Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Două prietene au pornit o afacere cu sucuri naturale detoxifiante după ce au urmat un curs de nutriție de 5.000 de dolari în SUA și au preluat o idee pe care au adus-o pe piața românească, printr-o investiție de 50.000 de euro, informeaza ZF.


 


„Totul a pornit din pasiune. Ne-am lovit de acest model de business la școală și am hotărât să venim cu el și în țară“, a declarat la ZF Live Roxana Panțuroiu, una dintre fondatoarele Juiceit.


 


Antreprenoarele susțin că sucurile sunt produse printr-o metodă diferită de cea tradițională, astfel că oxidarea este mai mică, iar sucul își păstrează o cantitate mai mare de nutrienți. „Acasă se face cu un echipament centrifugal care învârte și încălzește sucul, iar oxidarea lui este mai mare. La noi există o presă care aplică o forță de șapte tone, iar printr-un filtru curge numai sucul, pulpa rămâne acolo, iar oxidarea este mult mai mică. S-au făcut teste care au demonstrat că sucul presat la rece păstrează de cinci ori mai mulți nu­trienți și enzime comparativ cu celelalte sucuri“, a spus Ana Radu.


 


Sucurile Juiceit vin îmbuteliate în sticle de 350 ml sau 500 ml, iar prețul unui detoxifieri de o zi, care presupune consumul a trei litri de suc este de 140 de lei. „Programele includ șase sticle predefinite. Clienții nu își fac propriile combinații, rețetele sunt propuse de un nutriționist din SUA și sunt gândite astfel încât corpul să poată funcționa normal pe parcursul întregii zile“, a spus Radu. Antreprenoarele au declarat că sucurile Juiceit conțin în proporție de 80% legume. „În șase sucuri intră aproape șapte kilograme de materie primă, legume și fructe“, a precizat Radu. (mai multe pe www.zf.ro).


 

Alte articole recomandate:

Ieri, la standul federației Pro Agro, a avut loc o conferință de presă organizată în comun cu APCPR, AFIS Ș și ARC, tema dezbătută fiind situația falimentară a sectorului de creștere a porcilor. La eveniment au participat: Doamna Eugenia Cărăgui-Președinte ARC, Doamna Stanca Tudor, Director Executiv APCPR, și domnii Alex Jurconi-Președinte Pro Agro, Ioan Ladoși-Președinte APCPR, Radu Timiș-Vicepreședinte ARC și Miron [...]
  Acciza pentru pălincă va fi eliminată, începând din 2015, potrivit unui proiect de Lege care urmează să intre în vigoare la 1 ianuarie 2015, dar România trebuie să se pregătească și de o bătălie juridică cu Comisia Europeană pe această temă, a declarant recent, premierul Victor Ponta, în cadrul unei emisiuni la postul public de televiziune, informeaza Agerpres.   "Există o țară vecină României care a avut o problemă cu Comisi [...]
Cele 3.061 de firme active în comerțul cu ridicata al produselor alimentare, băuturilor și tutunului (distribuție) au avut anul trecut afaceri cumulate de 21 miliarde de lei (4,75 mld. euro), cu 6% mai puțin în lei decât nivelul înregistrat în anul precedent, informeaza Ziarul financiar. Companiile și-au sacri­ficat profitul pentru a-și menține vânzările la un nivel com­parabil cu cele din anii de dinainte de criză, arată un studiu al Coface, [...]
O treime din vânzările externe ale Smithfield a mers pe piața din Ungaria, informează Ziarul Financiar.   Compania Smithfield, unul dintre cei mai mari jucători la nivel mondial pe piața cărnii de porc, achiziționată recent de chinezii de la Shuanghui, a fost în primele zece luni ale anului trecut cel mai mare exportator de carne din economie și a acoperit în totalitate segmentul de export pentru carne de porc, cu livrări de 29 de milioane de euro î [...]
Producatorii de bere din Islanda propun consumatorilor un ingredient "inovator", fabricand un sortiment de bere cu "aromă " de testicule afumate de balenă, informează bbc.com.  Sortimentul Hvalur 2, produs de brandul islandez de bere Stedji, va fi comercializat pe o perioadă limită, pentru a marca mijlocul sezonului de iarnă (15 ianuarie - 14 februarie) din Islanda, supranumit Thorri, potrivit site-ului Visir.is. Conform specialistilor islandezi, testiculele de balene cu înotătoare [...]
Începând cu luna februarie, Fanta are o nouă aromă: zmeură și fructul pasiunii, care se alătură gamei existente: Portocale, Lămâie, Struguri, Piersici și Caise. Noua campanie de promovare se desfășoară sub sloganul  "Cât de departe ai merge ca să guști noua Fanta?” și cuprinde execuții pe TV și pentru digital, activități in-store și de PR, anunță un comunicat din partea McCann PR. Spotul TV realizat pentru noua Fanta cu aromă de zmeură și fructul [...]
Grupul israelian Jupiter Group, care dezvoltă o clădire de birouri în centrul Capitalei pe strada George Enescu, este în spatele vehiculului North Lake înregistrat în Cipru care a cumpărat clădirea fostului restaurant Cina din centrul Capitalei, unde azi funcționează restaurantul Trattoria Il Calcio, și terenul adiacent cu o suprafață de 3.375 de metri pătrați.   Vânzătorul activelor imobiliare este societatea Bu­curești Turism, proprietarul hotelului de [...]
Cel mai mare si important eveniment agricol din Romania, targul INDAGRA , organizat de catre ROMEXPO in parteneriat cu Camerele de Comert si Industrie din Romania, implineste, in 2015, XX de editii si se va desfasura in perioada 28 octombrie - 1 noiembrie 2015, atat in interior cat si pe platformele exterioare. Deschiderea oficiala va avea loc miercuri, 28 octombrie, pe platoul din fata Pavilionului Central, in prezenta Presedintelui Romaniei, domnul Klaus Iohanis, si a Minis [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN