Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

GfK a lansat GfK Brand Vivo – un nou sistem de monitorizare a performanței mărcilor care folosește inteligența relațională, o metodă validată și precisă de monitorizare a modului în care consumatorii experimentează, comunică și relaționează cu mărcile. Aceasta ne arată cum experiențele cu mărcile construiesc relații care influențează comportamentul viitor.


Noua abordare GfK se bazează pe metafore din aria relațiilor interumane, pentru a reflecta evoluția conexiunilor sociale și emoționale pe care consumatorii le au cu mărcile. Astfel, clienții pot identifica și îmbunătăți relațiile pe care consumatorii le au cu mărca lor, concentrându-se pe tipurile de relații care au relevanță pentru performanța viitoare a acesteia.


Soluția de cercetare explorează în profunzime tipurile de relații și identifică acele oportunități neexploatate, pentru a converti relațiile puternice cu marca în comportament de cumpărare.


Gavin Dickinson, Director of Brand Strategy la GfK, comentează: “Acele experiențe și conexiuni care ajută la transformarea capitalului încă neexplorat în acțiune permit oferirea unei perspective unice și intuitive care să ofere clienților noștri oportunitatea să crească valoarea mărcilor lor și, implicit, cota de piață a acestora.”


Helen Zeitoun, Global Head of Brand and Customer Experience la GfK, continuă: “Vedem în Brand Vivo un punct de cotitură în evoluția de la monitorizările convenționale folosite în cercetarea de piață la o nouă gândire. Aceasta reflectă modul în care mărcile devin parte integrantă a vieții de zi cu zi în contextul actual în care relațiile devin mai profunde în urma interacțiunilor consumatorilor atât în lumea digitală cât și în cea fizică.” Pentru mai multe informații despre GfK Brand Vivo, vă rugăm să accesați site-ul www.gfk.com/brand-vivo.


Despre GfK


GfK reprezintă sursa de încredere care oferă informații relevante despre piață și despre consumatori și care ajută companiile să ia decizii inteligente. Peste 13,000 de experți în cercetarea de piață îmbină pasiunea lor cu cei 80 de ani de experiență GfK în știința datelor. Aceasta permite GfK să ofere insight-uri globale importante, îmbinate cu expertiza locală, în peste 100 de țări. Prin utilizarea unor tehnologii inovatoare și abilitatea de a lucra cu cifrele, GfK transformă datele din studii în insight-uri acționabile, care să permită clienților săi să-și îmbunătățească avantajul competitiv și să îmbogățească experiențele și alegerile consumatorilor.


Pentru mai multe detalii, vizitați www.gfk.com/ro sau urmăriți GfK pe Facebook:https://www.facebook.com/gfkromania.

Alte articole recomandate:

Doar 30 de produse tradiționale au fost înregistrate la Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) după cinci luni de la intrarea în vigoare a noii legislații, în condițiile în care anterior existau 4.400 de produse atestate, iar termenul limită de reatestare expiră la 11 septembrie 2014."După noua legislație din domeniul produselor tradiționale au fost atestate 30 de produse realizate de 10 producători, iar 51 de dosare de [...]
Unilever, unul dintre cei mai mari producători de alimente, produse de îngrijire personală și îngrijire a locuinței din lume, va transforma mâncarea expirată în energie verde. Procesarea se face la fabrica de biogaz din Prahova a grupului Genesis Biopartner. Unilever, unul dintre cei mai mari producători de alimente la nivel mondial, va livra deșeurile provenite din alimentele expirate de la depozitul Unilever din Ariceștii Rahtivani [...]
Wall-Street.ro te invita la a doua editie a conferintei retailArena – Innovation in Retail pentru a dezbate alaturi de speakeri de top din retail, FMCG si online cele mai noi tendinte intr-o piata in care amprenta digitalului devine din ce in ce mai puternica. Ia parte la un maraton al discutiilor intre profesionisti, pe 4-6 noiembrie, la hotel Howard Johnson. 1. Lucrezi in retail sau productie de bunuri de larg consum? retailArena – Innovation in Retail iti ofera oportunitatea de [...]
După șase ani în care a lucrat la compania de consultanță imobiliară Colliers International, Marius Ștefănescu a pus bazele unei companii în domeniul reciclării și colectării deșeurilor, împreună cu doi prieteni. Astăzi, după doi ani de activitate, acționarul Green Environment spune că firma este lider pe piața colectării de ulei alimentar uzat și lucrează cu cele mai mari lanțuri de restaurante fast-food din România.„Ne-am gândit să începem o afacere [...]
Proiectul Asociației Producătorilor de Vin și Produse Vitivinicole Dobrogea este unul dintre cele 20 de proiecte aprobate săptămâna aceasta de Comisia Europeană, având ca scop promovarea produselor agricole în UE și țările terțe, se arată într-un comunicat al Comisiei Europene. În prezent, APVPV Dobrogea are următorii membri: Murflatlar România SA, Fermele Murfatlar SA, Vinuri Dobrogene SRL, Fruvisat SA, Viticola SA, Piatra Ostrov [...]
BDG Import, cel mai mare importator de băuturi alcoolice, și-a bugetat anul acesta afaceri de 205 milioane de lei (46 mil. euro), în creștere cu 5% față de anul precedent, arată datele transmise de către companie pentru anuarul „Cei mai mari jucători din economie“, ediția 2016. Anul trecut, compania deținută de antreprenori locali a ajuns la un business de aproape 196 milioane de lei, după un avans de 10% față de anul precedent. Din punctul de vedere al câștigurilor, [...]
Ferma de păsări situată în comuna Bucovăț, din județul Dolj, a fost scoasă la vânzare prin lichidator la un preț total de 1,2 mil. euro, cu 30% reducere față de prețul inițial. Compania Felvio Prod este cea mai mare firmă de distribuție a cărnii de pui din Craiova. Activele scoase la vânzare sunt sediul (155.000 de euro), hale pentru pui (550.000 de euro) și abator (657.945 de euro). Ferma de păsări este situată în comuna Bucovăț. Felvio Prod a intrat î [...]
(Agerpres) Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) va analiza propunerile de programe depuse de organizațiile profesionale și interprofesionale reprezentative interesate de promovarea produselor agroalimentare pe piața Uniunii Europene și în țări terțe, iar până pe data de 15 iunie 2014, acestea vor fi transmise Comisiei Europene pentru evaluare și selecție în vederea cofinanțării Potrivit informațiilor [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN