, avand o suprafata de vanzare de 370 mp. Aceasta este a opta unitate comerciala Profi din municipiul Constanta, in judet m [...]
Lidl a decis schimbarea locației magazinului situat pe strada Turnului, nr. 2A din Brașov. Noua unitate se deschide pe 23 octombrie, pe aceeași stradă, la numărul 1. Retailerul german operează 9 magazine în Brașov, în timp ce la nivel național rețeaua numără 180 de unități, informeaza Magazinul Progresiv. Magazinul care urmează să fie relocat va avea program normal de funcționare până la data închiderii, pe 22 octombrie 2014,  iar în ziua următoare va fi [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN