Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

GfK a lansat GfK Brand Vivo – un nou sistem de monitorizare a performanței mărcilor care folosește inteligența relațională, o metodă validată și precisă de monitorizare a modului în care consumatorii experimentează, comunică și relaționează cu mărcile. Aceasta ne arată cum experiențele cu mărcile construiesc relații care influențează comportamentul viitor.


Noua abordare GfK se bazează pe metafore din aria relațiilor interumane, pentru a reflecta evoluția conexiunilor sociale și emoționale pe care consumatorii le au cu mărcile. Astfel, clienții pot identifica și îmbunătăți relațiile pe care consumatorii le au cu mărca lor, concentrându-se pe tipurile de relații care au relevanță pentru performanța viitoare a acesteia.


Soluția de cercetare explorează în profunzime tipurile de relații și identifică acele oportunități neexploatate, pentru a converti relațiile puternice cu marca în comportament de cumpărare.


Gavin Dickinson, Director of Brand Strategy la GfK, comentează: “Acele experiențe și conexiuni care ajută la transformarea capitalului încă neexplorat în acțiune permit oferirea unei perspective unice și intuitive care să ofere clienților noștri oportunitatea să crească valoarea mărcilor lor și, implicit, cota de piață a acestora.”


Helen Zeitoun, Global Head of Brand and Customer Experience la GfK, continuă: “Vedem în Brand Vivo un punct de cotitură în evoluția de la monitorizările convenționale folosite în cercetarea de piață la o nouă gândire. Aceasta reflectă modul în care mărcile devin parte integrantă a vieții de zi cu zi în contextul actual în care relațiile devin mai profunde în urma interacțiunilor consumatorilor atât în lumea digitală cât și în cea fizică.” Pentru mai multe informații despre GfK Brand Vivo, vă rugăm să accesați site-ul www.gfk.com/brand-vivo.


Despre GfK


GfK reprezintă sursa de încredere care oferă informații relevante despre piață și despre consumatori și care ajută companiile să ia decizii inteligente. Peste 13,000 de experți în cercetarea de piață îmbină pasiunea lor cu cei 80 de ani de experiență GfK în știința datelor. Aceasta permite GfK să ofere insight-uri globale importante, îmbinate cu expertiza locală, în peste 100 de țări. Prin utilizarea unor tehnologii inovatoare și abilitatea de a lucra cu cifrele, GfK transformă datele din studii în insight-uri acționabile, care să permită clienților săi să-și îmbunătățească avantajul competitiv și să îmbogățească experiențele și alegerile consumatorilor.


Pentru mai multe detalii, vizitați www.gfk.com/ro sau urmăriți GfK pe Facebook:https://www.facebook.com/gfkromania.

Alte articole recomandate:

Producătorul de pufuleți, popcorn și chipsuri Best Foods, deținut de omul de afaceri grec Epameinondas Ochonos (66 de ani), a achiziționat un teren de 8.159 de metri pătrați în București în bulevardul Timișoara pentru circa 2,9 milioane de euro de la producătorul de pâine Spicul, aflat în insolvență și care este controlat de antreprenorul român Gheorghe Ilie.   Terenul era pus garanție de Spicul pentru un credit luat de la BCR, potrivit informațiilor din [...]
O fabrică de băuturi alcoolice deținută de firma Perfect Renaissance este scoasă la vânzare prin lichidator la un preț de 1,010 mil. euro + TVA. O dată cu fabrica situată în orașul Timișoara, și utilajele aferente este vândut și terenul de 14.500 de metri pe care este amplasată aceasta. Mai multe amanunte despre licitatie, pe www.zfCorporate.ro  
Testo România a confirmat participarea la Expo-Conferința Internațională Meat & Milk 2016, eveniment care se va desfășura în zilele de 12 și 13 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   Testo România – Tehnologie de măsurare conform cerințelor din sectorul alimentar Testo vă pune la dispoziție anii de experientă în tehnologia de măsurare și în  sectorul alimentar. Suntem de mulți an [...]
În perioada 20-21 Mai 2014, Asociația pentru Promovarea Alimentului Românesc – APAR, membră a Federației Naționale PRO AGRO, împreună cu Ministerul Economiei, au organizat participarea cu pavilion național la expoziția "World of Private Label" Amsterdam. Târgul anual "World of Private Label" PLMA Trade Show dă posibilitatea producătorilor și comercianților cu amănuntul să construiască programe de promovare pentru produse tip “private label”, iar [...]
(Autor: Maria Demetriad)  Deși dispune de un potențial uriaș, sectorul primar, dar și cel de procesare în domeniul producției de alimente eco-bio al României este încă insuficient pus în valoare. Situația nu este o necunoscută, la nivelul Uniunii Europene, astfel încât, împreună cu autoritățile comunitare, dar, în primul rând, cu actorii pieței specifice din Germania, Austria, Ungaria, Serbia, România și Bulgaria a fost [...]
În cadrul programului primei zile a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2016, care se va desfășura în zilele de 12 și 13 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov, va fi organizat Workshop-ul cu titlul ”Industria lactatelor, sub imperativul investițiilor în tehnologie”.    Astfel, în intervalul orar 11-14, participanții vor avea ocazia să ia contact cu cele mai noi informații tehnice și [...]
La finalul săptămânii trecute s-au depus ofertele neangajante pentru rețeaua de supermarketuri Profi, cu afaceri de 2,5 miliarde de lei. Pe lista de entități interesate, un nume nou: gigantul american de private equity KKR. Fondul american de private equity KKR, un gigant cu in­vestiții în real estate, ener­gie sau infra­structură, urma să se înscrie în cursa pentru ope­ra­țiunile locale ale Profi, retailer de­ținut de un alt fond d [...]
  Andrei Iusut, proprietarul restaurantelor Divan a declarat următoarele: Vrem să continuăm să ne extindem cu o unitate pe an, așa cum am făcut-o în ultimii trei ani. Nu am decis încă ce direcție de dezvoltare vom avea anul viitor, am putea să ne orientăm către o diversificare a portofoliului sau către expansiunea formatului Express. Ne uităm atât la București, cât și la orașele mari ale țării. Andrei Iusut (33 de ani) a pășit prima dată în business [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN