Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Un număr de 12 tineri recrutați în cadrul Programului de management trainee lansat de Lidl România la începutul verii au început, pe 1 octombrie , pregătirea în cadrul companiei. Programul de specializare adresat proaspeților absolvenți de studii superioare (2013-2014) din România și Republica Moldova va dura un an, iar la finalul lui, cei 12 participanți pot avea șansa să ocupe poziții importante în cadrul Lidl România.


Pe parcursul programului de pregătire, cei 12 tineri, patru din Republica Moldova și opt din România, vor primi pregătirea profesională necesară, activând în mai multe departamente ale companiei Lidl și participând la diferite seminarii de dezvoltare. Aceștia vor ajunge, pe rând, să își desfășoare activitatea în magazine, în sediile regionale sau în diverse departamente din cadrul sediului central, astfel încât să reușească să dobândească o experiență profesională cât mai vastă. La final, se va organiza un Assessment Center, iar participanții care vor obține rezultate bune la această ultimă etapă de evaluare vor rămâne angajați Lidl, pe o perioadă nedeterminată. Câștigătorii vor putea ocupa una dintre pozițiile pe care au reușit să se afirme și să aibă cele mai bune performanțe.


„Dorim să investim în tineri și să le oferim acestora tot sprijinul de care au nevoie pentru a se dezvolta profesional și personal. Este pentru prima dată când Lidl organizează în România acest program de management trainee pentru proaspăt absolvenții de studii superioare. La această primă ediție și-au depus candidatura peste 1.500 de tineri. Procesul de selecție a fost unul riguros, iar la finalul lui, 12 tineri dornici să învețe cât mai multe lucruri noi au intrat în program. De asemenea, intenționăm să organizăm și în viitor astfel de proiecte”, a declarat, într-un comunicat, directorul executiv Lidl România, Maksymilian Braniecki.


„Pentru cei 12 tineri pasionați, acest program de școlarizare reprezintă un pas important în pregătirea lor profesională. Noi îi vom susține și le vom împărtăși din experiența noastră, astfel încât să învețe cât mai multe lucruri noi, care să le fie de folos pentru a obține rezultate foarte bune la evaluarea finală din cadrul programului. Dorim ca acești tineri să devină coechipieri ai echipei noastre de succes”, a declarat Antoniu Radu, Director Financiar Lidl România. Lidl România, parte din grupul german de retail Schwarz, deține o rețea de 180 de magazine de discount pe piața românească. Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro

Alte articole recomandate:

Începând de săptămâna trecuta, locuitorii din Crasna, Pogoanele, Peretu și Teaca, precum și un număr crescut de băcăuani se bucură de produsele variate, de calitate și la prețuri avantajoase oferite de PROFI la momentul cand cu toții se pregătesc să-și umple cămara cu bunătăți pentru iarnă. Cu toții găsesc acum cu ușurință unele dintre cele mai savuroase fructe și legume din recolta românească și nu numai, gata [...]
Mondelez, care importă ciocolata Milka și Poiana, s-a apropiat la mai puțin de 10 milioane de euro de rivalii de la Nestlé, companie care a controlat în ultimii ani piața dulciurilor. Mondelez România, subsidiara locală a grupului american cu același nume, care are în portofoliu bran­durile de ciocolată Poiana și Milka, dar și cafeaua Jacobs, și-a majorat anul trecut afacerile cu 10%, până la 634 mil. lei (143 mil. euro), arată calculele ZF pe baza datelor de [...]
Comerțul modern local, o piață de aproape 1.500 de magazine și afaceri de 35-40 mld. euro (8-9 mld. euro) anual, a trecut în ultimul an printr-o serie de schimbări care au dus la o reconfigurare a raportului de forțe.   Auchan a depasit un miliard de euro la vanzari   Astfel, Auchan a intrat în clubul miliardarilor în euro după preluarea a 20 dintre magazinele Real, iar Kaufland a devenit prima rețea care atinge pragul de 100 de hipermarketuri, [...]
Grupul Carrefour Romania anunta intrarea in reteaua Express a unui nou magazin de proximitate operat in regim de franciza, in Bucuresti: Express La Parter. In acest moment, reteaua numara 59 de magazine de proximitate „Express”, dintre care 10 unitati in orasul Brasov si 49 in Bucuresti si Ilfov. Conceptul de franciza propus de catre Carrefour Romania permite partenerului care are o afacere de familie (1-3 magazine) sau o retea de magazine sa pastreze, sa administreze si sa isi [...]
Carrefour România a semnat un parteneriat cu agenția de marketing afiliat 2Parale prin intermediul căreia produsele comercializate pe www.carrefouronline.ro pot fi promovate de cei peste 35.000 de utilizatori ai platformei 2Parale, informeaza ZF.   „Prin intermediul celor peste 35.000 de afiliați din 2Parale, marketingul afiliat va permite Carrefour-Online.ro să ajungă mai aproape de clienții finali care preferă avantajele comerțului online. Colaborarea noastră reprezintă [...]
Retailerul francez Carrefour va organiza începând de azi, 19 noiembrie, o campanie de reduceri de prețuri ce se va derula până pe 30 noiembrie. Sunt la reduceri mii de produse electrice printre care  televizoare LED ce pot fi achiziționate  începând cu 400 lei, laptopuri de la 670 lei, mașini de spălat cu doar 500 lei, electrocasnice mici și multe altele.  „Și anul acesta, de Black Friday, garantăm o experiență de [...]
Comerțul modern românesc a bifat, la sfârșitul anului trecut, o premieră: Cora a deschis primul hipermarket online din țară cu servire direct în mașină. Serviciul coradrive a ajuns deja la o medie de 22 de comenzi pe zi și la un coș mediu de cumpărături de circa 220 de lei, mai mare decât în magazinele clasice. Principiul de funcționare al primul drive al retailerului, găzduit de cora Lujerului, e simplu: clienții consultă oferta de produse online, își [...]
De curând, a fost deschis cel de-al treilea magazin Basarabia cu produse tradiționale din Republica Moldova. Magazinul este situat în București, pe bd. Ștefan cel Mare nr. 33  (Pasaj Obor) și se adreseaza atât adulților, cât și copiilor, oferind produse naturale din Basarabia: vinuri, divinuri, bomboane, jeleuri, biscuiți și vinuri spumante. Basarabia Magazin Obor face parte din rețeaua de magazine Basarabia, alături de [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN