Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Două prietene au pornit o afacere cu sucuri naturale detoxifiante după ce au urmat un curs de nutriție de 5.000 de dolari în SUA și au preluat o idee pe care au adus-o pe piața românească, printr-o investiție de 50.000 de euro, informeaza ZF.


 


„Totul a pornit din pasiune. Ne-am lovit de acest model de business la școală și am hotărât să venim cu el și în țară“, a declarat la ZF Live Roxana Panțuroiu, una dintre fondatoarele Juiceit.


 


Antreprenoarele susțin că sucurile sunt produse printr-o metodă diferită de cea tradițională, astfel că oxidarea este mai mică, iar sucul își păstrează o cantitate mai mare de nutrienți. „Acasă se face cu un echipament centrifugal care învârte și încălzește sucul, iar oxidarea lui este mai mare. La noi există o presă care aplică o forță de șapte tone, iar printr-un filtru curge numai sucul, pulpa rămâne acolo, iar oxidarea este mult mai mică. S-au făcut teste care au demonstrat că sucul presat la rece păstrează de cinci ori mai mulți nu­trienți și enzime comparativ cu celelalte sucuri“, a spus Ana Radu.


 


Sucurile Juiceit vin îmbuteliate în sticle de 350 ml sau 500 ml, iar prețul unui detoxifieri de o zi, care presupune consumul a trei litri de suc este de 140 de lei. „Programele includ șase sticle predefinite. Clienții nu își fac propriile combinații, rețetele sunt propuse de un nutriționist din SUA și sunt gândite astfel încât corpul să poată funcționa normal pe parcursul întregii zile“, a spus Radu. Antreprenoarele au declarat că sucurile Juiceit conțin în proporție de 80% legume. „În șase sucuri intră aproape șapte kilograme de materie primă, legume și fructe“, a precizat Radu. (mai multe pe www.zf.ro).


 

Alte articole recomandate:

Doamna Dana Tănase, Director al Direcției de Siguranță alimentară Produse de Origine Animală a ANSVSA, va fi speaker al Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2016, eveniment care se va desfășura în zilele de 12 și 13 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov. La editia din acest an a EXPO-Conferintei Internationale Meat & Milk, doamna Tanase va participa ca speaker in ziua de 12 mai in dezbaterea „Multi am fost, putini am [...]
GEA Procomac a vândut prima linie aseptică în India pentru ambalarea produselor din lapte în sticle PET celui mai mare producător de lapte din India, Gujarat Co-op Milk Marketing Federation, informează Dairy Reporter. Contractul pentru o linie de umplere pentru brandul de băuturi pe bază de lapte Amulng, și include desig-nul, fabricarea și instalația pentru un bloc ECOSpin pentru produse cu aciditate scăzută care poate umple 30.000 de sticle (a câte 200 [...]
(INSSE) În luna iunie 2014, față de luna precedentă, numărul animalelor și al păsărilor sacrificate a crescut la pǎsǎri, iar la bovine, porcine și ovine și caprine a scăzut; greutatea în carcasă a acestora a scǎzut la toate speciile.  În comparație cu aceeași lună a anului 2013, numărul animalelor și al păsărilor sacrificate șigreutatea în carcasǎ a acestora au crescut la toate speciile. Iunie 2014 comparativ cu mai 2014 Numărul total de bovine [...]
Exportatorii de vite din România au trimis în străinătate în primele nouă luni ale anului animale de 95 de milioane de euro, al doilea export ca mărime pe această linie din Uniunea Europeană. În acest interval, la export au plecat vite cu o greutate totală de 36.600 de tone, ceea ce înseamnă 3.000 de camioane încărcate cu câte 60 de viței a câte 200 de kilograme fiecare, potrivit calculelor ZF. Exporturile de bovine vii sunt peste potențialul [...]
Agenția infoGROUP Media Invest și revista infoPACK, anunță organizarea primei ediții a Expo-Conferinței Internaționale infoPACK, care va avea loc în zilele de 9 și 10 noiembrie la Hotel Alpin din Poiana Brașov. Subliniem că evenimentul este susținut de Interpack-Dusseldorf, precum și de Asociația Producătorilor de Utilaje de Ambalare din Germania. La manifestare vor participa investitori, top-manageri, specialiști din [...]
Localul bucureștean înființat în 1879 atrage 2.500 de clienți zilnic, din care 1.000 sunt străini. La fiecare consumație, ei achită o notă de plată medie de 35 de euro. După o istorie la fel de zbuciumată ca a întregii țări, Caru’ cu Bere se prezintă astăzi cu statistici impresionante. Spre exemplu, potrivit conducerii de acum a localului, aici vin zilnic 2.500 de clienți, din care aproximativ 40% sunt străini, iar vânzările lunare sunt de 3.000 de ciolane afumate [...]
Piața suplimentelor alimentare din Ro­mânia va depăși în acest an 250 mil. euro, după un avans de circa 12%, po­tri­vit calculelor realizate de Ziarul Fi­nanciar pe baza datelor ofe­rite de com­pania de cercetare de piață PMR. După valoarea vânzărilor de su­pli­mente alimentare, România va depăși piețele din Bulgaria, Ungaria și Re­publica Cehă, fiind a doua din regiune după Polonia. România este, totodată, a doua țară c [...]
(Comunicat) Hochland, liderul pieței de brânzeturi din România, și-a invitat consumatorii să vadă cum se face cașcavalul Hochland. În cadrul unei vizite la fabrica de la Sovata și la una dintre fermele de văcuțe din Zona Târnavelor, 10 familii de consumatori au avut ocazia să descopere cum se face Cașcavalul Hochland: cu rigoare germană, din ingrediente naturale, pe baza rețetei autentice locale folosite încă din 1976. Vizita consumatorilor a fost ultima [...]

 

Living fresh
meatmilk
indagra
indagra food
testo
infoALIMENT MAGAZIN