Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Petrecerea aniversara VIP organizata in cinstea lui Mr. Jack a avut loc pe 25 septembrie, in fosta Uzina Electrica Filaret, informeaza un comunicat al agentie Wunderman, preluat de Iqads


Peste 1.500 de persoane, printre care persoane publice ca Horia Brenciu, Dan Bittman, Calin Goia, Adi Sina si Anca Serea, Tudor Giurgiu, George Buhnici, Albertina Ionescu, Gianina Corondan, Willmark, Paula Chirila, Marian Ionescu– Directia 5, Andrei Nourescu, Roxana Ionescu, DJ Wanda, Octavia Geamanu, Giulia Anghelescu, Andrei Leonte, Luana Ibacka, Jorge, membrii trupei Mandinga,  Irina Corduneanu, Ionut Ruscior (Publika), Ellie White, Alina Puscas l-au sarbatorit fara conventii pe Mr. Jack.


Adi Despot, Delia, Alina “Jais” si DJ Dobrican, Vama, Artan, Suie Paparude, Keo si Skizzo Skills au fost artistii care au urcat pe scena si au cantat melodiile lor cunoscute si melodii reinterpretate ale altor artisti locali sau internationali. Show-ul s-a incheiat cu luminarea sticlei uriase de Jack Daniel`s, care a inlocuit tortul aniversar.


Jack Daniel a fost dintotdeauna un om care a preferat sa petreaca in stilul lui cu prieteni buni, muzica de calitate si Old No.7.  Anul acesta, tortul aniversar nu mai este necesar, e suficient sa ridicam un pahar de whiskey si sa-l cinstim pe Mr. Jack, asa cum i-ar fi placut.


Toata luna, prietenii lui Jack, persoane publice sau reprezentanti ai celor mai variate domenii de activitate, de la muzica pana la divertisment, moda sau arta, ca Tudor Chirila, Adi Despot, Andi Vasluianu, Adi Hadean, Mihai Dobrovolschi, Tudor Giurgiu, Alexandru Ciucu, Catalin Opritescu, Razvan Pascu,  impreuna  cu toti cei care stiu sa isi traiasca viata dupa propriile reguli, demonstreaza in mediul online si offline ca nu ai nevoie de prea multe pentru a sarbatori, in felul tau, ocaziile importante din viata.

Alte articole recomandate:

De cand sunt mai increzatori cu privire la situatia economica, britanicii au inceput sa consume tot mai multa sampanie. Bautura destinata candva evenimentelor festive isi gaseste acum cu usurinta locul in meniul de zi cu zi al locuitorilor din Regatul Unit. In primele zece luni din 2013, comerciantul Bordeaux Index a vandut sampanie de peste 18 milioane de dolari, aproape dublu fata de cantitatea vanduta in aceeasi perioada a anului trecut, si de peste cinci ori mai mult d [...]
Dezbaterea din prima zi a workshop-ului Fabrica de Carne la care au participat Vladimir Mănăstireanu-Președinte ANSVSA, Radu Timiș-Vicepreședinte ARC și Sorin Minea-Președinte al Romalimenta a subliniat importanța respectării cu strictețe a legislației sanitar-veterinare. Dealtfel, sub titlul dezbaterii, ”Respectarea cu strictețe a legislației sanitar-veterinare, calea spre asanarea pieței”, s-a subliniat faptul [...]
O nouă campanie lansată în nord-vestul Angliei a vizat producătorii de băuturi dulci susținând că incapacitatea lor de a informa publicul cu privire la prejudiciile sănătății cauzează efecte negative asupra sănătății copiilor și a tinerilor adulți, informează Food Navigator. Campania Give Up Loving Pop (Gulp) creată de Food Active, încearcă să schimbe atitudinile consumatorilor față de achiziționarea băuturilor dulci.   În timp ce [...]
Grupul francez Auchan va termina în luna aprilie procesul de rebranding al celor 20 de magazine Real din România preluate la finalul lui 2012. Auchan a început rebranduirea în septembrie 2013 după ce a primit avizul de la Consiliul Concurenței. În România francezii au preluat doar 20 dintre cele 24 de hipermarketuri Real. Astfel, în aprilie Auchan va ajunge în România la o rețea de 31 de magazine și afaceri de circa 1 mld. euro. Grupul [...]
Lanțul de cafenele „5 to go”, lansat pe piață la începutul acestui an de antreprenorul Radu Savopol, care a creat brandul de puburi Old Nick, prezent în Sinaia și în București, va deschide până în luna septembrie încă două unități în Capitală, ajungând la cinci locații stradale.   Omul de afaceri a decis în paralel cu extinderea și francizarea conceptului „5 to go” în orașele cu mai mult de 50.000 de [...]
Compania Sartorom a confirmat participarea la ediția a V-a a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk, eveniment care se va desfășura în zilele de 12 și 13 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub titlul ”SUBFINANȚARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI-Ziduri în calea unui business de succes într-o economie aflată în dezechilibru”. Despre Sartorom Sartorom s-a născut acum aproape 25 de ani din dorinta unei [...]
Costin Gheorghiu (34 de ani) este, începând din această lună, directorul de operațiuni al lanțului de cafenele Brioche Dorée, brand adus pe piața locală în sistem de franciză de acționarii grupului de modă Kenvelo, de direc­torul general al grupului Philippe Besadoux și de încă un executiv francez.   Anterior, timp de cinci ani și jumătate, executivul român a fost district manager în cadrul Starbucks România, unul dintre cele mai [...]
Patiseriii și brutarii din România pregătesc pentru Sărbătorile Pascale din acest an 7 milioane de cozonaci, la aceleași prețuri cuprinse între 5 și 40 de lei, practicate în 2013. "Avem aceeași ofertă ca în perioada Crăciunului, în jur de 7 milioane de cozonaci, singura deosebire este că o să facem în perioada sărbătorilor pascale și multă pască, probabil câteva sute de mii de bucăți. În fiecare an, cantitățile pe care le scoatem acum pe piață [...]

 

Living fresh
meatmilk
testo
infoALIMENT MAGAZIN