Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Două prietene au pornit o afacere cu sucuri naturale detoxifiante după ce au urmat un curs de nutriție de 5.000 de dolari în SUA și au preluat o idee pe care au adus-o pe piața românească, printr-o investiție de 50.000 de euro, informeaza ZF.


 


„Totul a pornit din pasiune. Ne-am lovit de acest model de business la școală și am hotărât să venim cu el și în țară“, a declarat la ZF Live Roxana Panțuroiu, una dintre fondatoarele Juiceit.


 


Antreprenoarele susțin că sucurile sunt produse printr-o metodă diferită de cea tradițională, astfel că oxidarea este mai mică, iar sucul își păstrează o cantitate mai mare de nutrienți. „Acasă se face cu un echipament centrifugal care învârte și încălzește sucul, iar oxidarea lui este mai mare. La noi există o presă care aplică o forță de șapte tone, iar printr-un filtru curge numai sucul, pulpa rămâne acolo, iar oxidarea este mult mai mică. S-au făcut teste care au demonstrat că sucul presat la rece păstrează de cinci ori mai mulți nu­trienți și enzime comparativ cu celelalte sucuri“, a spus Ana Radu.


 


Sucurile Juiceit vin îmbuteliate în sticle de 350 ml sau 500 ml, iar prețul unui detoxifieri de o zi, care presupune consumul a trei litri de suc este de 140 de lei. „Programele includ șase sticle predefinite. Clienții nu își fac propriile combinații, rețetele sunt propuse de un nutriționist din SUA și sunt gândite astfel încât corpul să poată funcționa normal pe parcursul întregii zile“, a spus Radu. Antreprenoarele au declarat că sucurile Juiceit conțin în proporție de 80% legume. „În șase sucuri intră aproape șapte kilograme de materie primă, legume și fructe“, a precizat Radu. (mai multe pe www.zf.ro).


 

Alte articole recomandate:

Frigoglass anunta integrarea unitatii de productie din Turcia in fabrica de la Timisoara, cea mai importanta din Europa. Ca urmare a acestui proces, fabrica din Silivri, Turcia, isi va inceta operatiunile pana la sfarsitul lui 2014. Prin consolidarea operatiunilor din Europa, Grupul Frigoglass isi va imbunatati semnificativ structura costurilor si isi va intari competitivitatea pe termen lung. Activitatile comerciale si de servicii cu clientii din Turcia vor continua fara intrerupere pe durata [...]
Cota de piață a grupului Schwarz (care operează rețelele Kaufland și Lidl) în România se situa  între 25% — 50% în unele zone din țară, în 2012, după doi ani de la preluarea efectivă a rețelei Plus de către Lidl, este una din concluziile analizei privind impactul acestei tranzacții asupra pieței de retail. Preluarea rețelei Plus (103 magazine) de către Lidl a fost autorizată de autoritatea de concurență [...]
Strategia Billa Romania are la baza dezvoltarea de parteneriate pe termen lung cu producătorii și comercianții locali, din dorința de a satisface nevoile și preferințele clienților săi, contribuind în același timp la creșterea economiei locale. Această direcție strategică s-a concretizat prin prezența unei game variante de produse românești în cadrul magazinelor Billa din toată țara. Astfel, compania își îndeamnă clienții să susțină economia locală, prin consumul [...]
Guvernul are în vedere, după reducerea TVA la grâu, pâine și produse de panificație, scăderea TVA la legume-fructe și produsele bio, iar la carne și la produsele din carne o astfel de măsură ar putea fi luată în calcul în 2015, a declarat premierul, la TVR, în cadrul emisiunii "Viața satului". "Am dat o mare bătălie anul trecut să reușim să reducem (TVA - n.r.) la grâu și la pâine, la panificație. Și, din punctul meu de vedere, s-a dovedit un [...]
Seceta din Spania, care a generat o creștere a importurilor de cereale, creează probleme și pentru una dintre cele mai căutate mărfuri de export, uleiul de măsline, producția scăzând și cu 40% în următorul sezon. Prețurile pentru uleiul de măsline extravirgin au crescut cu 10% luna trecută pe Bursa de Mărfuri din Spania, ieftinire care a afectat prețurile la nivel mondial în condițiile în care țara generează aproape jumătate din producția mondială. Pentru uleiul de [...]
Procesatorul de carne Carniprod Tulcea, controlat de omul de afaceri Nico­lae Ciuleac, a încheiat anul 2013 cu o cifră de afa­ceri de 77,5 mil, lei (17,5 mil, eu­ro).  Aceasta înseamnă că afacerile Carniprod Tulcea sunt în scă­­de­re cu 4,5% față de anul ante­rior, pe fon­dul reducerii con­su­mului de mezeluri. „Oamenii cumpără mai puțin decât îna­in­te. Nu mai cumpără un salam, cumpără câte­va [...]
ACPA Romania a organizat Conferinta de Presa”Optimum Cibum” la Institutul de Bioresurse Alimentare(IBA). In cadrul conferintei, au fost  abordate  urmatoarele teme: Prezentarea Studiului despre mere realizat la solicitarea ACPA Romania de IBA, studiu care a demonstrat calitatea superioara a merelor romanesti; Prezentarea unui  studiu realizat de ACPA Romania despre Napolitane, o categorie de dulciuri extrem de bine comercializate in perioad [...]
Producția de vin din acest an va fi cu 11% mai mare decât cea de anul trecut – 4 milioane de hectolitri față de 3,6 milioane de hectolitri în 2015. Potrivit Patronatului Național al Viei și Vinului, vinurile vor fi de calitate, pentru că strugurii au acumulat cantități suficiente de zaharuri, dar se înregistrează diferențe semnificative de medie cantitativă de struguri la hectar atât între regiunile viticole, cât și între producătorii aflaț [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN