Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Hochland, liderul pieței de brânzeturi din România, și-a invitat consumatorii să vadă cum se face cașcavalul Hochland. În cadrul unei vizite la fabrica de la Sovata și la una dintre fermele de văcuțe din Zona Târnavelor, 10 familii de consumatori au avut ocazia să descopere cum se face Cașcavalul Hochland: cu rigoare germană, din ingrediente naturale, pe baza rețetei autentice locale folosite încă din 1976.


Vizita consumatorilor a fost ultima etapă a campaniei de relansare a cașcavalului Hochland, care a debutat la începutul anului și a invitat publicul larg să descopere pas cu pas povestea produsului, de la fermele de văcuțe cu care Hochland colaborează pentru colectarea laptelui și până în momentul în care acesta ajunge pe mesele românilor.


În cadrul vizitei, cele 10 familii câștigătoare ale concursului desfășurat pe site-ulwww.cașcavalulhochland.ro au avut ocazia să descopere întregul parcurs al Cașcavalului Hochland, începând cu una dintre cele 230 de ferme de unde laptele este colectat și continuând cu fabrica de la Sovata. Aici, au aflat toate detaliile, de la recepția laptelui și până la linia de ambalare și la încărcarea în camionul frigorific cu care este transportat către magazine, de unde ajunge în bucătăriile consumatorilor din toată țara.


“Atât eu și soțul meu, cât și cei mici, ne-am bucurat să vizităm fabrica Hochland de la Sovata și să vedem cu ochii noștri cum se face cașcavalul pe care îl consumăm cu plăcere în familie. Copiilor le-au plăcut văcuțele de la fermă și apoi vizita la fabrică, iar pentru noi, părinții, a fost o reconfirmare a încrederii în produsele Hochland”, a declarat una dintre participantele la vizita organizată de Hochland.


https://www.facebook.com/MihneaRattePhotographyPrin acțiunile din cadrul campaniei de relansare a cașcavalului Hochland – noul spot TV, activitățile de degustare desfășurate în magazine, site-ul și filmuletul dedicat campaniei, comunicarea constantă pe Facebook și vizita la fabrica din Sovata – consumatorii au putut afla în amănunt povestea Cașcavalului Hochland, produs cu rigoare germană, pe baza unei rețete românești autentice, care folosește numai ingrediente naturale.


Lider pe segmentul brânzeturilor din România, Hochland este prezent de peste 20 ani pe piața locală, numele său fiind sinonim cu seriozitatea, calitatea garantată si inovația permanentă a produselor oferite. În România, Hochland deține două unități de producție proprii, la Sighișoara și la Sovata. Cașcavalul Hochland este a doua categorie ce contribuie la cifra de afaceri a companiei, iar la nivelul întregii piețe cașcavalul este vedeta brânzeturilor, având cea mai mare pondere în totalul de brânzeturi vândute în comerțul organizat din România.

Alte articole recomandate:

Potrivit unui comunicat, Fondul de investiții SIF Oltenia, care deține 86% din acțiunile Argus Constanța, a anunțat semnarea unui memorandum de înțelegere cu grupul canadian Delamore & Owl pentru începerea procedurilor de vânzare a producătorului de ulei vegetal din județul Constanța.   ”SIF Oltenia informează investitorii că pe data de 12 ianuarie a semnat cu firma Delamore & Owl Group of Companies un memorandum [...]
Manevrarea cărnii în procesul tehnologic presupune echipamente specializate care facilitează producția și diminuează efortul uman. Vă prezentăm o propunere a companiei Bonner, specalizată pe astfel de utilaje indispensabile unei unități de procesare a cărnii. E-M 1000 este un elevator construit integral din oțel inoxidabil, strctura tubulară fiind prevăzută cu două coloane staționare, pentru încărcare. Sistemele de prindere pot fi configurate atâ [...]
Prețurile de consum au crescut nesemnificativ în martie 2014 față de luna anterioară, cu 0,03%, în timp ce, comparativ cu martie 2013, acestea au crescut cu 1,04%, potrivit datelor transmise de Institutul Național de Statistică (INS). „Creșterea medie a prețurilor pe total, în ultimele 12 luni (aprilie 2013 — martie 2014) față de precedentele 12 luni (aprilie 2012 — martie 2013), determinată pe baza Indicelui Prețurilor de Consum este 2,8%, iar c [...]
Spune-i cu o Coca-Cola si un cantec este invitatia pe care Coca-Cola o lanseaza tinerilor pasionati de muzica, in cea mai recenta campanie a sa. Astfel, pana la finalul verii, logo-ul emblematic Coca-Cola va fi insotit de versurile unor melodii celebre. Cu ajutorul acestora, tinerii se vor putea exprima prin muzica folosind hashtagul #SpuneiCuUnCantec. Fericirea, prietenia sau dragostea sunt doar o parte dintre subiectele care vor da startul conversatiilor pe durata campaniei prin sticlele [...]
În ziua de 23 februarie, la Dubai-Emiratele Arabe Unite, s-a deschis GulfFood, cel mai mare eveniment dedicat industriei alimentare din zona Golfului dar și din spațiul economic arab. La târg participă companii de pe toate continentele, interesul vizitatorilor crescând de la o oră la alta, de la o zi la alta. La standuri sunt expuse produse de cea mai bună calitate care acoperă întreaga arie de preocupări a sectorului alimentar mondial, focusat pe specificul [...]
După cum am informat ieri, potrivit unei analize efectuată de Ziarul financiar, totalul ăieței industriei alimentare din România este de 11 miliarde de Euro, ceea ce înseamnă doar 1 % din totalul pieței alimentare a Uniunii Europene. În completarea imaginii vine un raport al Consiliului Europei publicat, marti, la Strasbourg, care spune ca economia subterana din Romania reprezenta 28,4% din produsul intern brut in anul 2013, ceea ce corespundea unor pierderi de 40 de [...]
Premierul Victor Ponta a declarat, miercuri, că datele INS arată o scădere a prețurilor la alimente, dar și o inflație sub 1% și a făcut apel pentru accelerarea ritmului de utilizare a fondurilor pentru investiții."Am văzut datele pe ultima lună: inflație sub 1%, scăderea prețurilor, în special la alimente, și aici înseamnă că producția bună de anul acesta începe să se vadă și în prețurile pentru populație [...]
Producătorul de vin Domeniile Ostrov a vândut cu ocazia Sărbătorilor de iarnă din acest an, aproximativ300.000 de sticle de vin din toate gamele prezente la raft în retail și în HoReCa. Este vorba de Domeniile Ostrov, Domeniile Ostrov Reserve sau Păcuiul lui Soare (gama care se vinde doar în Mega Image) în retail și de gamele de vinuri istorice: Cetatea Durostorum și Canaraua Fetii pentru HoReCa. Toate gamele sunt produse și îmbuteliate la Cramel [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN