Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Prima pozitie in topul celor mai expansivi retaileri este ocupata si luna aceasta de Mega Image care a deschis 11 magazine, informeazaProgresiv. Pe locul al doilea in clasament  se afla reteaua Profi care a inaugurat 6 locatii, iar pozitia a treia este detinuta de Carrefour care a bifat 3 noi unitati comerciale.


De asemenea, Billa si Lidl au deschis si ele cate doua magazine, iar Kaufland a inaugurat un hypermarket. In luna septembrie, Mega Image s-a concentrat exclusiv pe extinderea retelei de proximitate, fiind inaugurate 11 magazine sub brandul Shop&Go.


Reteaua Profi inaugurat 6 magazine, 5 in format standard si unul in format Profi City, bifand si primele locatii din Brad (jud. Hunedoara) si Sinaia (jud. Prahova). Prin aceste inaugurari, Profi a ajuns la pragul de 250 de locatii, in 121 de localitati.


Carrefour a deschis in luna septembrie un hypermarket si doua supermarketuri. De asemenea, retailerul a anuntat integrarea in franciza a patru magazine din reteaua Alma, in judetul Bistrita Nasaud. In urma acestui parteneriat, reteaua Express ajunge la 47 de magazine, in timp ce franciza Carrefour destinata zonei rurale ajunge la sapte unitati comerciale.


Billa a inaugurat primele sale supermarketuri din Campulung si Sinaia, iar Lidl a deschis doua magazine in Bucuresti si Craiova si a ajuns la un numar total de 180 de locatii.  Kaufland a inaugurat cel de-al 96-lea hypermarket din retea in municipiul Vatra Dornei, judetul Suceava. (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

Alte articole recomandate:

Retailerul german Lidl lansează o nouă campanie de comunicare prin care își schimbă și identitatea de brand, noul slogan al companiei fiind ”Meriți să fii surprins”.   Campania debutează cu un spot-manifest care expune filosofia de brand a retailerului. În procesul de creație a noului slogan, compania s-a inspirat din pasiunea și implicarea pe care le afișează românii în tot ceea ce fac, sacrificând de multe or [...]
Comerțul modern românesc a bifat, la sfârșitul anului trecut, o premieră: Cora a deschis primul hipermarket online din țară cu servire direct în mașină. Serviciul coradrive a ajuns deja la o medie de 22 de comenzi pe zi și la un coș mediu de cumpărături de circa 220 de lei, mai mare decât în magazinele clasice. Principiul de funcționare al primul drive al retailerului, găzduit de cora Lujerului, e simplu: clienții consultă oferta de produse online, își [...]
Universul de retail modern s-a imbogatit in luna februarie cu 14 magazine, formatul vedeta fiind supermarketul. Germanii de la Lidl sunt cap de afis pe lista celor mai expansivi jucatori cu 5 deschideri ale sale, fiind urmat de Profi cu 3 magazine, Carrefour Express si Kaufland cu cate 2 inaugurari fiecare, in timp ce Mega Image, sub brandul Shop&Go si Penny Market au marcat cate o noua locatie. Cu exceptia magazinului din Popesti-Leordeni, primul din aceasta localitate, Lidl a continuat [...]
Privit ca o modalitate de curățare a trupului, dar și a sufletului, Postul Paștelui este practicat de peste 30% dintre persoanele intervievate în cel mai recent studiu realizat de către MEDNET Marketing Research Center. În acest context, 27,1% dintre respondenți postesc numai în anumite zile din perioada de post, în timp ce doar 4,5% respectă integral Postul Paștelui. Ca tendință, cei mai mulți dintre orășenii [...]
Lanțul de magazine Mega Image scoate formatul Concept Store în afara Capitalei, deschizând un astfel de magazin, la sfârșitul lunii octombrie, la Constanța, prin reamenajarea unui supermarket al rețelei de pe Bulevardul Tomis, a declarat, intr-un interviu acordat revistei Progresiv, Xavier Piesvaux, directorul general Mega Image România. Retailerul belgian a deschis, anul trecut, primele două unități sub formatul Concept Store în Piața Gemeni și Piața Sudului din [...]
Rewe Romania va deschide în acest an un magazin XXL Mega Discount, reluând practic expansiunea pe acest format după mai bine de un an de la ultima deschidere sub acest brand. Compania va deschide pe data de 4 aprilie 2014, un magazin XXL Mega Dsicount la nordul orașului Ploiești, în locul fostului magazin Interex, închis la sfârșitul anului 2012, prin plecarea lanțului francez din România. Nordul acestui oraș a devenit în ultimele luni tot mai [...]
Retailerul german Lidl face un prim pas spre zona rurală. Compania a cumpărat un teren și a depus actele pentru construirea unui magazin în comuna Florești, județul Cluj.  Retailerul german Lidl va intra anul viitor în mediul rural, fiind astfel primul discounter care atacă un segment de piață care de abia începe să fie explorat. Retailerul, care a ajuns deja la o rețea de peste 180 de magazine, a achiziționat un teren și a depus actele pentru obținerea autorizației de [...]
În acest context, indiferent care va fi decizia Tribunalului București unde se judecă speța, problema ridicată de acestă situație neconfortabilă pentru Carrefour rămâne: profitând de poziția pe care o dețin în raport cu furnizorii, retailerii s-au obișnuit să se “împrumute” gratuit de la producători și distribuitori plătind marfa chiar și la trei luni. “Noi lucrăm cu Carrefour de la înființare (de la intrarea Carrefou [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi