Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Hochland, liderul pieței de brânzeturi din România, și-a invitat consumatorii să vadă cum se face cașcavalul Hochland. În cadrul unei vizite la fabrica de la Sovata și la una dintre fermele de văcuțe din Zona Târnavelor, 10 familii de consumatori au avut ocazia să descopere cum se face Cașcavalul Hochland: cu rigoare germană, din ingrediente naturale, pe baza rețetei autentice locale folosite încă din 1976.


Vizita consumatorilor a fost ultima etapă a campaniei de relansare a cașcavalului Hochland, care a debutat la începutul anului și a invitat publicul larg să descopere pas cu pas povestea produsului, de la fermele de văcuțe cu care Hochland colaborează pentru colectarea laptelui și până în momentul în care acesta ajunge pe mesele românilor.


În cadrul vizitei, cele 10 familii câștigătoare ale concursului desfășurat pe site-ulwww.cașcavalulhochland.ro au avut ocazia să descopere întregul parcurs al Cașcavalului Hochland, începând cu una dintre cele 230 de ferme de unde laptele este colectat și continuând cu fabrica de la Sovata. Aici, au aflat toate detaliile, de la recepția laptelui și până la linia de ambalare și la încărcarea în camionul frigorific cu care este transportat către magazine, de unde ajunge în bucătăriile consumatorilor din toată țara.


“Atât eu și soțul meu, cât și cei mici, ne-am bucurat să vizităm fabrica Hochland de la Sovata și să vedem cu ochii noștri cum se face cașcavalul pe care îl consumăm cu plăcere în familie. Copiilor le-au plăcut văcuțele de la fermă și apoi vizita la fabrică, iar pentru noi, părinții, a fost o reconfirmare a încrederii în produsele Hochland”, a declarat una dintre participantele la vizita organizată de Hochland.


https://www.facebook.com/MihneaRattePhotographyPrin acțiunile din cadrul campaniei de relansare a cașcavalului Hochland – noul spot TV, activitățile de degustare desfășurate în magazine, site-ul și filmuletul dedicat campaniei, comunicarea constantă pe Facebook și vizita la fabrica din Sovata – consumatorii au putut afla în amănunt povestea Cașcavalului Hochland, produs cu rigoare germană, pe baza unei rețete românești autentice, care folosește numai ingrediente naturale.


Lider pe segmentul brânzeturilor din România, Hochland este prezent de peste 20 ani pe piața locală, numele său fiind sinonim cu seriozitatea, calitatea garantată si inovația permanentă a produselor oferite. În România, Hochland deține două unități de producție proprii, la Sighișoara și la Sovata. Cașcavalul Hochland este a doua categorie ce contribuie la cifra de afaceri a companiei, iar la nivelul întregii piețe cașcavalul este vedeta brânzeturilor, având cea mai mare pondere în totalul de brânzeturi vândute în comerțul organizat din România.

Alte articole recomandate:

Ieri, la Complexul expozițional și de business de la Barcelona s-a deschis  ediția 2014 a târgului Alimentaria, una dintre cele mai mari manifestări expoziționale dedicate industriei alimentare. Ediția din acest an va dura până în ziua de 3 aprilie, accentul fiind pus pe inovație. La ediția din acest an își expun produsele peste 8.000 de companii din 50 de țări de pe toate continentele, fiind așteptați l [...]
Ferrero România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața dulciurilor, a avut în primele șase luni ale acestui an o cifră de afaceri de 96,6 milioane de lei (circa 22 mil. euro), în creștere cu 25% față de perioada similară a anului precedent, arată datele publice.   Dacă această evoluție se menține și în a doua parte a anului, grupul italian Ferrero ar depăși în România procentul de creștere înregistrat anul trecut, având în [...]
  Înainte de a vorbi despre tehnologii de ambalare a bomboanelor, cu mult mai importantă este problematica asigurării siguranței alimentare a acestui produs consumat în majoritate covârșitoare de copii, în directă relație cu ambalajul. Relația este strictă și directă, atâta vreme cât, pentru un aspect cât mai comercial, la realizarea ambalajelor sunt folosite cele mai diverse materiale, inclusiv metale prezente în [...]
Producatorii de lapte din Bosnia si Hertegovina ar putea primi o evaluare pozitiva de la Food and Veterinary Office (FVO, Biroul Veterinar si Alimentar) al Uniunii Europene, care le va permite exportarea produselor din lapte catre Comunitate, informeaza Balkans.com. Inspectorii FVO au vizitat Bosnia si Hertegovina pentru a evalua si aprecia controalele implementate in institutiile relevante in lantul de productie a procesarii produselor din lapte destinate exporturilor catre UE. Conform unui [...]
(Comunicat) Rezultatele pentru S1 2014 ale Monitorizarii Investitiilor in Publicitate (MIP), efectuata de BRAT, arata cum au evoluat (la ratecard) investitiile in publicitate pentru presa scrisa, radio, online si OOH fata de aceeasi perioada a anului trecut si fata de S2 2013. Astfel, volumul total al investitiilor in primul semestru al anului este de 284 de milioane de Euro (la ratecard), in crestere cu 3% fata de S1 2013, dar in scadere cu 8% fata de S2 2013. In ceea ce priveste [...]
Totalul energiei consumate de magazinele Mega Image din Bucuresti si Ilfov va fi acoperit de energie verde achizitionata de la Enel. “In anul 2012, am facut primul pas in utilizarea energiei verzi in magazinele noastre, Mega Image fiind in acel moment primul lant de supermarketuri din Romania care a investit in aceasta directie. In prezent, am reusit sa ne atingem obiectivul de a creste la maximum procentul de energie verde utilizat, iar acest rezultat demonstreaza angajamentul companiei [...]
Procurorul șef al DNA, Laura Codruța Kovesi, cere sesizarea Camerei Deputaților pentru formularea cererii de efectuare a urmăririi penale și arestării preventive a Elenei Udrea pentru săvârșirea de noi infracțiuni în dosarul Gala Bute, informeaza Evenimentul zilei. Procurorul șef al Direcției Naționale Anticorupție - doamna Laura Codruța Kovesi a transmis procurorului general al P.I.C.C.J referatul cauzei, în vederea sesizării:   Ce [...]
Salariul mediu net din Ro­mâ­nia îți permite să cumperi 15 coșuri de alimente de bază într-o lună, pe când un polo­nez poate cumpăra 25, iar un german 50. ZF a calculat costul me­diu al aceluiași coș cu 15 alimente în mai multe piețe din Europa Cen­trală și de Est și în Ger­­ma­nia și a ob­ser­vat că un român plă­tește în me­die 24 de euro, cu 8% mai puțin decât un po­lo­nez și cu [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN