Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Un număr de 12 tineri recrutați în cadrul Programului de management trainee lansat de Lidl România la începutul verii au început, pe 1 octombrie , pregătirea în cadrul companiei. Programul de specializare adresat proaspeților absolvenți de studii superioare (2013-2014) din România și Republica Moldova va dura un an, iar la finalul lui, cei 12 participanți pot avea șansa să ocupe poziții importante în cadrul Lidl România.


Pe parcursul programului de pregătire, cei 12 tineri, patru din Republica Moldova și opt din România, vor primi pregătirea profesională necesară, activând în mai multe departamente ale companiei Lidl și participând la diferite seminarii de dezvoltare. Aceștia vor ajunge, pe rând, să își desfășoare activitatea în magazine, în sediile regionale sau în diverse departamente din cadrul sediului central, astfel încât să reușească să dobândească o experiență profesională cât mai vastă. La final, se va organiza un Assessment Center, iar participanții care vor obține rezultate bune la această ultimă etapă de evaluare vor rămâne angajați Lidl, pe o perioadă nedeterminată. Câștigătorii vor putea ocupa una dintre pozițiile pe care au reușit să se afirme și să aibă cele mai bune performanțe.


„Dorim să investim în tineri și să le oferim acestora tot sprijinul de care au nevoie pentru a se dezvolta profesional și personal. Este pentru prima dată când Lidl organizează în România acest program de management trainee pentru proaspăt absolvenții de studii superioare. La această primă ediție și-au depus candidatura peste 1.500 de tineri. Procesul de selecție a fost unul riguros, iar la finalul lui, 12 tineri dornici să învețe cât mai multe lucruri noi au intrat în program. De asemenea, intenționăm să organizăm și în viitor astfel de proiecte”, a declarat, într-un comunicat, directorul executiv Lidl România, Maksymilian Braniecki.


„Pentru cei 12 tineri pasionați, acest program de școlarizare reprezintă un pas important în pregătirea lor profesională. Noi îi vom susține și le vom împărtăși din experiența noastră, astfel încât să învețe cât mai multe lucruri noi, care să le fie de folos pentru a obține rezultate foarte bune la evaluarea finală din cadrul programului. Dorim ca acești tineri să devină coechipieri ai echipei noastre de succes”, a declarat Antoniu Radu, Director Financiar Lidl România. Lidl România, parte din grupul german de retail Schwarz, deține o rețea de 180 de magazine de discount pe piața românească. Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro

Alte articole recomandate:

Toata lumea a innebunit cu veganisme, lacto-vegetarianisme, pescetarianisme si raw foodismele in ultima vreme. Cum era de asteptat, carnivorii aveau nevoie sa-si reafirme identitatea. Desigur, campania Lidl este menita sa incurajeze consumul de carne dar si sa contracareze tendinta de alunecare a optiunilor spre zonele mai sus amintite. Iata manifestul care razbuna carnivorii, care oricum compun o majoritate covarsitoare din populatia Romaniei. 93% dintre romani au carne in [...]
Deja o prezență permanentă, Carrefour a fost singurul mare retailer care a luat pulsul consumatorilor, la recent trecuta ediție a târgului Indagra Food. La fel ca în anii trecuți, Carrefour și-a amenajat standurile punând în prim-plan alimentele românești, furnizorii români. Aflat la stand, domnul Florin Căpățână, Corporate Affiare al companiei, a declarat special pentru infoALIMENT Magazin că, deși Carrefour bifează [...]
Retailerii moderni si-au dezvoltat retelele in luna iulie, fiind inaugurate in total 16 unitati comerciale. In ceea ce priveste formatul, jucatorii s-au concentrat pe extinderea retelelor de proximitate. Reteaua Mega Image a bifat cele mai multe deschideri, cu 9 magazine noi. Pe locul al doilea in topul celor mai expansivi retaileri se afla Profi, cu 5 unitati, iar pozitia a treia este ocupata de Penny si Lidl, care au inaugurat cate un magazin.  Dintre cele 9 unitati comerciale deschise [...]
Sarcina diferențierii produselor cade, în aceste condiții, pe umerii producătorilor, care trebuie să aleagă variantele optime, atât în magazin, cât și cu mult timp mai devreme ca produsul să ajungă la raft, în procesul de producție.   Magazinul pune accent pe diversitatea sortimentală   ”Marii retaileri au pus accent pe diversitatea sortimentală și au trecut în plan secund diferențierea față d [...]
Lansata sub sloganul „Tu pentru cine cinstesti un Bergenbier azi?”, editia speciala de ambalaje Bergenbier isi propune sa surprinda cele mai importante momente ale unei prietenii adevarate, arata un comunicat venit din partea 2ActivePR. Incepand cu luna martie, pe dozele de aluminiu si sticlele PET de Bergenbier se vor gasi mesaje care lauda gesturile frumoase dintre prieteni, informeaza Iqads.ro. Dozele din editia speciala sunt inscriptionate cu unul dintre urmatoarel [...]
(Mediafax) In vacanta de 1 Mai, in Romania s-au consumat cca 30 de milioane de mititei, afirma Alex Jurconi, presedintele ProAgro. Romanii mananca anual 440 milioane de mici, care cantaresc circa 20-25.000 de tone, mini-vacanta de 1 mai aducand cele mai mari vanzari, avand in vedere ca in doua-trei zile se consuma peste 1.500 de tone, ceea ce inseamna 30 de milioane de mici, potrivit federatiei ProAgro. “Daca am pune cap la cap toti acesti mici (cantitatea consumata anual – n.r.) [...]
Cel mai cunoscut vin chillian la nivel international, Casillero del Diablo, ofera romanilor oportunitatea de a descoperi puternicele arome de inspiratie latina printr-o excursie la Roma. Popularul brand chillian de vinuri, Casillero del Diablo, importat in Romania de Halewood Wines, invita publicul sa se inscrie in promotia „Roma te asteapta” prin introducerea codului de pe ambalaje pe site-ul campaniei: www.casillerodeldiablo.com/romania, informeaza Revista Piata. Promotia [...]
Încă un retailer de prestigiu va participa la EXPO-Conferința Internațională Meat & Milk 2015, eveniment care va avea loc în zilele de 3 și 4 iunie la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub titlul ”Politici de sprijin, Retehnologizare, Performanță-Priorități pentru ieșirea din impas”, putând nominaliza aici compania PROFI România.   Conform unei informări a companiei, lantul de retail PROFI a încheiat [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN