Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa







Bergenbier, partenerul oficial al clubului Petrolul Ploiesti, a lansat un ambalaj special prin care marcheaza aniversarea celor 90 de ani impliniti de la infiintarea clubului. Ambalajele „Petrolul 90 de ani” sunt disponibile pe piata de la inceputul lunii octombrie si pot fi gasite exclusiv in judetul Prahova. Noile ambalaje aniversare dedicate faniilor echipei Petrolului Ploiesti poarta insemnele importante ale clubului, unul dintre cele sase logo-uri oficiale care au reprezentat clubul de-a lungul celor 90 de ani existenta si anul infiintarii.  



Editia aniversara lansata de Bergenbier este disponibila in toate variantele in care se comercializeaza in mod obisnuit: doza de aluminiu de 0,5L, sticla de 0,5L, PET 1L, 2L si va putea fi gasita in comertul traditional si HoReCa situate pe raza judetului Prahova, dar si in Carrefour Ploiesti. In toate locatiile Bergenbier din mediul HoReCa au loc activari in urma carora consumatorii pot castiga premii speciale. Ambalajele aniversare vor fi disponibile pe piata pana la inceputul lunii decembrie. 

 „Bergenbier reprezinta unul dintre partenerii de nadejde ai clubului. Devine deja o traditie pentru noi sa colaboram pentru a aduce tot timpul ceva nou suporterilor Petrolului. Am sarbatorit impreuna deschiderea stadionului Ilie Oana, acum sarbatorim impreuna 90 de ani. Prin aceasta editie aniversara lansata impreuna cu Bergenbier incercam sa oferim si mai mult suporterilor care au fost tot timpul alaturi de echipa, chiar si in cele mai grele momente”, a declarat Dan Capra, managerul echipei Petrolul Ploiesti. 

 „Istoria se scrie impreuna cu prietenii, iar meciurile echipei preferate se traiesc la intensitate maxima alaturi de Bergenbier. Impreuna cu cei de la Petrolul Ploiesti am dorit sa fim alaturi de suporterii prahoveni si sa le oferim o surpriza la aniversarea celor 90 de ani de la infiintarea clubului”, a declarat Mihai Bonca, director de marketing Bergenbier S.A.  Mai multe, pe www.revista-piata.ro



 

Alte articole recomandate:

DairyIndustries anunță în ultima sa ediție lansarea pe piață a unei noi linii tehnologice de ambalare a înghețatei, produsă de compania Tradekey. Echipament contruit integral din otel inoxidabil, Zw 301 Kae este rezistent la rugina si apa, fiind conceput pentru utilizarea pe termen lung. Linia de ambalare este controlata cu ajutorul unui display LCD, viteza de ambalare putand fi reglata. Alimentarea cu folie poate fi efectuata fara oprirea echipamentului. [...]
Ulma propune o mașinp de generație nouă pentru ambalarea produselor proaspete în atmosfera modificată (MAP), pretabil la aambalarea uneo forte largi game de alimente: carne proaspătă sau procesată, pui, pizza, pește, paste sau brânzeturi.Noul sistem de sigilare transversală “Long Dwell”, caracterizat printr-o mișcare “ovală” a fălcilor, asigură o sigilare perfect ermetică și, totodată, conferă rapididate. Acest nou sistem de [...]
De porționarea precisă a brânzeturilor depinde în mare măsură eficiența producției și a stabilirii unui raport corect între prețul de producție și prețul de livrare. De mai bine de 20 de ani, compania americană Coprodev Plus produce echipamente de porționare destinate industriei alimentare, devenind un nume de referință printre furnizorii de cuttere pentru brânzeturi, informează DairyIndustries. Linia de porționare [...]
Industria ambalajelor evoluează în mod continuu. Preferințele consumatorilor se schimbă, durabilitatea este în creștere în importanță, iar proprietarii de brand sunt într-o continuă luptă pentru spațiul la raft. Există o concurență acerbă între retaileri și proprietarii de brand, ceea ce duce la un puternic accent pe eficiența costurilor. Dar, cum vor fi ambalajele afectate de evoluțiile și tendințele în curs [...]
Liniile de procesare de mare capacitate necesită, la capătul lor, echipamente adecvate de ambalare, mai ales în cazul producției care își găsește desfacerea prin marile lanțuri de magazine. În ediția de față, vă prezentăm câteva soluții oferite de compania Delkor Sistem, lider în domeniu, potrivit DairyIndustries. Ultima propunere de la această companie este Delkor Retail Ready Tray Former, utilaj de ultimă generație al [...]
Fiecare român lasă în magazine pentru mâncare ambalată (conserve, dulciuri, paste, lactate, mâncare congelată etc.) circa 300 de euro anual, de două ori mai puțin decât croații sau estonii, care sunt pe primele locuri în Europa de Est, arată o analiză a ZF pe baza datelor companiei Euromonitor, care a luat în considerare 17 state.   Datele Euromonitor conțin doar informații din retail, adică supermarketuri, hipermarketuri sau chioșcuri, și nu [...]
Interesul global pentru alimentele congelate a crescut în ultimii ani, ducând la numeroase oportunități de creștere pentru producători. De fapt, firma de cercetare Technavio, care a realizat studiul ”Frozen food packaging-Key considerations for optimising your business”, prezice că piața globală a ambalajelor alimentelor congelate va ajunge la aproape 8 miliarde de euro, în 2019, crescând la un CAGR de aproximativ 5%, până în 2020. [...]
  Cateringul presupune, în primul rând, rapiditate în vânzare, mobilitate, dar și siguranța transportului alimentelor. De aceea, ambalajele destinate acestei zone de comerț alimentar trebuie să îndeplinească unele cerințe specifice.   Caracteristici generale   Ambalajul pentru zona de catering trebuie să fie ușor, rezistent, sigur. Acestea sunt primele caracteristici specifice care trebuie îndeplinite. În [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN