Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Două prietene au pornit o afacere cu sucuri naturale detoxifiante după ce au urmat un curs de nutriție de 5.000 de dolari în SUA și au preluat o idee pe care au adus-o pe piața românească, printr-o investiție de 50.000 de euro, informeaza ZF.


 


„Totul a pornit din pasiune. Ne-am lovit de acest model de business la școală și am hotărât să venim cu el și în țară“, a declarat la ZF Live Roxana Panțuroiu, una dintre fondatoarele Juiceit.


 


Antreprenoarele susțin că sucurile sunt produse printr-o metodă diferită de cea tradițională, astfel că oxidarea este mai mică, iar sucul își păstrează o cantitate mai mare de nutrienți. „Acasă se face cu un echipament centrifugal care învârte și încălzește sucul, iar oxidarea lui este mai mare. La noi există o presă care aplică o forță de șapte tone, iar printr-un filtru curge numai sucul, pulpa rămâne acolo, iar oxidarea este mult mai mică. S-au făcut teste care au demonstrat că sucul presat la rece păstrează de cinci ori mai mulți nu­trienți și enzime comparativ cu celelalte sucuri“, a spus Ana Radu.


 


Sucurile Juiceit vin îmbuteliate în sticle de 350 ml sau 500 ml, iar prețul unui detoxifieri de o zi, care presupune consumul a trei litri de suc este de 140 de lei. „Programele includ șase sticle predefinite. Clienții nu își fac propriile combinații, rețetele sunt propuse de un nutriționist din SUA și sunt gândite astfel încât corpul să poată funcționa normal pe parcursul întregii zile“, a spus Radu. Antreprenoarele au declarat că sucurile Juiceit conțin în proporție de 80% legume. „În șase sucuri intră aproape șapte kilograme de materie primă, legume și fructe“, a precizat Radu. (mai multe pe www.zf.ro).


 

Alte articole recomandate:

Indesit informeaza intr-un comunicat transmis la redactia infoALIMENT Magazin ca noua gamă de mașini de spălat vase Hotpoint, destinata atat restaurantelor, cat si consumatorilor casnici, este caracterizată de tehnologie de ultimă oră și funcționalitate aplicată uzului zilnic, răspunzând astfel rigorilor impuse de consumatori. Performanța înaltă este oferită prin două tehnologii de bază: Zone Wash și Active Oxygen. În plus, rezultatele excelente [...]
Potrivit Daily Mail, guvernul britanic a anunțat recent că producătorii au fost de acord să reducă nivelurile de grăsimi saturate din produse, dar un articol din British Medical Journal ( BMJ ), atrage atenția că marea problemă nu sunt grăsimile saturate, ci zahărul. Drept urmare, cum să își aleagă omul de rând alimentele pe care le pune în coșul de cumpărături? Daily Mail a cerut sfatul experților în sănătate și a urmărit ce anume pun ei în coșul zil [...]
(Mediafax) Producatorul de lactate Prodlacta din Brasov vrea sa-si majoreze capitalul social cu aproximativ 16 milioane lei, printr-o emisiune de actiuni noi cu o valoare nominala de 1,36 lei, si a bugetat pentru acest an dublarea veniturilor si reducerea pierderilor de aproape patru ori.   “Exercitarea dreptului de preferinta al actionarilor, in proportia capitalului social detinut,  pentru subscriere de actiuni, se va efectua in termen de 30 de zile incepand cu data [...]
În perioada 21 – 23 martie 2014, la IULIUS MALL, se va organiza cea de-a XII-a ediție a târgului AGRO EXPO BUCOVINA, cu participare națională și internațională. Cel mai mare târg de agricultură și industrie agroalimentară din zona Moldovei va fi organizat de Camera de Comerț și Industrie Suceava în parteneriat cu Iulius Mall Suceava, Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale, Consiliul Județean Suceava, Camera Agricolă Suceava și Direcția Agricolă [...]
O platformă online care conține date științifice și tehnice se vrea a rezolva mult mai repede problemele apărute în industria alimentară, informează Dairy Reporter. Portalul IICIIO asigură faptul că firmele vor avea acces la cele mai recente informații publicate și nu își vor pierde timpul căutând și citind informații neelocvente, astfel vor avea mai mult timp pentru acțiune și pentru a rezolva problema. Platforma, [...]
Afacerea familiei Popa a demarat la sfârșitul anului 2009, printr-un proiect pe fonduri europene. Valoarea eligibilă a proiectului de dezvoltare a fermei s-a ridicat la 427.000 de euro – jumătate din sumă a reprezentat finanțare europeană, iar cealaltă jumătate – cofinanțare asigurată de cei doi antreprenori.  Livada, pe care inginerul Constantin Popa a dezvoltat-o în localitatea natală Sultana, se întinde acum pe aproximativ patru hectare și are mii de pomi [...]
Coca-Cola HBC România, cel mai mare producător de băuturi răcoritoare, și Heineken România, numărul doi de pe piața berii, sunt cei mai profitabili jucători din industria băuturilor, o piață ce ajunge la circa 9 mld. lei, arată o analiză a ZF făcută pe baza de la Ministerul de Finanțe. Cei doi producători au îm­pre­ună peste jumătate din pro­fitul net ra­portat de com­pa­ni­ile din in­dus­­tria bău­tu­rilor, un­d [...]
Potrivit ultimelor date provenite de la Institutul Național de Statistică, la finalul anului 2013, România va înregistra cel mai mare PIB de după revoluție. Cu alte cuvinte, avem motive de bucurie. După cum se cunoaște, o bună parte din ”pozitivul” acestui an vine dinspre agricultură, dar și dinspre industria alimentară. Se dovedește încă o dată că minima facilitare a afacerilor din zona de agro-industrie poate determina revigorarea [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN