Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Hochland, liderul pieței de brânzeturi din România, și-a invitat consumatorii să vadă cum se face cașcavalul Hochland. În cadrul unei vizite la fabrica de la Sovata și la una dintre fermele de văcuțe din Zona Târnavelor, 10 familii de consumatori au avut ocazia să descopere cum se face Cașcavalul Hochland: cu rigoare germană, din ingrediente naturale, pe baza rețetei autentice locale folosite încă din 1976.


Vizita consumatorilor a fost ultima etapă a campaniei de relansare a cașcavalului Hochland, care a debutat la începutul anului și a invitat publicul larg să descopere pas cu pas povestea produsului, de la fermele de văcuțe cu care Hochland colaborează pentru colectarea laptelui și până în momentul în care acesta ajunge pe mesele românilor.


În cadrul vizitei, cele 10 familii câștigătoare ale concursului desfășurat pe site-ulwww.cașcavalulhochland.ro au avut ocazia să descopere întregul parcurs al Cașcavalului Hochland, începând cu una dintre cele 230 de ferme de unde laptele este colectat și continuând cu fabrica de la Sovata. Aici, au aflat toate detaliile, de la recepția laptelui și până la linia de ambalare și la încărcarea în camionul frigorific cu care este transportat către magazine, de unde ajunge în bucătăriile consumatorilor din toată țara.


“Atât eu și soțul meu, cât și cei mici, ne-am bucurat să vizităm fabrica Hochland de la Sovata și să vedem cu ochii noștri cum se face cașcavalul pe care îl consumăm cu plăcere în familie. Copiilor le-au plăcut văcuțele de la fermă și apoi vizita la fabrică, iar pentru noi, părinții, a fost o reconfirmare a încrederii în produsele Hochland”, a declarat una dintre participantele la vizita organizată de Hochland.


https://www.facebook.com/MihneaRattePhotographyPrin acțiunile din cadrul campaniei de relansare a cașcavalului Hochland – noul spot TV, activitățile de degustare desfășurate în magazine, site-ul și filmuletul dedicat campaniei, comunicarea constantă pe Facebook și vizita la fabrica din Sovata – consumatorii au putut afla în amănunt povestea Cașcavalului Hochland, produs cu rigoare germană, pe baza unei rețete românești autentice, care folosește numai ingrediente naturale.


Lider pe segmentul brânzeturilor din România, Hochland este prezent de peste 20 ani pe piața locală, numele său fiind sinonim cu seriozitatea, calitatea garantată si inovația permanentă a produselor oferite. În România, Hochland deține două unități de producție proprii, la Sighișoara și la Sovata. Cașcavalul Hochland este a doua categorie ce contribuie la cifra de afaceri a companiei, iar la nivelul întregii piețe cașcavalul este vedeta brânzeturilor, având cea mai mare pondere în totalul de brânzeturi vândute în comerțul organizat din România.

Alte articole recomandate:

Patronatul Național al Viei și Vinului (PNVV) estimează pentru 2014 o diminuare a recoltei de struguri cu 25%, comparativ cu anul 2012, din cauza precipitațiilor și grindinei, ceea ce va influența și producția totală de vin. În schimb, calitatea ar putea fi una "de excepție" dacă vremea călduroasă se va menține și în perioada următoare. 2014 este un an cu o producție diminuată față de 2012 cu 25%. Vreau să punctez că anul 2013 a fost un an cu o producție de struguri și de vin [...]
Grupul Whiteland a preluat, începând cu luna februarie, operațiunile de vânzări, marketing și servicii logistice Kotanyi la nivel național, pentru producătorul de condimente Kotanyi, atât pe canalul de retail modern, cât și pe cel tradițional. Whiteland este unul dintre principalii distribuitori pe piața bunurilor de larg consum, cu o cifră de afaceri anuală de aproximativ 100 milioane  euro și 15 filiale la nivel [...]
România a exportat, în primele nouă luni din acest an, produse agroalimentare de aproape patru miliarde de euro - un record al ultimilor 20 de ani - în timp ce excedentul comercial a depășit 349 de milioane de euro la finele lunii septembrie, potrivit datelor furnizate Agerpres de Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale. 'În perioada ianuarie - septembrie 2014, exporturile României de produse agroalimentare au fost în valoare totală de 3,902 miliar [...]
La selectarea peliculelor (filmelor) de ambalare (web substraturi) pentru EMAP, principalele caracteristici de luat în considerare sunt permeabilitatea față de gaze, rata de transmisie a vaporilor de apă, proprietățile mecanice, transparența, tipul de ambalaj și fiabilitatea de etanșare, se arată într-o analiză publicată de FoodProcessing. Filmele utilizate în mod tradițional, cum ar fi LDPE (polietilena de jo [...]
Vodca Stalinskaya, lansată în 1996, este unul dintre cele mai importante branduri din portofoliul companiei Prodal’94 și este cel mai vândut brand de vodcă de pe plan local, cu volume de 2,3 milioane de litri anul trecut. „Stalinskaya a avut o creștere continuă în ultimii ani, întărindu-și poziția de lider (pe pia­­ța de vodcă - n. red.). Acest lucru va fi trans­­­fe­rat și către piețele externe, întrucât [...]
Piața dulciurilor de ciocolată din România este într-o creștere continuă, în ciuda recesiunii și a creșterii prețului la cacao, pe plan mondial. Explicația este simplă: românii cu venituri ridicate își mențin în continuare obiceiurile de consum, fără a face rabat de la calitate.   În acest context, unul dintre cei mai mari importatori de ciocolată Premium din România, INTER CONECTER Timișoara, a reușit să-și facă un important [...]
 Balanța comercială cu produse agroalimentare a României a înregistrat, în primele două luni din 2014, un excedent de 104,2 milioane de euro, comparativ cu un deficit de 169,2 milioane de euro în aceeași perioadă din 2013, potrivit datelor furnizate AGERPRES de Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR). În perioada menționată, România a exportat produse agroalimentare în valoare totală de 814,2 milioane de euro, în creștere [...]
O fermă de capre din SUA a pus pe roate un business cu vopsea din lapte. Ideea nu este una nouă, artiștii din antichitate folosind acest aliment în tencuirea și igienizarea pereților din locuințe. Chiar și mormântul faraonilor era ”tapetat” cu un amestec ce avea, la bază, laptele. Astăzi, vopseaua naturală este utilizată mai ales la decorarea camerelor copiilor sau a mobilei din camerele acestora. Ferma de capre Harley din California est [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN