Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Prima pozitie in topul celor mai expansivi retaileri este ocupata si luna aceasta de Mega Image care a deschis 11 magazine, informeazaProgresiv. Pe locul al doilea in clasament  se afla reteaua Profi care a inaugurat 6 locatii, iar pozitia a treia este detinuta de Carrefour care a bifat 3 noi unitati comerciale.


De asemenea, Billa si Lidl au deschis si ele cate doua magazine, iar Kaufland a inaugurat un hypermarket. In luna septembrie, Mega Image s-a concentrat exclusiv pe extinderea retelei de proximitate, fiind inaugurate 11 magazine sub brandul Shop&Go.


Reteaua Profi inaugurat 6 magazine, 5 in format standard si unul in format Profi City, bifand si primele locatii din Brad (jud. Hunedoara) si Sinaia (jud. Prahova). Prin aceste inaugurari, Profi a ajuns la pragul de 250 de locatii, in 121 de localitati.


Carrefour a deschis in luna septembrie un hypermarket si doua supermarketuri. De asemenea, retailerul a anuntat integrarea in franciza a patru magazine din reteaua Alma, in judetul Bistrita Nasaud. In urma acestui parteneriat, reteaua Express ajunge la 47 de magazine, in timp ce franciza Carrefour destinata zonei rurale ajunge la sapte unitati comerciale.


Billa a inaugurat primele sale supermarketuri din Campulung si Sinaia, iar Lidl a deschis doua magazine in Bucuresti si Craiova si a ajuns la un numar total de 180 de locatii.  Kaufland a inaugurat cel de-al 96-lea hypermarket din retea in municipiul Vatra Dornei, judetul Suceava. (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

Alte articole recomandate:

Cora Romania a inregistrat o crestere a vanzarilor de 13,5% in 2013, pana la 408 milioane de euro, potrivit unei stiri publicate de Planet Retail. Retailerul francez a inaugurat anul trecut doua hypermarketuri, ajungand astfel la o retea de 12 magazine. In iulie 2013, Cora a deschis un centru comercial in Constanta care avea drept ancora un hypermarket, investitia in acest proiect ridicandu-se la 51 de milioane de euro. Cel de-al doilea proiect, hypermarketul din Ploiesti, a presupus o [...]
Cu o valoare a vânzărilor anuale de aproximativ 1,2 miliarde de euro în 2012, categoria mărcilor proprii deținute de lanțurile de supermarketuri și hypermarketuri (numite și mărci private) devine din ce în ce mai importantă pe piața de retail. Astfel, conform unui studiu GfK realizat pe un eșantion reprezentativ la nivel național, de 2.200 de gospodării, numai în prima jumătate a anului 2012, 9 din 10 gospodării au achiziționat cel puțin o dată [...]
Unul dintre retailerii români independenți a solicitat autorităților intrarea în insolvență. Mai precis, este vorba despre Grupul Succes Nic Com, cu activități în domenii precum retail alimentar, comerț cu carburanți, producție de panificație sau prelucrarea lemnului, controlat de omul de afaceri gorjean Nicolae Sarcină.   O decizie în acest dosar urmează a fi luată pe 27 ianuarie. Compania Succes Nic Com a terminat anul 2013 cu afaceri de peste 350 [...]
Profi a mai inaugurat astazi trei magazine standard la Bacau, Botosani si Livada, inchizand anul cu un  total de 207 unitati. Toate magazinele PROFI sunt deschise non-stop pana la Craciuni si ofera promotii uriase pe timpul noptii. “Suntem bucurosi ca ne-am depasit tinta de a cresete reteaua la 200 de magazine pana  la sfarsitul anului si dorim ca acesta sa fie un motiv de bucurie si pentru clientii nostri”, a declarat Pawel Musial, directorul general PROFI ROM Food. [...]
Românii vor cumpăra de la jumătatea lunii ianuarie a anului viitor doar pâine și alte produse de panificație, precum cornurile, chiflele, batoanele sau minibaghetele, fără coloranți, potrivit unui ordin al Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) publicat recent în Monitorul Oficial. Singura excepție de la această regulă se va face în cazul pâinii din malț, în producerea căreia se va accepta în continuare utilizarea colorantului [...]
Într-un interviu acordat revistei Progresiv, doamna Daniela Sima, Directorul de Marketing al rețelei Selgros, prevede un an 2015 în creștere: ”Ceea ce îmi doresc este ca Selgros să fie foarte vizibil anul viitor și mult mai agresiv în promovare decât până acum. În această perioadă vom începe planificările pentru 2015. De asemenea, acum lucrez și la conceptul de reclamă. Vreau să găsim canale noi prin care să creștem vizibilitatea [...]
Neuhaus România, franciza unuia dintre cele mai scumpe branduri de ciocolată din lume, a închis magazinul din Bănea­sa Shopping City, singurul din România, potrivit datelor ZF. Reprezentanții companiei care au adus brandul în România nu au putut fi contactați până la închiderea ediției Ziarului financiar care a publicat stirea.   Magazinul din Băneasa Shopping City a fost primul deschis în România sub acest brand în urmă cu [...]
    Cei mai importanți retaileri francezi, inclusiv Carrefour, Aldi și Lidl au semnat un contract voluntar pentru a înlocui legea risipei de alimente - dar un grup industrial britanic a numit-o distragere a atenției de la adevărata problemă, spunând că nu sunt necesare măsuri similare în Marea Britanie, informează Food Navigator. Măsurile au inclus un angajament de a dona alimente nevândute, comestibile în scop caritabil pentru consumul [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN