Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Proprietar de domeniu viticol, de crama si, totodata, creatoare a vinurilor care ii poarta numele, Aurelia Visinescu este cea mai cunoscuta femeie oenolog de la noi din tara. In 20 de ani de activitate a reinventat un soi de vin, a obtinut medalii si premii prestigioase, iar vinurile sale de pe Domeniile Sahateni ajung in intreaga lumea. Aurelia Visinescu sau "Doamna Feteasca Neagra", asa cum este supranumita, a stat de vorba cuZiare.com despre cum a reusit intr-o lume a barbatilor, cum si-a transformat pasiunea in business si care e locul Romaniei intre mariiproducatori de vinuri din lume.

Aurelia Visinescu a urmat Facultatea de Horticultura, dar nu avea in plan o cariera in domeniul vinului, visa sa cultive flori. "Odata ce am atins vinul, m-a fascinat si am transformat entuziasmul pentru cunoasterea vinului si a povestii din spatele lui intr-o pasiune pe care mi-o cultiv in continuare. In prezent, lucrez in acest domeniu de mai bine de 20 de ani, este ceea ce stiu si imi place sa fac", spune "Doamna Feteasca Neagra".


Domeniile Sahateni au luat nastere in 2003, cand impreuna cu asociatul sau, Steve Cacenco, Aurelia Visinescu a hotarat sa isi transforme pasiunea in business. "Am ales lucul potrivit, am accesat fonduri europene pentru construirea cramei si in paralel am achizitionat terenuri cu vita de vie de la proprietarii privati. Am accesat in continuare fonduri europene pentru dezvoltare si modernizarea plantatiilor, investitiile totale ridicandu-se la peste 5 milioane de euro.

Momente mai dificile au fost si sunt convinsa ca vor mai urma - in 2010 de exemplu am pierdut intreaga recolta ca urmare a temperaturilor foarte scazute din timpul iernii - dar am invatat sa privesc intotdeauna partea plina a paharului, sa privesc inainte si sa gasesc solutii mai degraba decat sa imi plang de mila", povesteste Aurelia Visinescu pentru Ziare.com. "Incurajez oamenii sa activeze in domeniul care le place si daca au ocazia sa faca o afacere din ceea ce ii pasioneaza, atunci cu siguranta vor avea si succes. Antreprenorii la inceput de drum trebuie sa fie foarte atenti la cheltuieli si la planul de afaceri pe care si-l construiesc. Se poate intampla de multe ori sa apara cheltuieli neprevazute sau sa intampine anumite probleme pe parcurs in drumul produsului catre consumator. Ar trebui sa aiba rabdare, sa invete sa gestioneze corect situatiile si sa nu se lase coplesiti de dificultatea drumului", sustine expertul.





 

Alte articole recomandate:

În timp ce tot mai mulți apicultori sunt convinși că profitul poate fi asigurat doar din exporturi, un clujean a investit o mică avere pentru a crea un brand românesc cu care să cucerească iubitorii de miere din România. Ciprian Beu are 37 de ani și, după 10 ani activați în domeniul IT, a decis să investească 500.000 de euro în produsele apicole marca Prisaca Transilvană.   Anul ce se încheie a însemnat primul magazin [...]
Compania Monini si-a extins portofoliul cu un produs nou, conceput special pentru copii. Mini Monini este primul ulei de masline extra virgin BIO, anunta compania intr-un comunicat, remis de Magazin Progresiv.  Uleiul de masline Mini Monini poate fi folosit pentru gatit, dar este recomandat si pentru  hidratarea pielii sensibile a sugarilor si a copiilor.   Mini Monini este  produs din masline organice, iar intregul proces de productie este certificat de catre Institutul [...]
Reteaua Ki-Life a deschis, în luna februarie, un nou magazin specializat în produse naturiste și bio, a doua unitate comercială Ki-Life Natural a rețelei din Capitală. Magazinul este situat pe strada C.A.Rosetti, nr.14-16 și are o suprafață de vânzare de aproximativ 50 de mp.  Compania, deținută de Vlad și Cristina Cuza, mai operează un magazin specializat în produse alimentare și nealimentare naturiste și ecologice în zona Pieței Amzei de aproximativ 11 ani. [...]
Carrefour Romania va incheia, pana la finalul anului, contracte de colaborare cu peste 100 de producatori romani de fructe si legume ca urmare a campaniei din perioada 7-13 august. In total, 704 producatori romani de fructe si legume si-au aratat intentia de a deveni furnizori Carrefour prin completarea formularului special din magazine, la standurile dedicate, si de pe site-ul www.carrefour.ro. Categoriile de produse pentru care se vor incheia contractele de colaborare sunt: verdeata, rosii, [...]
(Comunicat) Vânzările produselor de post Agricola vor crește cu 10% în perioada Postului Paștelui, comparativ cu perioada similară a anului trecut – estimează Europrod, companie a Grupului Agricola specializată în producerea de semipreparate și produse „ready to eat”. Estimările companiei se bazează pe rezultatele vânzărilor de produse vegetale înregistrate în anul 2013, care au totalizat aproape 200 tone – 11% din [...]
  Florin Mitocaru, de profesie medic specialist de medicină internă, a dezvoltat un producător de ceaiuri și suplimente alimentare – Alevia din Fălticeni (județul Suceava) – care are în prezent în portofoliu 120 de suplimente alimentare și 60 de sortimente de ceaiuri, informeaza ZF. Producătorul care în 2008 avea afaceri de 1,6 mil. euro și doar 46 de angajați a ajuns anul trecut la peste 130 de salariați și se pregătește pentru o cifră de afaceri de 5 mil. [...]
Dacă se reduce TVA-ul la produsele bio procesate, statul român câștiga din taxele și impozitele din industria procesatoare și România va putea exporta aceste produse bio cu valoare adaugată mare, potrivit unui comunicat al Asociației Bio România. Asociația atrage atenția că, în caz contrar, România va rămâne un importator de alimente ecologice procesate, așa cum este și în prezent, se mai arată în [...]
România are mai puțin de 300.000 de hectare de teren agricol destinat agriculturii ecologice, respectiv 0,02% din total, potrivit calculelor ZF făcute pe baza datelor disponibile pe site-ul Ministerului Agriculturii, aferente anului 2014, ultimul pentru care există date. Ca suprafață România se află aproape de vârful clasamentului datorită faptului că este o țară întinsă ca suprafață, cu teren agricol pe măsură. Primele cinci locuri în clasament sunt ocupate de [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN