Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Două prietene au pornit o afacere cu sucuri naturale detoxifiante după ce au urmat un curs de nutriție de 5.000 de dolari în SUA și au preluat o idee pe care au adus-o pe piața românească, printr-o investiție de 50.000 de euro, informeaza ZF.


 


„Totul a pornit din pasiune. Ne-am lovit de acest model de business la școală și am hotărât să venim cu el și în țară“, a declarat la ZF Live Roxana Panțuroiu, una dintre fondatoarele Juiceit.


 


Antreprenoarele susțin că sucurile sunt produse printr-o metodă diferită de cea tradițională, astfel că oxidarea este mai mică, iar sucul își păstrează o cantitate mai mare de nutrienți. „Acasă se face cu un echipament centrifugal care învârte și încălzește sucul, iar oxidarea lui este mai mare. La noi există o presă care aplică o forță de șapte tone, iar printr-un filtru curge numai sucul, pulpa rămâne acolo, iar oxidarea este mult mai mică. S-au făcut teste care au demonstrat că sucul presat la rece păstrează de cinci ori mai mulți nu­trienți și enzime comparativ cu celelalte sucuri“, a spus Ana Radu.


 


Sucurile Juiceit vin îmbuteliate în sticle de 350 ml sau 500 ml, iar prețul unui detoxifieri de o zi, care presupune consumul a trei litri de suc este de 140 de lei. „Programele includ șase sticle predefinite. Clienții nu își fac propriile combinații, rețetele sunt propuse de un nutriționist din SUA și sunt gândite astfel încât corpul să poată funcționa normal pe parcursul întregii zile“, a spus Radu. Antreprenoarele au declarat că sucurile Juiceit conțin în proporție de 80% legume. „În șase sucuri intră aproape șapte kilograme de materie primă, legume și fructe“, a precizat Radu. (mai multe pe www.zf.ro).


 

Alte articole recomandate:

Majestatea Sa Regele Mihai I al României a decis să prelungească pentru încă trei ani calitatea de Furnizor Oficial al Casei Regale pentru compania Sonimpex Topoloveni, apreciind calitatea deosebită și gustul desăvârșit ale produselor Topoloveni și Topoloveana, produse 100% românești, 100% naturale, fără zahăr adăugat, fără E-uri și fără conservanți.    Certificatul de reînnoire a fost acordat de Alteța Sa Principes [...]
In data de 9 septembrie, fermierul aradean Alexandru Tasedan va primi din partea ministrului Agriculturii distinctia cuvenita pentru titlul de Fermeirul Anului, titlu ce i-a fost acordat la finele lunii trecute. La doar 23 de ani Alexandru Tasedan este cel mai tanar fermier din Vestul tarii si unul din cei mai tineri fermieri de succes din Romania, fiind in prezent managerul Lactovest Curtici, afacere pe care a demarat-o inca de cand era in liceu si care in prezent produce profit.Firma si-a [...]
Ieri, la restaurantul Beautyfood, din Capitală, Hochland a lansat produsul Delicii Calde Bruschetta, în fapt, două variante de creme tartinabile pentru gătit. Odată cu acest eveniment, Hochland a invitat pe cei prezenți să guste și cașcavalul pane, brânzeturi rase pentru pizza și brânzeturi rase pentru paste tomate. Domnul Sorin Timuș, Directorul General al companiei, a declarat pentru revista Fabrica de Lapte că ”acesta este primul dintr-un [...]
Toneli, cel mai mare producător de ouă de consum din România cu o producție de aproximativ 1 milion de ouă pe zi, a participat la Expoziția internațională INDAGRA, eveniment desfășurat în București, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie, împreună cu McDonald`s. Firma McDonald`s a fost prezentă la INDAGRA cu un stand în care a dorit să arate consumatorilor proveniența ingredientelor folosite în produsele comercializate [...]
(Agerpres) România și Polonia vor avea un punct de vedere comun în cadrul Consiliului de Miniștri pentru susținerea de noi măsuri pentru producătorii agricoli afectați de embargoul impus de Rusia. Declarația lui Daniel Constantin, ministru al Agriculturii și Dezvoltării Rurale, a venit la finalul primei runde de discuții din cadrul Forumului 16+1 – ”China și statele din Europa Centrală și de Est”. „În cadrul forumului, am avut ocazia [...]
Ieșirea Marii Britanii din Uniunea Europeană a bulversat deja majoritatea piețelor. Dar, care vor fi implicațiile, pentru industria alimentară britanică? În condițiile în care, în 2015, importurile de carne ale Marii Britanii au fost de 80 %, specialiștii Rabobank apreciază că, acum, ulterior votului favorabil Brexit-ului, exprimat de britanici, prețul cărnii va crește, iar întreaga Idustrie va fi ”sub presiun [...]
Compania Expur, parte a conglomeratului agroindustrial francez Sofiproteol, și-a bugetat să ajungă în următorii patru ani să proceseze 20% din producția locală de semințe oleaginoase, în creștere cu un procent față de nivelul din prezent.   “Intenția noastră este ca până în 2018 să folosim instrumentele noastre industriale pentru a procesa 60% din semințele oleaginoase fin Franța, 20% din recolta românească și 35% din producția de alune di [...]
Intr-un interviu acordat revistei Progresiv, doamna Irina Mandoiu, Director Comercial la Albalact, a declarat ca, in compensatie a faptului ca ultimii ani de criza, piata s-a micsorat, castigul este un consumator mai educat. Doamna Mandoiu a mai declarat: ”Astazi vorbim in continuare despre inovatie si investitii, despre branduri puternice si produse de calitate, multe dintre ele romanesti si mai vorbim despre strategii realiste ale politicilor de marketing si vanzari, orientate catre [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN