Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Hochland, liderul pieței de brânzeturi din România, și-a invitat consumatorii să vadă cum se face cașcavalul Hochland. În cadrul unei vizite la fabrica de la Sovata și la una dintre fermele de văcuțe din Zona Târnavelor, 10 familii de consumatori au avut ocazia să descopere cum se face Cașcavalul Hochland: cu rigoare germană, din ingrediente naturale, pe baza rețetei autentice locale folosite încă din 1976.


Vizita consumatorilor a fost ultima etapă a campaniei de relansare a cașcavalului Hochland, care a debutat la începutul anului și a invitat publicul larg să descopere pas cu pas povestea produsului, de la fermele de văcuțe cu care Hochland colaborează pentru colectarea laptelui și până în momentul în care acesta ajunge pe mesele românilor.


În cadrul vizitei, cele 10 familii câștigătoare ale concursului desfășurat pe site-ulwww.cașcavalulhochland.ro au avut ocazia să descopere întregul parcurs al Cașcavalului Hochland, începând cu una dintre cele 230 de ferme de unde laptele este colectat și continuând cu fabrica de la Sovata. Aici, au aflat toate detaliile, de la recepția laptelui și până la linia de ambalare și la încărcarea în camionul frigorific cu care este transportat către magazine, de unde ajunge în bucătăriile consumatorilor din toată țara.


“Atât eu și soțul meu, cât și cei mici, ne-am bucurat să vizităm fabrica Hochland de la Sovata și să vedem cu ochii noștri cum se face cașcavalul pe care îl consumăm cu plăcere în familie. Copiilor le-au plăcut văcuțele de la fermă și apoi vizita la fabrică, iar pentru noi, părinții, a fost o reconfirmare a încrederii în produsele Hochland”, a declarat una dintre participantele la vizita organizată de Hochland.


https://www.facebook.com/MihneaRattePhotographyPrin acțiunile din cadrul campaniei de relansare a cașcavalului Hochland – noul spot TV, activitățile de degustare desfășurate în magazine, site-ul și filmuletul dedicat campaniei, comunicarea constantă pe Facebook și vizita la fabrica din Sovata – consumatorii au putut afla în amănunt povestea Cașcavalului Hochland, produs cu rigoare germană, pe baza unei rețete românești autentice, care folosește numai ingrediente naturale.


Lider pe segmentul brânzeturilor din România, Hochland este prezent de peste 20 ani pe piața locală, numele său fiind sinonim cu seriozitatea, calitatea garantată si inovația permanentă a produselor oferite. În România, Hochland deține două unități de producție proprii, la Sighișoara și la Sovata. Cașcavalul Hochland este a doua categorie ce contribuie la cifra de afaceri a companiei, iar la nivelul întregii piețe cașcavalul este vedeta brânzeturilor, având cea mai mare pondere în totalul de brânzeturi vândute în comerțul organizat din România.

Alte articole recomandate:

Sole-Mizo România, parte a grupului ungar cu același nume care este condus de Gerbrant de Boer-fost șef al Friesland în România, a avut anul trecut o cifră de afaceri de 99,6 mil. lei (circa 24 mil. euro) cu aproape 50 de angajați, arată datele de la Ministerul de Finanțe. Vânzările au fost anul trecut în creștere cu 12% pe piața locală, iar compania a raportat profit, noteaza Ziarul financiar. Grupul ungar a intrat în 2009 pe piața din România, iar [...]
Producătorul de ambalaje din carton Ecopack Ghimbav (AMCP), controlat de omul de afaceri Vladimir Cohn, a avut în primele nouă luni o cifră de afaceri de peste 80 de milioane de lei (aproximativ 18 milioane de euro), mai mult cu 19% față de aceeași perioadă a anului trecut, datorită creșterii exportului și atragerii unor noi clienți.   Compania și-a bugetat pentru acest an afaceri totale de 100 mil. lei (22,2 mil. euro).   „Domenii precum producția de alimente sau [...]
(Mediafax) Evaziunea fiscala s-a diminuat, în ultimii 2-3 ani în România, de la 22-27% din PIB la 18-20% din PIB, potrivit estimarilor SRI, a declarat, într-un interviu, directorul Serviciului, George Maior, mentionând ca cea mai mare evaziune este la TVA – 12% din PIB, urmata de CAS – 2,4%. “Cel putin din analiza noastra, evaziunea fiscala s-a diminuat, în ultimii doi-trei ani, de la un nivel situat între 22-27% din PIB, la un nivel [...]
Cele mai mari trei companii din industria alimentară românească sunt Bunge (ulei), Agrana (zahăr) și Expur (ulei), următoarele locuri fiind ocupate de Smithfield (carne) și Prutul (ulei), se arata intr-un clasament intocmit de Ziarul financiar. Bunge România a avut anul trecut afaceri de 295 mil. euro și pierderi de 30 mil. euro, cele mai mari din întreaga industrie alimentară. Bunge Danube Trading, o altă com­panie locală a americanilor, a avut încasări [...]
Indesit informeaza intr-un comunicat transmis la redactia infoALIMENT Magazin ca noua gamă de mașini de spălat vase Hotpoint, destinata atat restaurantelor, cat si consumatorilor casnici, este caracterizată de tehnologie de ultimă oră și funcționalitate aplicată uzului zilnic, răspunzând astfel rigorilor impuse de consumatori. Performanța înaltă este oferită prin două tehnologii de bază: Zone Wash și Active Oxygen. În plus, rezultatele excelente [...]
Rosa, puiul gigant care cutreieră Europa a ajuns, de ieri și în România. Simpatica mascotă a devenit faimoasă în ultima lună, când a călătorit în cele mai mari capitale europene în cadrul unei campanii menite să îi convingă pe oficialii de la Bruxelles că este nevoie de o etichetare corectă a cărnii de pui. În spatele costumului lui Rosa se află Tamsin French, o tânără fermieră  de 23 de ani care și-a propus să apere dreptul [...]
Într-o declarație făcută pentru Wall Street, Ilias Pliatsikas, managerul Olympus România a declarat că: ”Anul trecut preferintele consumatorilor romani s-au indreptat catre segmentul iaurturilor dietetice si, in special, catre segmentul iaurtului grecesc pe care, de altfel, am inregistrat cresteri semnificative. De asemenea, segmentul BIO, respectiv al produselor lactate bio produse local este in crestere. Ne bucuram sa vedem ca din ce in ce mai multi roman [...]
Prima unitate Chocolat, în sistem de franciză, se va deschide pe data de 25 aprilie a.c. în orașul Brașov. Boutique Cafe Chocolat Brașov este amplasat în Piața Sfatului, nr. 28. Tudor Constantinescu, cel care pus bazele brandului Chocolat și ale rețelei de restaurante și boutique-uri cu același nume, a decis ca anul acesta să extindă rețeaua în afara  Capitalei, însă în sistem de franciză. Planurile pentru anul în curs includ încă o [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN