Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa







Bergenbier, partenerul oficial al clubului Petrolul Ploiesti, a lansat un ambalaj special prin care marcheaza aniversarea celor 90 de ani impliniti de la infiintarea clubului. Ambalajele „Petrolul 90 de ani” sunt disponibile pe piata de la inceputul lunii octombrie si pot fi gasite exclusiv in judetul Prahova. Noile ambalaje aniversare dedicate faniilor echipei Petrolului Ploiesti poarta insemnele importante ale clubului, unul dintre cele sase logo-uri oficiale care au reprezentat clubul de-a lungul celor 90 de ani existenta si anul infiintarii.  



Editia aniversara lansata de Bergenbier este disponibila in toate variantele in care se comercializeaza in mod obisnuit: doza de aluminiu de 0,5L, sticla de 0,5L, PET 1L, 2L si va putea fi gasita in comertul traditional si HoReCa situate pe raza judetului Prahova, dar si in Carrefour Ploiesti. In toate locatiile Bergenbier din mediul HoReCa au loc activari in urma carora consumatorii pot castiga premii speciale. Ambalajele aniversare vor fi disponibile pe piata pana la inceputul lunii decembrie. 

 „Bergenbier reprezinta unul dintre partenerii de nadejde ai clubului. Devine deja o traditie pentru noi sa colaboram pentru a aduce tot timpul ceva nou suporterilor Petrolului. Am sarbatorit impreuna deschiderea stadionului Ilie Oana, acum sarbatorim impreuna 90 de ani. Prin aceasta editie aniversara lansata impreuna cu Bergenbier incercam sa oferim si mai mult suporterilor care au fost tot timpul alaturi de echipa, chiar si in cele mai grele momente”, a declarat Dan Capra, managerul echipei Petrolul Ploiesti. 

 „Istoria se scrie impreuna cu prietenii, iar meciurile echipei preferate se traiesc la intensitate maxima alaturi de Bergenbier. Impreuna cu cei de la Petrolul Ploiesti am dorit sa fim alaturi de suporterii prahoveni si sa le oferim o surpriza la aniversarea celor 90 de ani de la infiintarea clubului”, a declarat Mihai Bonca, director de marketing Bergenbier S.A.  Mai multe, pe www.revista-piata.ro



 

Alte articole recomandate:

Coca-Cola Romania anunta introducerea pe piata locala a unui ambalaj realizat in proportie de pana la 30% din plante. Noul ambalaj, realizat prin tehnologia PlantBottleTM, este folosit, incepand din luna iulie, pentru recipientele de 500 de ml de apa plata si carbogazoasa Dorna si Dorna Izvorul Alb. Dorna devine, astfel, prima apa minerala naturala din Romania distribuita intr-un ambalaj cu pana la 30% continut din plante. Ambalajul rezultat prin tehnologia PlantBottle™ este 100% [...]
Proiectul de cercetare denumit NanoPack a fost susținut financiar de către Consiliul danez pentru cercetare strategică și a fost axat pe dezvoltarea de noi materiale bioplastice pentru termoformarea tăvilor de ambalare a produselor din carne. Partenerii din cadrul proiectului au fost Riso DTU Universitatea din Copenhaga, Facultatea de Științe ale Vieții IFV, DTU Food, Faerch Plast A/S și Institutul Danez de Cercetări în domeniul Cărnii-DMRI. Scopul a fost de [...]
Ambalajele tip PET (din plastic) au ajuns în ultimii ani să cucerească și piața apelor minerale, astfel că în prezent peste 90% din sticlele de apă minerală naturală vândută pe piața din România sunt din plastic.   Dacă în 1992 românii consumau apă minerală îmbuteliată doar în ambalaje de sticlă, în 2011 PET-ul a ajuns să aibă o pondere covâr­șitoare de 95%, potrivit Ghidului Apelor Minerale Naturale. O altă piață unde [...]
Eco-Rom Ambalaje, compania detinatoare a licentei “Punctul Verde” in Romania si cea mai importanta organizatie de preluare de la agentii economici a obligatiei de reciclare si valorificare a deseurilor de ambalaje, a lansat, sub patronajul Ministerului Mediului si Schimbarilor Climatice, cea de-a doua editie a competitiei ”Orasul Reciclarii”, adresata primariilor de municipiu. „Batalia” reciclarii are loc in perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2014, ia [...]
  Înainte de a vorbi despre tehnologii de ambalare a bomboanelor, cu mult mai importantă este problematica asigurării siguranței alimentare a acestui produs consumat în majoritate covârșitoare de copii, în directă relație cu ambalajul. Relația este strictă și directă, atâta vreme cât, pentru un aspect cât mai comercial, la realizarea ambalajelor sunt folosite cele mai diverse materiale, inclusiv metale prezente în [...]
(Autor: Maria Demetriad)  Principalele materiale metalice utilizate în industria alimentară, cu aplicabilitate în sectorul dulciurilor sunt oțelul inoxidabil, aluminiul și staniul, atenția principală fiind îndreptată împotriva transferului de metal de la ambalaj, la produs. Totodată, este necesar controlul precis al acidității, considerată factor principal în apariția oxidării.   Oxidarea, principalul pericol   Aciditatea, [...]
FV 35-Flow-Vac este un sistem de ambalare prin vacuumare a cărnii, materialul strângându-se etanș în jurul produsului, echipamentul fiind ultima propunere a celor de la Globalmeat.   Filmul de protecție utilizat la ambalare alimentează echipamentul printr-un sistem longitudinal, fapt care previne contaminarea cărnii prin atingerea unor alte suprafețe ale mașinii. Ambalarea se realizează în întregime ermetic, excesul de material fiind înlătur [...]
  Cateringul presupune, în primul rând, rapiditate în vânzare, mobilitate, dar și siguranța transportului alimentelor. De aceea, ambalajele destinate acestei zone de comerț alimentar trebuie să îndeplinească unele cerințe specifice.   Caracteristici generale   Ambalajul pentru zona de catering trebuie să fie ușor, rezistent, sigur. Acestea sunt primele caracteristici specifice care trebuie îndeplinite. În [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN